00567-2014-0003
Технически редакции | ||
21.01.2014 13:39 ч. : | 21/01/2014 13:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.01.2014 13:39 ч. : | 21/01/2014 13:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Монтана: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Водоснабдяване и канализация"ООД, ул."Александър Стамболийски"№11, За: инж.Петър Ценов-главен инженер; Камелия Петкова-юрисконсулт, Р България 3400, Монтана, Тел.: 096 383222; 096 383216, E-mail: vikzop@optilinkbg.com, Факс: 096 303522
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vikmontana.com.
Адрес на профила на купувача: www.vikmontana.com.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Вода
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Доставка на спирателни кранове и В и К арматура по спецификация"
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на поръчката е доставка на спирателна арматура с ръчно и електро задвижване, възвратни клапи, пожарни хидранти, въздушници, удароубиватели, регулатори на налягане и ниво, електромагнитни вентили, филтри и смукатели, подробно описани в техническите изисквания на Възложителя и в ценовото предложение. Изделията, предмет на обществената поръчка се влагат при изграждане, поддържане и ремонт на водоснабдителните и канализационни системи и инсталации. Изделията, обект на поръчката са описани в Таблица №1 от образеца на ценово предложение в документацията за участие.
42131270, 42131120, 42131160
Описание:
НЕ
НЕ
Количеството на поръчката ще се определя от производствените нужди и възможности на Дружеството.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка-1 000 лв. Гаранцията за изпълнение на договора - 2% от стойността на обществената поръчка . Гаранциите се представят както следва:1.Като парична, внесена в касата на Възложителя на посочения в т.І.1 адрес или по сметка: BG39BUIB78901097634800 и банков код:BUIBBGSF -"Сибанк"АД; 2. Като банкова. Условията и сроковете за освобождаване и задържане на гаранцията за участие са определени в чл.61 и чл.62 от ЗОП, а условията и сроковете по задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение на договора ще се уточнят в самия договор.
Финансирането на поръчката е от Възложителя. Плащането ще бъде в лева, по банков път и след подписване на двустранен приемо-предавателен протокол при всяка доставка и оформяне на данъчна фактура.
Да , съгласно посоченото в чл. 25 , ал.3 , т. 2 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, документите по чл.56 ал.1т.2 и ал.3 т. 1 и т.2 от ЗОП се представят съобразно посочените разпоредби.
Документацията за участие в процедурата ще бъде предоставена за достъп по електронен път и може да бъде намерена на Интернет адреса на дружеството: www.vikmontana.com , в профила на купувача. Желаещите да участват трябва да закупят документацията. След превеждане на сумата да се свържат с отдел"Правен" на тел: 096 383216 за получаване на код за достъп до документите.
5. Заверено копие от годишния баланс 2012 г.и от отчета за приходи и разходи или отчета за доходи. Участници, чиито годишни финансови отчети подлежат на независим финансов одит, да са заверени и от одитор, съгласно изискванията на Закона за счетоводството ;
6.Списък на основните договори, за доставка на изделия, предмет на поръчката, изпълнени през последните три години /2010,2011,2012/, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 7.Документ, че участникът е производител, пряк вносител или ото-ризиран дистрибутор на продуктите, предмет на поръчката; 8.Сертификати, удостоверяващи наличие и поддържане на система за управление на качеството, съгласно стандарти ISO 9001:2008 на производителя на продуктите, предмет на поръчката или еквивалентно; 9. За продуктите, които са в контакт с вода за човешко потребление –ЕО декларация на производителя или на негов упълномощен представител за съответствие въз основа на ЕО сертификат на продукта, съгласно изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти. 10.Писмо от производителя за гаранционния срок на предлаганите изделия ;11.Каталог на български език с пълни технически данни и характеристики на изделията;12.Инструкция за монтаж и експлоатация;13.Всички арматури да имат трайна маркировка с името на произ-водителя, DN и PN;14.Декларация за участието на подизпълнители при изпълнението на поръчката, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват , и дела на тяхното участие/ за тях следва да се представят документи съгласно чл.56, ал.1, т.1,4,5 и 6 от ЗОП/ или декларация, че няма да се използват такива. Когато участниците предвиждат подизпълнители при изпълнението на поръчката изискванията по чл.47 ал.1,5 и 2 се прилагати за тях;15.Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 16.Документ за внесена гаранция за участие и документ за закупена документация.17. Срок на доставка след заявка до 3 /три/ дни ;18.Срок за плащане след доставка и фактура -30 / тридесет / дни ;19.Валидност на офертата - 90 дни;20.Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от участника. Само Участник, отговарящ на изискванията на Възложителя ще се допуска до оценка и участие в класирането. Посочените документи трябва да са оригинални или заверени с печат на участника. Декларацията по т.3 следва да бъдат издадени към датата на представяне на предложението, но не по- късно от един месец. Ако участникът представи документи за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.2 от ЗОП, те следва да са валидни към датата на представяне на предложението, но не по-късно от два месеца от датата на издаването им. Документите по точки 4,6,13,15,17 и 18 следва да са издадени към датата на представяне на предложението, но не по-късно от един месец. Документите по точки 7,8,9,10,11,14 и 19 следва да са валидни към датата на представяне на предложението.Документите на чужд език да се представят съгласно чл.56, ал.4 от ЗОП, които да са заверени с печат на участника. Офертата се представя в административната сграда, стая 201- отдел Обществени поръчки в запечатан непрозрачен и надписан плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика задължително се посочва предмета на обществената поръчка, адрес за кореспонденция, телефон,по възможност- факс и електронен адрес. Пликът трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика както следва: 1.Плик №1 с надпис „Документи за подбор”, в който да се поставят документите, изисквани от Възложителя по точки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 19 и 20, отнасящи се до критериите за подбор на участниците или кандидатите;2.Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания, трябва да съдържа документи по точка 10 ;3.Плик №3 с надпис „Предлагана цена” да съдържа ценовото предложениена участника с приложен диск.
НЕ
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Цената на документацията е без вкл.ДДС. Заплаща се в касата на Дружеството в гр.Монтана - адрес, съгласно т.І.1. и се получава в стая 404 - счетоводство всеки работен ден от 8.00 до 12.00ч. и от 13.00 до 17.00ч. При желание да се получи документацията по пощата или електроне път, да се изпрати до Възложителя писмо по факс или поща с наименование, телефон, факс, данни за фактура, адрес, на който да се изпрати и копие от документ за платена сума по сметка BG39BUIB78901097634800 и банков код BUIBBGSF - "Сибанк"АД . Документацията за участие в процедурата ще бъде предоставена за достъп по електронен път и може да бъде намерена на Интернет адреса на дружеството: www.vikmontana.com. Желаещите да участват трябва да закупят документацията. След превеждане на сумата да се свържат с отдел"Правен" на тел: 096 383216 за получаване на код за достъп до документите.
Български
90
Административна сграда на “В и К ” ООД, гр.Монтана, бул.Ал.Стамболийски №11, стаята на главния инженер, ет.2
Участниците или техни упълномощени представители, както и лицата по чл.68 ал.3от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Декември 2014г.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
21.01.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ