00012-2014-0004
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.03.2014 13:12 ч. : | 12/03/2014 12:43 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.03.2014 13:12 ч. : | 12/03/2014 12:43 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Попово: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Попово, ул. "Ал.Стамболийски" № 1, За: Нонка Колева- младши експерт в дирекция ЕТМР; Валентин Мисирджиев - Главен специалист в Дирекция ТСУ, България 7800, Попово, Тел.: 0608 40234; 0608 40229, E-mail: obstina@popovo.bg, ob_porachki@popovo.bg, Факс: 0608 40024
Място/места за контакт: стая 211Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.popovo.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.popovo.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Община Попово, ул. Ал. Стамболийски" № 1, За: Нонка Колева- мл.експерт в Дирекция ЕТМР; Николета Нивелинова-ст. специалист в Дирекция ОА, България 7800, Попово, Тел.: 0608 40234; 0608 40235
Място/места за контакт: стая 211; ЦАУИАдреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Попово, ул. Ал. Стамболийски" № 1, За: Нонка Колева- мл.експерт в дирекция ЕТМР; Николета Нивелинова- ст. специалист в Дирекция ОА, България 7800, Попово, Тел.: 0608 40234; 0608 40235
Място/места за контакт: стая 211; ЦАУИРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
БЛАГОУСТРОЙСТВЕНИ МЕРОПРИЯТИЯ В КВАРТАЛ 111 -ГРАД ПОПОВО
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на обществената поръчка е извършването на строително-монтажни работи по благоустрояване на кв. 111 по плана на гр. Попово, съгласно одобрения технически инвестиционен проект. Предвидени са строително-монтажни дейности за благоустрояване и озеленяване.
45000000
Описание:
НЕ
НЕ
Предвидени са следните строително-монтажни дейности за благоустрояване и озеленяване: Изграждане на нова улица с широчината 5,00 м и два тротоара, единия от страната на жилищния блок с ширина 1,50 м и служебен тротоар с ширина 0,75 м при паркинга. Максималния разполагаем финансов ресурс на Възложителя за дейността, предмет на настоящата поръчка е: 287 333.33 (двеста осемдесет и седем хиляди триста тридесет и три и 0.33) лв. без включен ДДС или 344 800 (триста четирдесет и четири хиляди и осместотин) лв. с вкл. ДДС.
НЕ
31.10.2014 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ОББ АД – клон Попово, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG75UBBS80023300135430. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът кандидатства. Гаранцията за участие е в размер на 2870 (две хиляди осместотин и седемдесет ) лв. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от (три процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя:Банка: ОББ АД – клон Попово, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG75UBBS80023300135430. Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път , той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.
Плащанията по настоящия договор ще се извършват в български лева, както следва: 7.1. Авансово плащане в размер на 25 (двадесет и пет) % от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка – в срок до 15 (петнадесет) дни след подписване на протокол за откриване на строителна площадка. 7.2. Междинни плащания за извършени СМР. Сборът от получения аванс и междинните плащания не може да надвишава 75 (седемдесет и пет) % от стойността на договора. Междинните плащания се извършват в срок до 60 (шестдесет) дни след подписан протокол за извършени СМР по образец и фактура за стойността на съответното междинно плащане. 7.3. Окончателно плащане: размерът на окончателното плащане се изчислява като се приспаднат от общата стойност авансовото и междинните плащания. Възложителят извършва окончателното плащане в срок до 60 (шестдесет) дни след окончателното приемане на изпълнението на договора в цялост, с представяне на необходимите за това документи /след издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта, издадена фактура и протокол за приемане/, както и представяне на гаранция за обезпечаване на гаранционния срок и всички документи съпътстващи изпълнението на СМР и оборудването.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.
В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението трябва да представят документ (договор, споразумение и др.) за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в който да е посочен представляващият. Документът (договор, споразумение и др.) да е нотариално заверен и в него да е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите в рамките на настоящата обществена поръчка. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществената поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, както и удостоверение от обслужващата банка, в което да са посочени IBAN номер на банковата сметка, BIC кода на банката и титуляра на сметката, а именно – обединението. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие може да бъде получена в „Центъра за административни услуги и информация” на Община Попово - на адрес: гр. Попово, ул.”Ал.Стамболийски” №1, всеки работен ден от 08:30 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:00 часа до крайния срок за закупуване на документацията, посочен в обявлението за обществената поръчка. Цената на документацията е 10,00 (десет) лева без включен ДДС или 12,00 (дванадесет) лева с включен ДДС, като плащането трябва да бъде извършено по бюджетна сметка на Община Попово: Банка: ОББ АД – клон Попово BIC: UBBSBGSF IBAN: BG11UBBS80028413872404, код 447000 Наредител на сумата за заплащане на документацията, трябва да бъде лицето (физическо или юридическо) , което ще участва в процедурата. Плащането може да се извърши и на касата в Община Попово. Документацията може да бъде изпратена на кандидата чрез куриер за негова сметка, след изпращане на копие от платежно нареждане на факс: 0608 40024, с придружително писмо съдържащо данни за издаване на фактура и точен адрес за получаване на документацията.
Български
180
общинска администрация гр. Попово, ет.1, ЦАУИ
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Нотариално заверен документ (договор, споразумение и др. ) за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението – при участници обединения. В случай, че в същия не са посочени представляващият и разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите в рамките на настоящата обществена поръчка, участникът трябва да представи и друг документ, в който същите да са посочени. Копие на документ, удостоверяващ вписване в ЦПРС, издаден съгласно Закона за Камарата на строителите, обн. ДВ, бр. 108/29.12.2006 г. и Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, обн. ДВ, бр. 65/10.08.2007 г. за обекти втора група - строежи от транспортната инфраструктура, четвърта категория - частни пътища, улици от второстепенната улична мрежа V и VІ клас и съоръженията към тях или на еквивалентен документ, съгласно нац. законодателство на държавата в която е регистриран участникът - регистрация в съответен регистър на държава - членка на ЕС, или на друга държава ЦПРС за обхвата на дейностите, предмет на настоящата поръчка (копие, заверено с гриф „Вярно с оригинала”), или декл. или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон; Декл., че е спазено изискването за минимална цена на труда – Образец № 14; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т.1 от ЗОП – Образец № 5; Декл.за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4, 5и ал.5, т. 2 от ЗОП – Образец №6; Декл.по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (за приемане на условията в проекта на договора) – Образец №3; Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие – Образец № 15; Документ за закупена документация за участие – копие;Проекто-договор Образец № 19 (непопълнен); Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, съдържащ – ТП – Образец № 17; Плик №3 „Предлагана цена”, съдържащ предлаганата цена – Образец №18 Възложителят стартира обществената поръчка на основание чл.14, ал.3, т.1 от ЗОП - "опростени правила" и във връзка с чл.64, ал.1 и ал.3 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал. 5, т.1 и ал.6 от ЗОП.
12.03.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ