00774-2014-0004
Технически редакции | ||
14.02.2014 15:42 ч. : | 14/02/2014 15:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.02.2014 15:42 ч. : | 14/02/2014 15:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр. Стара Загора: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Стара Загора, бул. „Цар Симеон Велики” № 107, За: Мария Боянова, България 6000, гр. Стара Загора, Тел.: 042 614813, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 601103
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.starazagora.bg/bg/obschestveni-por-chki/.
Адрес на профила на купувача: http://www.starazagora.bg/bg/obschestveni-por-chki/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка и монтаж на машини и съоръжения за помпена станция"
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата поръчка е „Доставка и монтаж на машини и съоръжения за помпена станция", в изпълнение на проект „Интегриран воден проект за Стара Загора“, финансиран от Кохезионния фонд на Европейския съюз и от държавния бюджет на Република България чрез оперативна програма “Околна среда 2007-2013 г.“ съгласно Техническата спецификация на Възложителя.
42100000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Общото количество машини и съоръжения за помпена станция, които трябва да бъдат доставени, е както следва 1.Потопяема помпа за канални води Q=3.681 л/с, Н=41.50м, Р=5.5kW, в комплект с поплавъци - 2 бр.; 2.Доставка и монтаж на хидрофорен съд 40л- 1 бр.; 3.Спирателен кран Ф200, шибърен-1 бр.; 4.Доставка телескопичен шиш за шибърен кран-1 бр.; 5.Доставка предпазно гърне-1 бр.; 6.Доставка и монтаж табло РТавтоматично за захранване и управление на помпите, в комплект доставка с помпите - 1 бр.;
НЕ
20
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: „Юробанк България” АД, BIC: BPBIBGSF, IBAN: BG45BPBI79353375755401 Гаранцията за участие е в размер на: 61 лв. (шестдесет и един лева). В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Стара Загора или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да бъде парична или под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Банковата гаранция за изпълнение трябва да бъде с валидност не по-малко от 30 дни след изтичане на срока за изпълнение на договора.
Плащането се извършва след предаването и приемането на извършената доставка. Цената за извършената доставка се заплаща от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в срок до 30 дни от издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, и приложен към нея приемо-предавателен протокол, подписан от представители на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, от една страна, и на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, от друга.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор, който следва да бъде с нотариална заверка на подписите. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - Е определен представляващият обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; -Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; -Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; -Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; -Разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие може да бъде получена в деловодството на Община Стара Загора - на адрес: гр. Стара Загора - 6000, бул. „Цар Симеон Велики” № 107, гише № 5, всеки работен ден от 08:30 до 12:30 часа и от 13:30 до 17:30 часа до деня и часа посочени в обявлението за обществена поръчка. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва в сградата на Община Стара Загора, адрес: гр. Стара Загора - 6000, бул. „Цар Симеон Велики” № 107 на гише 5. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Стара Загора: Банка „Юробанк И Еф Джи България” АД, BIC: BPBIBGSF, IBAN: BG77BPBI79358475755544, вид плащане 447000 или на касата в Община Стара Загора.
Български
90
В административната сграда на Община Стара Загора, адрес: гр. Стара Загора - 6000, бул. „Цар Симеон Велики” № 107
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Комисията ще обяви писмено до участниците датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, както и ще оповести тази информация на посочените в настоящата документация Интернет адреси.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проект „Интегриран воден проект за Стара Загора“, финансиран от Кохезионния фонд на Европейския съюз и от държавния бюджет на Република България чрез оперативна програма “Околна среда 2007-2013 г.“
Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик.1.Съдържание на плик № 1 с надпис „Документи за подбор”. 1.1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 1.2.Оферта, попълнена по Образец № 1; 1.3. Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ. Документът за регистрация не се изисква, ако участникът е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на ЗТР. В този случай е достатъчно да се попълни и приложи декларация за регистрация по ЗТР, попълнена съгласно Образец № 2 към документацията.1.4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация).1.5. Документ - договор или споразумение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващия(оригинал или нотариално заверено копие). Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП(Образец №3). Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (Образец №4).Когато участник в процедурата е юридическо лице, достатъчно е декларацията да бъде подадена от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват, съгласно чл. 47, ал. 6 от ЗОП.В случай, че участникът е обединение, декларациите по Образец №3 и 4 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП, при условията на чл. 47, ал. 6 от ЗОП.1.8. Декларация, съдържаща оборот от извършването на доставки на стоки, сходни с предмета на поръчката, за последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.Декларацията да бъде придружена от заверени копия на годишни счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите за последните три приключени финансови години /2011 г., 2012 г. и 2013 г./, в зависимост от датата, на която лицето е учредено или е започнало дейността си* .1.9. Декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника договори през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за получаване на офертите, за доставки на стоки, сходни с предмета на поръчката.Декларацията трябва да бъде придружена от препоръки за най-важните договори, посочени в нея. 1.10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие.1.11. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител.1.12. Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банкова гаранция за участие.1.13. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора.1.14. Документ за закупена документация за участие – заверено копие. 2. Съдържание на плик № 2:Техническо предложение (Образец №8), придружен от документи, съдържащи детайлна техническа информация за предложените машини и съоръжения; 3. Съдържание на плик № 3: Ценова оферта(Образец №11). На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, срокът от 40 дни за получаване на офертите по чл. 14, ал. 3 от ЗОП се намалява със седем дни, тъй като обявлението се изпраща по електронен път и с още пет дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят осигурява пълен достъп по електроне път до докумнтацията за участие в процедурата на интернет адресът посочен в раздел ІV.3.3. -http://www.starazagora.bg/bg/obschestveni-por-chki/.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП
14.02.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ