00398-2013-0024

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет - София, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 23, За: Симона Манолова, Р.България 1431, София, Тел.: 02 9152169, E-mail: ks@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152169

Място/места за контакт: Ръководител отдел "Капитално строителство"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на конструктивно обследване и оценка на съответствието на четири строежа предоставени за управление и стопанисване на Медицински университет- София: сграда на ФДМ при МУ-София, сграда на ФФ при МУ-София, сграда на МК“ Йорданка Филаретова” при МУ-София и сграда на ЦМБ при МУ-София и съставяне на технически паспорти по реда на Наредба № 5 от 28.12.2006 г. (обн., ДВ, бр. 7/2007 г., изм., ДВ, бр. 38/2008 г.), свързани с изискванията на чл. 169, ал. 1 – 3 от ЗУТ»

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: 1.Сградата на Факултет по дентална медицина при МУ- София с адрес: гр. София, ул. „Св. Георги Софийски" №1 ; 2.Сградата на Фармацевтичен факултет при Медицински университет - София, с адрес: гр. София, ул.”Дунав” №2; 3.Сградата на Медицински колеж"Йорданка Филаретова" при Медицински университет – София, с адрес: гр. София, ул.„Йорданка ларетова” №3; 4.Сградата на Централна медицинска библиотека при МУ- София, с адрес: гр. София, ул. „Св. Георги Софийски” №1 ;
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

В „Техническите спецификации” от документацията за участие, Раздел III. „Обхват на поръчката за всяка една от четирите сгради на МУ-София -ФДМ, ФФ, МК и ЦМБ", подробно са описани дейностите които трябва да се изпълнят, както следва: Т.1. Конструктивно обследване на сградата предмет на поръчката, което включва: Конструктивно заснемане: • архитектурно /екзекутивно/ заснемане на сградите или части от тях /само за тези, за които възложителя няма налична и не може да предостави на магнитен носител/; • конструктивно заснемане на видимите елементи – колони, греди и зидове, описание на функционално обемното разпределение на сградата; описание на водопроводната и канализационна мрежи на сградата, описание на отоплителната, вентилационната и климатичната инсталации на сградата, описание на електрическите инсталации на сградата; Обектово замерване; Моделно изследване; 2 Изготвяне и предоставяне за всяка една сграда на доклад за конструктивно обследване (eкспертиза) на сградата с оценка за съответсвие на строежа и внасяне за съгласуване от съответните инстанциите. 3. Изготвяне на Технически паспорт на сградите / ФДМ, ФФ, МК и ЦМБ/ и регистрацията им. Техническия паспорт на всяка сграда, трябва да включва техническите характеристики на сградата, инструкции за експлоатация и ремонт.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71000000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Конструктивно обследване с оценка на съответствието на строежа и изготвяне на технически паспорт по реда на Наредба № 5 от 28.12.2006 г. (обн., ДВ, бр. 7/2007 г., изм., ДВ, бр. 38/2008 г.), свързани с изискванията на чл. 169, ал. 1 – 3 от ЗУТ на четири сгради на Медицински университет – София . Сграда: Факултет по дентална медицина /ФДМ/ при МУ- София, построена през 1978 г., с РЗП 28 433 м2. Сграда: Фармацевтичен факултет /ФФ/ при при МУ- София, построена в началото на 20ти век и надстроена през 1967г., с РЗП 6550 м2. - паметник на културата от национално значение. Сграда: Медицински колеж „Йорданка Филаретова“ /МК/ при МУ- София, построена през 1932 г., с РЗП 2667 м2 - паметник на културата от местно значение. Сграда: Централна медицинска библиотека /ЦМБ/ при МУ- София, построена през 1918 г., с РЗП 4909 м2.

Прогнозна стойност без ДДС
99700 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC:BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ, като се представи оригинал или заверено от участника копие от платежно нареждане или оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване, съгласно чл.61 от ЗОП и с валидност равна на валидността на офертата. Гаранцията за участие е 900 лв. Гаранцията за изпълнение е 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция,покриваща срока на договора и 30 дни след приключването му издадена от българска банка в полза на възложителя- банкова сметка на Ректората на МУ - София за внасяне на паричната гаранция- IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF , в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ. Гаранцията за добро изпълнение се представя в оригинал към момента на сключване на договора от определения за изпълнител участник. Гаранцията за добро изпълнение се освобождава до 30 дни след приключване на договора и подписване на Протокол за приемане на изпълнението му от Приемателната комисия на възложителя. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение става съгласно клаузите в проекто-договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Средствата се плащат от Медицински университет-София- Ректорат и са за сметка на звената краен получател: - Факултет по дентална медицина, Фармацевтичен факултет, Медицински колеж" Йорданка Филаретова" и Централна медицинска библиотека.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът е обединение /сдружение/ от физически и юридически лица, Възложителя не изисква задължително учредяване на юридическо лице, за да се участва в процедурата, но в случаи, че подобно обединение /сдружение/ бъде избрано за изпълнител на обществената поръчка, договорът за изпълнение ще бъде сключен след като участника извърши регистрирация в регистър БУЛСТАТ и данъчна регистрация на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Представяне на ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ-търговец или ЕТ; копие от документ за самоличност- когато участникът е ФЛ, а при участници обединения - документ/споразумение/, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. - Удостоверение за регистрация с идентиф.№ по ДДС (за регистрираните по ЗДДС). Документите за регистрация и други, за които не се изисква оригинал могат да се представят като фотокопия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника. - Удостоверения и лицензи, в съответствие с изискванията на чл.176в, ал.1, ал.2 и ал.3 от ЗУТ. Възложителят отстранява от участие в процедурата кандидат или участник: - При обстоятелствата визирани в чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП; - При наличие на обстоятелства по чл.47, ал.2, т. 1, 2, 3 и 5, когато участникът:* е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; *е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгл. законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността;* има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с вл. в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочванена задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгл. законодателството на държавата, в която е установен; * е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; - Не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Приложение № 2 - Указания за участие и подготовка на офертата на документацията за участие и съгласно изискванията на чл. 68 ал. 9 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил липсвашите документи и не е отстранил несъответствията, посочени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП с представяне на допълнително изискуеми документи в срок; - Чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията. - При наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП. - Е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор и това обстоятелство е установено по реда на чл.68, ал. 11 от ЗОП -Представената оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от Закона за обществените поръчки – Офертата на участника не съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 с надпис: „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от Възложителя, съгласно чл. 56, ал.1,т.1, т.2, т.3, т.4, т.5, т.6, т.8, т.11, т.12, т.13 и т.14, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т.7 и т.9 за изпълнение на поръчката съобразно избрания от Възложителя критерии и посочените в документацията изисквания и Плик № 3 с надпис "Предложена цена" - документите от съдържанието на Плик № 1, Плик № 2 и Плик № 3 от офертата на участника не са представени в общ запечатан, непрозрачн и надписан плик. -при представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверени от участника копия от годишните счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите за предходните три години /2010, 2011 и 2012 год./, заверени в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството; 2. Информация в табличен вид за общия оборот и за оборота от изпълнените услуги предмет на поръчката за последните три години /2010, 2011 и 2012 год./ в зависимост от датата , когато участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. Участникът трябва да има валидна застраховка за професионална отговорност в проектирането по смисъла на чл.171, ал.1 от ЗУТ съгласно Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ. Бр.17 от 2 март 2004г.) - доказва се със застрахователната полица. 4.Участникът трябва да има валидна застраховка “трудова злополука” на екипа включен в изпълнението на поръчката - доказва се със застрахователната полица.
Минимални изисквания: 1) Годишен финансов отчет – баланс и отчет за приходи и разходи за последните три приключили финансови години (2010, 2011 и 2012г.) заверено от участника копие “Вярно с оригинала”, с подпис и печат; 2) Информация за общия оборот и оборота от проектантски и консултантски услуги предмет на поръчката за последните три години (2010, 2011 и 2012г.). Оборота от услугите, които са предмет на поръчката не трябва да бъде по малък от 130 000лв. без ДДС. 3. Участникът трябва да има валидна застраховка за професионална отговорност в проектирането по смисъла на чл.171, ал.1 от ЗУТ съгласно Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ. Бр.17 от 2 март 2004г.), за първа група, първа и втора категория строежи - доказва се със застрахователната полица. 4.Участникът трябва да има валидна застраховка “трудова злополука” на екипа включен в изпълнението на поръчката - доказва се със застрахователната полица.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1) Списък на договорите за проектантски и консултантски услуги, изпълнени през последните 3 години, по смисъла на чл.51,ал.1 т.1 от ЗОП , с включени проектантски и консултантски услуги сходни с предмета на настоящата поръчка.Списъка да дава ясна представа за вида на договора, възложител, мястото на изпълнение, предмета на изпълнените услуги и стойността. Списъка да е придружен с препоръки за добро изпълнение. 2)Участникът трябва да притежава съответни удостоверения и лицензи за изпълнение на съответните услуги - конструктивно обследване и оценка на съответствието на строежа и изготвяне на Технически паспорт на сграда от първа група, в съответствие с изискванията на чл.176в, ал.1, ал.2 и ал.3 от ЗУТ. 3) Сертификат за внедрена система за управление на качеството, на името на участника, съгласно БДС EN ISO 9001-2008 "Системи за управление на качеството" или еквивалентен. 4) Списък и данни на ръководния, нжинерно-технически състав, определен от участника за изпълнение на поръчката- придружен с автобиографиите им или копия на трудови договори, приложени доказателства за квалификация и професионален опит; Удостоверения за пълна проектантска правоспособност по съответните части издадени от Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране, а за архитектите от Камарата на архитектите или еквиваленти; 5) Списък с данни на основния изпълнителски квалифициран персонал на участника, предложен за изпълнение на поръчката , придружен с автобиографиите им или копия на трудови договори, доказателства за квалификация и професионален опит; Удостоверения за пълна проектантска правоспособност по съответните части от Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране или еквивалент; *Представените сертификати на чужд език – да се представят и преведени на българки език – заверено копие, със срок на валидност покриващ срока за изпълнение на поръчката посочен от участника;
Минимални изисквания: 1.Доказателства за техническа възможност по чл.51, ал.1 от ЗОП – участникът следва да има изпълнени договори за проектантски и консултантски услуги, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата ( 2010, 2011 и 2012 г), придружени с препоръки за добро изпълнение. Да се представят най-малко 3/три/бр. препоръки, от Възложители на договорите в списъка, с дата, място, стойност и дали е изпълнен професионално в съответствие с нормативните изисквания. 2) Участникът трябва да има минимум три изпълнени и приети договори през последните три години с включени сходни с предмета на поръчката дейности, като поне един от тях да е за сграда от първа група , първа категория строежи. 3) Участникът трябва да притежава съответни удостоверения и лицензи в съответствие с изискванията на чл.176в, ал.1, ал.2 и ал.3 от ЗУТ. 4) Участникът да има Сертификат за внедрена система за управление на качеството, на името на участника, съгласно БДС EN ISO 9001-2008 "Системи за управление на качеството" или еквивалентен - доказва се със сертификат. 4) Участникът трябва да разполага с екип от експерти - ръководен инженерно технически състав и екип от основен квалифициран персонал за изпълнението на задачите, описани в техническото задание, които да имат удостоверения за пълна проектантска правоспособност по съотвената част в проекирането издадени от Камерата на инженерите в инвестиционното проектиране, а за архитектите от Камарата на архитектите или еквиваленти. 5 Участникът, при условие че бъде избран за изпълнител на поръчката, трябва да е съгласен да приема констатирани от Възложителя допуснати грешкиили несъответствия за извършена услуга и да ги отстранява съгласно сроковете и условията описани в документацията.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Техническа оценка - ТП = Т1х25% + Т2х75%; Т1 – Предложение за искан аванс – 25%;, Т2 – Срок на изпълнение на поръчката -75%; тежест: 30
Показател: Финансова оценка -ФП = Цх100%;Ц= (Цmin / Цто) x 100 ; тежест: 70

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.02.2014 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-15.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акд. Ив.Евст. Гешов”, ет.10, ст.19, сградата на НЦООЗ срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.9152 169 или 9152 172 .

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.02.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.02.2014 г.  Час: 10:30
Място

гр. София бул.”Акад.Иван Евст. Гешов” № 15 в Медицински университет – Ректорат –зала № 6, ет. 12

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управители или упълномощени от тях представители /по 1 от участник/при преставяне на оригинално или заверено от участника копие от пълномощно и документ за самоличност, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://opt.mu-sofia.bg/ - Профил на купувача-обяви и съобщения.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@ipi.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.12.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ