00056-2014-0002
Технически редакции | ||
10.01.2014 11:46 ч. : | 10/01/2014 11:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
10.01.2014 11:46 ч. : | 10/01/2014 11:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Харманли: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Харманли, Пл. "Възраждане" №1, За: Лидия Николова, GSM 0893464556, Р. България 6450, Харманли, Тел.: 0373 83098, E-mail: ppes@harmanli.bg, Факс: 0373 83098
Място/места за контакт: Лидия НиколоваИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.harmanli.bg.
Адрес на профила на купувача: www.harmanli.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“Строително - монтажни работи за изпълнение на проект „Захранващ водопровод село Орешец – село Върбово, община Харманли” по Договор №26/321/01224/14.12.2012 г., финансиран по Мярка 321 от ПРСР 2007-2013 г.”
Възлагане на обществена поръчка
В резултат на процедурата ще бъде избран изпълнител на СМР по договор на Община Харманли за отпускане на финансова помощ с ДФ „Земеделие” - РА за „Захранващ водопровод село Орешец – село Върбово, община Харманли” по Договор №26/321/01224/14.12.2012 г., финансиран по Мярка 321 от ПРСР 2007-2013 г.”, включващ: 1. Полагане на тръби PE-HD 90 на лепена връзка с дължина 5,58 км.; 2. Изграждане на съоръжения по водопровода - шахти, сглобяеми със стоманобетонови елементи и със стоманобетонови капаци: • седем шахти с въздушник,; • девет шахти с калници; • една шахта за възвратна клапа; • четири шахти за спирателни кранове. 3. Монтаж на нова помпена станция в сухата камера на резервоара в село Орешец, състояща се от две помпи – работна и резервна, на обща рама с обособени смукател, нагнетател и съответната необходима арматура. Помпите са вертикални с предвиден хидрофор 300 л. за регулиране на напора. 4. Изграждане на електрическа инсталация за захранване на технологично оборудване, както и инсталация за общи нужди и заземителна инсталация. 5. Автоматично управление и визуално наблюдение от централен диспечерски пункт (ЦДП) на ВиК Хасково.
45332000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
СМР включват: 1. Изграждане на захранващ водопровод от тръби PE-HD 90 на лепена връзка с дължина 5,58 км.; 2. Съоръжения по водопровода - шахти, сглобяеми със стоманобетонови елементи и със стоманобетонови капаци, съответно: 2.1. седем шахти с въздушник; 2.2. девет шахти с калници; 2.3. една шахта за възвратна клапа; 2.4. четири шахти за спирателни кранове. 3. Монтаж на нова помпена станция в сухата камера на резервоара в село Орешец, състояща се от две помпи – работна и резервна, на обща рама с обособени смукател, нагнетател и съответната необходима арматура. Помпите са вертикални с предвиден хидрофор 300 л. за регулиране на напора; 4. Изграждане на електрическа инсталация за захранване на технологично оборудване, както и инсталация за общи нужди и заземителна инсталация. 5. Доставка и монтаж на автоматично управление и визуално наблюдение от централен диспечерски пункт (ЦДП) на ВиК Хасково. Към тръжната документация ще бъдат приложени технически проект и количествена сметка за СМР на обекта. Надвишаването на обявената прогнозна стоиност на поръчката води до отстраняване на участника от по нататъчно участие и класиране.
НЕ
360
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в размер на 6 400,00 лв., като участникът избира сам формата на гаранцията за участие: а) Парична сума, платима по банковата сметка на Община Харманли: Банка: КОРПОРАТИВНА ТЪРГОВСКА БАНКА АД IBAN: BG18KORP92203333673501 BIC: KORPBGSF Адрес на клона: 6450 гр. Харманли, пл. ”Възраждане”№7. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано наименованието на поръчката. Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума по банков път следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Харманли, с изричен запис, че е безусловна и неотменима; в полза на Възложителя; със срок на валидност – не по-малко от 150 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти; е за настоящата обществена поръчка.Гаранцията за участие се освобождава, съгласно чл.62, ал.1 от ЗОП. 2. Участникът, определен за изпълнител представя гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на поръчката. Участникът сам избира формата на гаранция за изпълнение: а)парична сума, платима по банковата сметка на Община Харманли: Банка: КОРПОРАТИВНА ТЪРГОВСКА БАНКА АД IBAN: BG18KORP92203333673501 BIC: KORPBGSF Адрес на клона: 6450 гр.Харманли, пл.”Възраждане”№7.Документът, удостоверяващ платената гаранция за изпълнение в парична сума по банков път следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. б)банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Харманли и с изричен запис, че е безусловна и неотменима; в полза на Възложителя; има възможност за нейното усвояване на части. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде на български език или в официален превод, в случай, че е издадена от чуждестранна банка. 2.1. Гаранцията за изпълнение на договора служи като обезпечение за Възложителя и като обезщетение за вредите от неизпълнението му, като Възложителят може да иска обезщетение и за по-големи вреди. 2.2. Възложителят задържа гаранцията за изпълнение на договора, ако в процеса на неговото изпълнение възникне спор между страните, който е внесен за решаване от компетентен съд до решаването на спора, както и когато в условията на упражняване на контрол ДФ „Земеделие” се установят нередности по изпълнението на проекта до тяхното отстраняване. 2.3. Възложителят има право да усвои изцяло или част от Гаранцията за изпълнение на договора при неточно изпълнение на задължения по Договора от страна на Изпълнителя, в това число при едностранно прекратяване на Договора от Възложителя, поради виновно неизпълнение на задължения на Изпълнителя по Договора. 2.4. Ако гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция то срокът й на валидност е 180 (сто осемдесет) календарни дни след въвеждане на обекта в експлоатация, а ако е под формата на парична сума (депозит) Възложителят се задължава да възстанови на Изпълнителя сумата след изтичане на 180 (сто осемдесет) календарни дни след въвеждане на обекта в експлоатация. 2.5. В случай на отказ за изплащане на финансовата помощ от страна на ДФ „Земеделие” поради неизпълнение на задължения на Изпълнителя по настоящия договор, гаранцията се задържа напълно, като Възложителя си запазва правото да търси нанесените вреди от Изпълнителя до пълния размер на отказаното плащане по общия ред. 2.6. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение на договора, без да дължи лихви в 10 дневен срок от изтичане на срока по т. 2.4.
Финансирането на поръчката е обезпечена по мярка 321 “Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от ПРСР за периода 2007-2013 година - Договор № 26/321/01224, като плащането на цената по настоящия договор се извършва на части, както следва: 1. Максималната стойност на договора не може да надвишава 642 556,00 лв. без ДДС, в т.ч. - стойност на СМР до 616 034,00 лв. без ДДС и стойност на непредвидени разходи до 4.3% от стойността на СМР, но не повече от 26 522,00 лв. без ДДС ( които ще се съгласуват предварително с Възложителя или упълномощен от него представител, представител на строителния надзор и авторския надзор. За одобрение се заявяват само тези непредвидени разходи, които водят до увеличаване на количества, заложени предварително в одобреното от ДФ „Земеделие” КСС към Договора с Изпълнителя и задължително се представят писмо-обосновка и подробна КСС от Изпълнителя, детайлно изясняваща обстоятелствата, наложили извършването на допълнителни строително-монтажни дейности). 2. Начин на плащане: 2.1. Изпълнителят има право на авансово плащане в размер на 30% от договорната цена по изпълнение на СМР – в срок до 10 (десет) календарни дни от подписване на анекс към договора за финансиране от страна на ДФ "Земеделие" - Разплащателна агенция по одобрена процедура за възлагане на обществена поръчка и подписан Протокол за откриване на строителна площадка (акт образец № 2а) и представяне на фактура, издадена от Изпълнителя съгласно ЗСч. и изискванията на Възложителя; оригинална, безусловна и неотменима банкова гаранция от страна на Изпълнителя в размер на 110% от стойността на авансовото плащане за СМР с ДДС. 2.2. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на действително извършените и приети от Възложителя СМР и получената сума от авансовото плащане, при следните условия: - Издаване на Разрешение за ползване от ДНСК и при наличие на подписани от двете страни и от строителния надзор констативни протоколи за окончателно извършените СМР (Акт обр. 19) по „Захранващ водопровод село Орешец – село Върбово, община Харманли”; - Подадена заявка за окончателно плащане от Възложителя по реда на Наредба № 25 за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мярка "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от 29.07.2008 г. и заявка за безлихвен заем от централния бюджет по реда на ПМС № 59 от 11.03.2011 г. и ПМС№ 40 от 12.03.2005 г. Към заявката за окончателно плащане, като част от приложимите документи се представя проформа фактура от Изпълнителя, удостоверения за открити сметки по чл. 5, т. 1 и 6 от ПМС № 59 от 11 март 2011 г. и инициирано бюджетно платежно нареждане чрез платежните процедури на системата за електронни бюджетни разплащания. - Извършена окончателна проверка на изпълнените дейности от ДФ "Земеделие" – РА и одобрение на подадената заявка за окончателно плащане и заявка за безлихвен заем от централния бюджет по реда на ПМС № 59 от 11.03.2011 г. и ПМС№ 40 от 12.03.2005 г. - Срок за окончателно плащане - до 30 (тридесет) календарни дни при представена оригинална фактура за окончателно плащане, издадена от Изпълнителя съгласно ЗСч. и изискванията на Възложителя, и съответстваща на дължимата сума след получаване на уведомителното писмо от ДФ „Земеделие” за верифициране на разходите за окончателно плащане по проекта и получаване на финансови средства, за което Изпълнителят ще бъде уведомен от Възложителя. 2.3. Възникналите непредвидените видове СМР, съгласувани и одобрени по реда на т. 1.2. ще бъдат заявени и извършени с окончателното плащане по проекта.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.
Административни изисквания и основания за отстраняване на участници: 1. От участие в процедурата се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. “а”, “б “, “в”, “г” и “д”, т. 2 и т. 3; чл. 47, ал. 2, т. 1, т.2, т.2а, т. 3, т. 4 и т.5; чл. 47, ал. 5 от ЗОП. Когато в съответната чужда държава издадените документи не включват всички случаи по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. “а”, “б “, “в”, “г” и “д”и чл. 47, ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. 2. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници, за които са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по т. 1 и т.2 с декларации по образец, съгласно Образци № 6, № 6.1, № 7 и № 8. 3.1. По отношение на участника да не са налице обстоятелствата предвидени в чл. 106, параграф 1, буква (б), (в), (е) от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза. 3.2. По отношение на участника да не са налице обстоятелствата предвидени в чл. 107, параграф 1, буква (б) от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза. 3.3. По отношение на участника да не е наложено наказание съгласно чл. 109, параграф 2 буква (а) от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза. При подаване на офертата обстоятелствата по т. 1.2.3 се удостоверява с декларация (Образец № 9), като лицата, които следва да декларират съответното обстоятелство, са изрично посочени в закона и в образеца. 4. Офертата не е изготвена на български език и приложените документи не отговарят на изискванията на чл. 56 от ЗОП; 5. Участникът не отговаря на изискванията за икономическо и финансово състояние, технически възможности и квалификация, както и при условие, че не докаже, че ще има на свое разположение ресурсите на друго физическо или юридическо лице, чиито ресурси възнамерява да използва; 6. Не е представена гаранция за участие и/или представената гаранция за участие не е на името на участника. Когато участникът е обединение, гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него, в съответствие с договора за обединение; 7. Представената оферта не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 8. Не е представен нотариално заверен документ за създаване на обединение/ сдружение, когато се участва в процедурата под такава форма; 9. Предложение в офертата, което подлежи на оценяване е с 20 на сто по-благоприятно от средната стойност на съответните предложения в останалите оферти, освен ако участникът не докаже, че предложението е формирано обективно, съгласно изискванията на чл. 70 от ЗОП; 10. Ако участник или някое от лицата, задължени да представят декларации, декларира в тях или посочи в други документи неверни данни и обстоятелства и това бъде установено от комисията за разглеждане, оценяване и класиране на офертите в хода на провеждане на процедурата по избор на изпълнител, този участник се отстранява от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка на основание чл. 69, ал. 1, т. 5 от ЗОП.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие в настоящата обществена поръчка може да се закупува всеки работен ден от 08.00 – 12.00 ч. и от 13.00 – 17.00 ч. на следния адрес: Информационен център на Община Харманли, ул.”П.Каравелов” № 4. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя след представяне на платежен документ При закупуване на документацията лицата предоставят административни данни - наименование на фирмата, телефон, факс, e mail, необходими за изпращане на отговори в случай на постъпили въпроси. Цената на документацията за участие може да се внесе на касата на община Харманли на адрес: Информационен център на Община Харманли, ул.”П.Каравелов” № 4 или по банков път на следната сметка: Банка: КОРПОРАТИВНА ТЪРГОВСКА БАНКА АД, IBAN: BG77KORP92208439458044, BIC: KORPBGSF, код за вид плащане 447000, адрес на клона: 6450 гр.Харманли, пл.”Възраждане”№7. При поискване от заинтересовано лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й. Документацията за участие в електронен вид може да бъде изтеглена от сайта на община Харманли www.harmanli.bg, секция "Профил на купувача".
Български
150
Конферентна зала, ет.4, Община Харманли
Представители на участниците, съгласно съдебно удостоверение за актуално състояние, или такива, изрично упълномощени с нотариално заверено пълномощно; - Представители на юридически лица с нестопанска цел; - Представители на средствата за масова информация. (чл. 68, ал. 4 и чл. 69а, ал. 3 ЗОП).
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проектът се осъществява по мярка 321 “Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от ПРСР за периода 2007-2013 година - Договор № 26/321/01224 от 14.12.2012 г.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Сроковете за подаване на жалби - по чл. 120 от ЗОП.
10.01.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ