РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Избор на изпълнител на строително-монтажни работи по проект „Подобряване на условията на градската среда в община Никопол чрез благоустрояване и паркоустрояване на площадните и паркови пространства в селата: Асеново, Дебова, Жернов, Въбел, Любеново, Лозица, Новачене и Санадиново и реконструкция на ул. Васил Левски в с. Черквиза, община Никопол”, финансиран по Договор №15/322/00837/08.08.2013г. за отпускане на финансова помощ по Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
Община Никопол
Код NUTS:
BG314
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Настоящата обществена поръчка се изпълнява в рамките на проект „Подобряване на условията на градската среда в община Никопол чрез благоустрояване и паркоустрояване на площадните и паркови пространства в селата: Асеново, Дебова, Жернов, Въбел, Любеново, Лозица, Новачене и Санадиново и реконструкция на ул. Васил Левски в с. Черквиза, община Никопол”, финансиран по Договор №15/322/00837/08.08.2013г. за отпускане на финансова помощ по Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г.
Територията на изпълнение на проекта е град Никопол, община Никопол, област Плевен.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45000000, 45233161, 37535210, 34993000, 39113600, 45112700
Описание:
Строителни и монтажни работи
Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки
Люлки за детски игрални площадки
Обществено осветление
Пейки
Строителни работи, свързани с озеленяването
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Предмета на поръчката включва следните подобекти:
Подобект 1: Благоустрояване и паркоустрояване на площадните пространства в село Асеново: Полагане на бетонни тротоарни плочки-2 665,00 м2; Настилка-унипаве - 890 м2; Бордюри - 750 м.; Подложен бетон - 32 м3;
Подобект 2. Благоустрояване и паркоустрояване на площадните пространства в село Дебово: Доставка и монтаж на детска площадка - 1 брой, включително люлка, пясъчник и пързалка; Доставка и монтаж на парково обзавеждане: пейка - 8 бр., табела - 7 бр., кошове за отпадъци - 6 бр.; чешма - 1 бр.; Вертикална планировка: полагане на бетонни тротоарни плочки - 1145 м2; Настилка-унипаве - 250 м2; Бордюри - 441 м. Ландшафтна архитектура: Иглолистна растителност - 157 бр.; Широколистни храсти и дървета - 719 бр.; Част Електро: Дооборудване на ГРТ - 1 бр.; Трасиране на тръбно-кабелна мрежа - 435 м.; направа на изкоп - 174 м3; доставка на гофрирана ПВЦ тръба - 412 м.; доставка на стомамен стълб - 5 бр.; доставка и монтаж на осв. тела - 12 бр.;
Подобект 3.Благоустрояване и паркоустрояване наплощадните пространства в село Жернов: Полагане на бетонни тротоарни плочки-340,00 м2; Настилка-унипаве - 227 м2; Бордюри - 200 м.; Подложен бетон - 10 м3;
Подобект 4. Благоустрояване и паркоустрояване на площадните пространства в село Лозица: Доставка и монтаж на: пейки-11бр.,кошчета-5бр.,чешма-1бр. и информационни табели - 6 бр.; Полагане на бетонни тротоарни плочки-690,00 м2; Настилка-унипаве - 162 м2; Бордюри - 250 м.; Подложен бетон - 12 м3; Доставка и засаждане на растителност: Иглолистна растителност - 87 бр.; Широколистна - 542 бр. ;
Подобект 5. Благоустрояване и паркоустрояване на площадните пространства в село Любеново: Полагане на бетонни тротоарни плочки-1520,00 м2; Настилка-унипаве - 475 м2; Бордюри - 470 м.; Подложен бетон - 23 м3;
Подобект 6: Благоустрояване и паркоустрояване наплощадните пространства в село Санадиново: Доставка и монтаж на: пейки-9бр.,кошчета-6бр.,чешма-1бр. и информационни табели - 6 бр.; Полагане на бетонни тротоарни плочки-3115,00 м2; Бордюри - 510 м.; Подложен бетон - 23 м3; Доставка и засаждане на растителност: Иглолистна растителност - 55 бр.; Широколистна - 622 бр.;
Подобект 7: Благоустрояване и паркоустрояване наплощадните пространства в село Въбел: Доставка и монтаж на: пейки-11бр.,кошчета-6бр.,чешма-1бр. и информационни табели - 4 бр.; Полагане на бетонни тротоарни плочки-1490,00 м2; Бордюри - 270 м.; Подложен бетон - 12 м3; Доставка и засаждане на растителност: Иглолистна растителност - 104 бр.; Широколистна - 379 бр.;
Прогнозна стойност без ДДС
802326 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 8 000,00 (осем хиляди) лева. Представя се в оригинал в плик №1.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.
2. Гаранцията за изпълнение на договора (представя се в оригинал при подписване на договор) и е в размер на 3 (три) % от стойността на сключения договор без ДДС.Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава в срок от 30 (тридесет) дни след извършване на окончателното плащане по Договора
3. Гаранциите за участие и тази за изпълнение на договора може да се представят под формата на банкови гаранции (издадени от банкова институция) - по Приложения №№7 и 8, или по образец на банката издател, или превод на парична сума по банков път с платежно нареждане (електронно банкиране) по сметка на Община Никопол: IBAN: BG121ORT73733201717202; BIC: IORTBGSF, при: „ИНВЕСТБАНК” АД – Никопол;
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Проект „Подобряване на условията на градската среда в община Никопол чрез благоустрояване и паркоустрояване на площадните и паркови пространства в селата: Асеново, Дебова, Жернов, Въбел, Любеново, Лозица, Новачене и Санадиново и реконструкция на ул. Васил Левски в с. Черквиза, община Никопол” се финансира по Договор №15/322/00837/08.08.2013г. за отпускане на финансова помощ по Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г. Възложителят предвижда следния начин на плащане: 1. АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер до 50 % /петдесет процента/ от общата стойност на договора с ДДС, в срок до 30 /тридесет/ дни от подписване на договора и след представяне от страна на Изпълнителя на Запис на заповед на предявяване в полза на Възложителя, за сума, равна на стойността на авансовото плащане. След получаване на авансовото плащане ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен да издаде фактура. След окончателното приспадане на аванса, Възложителят връща на Изпълнителя Записа на заповед.
2. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ в размер до 30% от стойността на договора с ДДС. Стойността на междинните плащания се формира, като от стойността на дължимите по договора суми, се приспадне пропорционално стойността на платения аванс. Сбора от авансовото и междинните плащания не може да надвишава 80% от стойността на договора. Междинните плащания се извършват в срок до 30 /тридесет/ дни от подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и документи, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност и условията на този договор.
3. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ се извършва при подписан Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (част, етап от него) – Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 година и подписване на Протокол за проведена 72-часова проба при експлоатационни условия (Образец № 17 съгласно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството), в срок до 30 /тридесет/ дни след подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и документи съгласно указанията на ДФЗ за искане на средства, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от общо одобрените от Възложителя суми по договора се приспаднат извършените плащания.
ІІІ.1.4)
Други особени условия
Ако участник не отговаря на изискванията по чл. 47, ал. 2, т. 1, 3 и 4 от ЗОП, ще бъде отстранен от процедурата. Изискванията по чл. 47, ал. 2, т. 1, 3 и 4 от ЗОП са както следва: 1.участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или да не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е
чуждестранно лице – да не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително неговата дейност да не е под разпореждане на съда, или участникът да не е преустановил дейността си ; 2. участникът да няма задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, да няма задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 3. участникът да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години.
Указания относно изискванията по чл. 47 от ЗОП: Изискванията по чл. 47 ал. 1, т. 1 /без б. "е"/ от ЗОП и чл. 47, ал. 5, т. 1 от
ЗОП се прилагат за лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. За обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и
ал. 5, т. 2 от ЗОП, когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат
самостоятелно да го представляват. Когато участник предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката,
документите за удостоверяване на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 /без т.1, б. "е"/ от ЗОП; чл. 47, ал. 2, т. 1, 3 и 4 от ЗОП;
чл. 47, ал. 5 от ЗОП се прилагат за всеки от подизпълнителите, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на
тяхното участие.
Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 47, ал. 1 /без т.1, б. "е"/ от ЗОП; чл. 47, ал. 2, т. 1, 3 и 4 от ЗОП; чл. 47,ал. 5 от ЗОП се представят за всеки член в обединението.При подаване на офертата, всеки участник удостоверява посочените в чл. 47, ал.1 /без т.1, б. "е"/ от ЗОП; чл. 47, ал. 2, т. 1, 3 и 4 от ЗОП; чл. 47,ал. 5 от ЗОП обстоятелства с декларации.
Предложения от участника План за организация на строителството следва да съдържа минимум:
1. План за организация и изпълнение на строителството, който да е разработен съобразно изискванията на техническият проект, както и отделните етапи и сроковете за изпълнение, като включва:
1.1. Обяснителна записка, със следното съдържание:- Описание на отделните етапи на изпълнение на поръчката; - Описание на
видовете СМР и тяхната последователност на изпълнение; -Организация и методи на изпълнение; 2. Линеен календарен план
график за изпълнение на строежа, който да бъде изготвен съобразно технологична таблица по образец на възложителя, да
съответства на КСС и да е разделен по дни. Не се допуска линеен график по уедрени показатели.; 3. Диаграми на работната ръка (за всеки подобект и обобщена); 4. Диаграми на механизацията – заетостта на строителните машини (за всеки подобект и обобщена); 5.Описание на документацията, която ще бъде съставяна и ще бъде предоставена на Възложителя в процеса на изпълнение на поръчката.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците представят:
Плик № 1 „Документи за подбор", съдържащ: 1) Подробен списък по чл.56 ал.1 т.14 от ЗОП по образец на участника, изчерпателно изброяващ документите, съдържащи се в офертата; 2) Регистрационни документи на участника - юридическите лица и едноличните търговци представят заверено "вярно с оригинала" копие на документ за регистрация (БУЛСТАТ) или се посочва единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност;3) Доказателства за изпълнение на минималните икономическите и финансовите изисквания към участника, посочени от Възложителя в настоящата документация и съгласно т.ІI. Минимални изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците - попълнено Приложение №9, справка на строителното предпрятие за видовете строителство или декларация че са публикувани на сайта на Търговския регистър, застраховки по чл.171 от ЗУТ, декларации за представяне на допълнителни застраховки при сключване на договор; 4) Доказателства за изпълнение на изисквания към участника техническите възможности и/или квалификация, посочени от Възложителя в настоящата документация съгласно т.IІІ. Минимални изисквания за технически възможности и квалификация; Лице или лица, които ще участват пряко в изпълнение на строителните дейности, следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя на Камарата на строителите в България, съгласно чл. 3 от Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи ІІ група, ІII-та категория по Правилника за вписване и водене на регистъра на ЦПРС. Участниците представят в декларация/-и свободен текст, като декларират тези обстоятелства; 5) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1 б. „а” до „д”, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП и по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а(предложение първо), т.2(предложение първо), т.3 и т.4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП – Приложения № 2 и № 3; Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, декларациите се представят от всяко физическо или юридическо лице включено в обединението; Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, декларациите се представят за всеки от тях; Когато деклараторът е чуждестранно лице, декларацията се представя и в превод на български език; 6) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП - за спазване изискванията за закрила на труда, включително минималната цена на труда и условията на труд – Приложение № 4; 7) Декларация за ползване на подизпълнители по чл.56 ал.1 т.8 ЗОП – Приложение № 5; 8) Декларация – съгласие за участие на подизпълнителя /когато се предвижда участие на такъв/ – Приложение № 6 - когато е приложимо; 9) Документ за внесена/учредена гаранция за участие в процедурата съгласно обявлението за обществена поръчка и условията на настоящата документация – в оригинал /при ползване на банкова гаранция същата следва да е съобразена съгласно Приложение №7/; 10) Декларация за съгласие с електронна кореспонденция -Приложение № 20;11) Офертно предложение (без посочване на определящи показатели относими към Плик № 2 и Плик № 3) – Приложение № 1; 12) Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата;13) Декларация от членовете на обединението – попълва се Приложение № 13; 14) Декларация за приемане на условията в проекта на договора и специфичните му клаузи по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП – Приложение № 14; 15) Декларация за запознаване с мястото на изпълнението и условията на откритата процедура и с инвестиционния проект – Приложение № 15; 16). Декларации за разположение и ангажираност на експертите от квалифицирания персонал и декларация по закона за защита на личните данни - Приложение № 13 и 13.1;
Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката";
Плик № 3 „Предлагана цена".
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документи за доказване на икономическото и финансовото състояние на участника:
1.1.-1.2. Заверени от участника копия на следните съставни части на годишния финансов отчет на Участника: Отчет за приходите и разходите и Счетоводен баланс за отчетните 2010 г., 2011 г. и 2012 г. (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си) – за юридическите лица и едноличните търговци и/или декларация, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенцията по вписванията и са публично достъпни.
!!! В случай, че участникът е чуждестранно лице, той представя отчети за приходите и разходите и счетоводен баланс, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която е установен, а когато не е регламентирано съставянето на такива, тогава същият представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на страната, в която е установен. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалент, възложителят приема съгласно чл.50, ал.2 от ЗОП участникът да представи информация за специализирания си оборот и декларация за верността на посочените от него обстоятелства.
За физическите лица - копие на данъчна декларация за всяка от предходните три години или друг подходящ документ.
1.3. Справка за общия оборот и за оборота от строителство за всяка от последните три приключени финансови години.
2. Копие на валидна застраховка за „Професионална отговорност съгласно чл. 171 от ЗУТ или еквивалентна за чуждестранни участници, като професионалната дейност /като обекти/ от застрахователните полици трябва да съответства на предмета на поръчката, за която е подадена оферта, като участникът прилага Декларация в свободен текст, че в случай, че същата изтече преди указания по-горе срок, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му.
Минимални изисквания: Всеки участник в процедурата следва да отговаря на долупосочените изисквания за икономически и финансови възможности: 1.1 да има минимален документално доказан общ оборот за предходните три приключени финансови години (2010,2011,2012), в размер не по-малък от 2 000 000 (два милиона лева);
1.2. да има минимален оборот от строителство общо за предходните три приключени финансови години (2010,2011,2012), от 1 500 000 лв. (един милион и петстотин хиляди лева);
1.3. да има минимален оборот от строителство на обекти сходни с предмета на поръчката общо за предходните три приключени финансови години (2010,2011,2012) от минимум 1 000 000 лв. (един милиона лева).
Под сходни с предмета на поръчката се разбира обекти включващи направа на тротоарни настилки, монтаж на детски площадки, съоръжения, пейки, озеленяване и други аналогични дейности.
2. Притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, за обекти трета категория. В случай на изтичане на срока на валидност на представената застраховка преди влизане в сила на решението на възложителя за избор на изпълнител на настоящата обществена поръчка, Възложителят си запазва правото да изисква допълнително документ, доказващ сключването на нова застраховка. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи за доказване на технически и квалификационни възможности на участника:1. Справка на договорите за строителство, изпълнени през последните пет години, в т.ч. договор/и за извършване на СМР сходни с предмета на поръчката, придружена от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти, тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителство, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, издадени на съответния участник/член на обединение/подизпълнител.
Препоръките следва да са за договорите описани в списъка и да съдържат цялата информация, релевантна за доказване на изискванията на настоящата документация, както следва:
Възложител и изпълнител по договора;
предмет на договора;
стойност на договора;
период на изпълнение на договора;
дата на приключване на дейностите по договора;
в обхвата на договора е включено извършване на СМР по изграждане на сходни с предмета на поръчката дейности;
данни за качество на изпълнението;
да са подписани от възложителя и да имат изходящи номера;
2. Справка-декларация за инженерно-техническия екип по образец, придружени от професионални биографии на експертите, дипломи, сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи необходимата квалификация и документи доказващи специфичен опит. Всяко лице, чиито копия от дипломи, трудова/осигурителна книжка или други документи, съдържащи лични данни, са приложени към офертата подписва декларация за съгласие за предоставяне на лични данни, както и декларация за разположение за изпълнение на поръчката.
3. Копия на валидни сертификати за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент за внедрена система за управление на качеството с обхват строителство; ISO 14001-2005 или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда с обхват строителство, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството или еквивалентни на тях.
4. Копие от валидно Удостоверение от КСБ или декларация от участника с посочване на точно наименование и ЕИК за вписване в Централния Професионален Регистър на Строителя за изпълнение на СМР от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или за чуждестранни лица се представя еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон, в заверено копие, придружен с превод на български език. В случай, че чуждестранният участник не е вписан в Централният професионален регистър на строителите (ЦПРС) към датата на подаване на офертата си или не притежава аналогичен документ, същият прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 30-дневен срок от получаване на решението за определянето му на изпълнител да представи изискваните по тази точка документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС.
Минимални изисквания: Всеки участник в процедурата следва да отговаря на долупосочените изисквания за технически възможности и квалификация: 1. докаже опит при изпълнението, през последните пет години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите, на поне 1 договор за извършване на СМР, който включва изпълнението на СМР сходни с предмета на поръчката.
Под сходни с предмета на поръчката се разбира обекти включващи направа на тротоарни настилки, монтаж на детски площадки, съоръжения, пейки, озеленяване и други аналогични дейности. Изискването се прилага за обединението като цяло.
2. да разполага с квалифициран и опитен инженерно–технически екип. Инженерно–техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на следните изисквания:
• Ръководител обект - квалификация строителен инженер, специалност „ПГС“ или еквивалентна специалност, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ; опит в областта на строителството - минимум 5 г.
• Технически ръководител – техническо правоспособно лице съгласно чл.163а от ЗУТ, с опит в областта на строителството – минимум 5 г.
• Специалист – контрол на качеството - строителен инженер, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, със стаж не по – малко от 2 години.
• Специалист – координатор по безопасност и здраве (КБЗ), с най-малко 3 години стаж на длъжност КБЗ, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ; да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или еквивалентно.
3. да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент за внедрена система за управление на качеството с обхват строителство; ISO 14001-2005 или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда с обхват строителство, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството или еквивалентни на тях.
Изискването се прилага за обединението като цяло.
Изискването не се прилага за подизпълнителите.
2.1.4. да е вписан в ЦПРС - втора група, трета категория строежи.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка (ТО); тежест: 50
Показател: Финансова оценка (ФО); тежест: 50
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.01.2014 г. Час: 17:00
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.01.2014 г. Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.01.2014 г. Час: 11:00
Място
гр. Никопол, ул. „Александър Стамболийски” №5, Заседателна зала
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.Изисква пълномощното да е с
нотариална заверка.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Проект „Подобряване на условията на градската среда в община Никопол чрез благоустрояване и паркоустрояване на площадните и паркови пространства в селата: Асеново, Дебова, Жернов, Въбел, Любеново, Лозица, Новачене и Санадиново и реконструкция на ул. Васил Левски в с. Черквиза, община Никопол” е финансиран по Договор №15/322/00837/08.08.2013г. за отпускане на финансова помощ по Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 ЗОП
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ