00383-2014-0007
Технически редакции | ||
21.02.2014 16:34 ч. : | 21/02/2014 16:13 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.02.2014 16:34 ч. : | 21/02/2014 16:13 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Добрич: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги
Услуги
Община град Добрич, ул. "България" 12, За: Силвия Енчева, Теодора Петкова, Р.България 9300, Добрич, Тел.: 058 600001, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600166
Място/места за контакт: Община град ДобричИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.dobrich.bg.
Адрес на профила на купувача: www.dobrich.bg.
Електронен достъп до информация: www.dobrich.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
„Оператор на депо за неопасни отпадъци на Община град Добрич при с. Богдан”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Обществената поръчка “Оператор на депо за неопасни отпадъци на Община град Добрич при с. Богдан“ включва: Приемане на сметоизвозващите автомобили, проверка и регистриране на входящите отпадъци; Третиране на отпадъците чрез пробутване, разстилане, уплътняване на отпадъците с компактор; Запръстяване; Периодично почистване на ретензионния басейн от наноси и поддържане на електрическите помпи в изправност, дренажната и оросителната системи; Денонощна охрана на обекта; Извършване на мониторинг, изготвяне на отчети, водене на записи и изпълнение на всички изисквания, заложени в КР No 338-Н1/2011г.; Извършване на СМР във връзка с надграждане на габионите за биогаз, РШ1 и РШ2 и други, съгласно проектната документация, КР No 338-Н1/2011г. и издадени предписания на РИОСВ – Варна;Поддържане на площадковото осветление, стопанския двор, административната сграда, оградата и вътрешните пътища, които са за движение на сметоизвозващите автомобили, както и цялата съпътстваща инфраструктура на територията на депото.
90510000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно КР №338-Н1/2011г. Обществена поръчка „Оператор на депо за неопасни отпадъци на Община град Добрич при с. Богдан” включва ежедневни дейности по обезвреждане чрез депониране на 180 тона отпадъци. Средно годишно обезврежданите отпадъци в рамките на депото са от порядъка на 43 000 - 45 000 тона.
НЕ
НЕ
12
А) Гаранция за участие: Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: • парична сума в размер на 10 000,00 лв. преведена по сметка на Община град Добрич в “Общинска банка” АД, клон Добрич, IBAN: BG 71 SOMB 91303310000501; BIC: SOMBBGSF или • оригинал на банкова гаранция на същата стойност. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата, която следва да съдържа всички реквизити от образец Приложение №16 съгласно документацията за обществена поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. Отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. Класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 3. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 4. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. Е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Б) Гаранция за изпълнение на договора: Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: • парична сума в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС, преведена по сметка на Община град Добрич в “Общинска банка” АД, клон Добрич, IBAN: BG 71 SOMB 91303310000501; BIC: SOMBBGSF или • оригинал на банкова гаранция на същата стойност. Банковата гаранция следва да бъде неотменима и безусловна, да бъде със срок 30 (тридесет) дни след изтичане срока за изпълнение на договора, съдържаща всички реквизити от образец Приложение № 17 съгласно документацията за обществена поръчка. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Гаранцията следва да се представи към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Условията и сроковете за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са описани в проекто договора за възлагане на обществената поръчка. Когато участник или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
Финансирането ще се осъществява от бюджета на Община град Добрич - от средствата постъпили чрез такса "Битови отпадъци". Заплащането на цената на договора ще се извършва съгласно договорните условия по следната схема: Плащането ще се извършва по банков път с платежно нареждане по сметка на изпълнителя, въз основа на двустранно подписани протоколи за обработените количества отпадъци и представяне на фактура. Цената на услугата се заплаща ежемесечно от възложителя в срок до десето число на месеца, следващ месеца на извършване на услугата. Единичните цени, предложени от изпълнителя са постоянни и не могат да бъдат актуализирани за периода на действие на договора.
В случай, че Участникът участва като обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава Участниците в обединението/консорциума представят Споразумение/договор за създаване на обединение/консорциум - в оригинал или заверено копие „Вярно с оригинала” и подписи на членовете на обединението на всяка страница. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно по закон за изпълнението на договора; че всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/ консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Последното изискване може да бъде изпълнено и в отделен документ, подписан от лицата в обединението, съгласно разпоредбата на чл. 56, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Споразумението трябва да съдържа информация кой (кои) член (членове) на обединението какви услуги ще изпълнява, във връзка с разпоредбата на чл.25, ал. 8 от ЗОП. Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. В случай, че обединението има регистрация в регистър БУЛСТАТ, да се представи БУЛСТАТ на обединението. Когато не е приложено споразумение/договор за създаването на обединение или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – Участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата открита процедура и офертата му няма да бъде разгледана. Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. Възложителят поставя изискване: когато избраният за изпълнител е обединение преди подписване на договора за възлагане на изпълнението, трябва да представи удостоверение за регистрация от Регистър БУЛСТАТ и за данъчна регистрация, а за сдруженията с чуждестранни лица еквивалентни документи.
НЕ
І. Документи за подбор (Плик №1): 1.Оферта за участие в процедурата - Приложение № 1; 2.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника -Приложение № 2; 3.Декларация за запознаване с условията на поръчката, подписана от участника - Приложение № 3; 4.Административни сведения, подписани от участника - Приложение № 4; 5.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващия Участника съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен представител; Пълномощното следва да съдържа изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява Участника в процедурата; 6.Документи за правосубектност на Участника (съгл.чл.56, ал.1,т.1 ЗОП): Копие от документа за регистрация, или ЕИК съгл. чл. 23 от ЗТР, когато Участникът е юридическо лице или едноличен търговец, когато не е представен ЕИК следва да се представи и документ за актуално състояние; Копие от документа за самоличност, когато Участникът е физическо лице; Документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде преведен на български език с официален превод (за лица, които не са регистрирани в Р. България). Когато Участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включени в обединението. Когато Участникът предвижда участието на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях; 7. Когато участникът в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица се представят: Споразумение/договор за създаване на обединение - в оригинал или заверено копие „Вярно с оригинала” и подписи на членовете на обединението на всяка страница, в който задължително се посочва представляващият. Последното изискване може да бъде изпълнено и в отделен документ, подписан от лицата в обединението, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 2 от ЗОП; 8. Оригинал на документ за внесена / учредена гаранция за участие в процедурата. Участниците могат да представят банкова гаранция - по образец съгласно Приложение №16 или по образец, утвърден от съответната банка, ако тази гаранция за участие съдържа основните елементи, посочени в образеца; 9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1/т. а-д/ от ЗОП - Приложение № 5; 10. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.2 и т.3 и ал.2, т.1 и т.3 от ЗОП - Приложение № 6; 11. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - Приложение № 7; 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/не използване на подизпълнители и списък с имената им, вида на работите, които ще извършва всеки подизпълнител, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда такива-Приложение № 13; В случай, че участникът предвижда използването на подизпълнители, същите следва да попълнят и приложат: 12.1. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Приложение № 14; 15. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП – Приложение № 15; 16. Декларация, че участникът се задължава да спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката –Приложение № 21; 17. Декларация, че участникът приема условията в проекта на договор към настоящата документация – Приложение № 20; 18. Доказателства за икономически и финансови възможности на участника – съгласно посоченото в раздел ІІІ. 2.2) Икономически и финансови възможности;19. Доказателства за техническите възможности на участника - съгласно посоченото в раздел ІІІ. 2.3) Технически възможности; II. Плик № 2 - Техническо предложение за изпълнение на поръчката (оригинал). Предложението следва да бъде изготвено по образец Приложение № 18. III. Плик № 3 – Ценово предложение (оригинал). Ценовото предложение следва да бъде изготвено по образец Приложение № 19.
Участниците в настоящата процедура следва да представят следните документи: 1. Копия (заверени) от отчетите за приходи и разходи за последните три счетоводно приключени години или декларация (в свободен текст), че същите са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията за ЮЛ и ЕТ или еквивалентни документи за чуждестранните участници, одобрени и заверени, съгласно изискванията на националното законодателство на участника / когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен/; В случай, че към момента на подаване на офертата участникът няма изготвени Отчет за приходи и разходи за 2013 г., то същият представя справка за общите приходи и приходите от дейности, сходни с предмета на поръчката, подписана от представляващия участника и главния счетоводител. 1.1. Декларация, съдържаща информация за общия оборот и оборота от дейност, сходна с предмета на поръчката за последните 3 (три) счетоводно приключени години (Приложение № 8). 1.2. Копия от документи, доказващи финансовото състояние, в това число и по тяхна преценка - годишни данъчни декларации, заверени от НАП за участници – физически лица. Забележка: Когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ съгласно чл. 50 (2) от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
1. Участникът следва да е реализирал общ оборот за последните 3 (три) счетоводно приключени години в размер не по-малко от 3 000 000 лв. (три милиона лева) без ДДС. 2. Участникът следва да е реализирал оборот от дейност, сходна с предмета на поръчката общо за последните 3 (три) счетоводно приключени години в размер не по-малко от 2 000 000 лв. (два милиона лева) без ДДС. Забележка: Под оборот от дейност, сходна с предмета на поръчка, следва да се разбира оборот от услуги, свързани с третиране на отпадъците чрез пробутване, разстилане, уплътняване на отпадъците с компактор, водене на записи и изготвяне на отчети относно приетите за третиране отпадъци. В случай, че Участникът е учреден или е започнал дейност през някоя от последните три години и не може да представи информация за общ оборот и оборота от дейност, сходна с предмета на поръчката за последните три счетоводно приключени години, същият посочва това обстоятелство в офертата си и представя информация от датата на учредяване, респективно от започване на дейността, като в този случай следва да е изпълнил изискванията за оборот от датата на учредяването си, респективно от започването на дейността. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията за икономически и финансови възможности към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно чл. 56 (2) от ЗОП. Когато Участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономически и финансови възможности се отнасят за обединението като цяло.
1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за услуги, с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от крайната дата на подаване на офертата и в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността, включително стойностите, датите и получателите; – попълва се Приложение № 9, придружено от копия от препоръки/референции от възложители, от които е видно предмета на съответния договор, обхвата на услугите, стойността на договора, датата на започване и приключване на работата по него и оценка на качеството на изпълнение. 2. Декларация, че участникът е запознат и ще изпълнява всички изисквания поети от възложителя по ISO 14001 – Приложение №10. 3. Списък на лицата, които ще бъдат пряко ангажирани при изпълнение на услугата – Приложение № 11. Списъкът следва да бъде придружен с автобиографии, към които се прилагат документи (копия), удостоверяващи по категоричен и недвусмислен начин образованието, квалификацията и опита на ангажираните лица. Представените автобиографии следва да бъдат подписани собственоръчно от съответните лица и парафирани от подписващия офертата. 4. Декларация затехниката, собствена или наета, за изпълнение на обществена поръчка - описаните машини следва да бъдат в съответствие с описанието на поръчката и техническите спецификации - Приложение №12, придръжено с доказателства за собствеността или основанието за ползване на техниката. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
1. През последните три години (считано до крайния срок за подаване на оферти) участникът да е изпълнил не по-малко от 1 /един/ договор с предмет, сходен с предмета на поръчката. Под договор с предмет, сходен с предмета на поръчка, следва да се разбира договор за услуги, свързани с третиране на отпадъците чрез пробутване, разстилане, уплътняване на отпадъците с компактор, водене на записи и изготвяне на отчети относно приетите за третиране отпадъци. 2. Участникът следва да докаже, че за изпълнение на услугата разполага поне с един еколог, най-малко двама диспечери (проверители), един технически ръководител, не по-малко от двама машинисти, най-малко един шофьор, един общ работник, които да покриват следните минимални изисквания: Еколог – със завършено висше образование, специалност „Екология” или „Екология и опазване на околната среда”, с опит в управление на отпадъците най-малко две години – за координиране цялостната работа на обекта, взаимодействие с Община град Добрич и контролните органи; изготвяне на отчети, възлагане на мониторинг и изпълнение на всички изисквания, заложени в комплексното разрешително на обекта. Диспечери (проверители) – най-малко двама души с най-малко средно образование и добра компютърна грамотност, които регистрират постъпващите отпадъци и използват информационната система ДепоИнфо. Технически ръководител – най-малко завършено средно техническо образование – отговаря за изпълнение на възложените СМР, възложени от Община град Добрич; следи за нормалното функциониране на ретензионния басейн, помпите, дренажната и газоотвеждащата система. Машинисти – не по-малко от двама души (един за компактора, един за булдозера и багера) с най-малко средно образование и правоспособност за управление на пътно – строителна механизация, с опит в управление на пътно – строителна механизация най-малко две години. Шофьор – един за камиона с най-малко средно образование и правоспособност за управление на подобен вид МПС, с опит най-малко две години. Общ работник – за поддържане на чистотата в района на стопанския двор и административната сграда с най-малко основно образование и опит най-малко две години. Участникът попълва Списък – Приложение № 11, който следва да бъде придружен с автобиографии, към които се прилагат документи (копия), удостоверяващи по категоричен и недвусмислен начин образованието, квалификацията и опита на ангажираните лица. Представените автобиографии следва да бъдат подписани собственоръчно от съответните лица и парафирани от подписващия офертата. 3. Участникът трябва да докаже, чеза изпълнение на услугата разполага с 1 брой компактор с тегло не по-малко от 30 тона, произведен не-повече от 15 години преди датата на провеждане на процедурата; да докаже, че има налични 1 брой булдозер с мощност не по-малко от 130 к.с., произведен не-повече от 15 години преди датата на провеждане на процедурата; 1 брой самосвал с обем на каросерията не по-малък от 8 м3, произведен не-повече от 15 години преди датата на провеждане на процедурата; 1 брой колесен багер с обем на багерното устройство не по-малко от 1м3, произведен не-повече от 10 години преди датата на провеждане на процедурата. 4. Собствеността или основанието за ползване на техниката следва да бъдат доказани с документи за собственост – свидетелство за регистрация или договор за наем/лизинг или друг документ, доказващ валидното право на ползване на посочената техника. Когато Участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности се отнасят за обединението като цяло. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията за технически възможности към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документацията за участие може да се закупува всеки работен ден от 08:00 – 17:00 часа в сградата на Община град Добрич, на следния адрес: град Добрич, ул. „България“ № 12, Център за услуги и информация /ЦУИ/, срещу документ за закупена документация в размер на 15 лева с ДДС, внесени в касата на ЦУИ. Документацията може да бъде закупена и по банков път, като цената на документацията следва да бъде преведена по следната сметка на Община град Добрич в Общинска банка АД, клон Добрич: IBAN: BG 06 SOMB 9130 8410 000644 BIC: SOMBBGSF Код за вид плащане: 44 70 00 Възложителят изпраща документацията за сметка на лицето, отправило искането, след получаване на копие от платежния документ по факс (058/600 166) или на e-mail: dobrich@dobrich.bg, с посочени данни за фактура, телефон, факс и актуален адрес, на който да бъде изпратена тръжната документация. Възложителят не носи отговорност за получаването и/или приемането от участника на документацията, която е предадена на указания куриер. Документацията за участие може да се закупува/получава до 10 дни преди изтичането на срока за подаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. При получаване на документацията в Община град Добрич, участникът предоставя следната информация: име, адрес, телефон, факс, лице за контакт. Информацията е необходима с оглед изпълнение задължението на Възложителя по чл. 29, ал. 3 от ЗОП. Документацията е достъпна на интернет-страницата на Община град Добрич на адрес: http://www.dobrich.bg/ , раздел "Обществени поръчки – профил на купувача". Изтеглянето на документацията от посочения адрес е свободно и безплатно, като изискването за заплащане на документацията е само за участници, които желаят да получат отпечатан екземпляр от възложителя.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
Малката заседателна зала на Община град Добрич
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел, съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП.
НЕ
НЕ
На основание чл. 64 от ЗОП срокът от 52 дни е намален със 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет страницата на възложителя на адрес: http://www.dobrich.bg/ , раздел "Обществени поръчки – профил на купувача". При противоречие или неяснота в текстовете на документите, включени в настоящата документация за участие, документите се тълкуват и прилагат в следната последователност и приоритет: а) Решението за откриване на процедурата; б) Обявление за обществена поръчка; в) Указания за подготовка на офертата г) Технически спецификации д) Образците за участие в процедурата. е) Методика за определяне на комплексната оценка на офертата; ж) Проект на договор за изпълнение на поръчката; Документът с най-висок приоритет е посочен на първо място. При несъответствие между попълнена и/или посочена от участника в цифри и с думи информация с приоритет е написаното с думи.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава пред КЗК в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Срокът за обжалване на решението тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията, които подлежат на обжалване.Жалбата се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
21.02.2014 г.