Версия за печат

00712-2014-0001

BG-Поморие: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Поморие, гр. Поморие, ул. "Солна" № 5, За: инж. Кунчо Гайдов, Република България 8200, Поморие, Тел.: 0596 23052, E-mail: zam.kmet_Gaydov@pomorie.org, Факс: 0596 23052

Място/места за контакт: Община Поморие

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pomorie.bg.

Адрес на профила на купувача: http://pomorie.bg/category/2profil-kupuvach.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“ИЗГРАЖДАНЕ, ТЕКУЩ РЕМОНТ И ПОДДЪРЖАНЕ НА МРЕЖИТЕ И СЪОРЪЖЕНИЯТА ЗА УЛИЧНО ОСВЕТЛЕНИЕ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА ПОМОРИЕ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Община Поморие
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обхватът на обществената поръчка включва изпълнението на всички мероприятия по изграждането, текущата поддръжка, експлоатация и ремонт на уличното осветление в гр. Поморие и съставните селища на Община Поморие. Основните дейности, включени в предмета на поръчката са: - Контрол, мониторинг на състоянието и грижа за безопасна експлоатация на съществуващи съоръжения.; - Офериране и изграждане на нови трасета от мрежата за улично осветление; - Откриване и отстраняване на кабелни повреди на улично осветление; - Направа на съединителни муфи до 1 kV; - Откриване и отстраняване на повреди по въздушни мрежи за улично осветление; - Доставки и монтаж на нови осветителни тела за улично осветление; - Ремонт на осветителни тела; - Подмяна на осветители и осветителни тела за улично осветление; - Настройка на часовници за улично осветление; - Доставка и монтаж на часовници за улично осветление; - Въвеждане на инновации за часовници за улично осветление; - Ремонт на комутационна апаратура в касетки и електрически табла за улично осветление; - Почистване на клони на въздушни мрежи за улично осветление и около осветителни тела; - Извършване на текущ ремонт и профилактика на улично осветление; - Осигуряване на аварийни групи и дежурства по време на почивни и официални празнични дни; - Извършване на проучвателна дейност с цел възстановяване на съществуващи не работещи стари съоръжения за улично осветление и във връзка с изграждането и изграждане на нови. – Други видове дейности свързани с изграждането и поддръжката на улично осветление (при необходимост и по заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ). Срокът за изпълнение на договора е 36 месеца. Срокът на изпълнение започва да тече от датата следваща датата на подписването му от договарящите се страни по него. Максималната стойност на договора за възлагане на обществената поръчка не може да надвишава 1 200 000,00 (един милион и двеста хиляди) лева без ДДС. 7.2. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ има право на междинни плащания на база реално извършени услуги и СМР за месеца. 7.3. Всяко междинно плащане по договора в размер на действително извършените видове дейности и работи за месеца се удържат от стойността на поръчката. 7.4. Междинните плащания се извършват в срок, предложен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след представяне на счетоводните документи и извършване на документална проверка и проверка на място (при необходимост) по отношение на количеството, качеството и съответствието на извършените дейности и видове работи, удостоверено с приемането и подписването на двустранни / тристранни приемно – предавателни протоколи от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и / или на упълномощени негови представители и от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на база единични цени от офертата, представляващи неразделна част от договора.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45315100, 34928500

Описание:

Строителни и монтажни работи на електротехнически инсталации
Оборудване за обществено осветление

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Основната цел, която е поставена пред ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, респективно ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на обществената поръчка е да осигури безопасност и комфорт на жизнената среда в населените места на територията на Община Поморие. Специфични цели се явяват изграждането и поддържането на системи на инженерната инфраструктура – в случая мрежи и съоръжения за улично осветление, осигуряващи дългосрочното и устойчиво развитие на населените места, адекватно на потребностите и очакванията на населението. Осигуряването на тези цели е съпроводено с реализирането на конкретни, практически задачи, състоящи се в: Контрол и мониторинг на състоянието на съществуващите мрежи и съоръжения;Офериране и изграждане на нови трасета от мрежата за улично осветление;Доставка и монтаж на нови осветителни тела за улично осветление;Текущ ремонт и годишна профилактика на съоръженията;Саниране и почистване на елементите на мрежите за улично осветление;Доставка и монтаж на часовници за улично осветление;Настройка на часовници и обезпечаване надеждността на режима на работа на мрежите за улично осветление;Преоборудване (преокомплектовка) на съоръженията, с цел да се осигури безопасността им и адекватност на мрежите със съвременните технически и екологични изисквания;Осигуряване работата на съществуващите мрежи и съоръжения по време на официални празнични дни и мероприятия;Възстановяване работата на съществуващите мрежи и съоръжения при възникване на аварии и в условията на бедствия, аварии и катастрофи;Осигуряване на предварителна проучвателна дейност и подготовка изпълнението на мероприятия за разширение, реконструкция и модернизация на съществуващите мрежи и съоръжения.Конкретните очаквани резултати чрез така поставените задачи се състоят в: 1) привеждането на съществуващите мрежи и съоръжения в съответствие с действащите български държавни стандарти за улично осветление (БДС 5504-82) и новите европейски норми (EN 13201); 2) намаляването на преките разходи за консумирана електроенергия за улично осветление при осигурено високо качество на осветлението чрез повишаване на неговата енергийна ефективност; 3) обезпечаването на безопасно движение на моторни превозни средства и повишаване на сигурността на движение на пешеходците нощно време; 4) подобряване качеството на уличното осветление и като крайна цел създаване на комфортна и естетична нощна атмосфера в гр. Поморие и в селищата на територията на общината.

Прогнозна стойност без ДДС
1200000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие или изпълнение се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя. Когато се представя банкова гаранция за участие, същата следва да е със срок на валидност срока на валидност на офертата. в) гаранцията за участие или изпълнение се внася по следната банкова сметка на община Поморие № BG 10 IORT 73783317000103, BIC – IORT BGSF в „Инвестбанк” АД, клон Бургас г) гаранцията за участие: сума в размер на 12 000 лв. д ) гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка - 3% от стойността договора без вкл. ДДС. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие или изпълнение. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Размерът и валутата на гаранцията за участие или изпълнение е посочени и в обявлението за обществената поръчка. Възложителят може да изисква и други гаранции за изпълнение в случаите, когато това е определено със закон. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранциите се задържат, усвояват и освобождават в съответствие с разпоредбите на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Обектът ще се финансира с бюджетни средства от Община Поморие за 2014-2016 г.Максималната стойност на договора за възлагане на обществената поръчка не може да надвишава 1 200 000,00 (един милион и двеста хиляди) лева без ДДС. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ има право на междинни плащания на база реално извършени услуги и СМР за месеца. Всяко междинно плащане по договора в размер на действително извършените видове дейности и работи за месеца се удържат от стойността на поръчката. Междинните плащания се извършват в срок, предложен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след представяне на счетоводните документи и извършване на документална проверка и проверка на място (при необходимост) по отношение на количеството, качеството и съответствието на извършените дейности и видове работи, удостоверено с приемането и подписването на двустранни / тристранни приемно – предавателни протоколи от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и / или на упълномощени негови представители и от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на база единични цени от офертата, представляващи неразделна част от договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

На основание чл. 49 от ППЗОП, когато определеният изпълнител е неперсофицирано обединение на физически и/или юридически лица, възложителят сключва договор за обществена поръчка, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Участник в процедурата Участник в процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. 2. Представителство: 2.1. Физически лица – се представляват лично или чрез друго лице с нотариално заверено пълномощно за това. 2.2. Юридическите лица – се представляват от лицето или лицата с представителна власт по закон или от специално упълномощени с нотариално заверено пълномощно лица. 2.3. Обединения на физически или юридически лица – се представляват от лицето, посочено в договора за създаване на обединение или в нотариално заверено пълномощно за това. 3. Основания за отстраняване на участници 3.1. Участникът, за който е налице поне едно от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1 и 2 от ЗОП. 4. Задължени лица да представят информация 4.1. За удостоверяване на обстоятелствата по чл. 47, ал. и чл. 47, ал.2, т.2 от ЗОП съответната декларация се представя от следните лица на участника/подизпълнителя/съдружника в обединението: - при събирателно дружество - лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; - при командитно дружество - лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; - при дружество с ограничена отговорност - лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; - при акционерно дружество - овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; - при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; - при едноличен търговец - физическото лице - търговец; - във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват участника; - в посочените по-горе случаи - и прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България; - физическото лице 4.2. За удостоверяване на останалите обстоятелствата по т. 3.1. съответната декларация може да се подаде само от едно от лицата, които могат самостоятелно да представлява участника/подизпълнителя/съдружника в обединението 5. Ограничения в правото на участие 5.1. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка Участник в случай, че: - Той или неговият управител, съответно лице/ата с управленски/представителни функции, включително и прокурист, е/са свързано/и лице/а по смисъла на § 1, т. 23а от допълнителните разпоредба на ЗОП с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; ЗАБЕЛЕЖКА: Лицата, задължени да представят информация за това обстоятелство са посочени в т. 4.1. - Е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 5.2 Няма право да подава самостоятелна оферта: - лице, което участва в обединение, подало оферта за участие в процедурата; - лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник; 5.3. Едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. 6. Уведомяване при промяна на декларирани обстоятелства Участникът е длъжен в процеса на провеждане на процедурата да уведомят ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за всички настъпили промени в обстоятелствата по т. 3.1 и т. 4.1 в 7-дневен срок от настъпването им. 7. Използване на ресурси на други лица Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси с представяне на съответните документи – договори за наем, лизинг и други подобни. Това условие се прилага и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица и участникът се позовава на ресурсите на членуващите в обединението физически и/или юридически лица.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация съдържаща Информация за общия оборот и оборота от услуги за последните 3 (три) финансови години 2010, 2011 и 2012, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си; Отчет за приходите и разходите (отчета за доходите) за последните три финансови години 2010, 2011 и 2012, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, а за физически лица – данъчна декларация;
Минимални изисквания: * Участникът да има общ оборот за последните три финансови години не по-малко от 1 500 000 лева. * Участникът да има общ оборот за последните 3 (три) финансови години, от услуги от дейности, сходни с предмета на поръчката не по-малко от 1 200 000 лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: * Препоръки/референции за добро изпълнение на договори с дейности, сходни с предмета на поръчката, изпълнение през последните 3 години, считано от крайната дата за подаване на оферти; *Декларация, съдържаща списък на техническите лица, включително и тези отговарящи за качеството, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката; *Документи, удостоверяващи професионалната квалификация на техническите лица, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка – под формата на удостоверения за придобита квалификационна група по безопасност при работа с електрически уредби и мрежи; *Документи, удостоверяващи професионалния опит на техническите лица, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка – под формата на копия от трудови, служебни и/или осигурителни книжки; *Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка; *Документи, удостоверяващи собствеността, или възможностите на участника да използва обособено работно място с телефон и база за престой и гариране на техническото оборудване– под формата на нотариален акт, договори за покупко-продажба, наем и други подобни; *10.Участникът да разполага с удостоверение от камарата на строителите в България, придружено с талон доказващ актуалността на вписването, за вписване в централния професионален регистър на строителя съгласно чл. 157, ал. 2 от ЗУТ за строежи от трета група строежи от енергийната инфраструктура – трета категория, или еквивалентен документ за вписване в съответния регистър на държава членка на Европейския съюз или друга държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, в която е установен чуждестранния участник или съдружника в обединението/консорциума;
Минимални изисквания: * Участниците да имат на разположение минимален състав на техническите лица, включително тези отговарящи за контрола на качеството, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката от 25 (двадесет и пет) човека, включващ: - технически ръководител – 1 бр. - координатор ЗБУТ – 1 бр. - машинист на автовишка – 3 бр. - електромонтьор – 20 бр. * Техническите лица, включително тези отговарящи за контрола на качеството, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката, да имат следната степен на професионална квалификация и професионален опит както следва: - 1 бр. технически ръководител с минимум пета квалификационна група по безопасност при работа с електрически уредби и мрежи и минимум пет години професионален стаж като технически ръководител; - 1 бр. координатор ЗБУТ с минимум 3 години опит; - 3 бр. машинисти на автовишка с минимум втора квалификационна група по безопасност при работа с електрически уредби и мрежи и минимум една година професионален стаж като машинист на автовишка; - 20 бр. електромонтьори с минимум четвърта квалификационна група по безопасност при работа с електрически уредби и мрежи и минимум три години професионален стаж като електромонтьор; * Участникът да разполага със следното минимално техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, както следва: -3 бр. автовишки, две от които с минимална работна височина 18 м. и една с работна височина минимум 14м.. -1 бр. Електроагрегат подвижен. -2 бр. Автомобил лекотоварен с минимална товароподемност 1,0 тон. -1 бр. Автокран с минимална работна височина 10 метра и товароподемност 1,5 тона * Участникът да има на свое разположение материално – техническа база за престой и гариране на техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка. * Участникът да има на свое разположение обособено самостоятелно работно място, оборудвано с телефон за координиране на експлоатационно-ремонтните работи.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: качествени критерии; тежест: 50
Показател: икономически критерии; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.03.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

Община Поморие, ул. Солна № 5

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците, представители на медии и на неправилетствени организации



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ