Версия за печат

00012-2014-0004

BG-Попово: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Попово, ул. "Ал.Стамболийски" № 1, За: Нонка Колева- младши експерт в дирекция ЕТМР; Валентин Мисирджиев - Главен специалист в Дирекция ТСУ, България 7800, Попово, Тел.: 0608 40234; 0608 40229, E-mail: obstina@popovo.bg, ob_porachki@popovo.bg, Факс: 0608 40024

Място/места за контакт: стая 211

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.popovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.popovo.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Попово, ул. Ал. Стамболийски" № 1, За: Нонка Колева- мл.експерт в Дирекция ЕТМР; Николета Нивелинова-ст. специалист в Дирекция ОА, България 7800, Попово, Тел.: 0608 40234; 0608 40235

Място/места за контакт: стая 211; ЦАУИ

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Попово, ул. Ал. Стамболийски" № 1, За: Нонка Колева- мл.експерт в дирекция ЕТМР; Николета Нивелинова- ст. специалист в Дирекция ОА, България 7800, Попово, Тел.: 0608 40234; 0608 40235

Място/места за контакт: стая 211; ЦАУИ

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

БЛАГОУСТРОЙСТВЕНИ МЕРОПРИЯТИЯ В КВАРТАЛ 111 -ГРАД ПОПОВО

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: кв.111, гр. Попово
Код NUTS: BG334
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на обществената поръчка е извършването на строително-монтажни работи по благоустрояване на кв. 111 по плана на гр. Попово, съгласно одобрения технически инвестиционен проект. Предвидени са строително-монтажни дейности за благоустрояване и озеленяване.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвидени са следните строително-монтажни дейности за благоустрояване и озеленяване: Изграждане на нова улица с широчината 5,00 м и два тротоара, единия от страната на жилищния блок с ширина 1,50 м и служебен тротоар с ширина 0,75 м при паркинга. Максималния разполагаем финансов ресурс на Възложителя за дейността, предмет на настоящата поръчка е: 287 333.33 (двеста осемдесет и седем хиляди триста тридесет и три и 0.33) лв. без включен ДДС или 344 800 (триста четирдесет и четири хиляди и осместотин) лв. с вкл. ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
287333.33 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.10.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ОББ АД – клон Попово, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG75UBBS80023300135430. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът кандидатства. Гаранцията за участие е в размер на 2870 (две хиляди осместотин и седемдесет ) лв. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от (три процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя:Банка: ОББ АД – клон Попово, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG75UBBS80023300135430. Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път , той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията по настоящия договор ще се извършват в български лева, както следва: 7.1. Авансово плащане в размер на 25 (двадесет и пет) % от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка – в срок до 15 (петнадесет) дни след подписване на протокол за откриване на строителна площадка. 7.2. Междинни плащания за извършени СМР. Сборът от получения аванс и междинните плащания не може да надвишава 75 (седемдесет и пет) % от стойността на договора. Междинните плащания се извършват в срок до 60 (шестдесет) дни след подписан протокол за извършени СМР по образец и фактура за стойността на съответното междинно плащане. 7.3. Окончателно плащане: размерът на окончателното плащане се изчислява като се приспаднат от общата стойност авансовото и междинните плащания. Възложителят извършва окончателното плащане в срок до 60 (шестдесет) дни след окончателното приемане на изпълнението на договора в цялост, с представяне на необходимите за това документи /след издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта, издадена фактура и протокол за приемане/, както и представяне на гаранция за обезпечаване на гаранционния срок и всички документи съпътстващи изпълнението на СМР и оборудването.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението трябва да представят документ (договор, споразумение и др.) за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в който да е посочен представляващият. Документът (договор, споразумение и др.) да е нотариално заверен и в него да е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите в рамките на настоящата обществена поръчка. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществената поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, както и удостоверение от обслужващата банка, в което да са посочени IBAN номер на банковата сметка, BIC кода на банката и титуляра на сметката, а именно – обединението. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на предварително обявените условия. Административни изисквания към участниците съгласно ЗОП: а) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс.б) Участникът да не е обявен в несъстоятелност; в) Участникът да не е в производство по ликвидация или да се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; г) Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, да не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – да не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително неговата дейност да не е под разпореждане на съда и участникът да не е преустановил дейността си; д) Участникът да няма задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или да няма задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; е) Участникът да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; ж) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; з) Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, при който лицата по чл.47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на ЗОП с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; и) Участникът да не е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси;Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, в Камарата на строителите в България - за обекти втора група - строежи от транспортната инфраструктура, четвърта категория – частни пътища, улици от второстепенната улична мрежа V и VІ клас и съоръженията към тях или да има регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, предмет на настоящата поръчка. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването към тях се прилага съобразно вида на тяхното участие. При участие на обединение, което не е юридическо лице се прилага чл. 25, ал. 8 от ЗОП. Изискуеми документи и информация: Съдържания на Плик “1” - “Документи за подбор” ПЛИК №1 “Документи за подбор” следва да съдържа:Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; ОСписък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;б) Оферта за участие – Образец №1;в) Административни сведения – Образец № 1А; в) Декларация за запознаване с обществената поръчка- Образец №2; г) Декларация за регистрация по ЗТР– Образец № 4; д) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител –попълва се от представляващият подизпълнителя и се представя само когато е приложимо– Образец № 7;е) Нотариално заверено пълномощно на лице; Продължава в раздел IV.3)
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът в настоящата процедура за обществена поръчка е длъжен да представи доказателства за икономическото си и финансово състояние, съгласно чл. 50, ал. 1 от ЗОП 2.1.1. Копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за последните три години (2010г, 2011г., 2012г.), оформени съгласно Закона за счетоводството, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2.1.2. Информация за общия оборот за последните три счетоводно приключили години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2.1.3. Застраховка за професионална отговорност в строителството, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за извършване на строителни дейности, сключена по реда и при условията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ., бр. 17 от 2004 г.)
Минимални изисквания: •Участникът следва да има реализиран общ оборот сумарно за последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си не по-малко от 600 000 (шестотин хиляди) лева. •Оборотът на строителството, което е предмет на поръчката общо за последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си да не е по-малък от 350 000 (триста и петдесет хиляди) лева. Забележка: Под „строителство, което е предмет на поръчката” се разбира изграждане и/или реконструкция на обществено значими пространства и/или градски улици и/или пешеходни тротоарни настилки и/или паркинги, благоустрояване и/или паркоустрояване на пешеходни зони и/или вътрешно квартални пространства и/или паркове. •Участникът следва да притежава валидна към момента на подаване на офертата застраховка за професионална отговорност в строителството, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за извършване на строителни дейности, сключена по реда и при условията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ., бр. 17 от 2004 г.) и с общ лимит на отговорността, покриващ минималната застрахователна сума за вида строежи, предмет на поръчката. В случай, че застраховката не е валидна до крайния срок за изпълнение на поръчката, участникът следва да декларира, че ще осигури застраховка професионална отговорност за срока на изпълнение на договора. Когато участникът е чуждестранно лице, същият представя еквивалентен документ, съгласно законодателството на страната, в която е установен. *** Съгласно чл.56 от ЗОП, когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по ал. 1, т. 1 и 6 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по ал. 1, т. 4 и 5 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; декларация по ал. 1, т. 11 се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство или услуги. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за оборот се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 2.2.1. Декларация със списък за изпълнени договори през последните 5 (пет) години (2009г, 2010г., 2011г., 2012г., 2013г.)- образец № 9, придружена от препоръки за добро изпълнение. Препоръките да посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2.2.2. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка – образец № 10. За техническото оборудване, предоставено в условията на чл. 51 а от ЗОП (оборудване на други физически или юридически лица), участникът следва да представи декларация от собственика на активите, предварителен договор за наемането им в случай, че поръчката бъде спечелена, договор за наем или др. документ, доказващ, че същите ще бъдат на негово разположение за срока на изпълнение на поръчката 2.2.3. Декларация за за наличие на собствена или за сключване на договор за ползване услугите на лицензирана акредитирана лаборатория за контрол по изпитание на асфалтови и бетонови образци – взети от обекта като проби и изпитани на якост и за качество – образец № 11. В случай, че участникът има сключен договор за ползване услугите на лицензирана акредитирана лаборатория за контрол по изпитание на асфалтови и бетонови образци, той следва да представи копие на договора. 2.2.4. Декларация-списък с техническите лица- образец № 12, Декларацията да е придружена с копия от документите, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата; Когато участникът предвижда участие на подизпълнители се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 2 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 4 от ЗОП. Непредставянето на някой от изброените документи е основание за отстраняване на съответния участник.
Минимални изисквания: •Да е изпълнил за последните пет години, считано до крайния срок за получаване на оферти поне 3 (три) договора с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка. Забележка: Под „предмет, сходен с предмета на поръчката” се разбира изграждане и/или реконструкция на обществено значими пространства и/или градски улици и/или пешеходни тротоарни настилки и/или паркинги, благоустрояване и/или паркоустрояване на пешеходни зони и/или вътрешно квартални пространства и/или паркове. •Да разполага минимум със следната техника (собствена или предоставена в условията на чл. 51 а от ЗОП - оборудване на други физически или юридически лица): земекопна машина за изкопни работи – 2 бр. вибрационни тромбовки- 2 броя; товарен автомобил за извозване на земни маси и насипни материали – 2 бр. асфалторазстилач за полагане машинно на асфалтови настилки – 1 бр. валяк за уплътняване на асфалтови смеси – 2 бр. машина за полагане на грунд по настилки – 1 бр. машина за почистване и продухване на настилки – 1 бр. товарен автомобил за возене на асфалтови смеси – 2 бр. •Да разполага за срока на изпълнение на поръчката със собствена или да сключи договор за ползване услугите на лицензирана акредитирана лаборатория за контрол по изпитание на асфалтови и бетонови образци – взети от обекта като проби и изпитани на якост и за качество. •Да разполага със следните технически лица: технически ръководител – 1 бр., отговарящ за изпълнението и контрола на видовете СМР. Техническият ръководител следва да е с висше инженерно или средно специално образование – ПГС, ССС или ТС. оператор (машинист) на пътно-строителна техника – 3 бр. специалист в областта на озеленяването – 1 бр., с висше или средно специално образование по част „озеленяване” Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, тези изисквания се прилагат в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: П1- техническо предложение; тежест: 40
Показател: П2 – срок за изпълнение на поръчката ; тежест: 10
Показател: П3– гаранционен срок ; тежест: 10
Показател: П4– предлагана цена; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02.04.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена в „Центъра за административни услуги и информация” на Община Попово - на адрес: гр. Попово, ул.”Ал.Стамболийски” №1, всеки работен ден от 08:30 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:00 часа до крайния срок за закупуване на документацията, посочен в обявлението за обществената поръчка. Цената на документацията е 10,00 (десет) лева без включен ДДС или 12,00 (дванадесет) лева с включен ДДС, като плащането трябва да бъде извършено по бюджетна сметка на Община Попово: Банка: ОББ АД – клон Попово BIC: UBBSBGSF IBAN: BG11UBBS80028413872404, код 447000 Наредител на сумата за заплащане на документацията, трябва да бъде лицето (физическо или юридическо) , което ще участва в процедурата. Плащането може да се извърши и на касата в Община Попово. Документацията може да бъде изпратена на кандидата чрез куриер за негова сметка, след изпращане на копие от платежно нареждане на факс: 0608 40024, с придружително писмо съдържащо данни за издаване на фактура и точен адрес за получаване на документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.04.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.04.2014 г.  Час: 10:30
Място

общинска администрация гр. Попово, ет.1, ЦАУИ

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Нотариално заверен документ (договор, споразумение и др. ) за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението – при участници обединения. В случай, че в същия не са посочени представляващият и разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите в рамките на настоящата обществена поръчка, участникът трябва да представи и друг документ, в който същите да са посочени. Копие на документ, удостоверяващ вписване в ЦПРС, издаден съгласно Закона за Камарата на строителите, обн. ДВ, бр. 108/29.12.2006 г. и Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, обн. ДВ, бр. 65/10.08.2007 г. за обекти втора група - строежи от транспортната инфраструктура, четвърта категория - частни пътища, улици от второстепенната улична мрежа V и VІ клас и съоръженията към тях или на еквивалентен документ, съгласно нац. законодателство на държавата в която е регистриран участникът - регистрация в съответен регистър на държава - членка на ЕС, или на друга държава ЦПРС за обхвата на дейностите, предмет на настоящата поръчка (копие, заверено с гриф „Вярно с оригинала”), или декл. или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон; Декл., че е спазено изискването за минимална цена на труда – Образец № 14; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т.1 от ЗОП – Образец № 5; Декл.за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4, 5и ал.5, т. 2 от ЗОП – Образец №6; Декл.по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (за приемане на условията в проекта на договора) – Образец №3; Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие – Образец № 15; Документ за закупена документация за участие – копие;Проекто-договор Образец № 19 (непопълнен); Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, съдържащ – ТП – Образец № 17; Плик №3 „Предлагана цена”, съдържащ предлаганата цена – Образец №18 Възложителят стартира обществената поръчка на основание чл.14, ал.3, т.1 от ЗОП - "опростени правила" и във връзка с чл.64, ал.1 и ал.3 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал. 5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ