00823-2014-0001
BG-Летница: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Летница, бул. "България" №19, За: инж.Павлинка Чолакова, Република България 5570, Летница, Тел.: 06941 2163, E-mail: letnitsa@mail.bg, Факс: 06941 2256
Място/места за контакт: Община ЛетницаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.letnitsa.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
«Доставка и монтаж на соларни лампи и парково оборудване за екопътека „Крушунски водопади”» по Проект №11/313/00010 по мярка 313 «Насърчаване на туристическите дейности» от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР)
Възлагане на обществена поръчка
«Доставка и монтаж на соларни лампи и парково оборудване за екопътека „Крушунски водопади”» по Проект №11/313/00010 по мярка 313 «Насърчаване на туристическите дейности» от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР). Обектът на обществената поръчка е изпълнение на Проект по Мярка 313 «Насърчаване на туристическите дейности» от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), както следва: Проект №11/313/00010 - „Община Летница - очарованието и вдъхновението на природата: разнообразяване и подобряване на туристическата инфраструктура чрез изграждане на съоръжения и места за отдих в общината”. Изпълнението на Проекта включва: Доставка и монтаж на соларни лампи и парково оборудване за екопътека „Крушунски водопади” по проект №11/313/00010.
31500000, 43325000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Конкретните характеристики и обем на обществената поръчка са описани в приложената към документацията за участие техническа спецификация, придържането към която е задължително за участниците при съставянето на офертите им и респективно при изпълнението на обществената поръчка. Прогнозната стойност определена без ДДС в лева е 66 662.00 лева без ДДС и включва: 1. Соларни лампи за екопътека „Крушунски водопади” по проект №11/313/00010 – 45 бр.; общо – 36 450.00 лева без ДДС. 2. Парково оборудване за екопътека „Крушунски водопади” по проект №11/313/00010 - общо за 30 212.00 лева без ДДС и включващо: * Пейка за отмора – 24 бр.; общо- 4 632.00 лева без ДДС. * Беседка І-ви тип (малка) – 3 бр.; общо – 6 600.00 лева без ДДС. * Беседка І-ви тип (голяма) – 3 бр.; общо - 8 100.00 лева без ДДС. * Табло за морски шах – 1 бр. за 380.00 лева без ДДС. * Кошче – 30 бр.; общо – 3 090.00 лева без ДДС. * Детско влакче – 1 бр. за 1 000.00 лева без ДДС. * Детска къщичка – 1 бр. за 830.00 лева без ДДС. * Детска клатушка – 2 бр.; общо – 780.00 лева без ДДС. * Комбинирано детско съоръжение – 1 бр. за 4 800.00 лева без ДДС. Офертите на Участниците не трябва да надвишават горепосочената прогнозна стойност. Всеки участник предлага офертна цена в лева без ДДС. В случай на неволно използване при цитирането на необходимото за доставяне оборудване в описанието му в по-горе или в техническата му спецификация на понятията „тип”, „вид”, „марка”, Участникът да чете и/или еквивалентно.
НЕ
100
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участниците внасят гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка в размер на 600,00 (шестстотин) лева – абсолютна сума върху която не се начислява ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) парична сума, която се внася по сметката на Община Летница в “Банка ДСК” ЕАД, клон Летница; IBAN: BG23STSA93003319012010, BIC: STSABGSF. б) банкова гаранция (оригинал) – трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от крайния срок за подаване на офертите. Участникът е длъжен да удължи срока на гаранцията, с оглед осигуряване нейната валидност до сключване на договор. Гаранцията за участие се задържа от възложителя при условията на чл.61 от ЗОП. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на същия без ДДС и се представя при подписване на договора. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) парична сума, която се внася по сметката на Община Летница в “Банка ДСК” ЕАД, клон Летница; IBAN: BG23STSA93003319012010, BIC: STSABGSF; б) банкова гаранция (оригинал) с валидност не по-рано от 16.06.2015 г. Гаранцията за изпълнение се задържа и освобождава при условия, определени в договора. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията.
Плащането на поръчката се финансира по Договор с номер №11/313/00010 от 05.07.2011 г. между ДФ "Земеделие"-Разплащателна агенция и Възложителя по Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР). Плащанията към Изпълнителя по настоящата поръчка ще бъдат съобразени с условията за плащане от ДФ "Земеделие"-Разплащателна агенция към Възложителя по посоченият договор за Проект №11/313/00010 - „Община Летница-очарованието и вдъхновението на природата: разнообразяване и подобряване на туристическата инфраструктура чрез изграждане на съоръжения и места за отдих в общината”, както следва: 1. АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ - еднократно в размер до 30% от общата стойност на договора по Проекта при следните условия: -Авансът се изплаща след одобряване на проведената процедура и договора от ДФЗ-РА, сключване на анекс към договора за отпускане на финансова помощ между ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ДФЗ-РА след проведени тръжни процедури и представена от Изпълнителя банкова гаранция или друго обезпечение, покриващи пълния размер на аванса по Проекта. Обезпечението предварително се одобрява от Възложителя. Плащането се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на оригинална фактура от Изпълнителя към Възложителя. -сумата на аванса се приспада от окончателното плащане. 2. МЕЖДИННО ПЛАЩАНЕ – не се дължи. 3. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ - Окончателното плащане (одобрен за финансиране разход за тази дейност след сключен анекс към договора за отпускане на финансова помощ между Възложителя и ДФЗ-РА и след определяне от ДФЗ-РА на допустимите за финансиране разходи по подадена заявка за окончателно плащане по Проекта от Възложителя)) се извършва при приключена и извършена дейност /доставка и монтаж/ след приемане и одобряване на заключителния доклад за изпълнението на извършената дейност и достигнатите резултати за Проекта, въз основа на двустранно подписан окончателен приемателно-предавателен протокол с детайлно описание на техническите характеристики за тази дейност без забележки за извършените доставки след изпълнение на всички предвидени доставки и монтирането им на определените за целта места и декларация от доставчика, че активите - предмет на инвестиция, не са втора употреба. Окончателното плащане се извършва след получаване на одобрение от страна на ДФЗ-Разплащателна агенция на допустимите за финансиране разходи по подадена заявка за окончателно плащане по Проекта от Възложителя в 60 (шестдесет) дневен срок от датата на издаване на оригинална фактура за дължимата стойност и съгласно утвърден ред и условия за плащане от ДФЗ, Министерски съвет или общинския бюджет. Фактурите за извършване на плащания се изготвят на български език и в съответствие със Закона за счетоводството. Всички плащания се извършват с платежно нареждане по банкова сметка на Изпълнителя в посочените по-горе срокове, след представена оригинална фактура.
Възложителят няма изискане за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя в оригинал документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие се получава всеки работен ден от 08:00 до 17:00 часа от Община Летница, бул. "България" №19, етаж ІІ, стая 212 срещу представен документ за заплатена такса в касата на общината, ІІ етаж, "Информационен център" център" или по банков път по сметка на Община Летница в "Банка ДСК" ЕАД, клон Летница, BIC:STSA BGSF, IBAN: BG37 STSA 9300 84 108 120 00, Код за вид плащане: 44 70 00 (след справка със счетоводството). Посочената цена е с ДДС. Участниците е необходимо да направят предварителна заявка за закупуване на документацията за участие на адрес и/или телефон за контакт на Възложителя, посочени в раздел І от настоящето обявление. В заявката следва да бъдат посочени точният адрес за изпращане на документацията за сметка на лицето, отправило искането и данни за издаване на фактура.
Български
180
Община Летница, гр.Летница, бул. "България" №19, заседателна зала "Форум"
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на участника се допускат след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни - нотариално заверени.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Програма за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), мярка 313 "Насърчаване на туристическите дейности".
Настоящата процедула е открита с Решение №1/21.01.2014 год. на Кмета на Община Летница. Срокът за изпълнение на поръчката започва да тече от датата на одобряване на проведената процедура от Изпълнителния Директор на ДФЗ-РА и сключване на анекс към договора за отпускане на финансова помощ между Възложителя и ДФЗ-РА след проведени тръжни процедури, а датата на завършване е датата на окончателното изпълнение на доставката и монтажа по Проекта и получаване на одобрение и окончателно плащане за цялата инвестиция по Проекта от страна на ДФЗ-Разплащателна агенция след проверка на цялостното изпълнение на Проекта и одобряване от ДФЗ-РА на окончателния размер на безвъзмездната финансова помощ по Проекта. Срокът за изпълнение обхваща цялостното изпълнение на доставката и монтажа по Проекта с отчитане на всички извършени дейности/доставки, след приемането и одобряването от Възложителя на доклад за извършените дейности и достигнатите резултати и подписване на окончателен приемателно-предавателен протокол без забележки с детайлно описание на техническите характеристики и получаване на одобрение и окончателно плащане за цялата инвестиция по Проекта от страна на ДФЗ-Разплащателна агенция. Поръчката е с еднократно изпълнение, като срокът на доставката и монтажа е максимално 100 (сто) календарни дни от датата на подписване на договора за възлагане на поръчката и започва да тече от датата на одобряване на проведената процедура от Изпълнителния Директор на ДФЗ-РА и сключване на анекс към договора за отпускане на финансова помощ между Възложителя и ДФЗ-РА след проведени тръжни процедури.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120 от ЗОП.
21.01.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ