00564-2013-0015
Технически редакции | ||
27.12.2013 14:09 ч. : | 27/12/2013 13:09 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.12.2013 14:09 ч. : | 27/12/2013 13:09 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Панагюрище: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Панагюрище, пл. 20-ти април № 13, За: инж. Стоян Стоянов- ръководител проект- телефон за контакти - 0885 220168, България 4500, Панагюрище, Тел.: 0357 60041, E-mail: obstina@abv.bg, Факс: 0357 63068
Място/места за контакт: Община ПанагюрищеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.panagyurishte.org.
Адрес на профила на купувача: www.panagyurishte.org.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Избор на изпълнител за извършване на основни строителни дейности по инвестиционен проект " Панагюрище – общински център с устойчива и екологична градска среда и високо качество на живот"
Възлагане на обществена поръчка
В предмета на поръчката са включени общо шест обекта, от които един основен и пет допълнителни, а именно: Основен обект: Благоустрояване и реконструкция на площад „20 – ти Април” и ремонтни работи на Мемориален комплекс "Априлци". Допълнителен обект 1: Реконструкция на тротоари и улично платно по ул. „Райна княгиня” от ул. „Иван Соколов” до ул. „Марин Шишков” – от о.т. 213, през о.т. 198, о.т. 93 до о.т. 31. Допълнителен обект 2: Реконструкция на тротоари и улично платно по ул. „Райна Княгиня” от ул. „Марин Шишков” до ул. „Нистор Ружеков” - от о.т. 31 до о.т. 14 и изграждане на тротоари по ул. „Нистор Ружеков” от ул. „Райна Княгиня” до ул. „Кръстьо Чолаков” – от о.т. 14 до о.т. 180. Допълнителен обект 3: Реконструкция и изграждане на тротоари по ул. „Нистор Ружеков” от ул. „Кръстьо Чолаков” до ул. „30-ти декември” - от о.т. 180 до о.т. 372 и и от о.т. 372, през о.т. 832, 394, 743, до о.т.748. Допълнителен обект 4: Реконструкция на ул.”Цар Освободител” Допълнителен обект 5: Рехабилитация на ул.”Цар Освободител”. Посочените обекти са обособени в шест отделни позиции.
45000000, 45112700, 45112710, 45112711, 45233161, 45233224
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Обема на поръчката обхваща шест обекта, от които един основен и пет допълнителни, обособени в шест отделни позиции, а именно: Обособена позиция 1: Благоустрояване и реконструкция на площад „20 – ти Април” и ремонтни работи на Мемориален комплекс „Априлци: включваш следните подобекти: Подобект 1: Благоустрояване и реконструкция на площад „20 – ти Април” и ремонтни работи на Мемориален комплекс „Априлци”. Подобект 2: Рехабилитация на градското обзавеждане в градски парк, между ул. "Кръстьо Гешанов", източно от р. Луда Яна и северно от кв. 244А. Подобект 3: Озеленяване и благоустрояване на пространството западно от река „Луда Яна”, северно от съществуващия пазар, източно от ул. ”Димчо Дебелянов” и южно от УПИ І4402 и УПИ Хобщ. Подобект 4: Рехабилитация на ул.”д-р Лонг” от ул." ул."Макгахан" до площад „20 – ти Април” – от о.т. 472 до 474. Подобект 5: Реконструкция на част от ул. "П. Карапетров" от о.т.448 до о.т.461 гр. Прогнозна стойност без ДДС - 4 090 399, 62лв без ДДС, от които БФП - 3 954 340 ,35 без ДДС, допустими дейности по ОПРР и допълнителен собствен принос на Общината (недопустими дейности) – не повече от 136 059, 27 лв. без ДДС. Обособена позиция 2: Реконструкция на тротоари и улично платно по ул. „Райна княгиня” от ул. „Иван Соколов” до ул. „Марин Шишков” – от о.т. 213, през о.т. 198, о.т. 93 до о.т. 31. Прогнозна стойности без ДДС - 407 704,44 лв. без ДДС, от които БФП - 395 807,47 лв. без ДДС и допълнителен собствен принос на Общината не повече от 11 896,97 без ДДС. Обособена позиция 3: Реконструкция на тротоари и улично платно по ул. „Райна Княгиня” от ул. „Марин Шишков” до ул. „Нистор Ружеков” - от о.т. 31 до о.т. 14 и изграждане на тротоари по ул. „Нистор Ружеков” от ул. „Райна Княгиня” до ул. „Кръстьо Чолаков” – от о.т. 14 до о.т. 180. 407 642,59 лв.ДДС, от които БФП - 395 815,21 лв. без ДДС и допълнителен собствен принос на Общината не повече от 11 827,38 без ДДС. Обособена позиция 4: Реконструкция и изграждане на тротоари по ул. „Нистор Ружеков” от ул. „Кръстьо Чолаков” до ул. „30-ти декември” - от о.т. 180 до о.т. 372 и и от о.т. 372, през о.т. 832, 394, 743, до о.т.748. Прогнозна стойност без ДДС - 405 831,26 лв. без ДДС, от които БФП - 395 262,29 лв. без ДДС и допълнителен собствен принос на Общината не повече от 10 568,32 без ДДС. Обособена позиция 5: Реконструкция на ул.”Цар Освободител” включващ Подобект 1: Реконструкция на тротоари на ул.”Цар Освободител” от ул.”30-ти Декември” до пл."Цар Освободител" – от о.т 748 през о.т. 751, до о.т. 753, и реконструкция на детска площадка; Подобект 2: Реконструкция на тротоари и улично платно ул. ”Цар Освободител” от пл."Цар Освободител” до ул. "Генерал Скобелев" – от о.т. 731 през о.т. 734, о.т. 733, от. 735 до о.т. 682. Прогнозна стойност без ДДС - 407 551,10 лв. без ДДС, от които БФП - 395 709,29 лв. без ДДС и допълнителен собствен принос на Общината не повече от 11 841,81 без ДДС. Обособена позиция 6: Рехабилитация на ул.”Цар Освободител” включващ Подобект 1: Реконструкция на тротоари и улично платно ул.”Цар Освободител” от ул. "Генерал Скобелев" до до ул. "Богдан Овесянин" – от о.т. 682 през о.т. 684, о.т. 682, о.т. 681, о.т. 698а до о.т. 445; Подобект 2: Ремонт на обществена тоалетна на ул.”Цар Освободител” Прогнозна стойност без ДДС - 314 818,23 лв. без ДДС, от които БФП - 308 330,32 лв. без ДДС и допълнителен собствен принос на Общината не повече от 6 487,91 без ДДС. В обхвата на поръчката са включени извършане на СМР по части: Конструктивна, ВиК, Електро; Вертикална планировка; Архитектура; ОВ; Озленяване и благоустрояване; Технологична; Пътна, План за безопасност и здраве и количествено-сметна документация, които включват: Ремонт на водни площи; Изграждане на подпорни стени; монтаж на паркови архитектурни елементи /пейки, сенници, кошчета за отпадъци, фитнес уреди и детски съоръжения/. Озеленителни работи – затревяване, засаждане на дървета, храсти и цветя. Преасфалтиране; Бордюри; Реконструкция на тротоари и улици.
НЕ
20.03.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
За участие в обществената поръчка участникът трябва да представи като част от предложението си Гаранция за участие. Гаранциите за участие се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията за участие трябва да бъде на стойност 30 169.74лв. /тридесет хиляди сто шестдесет и девет лева и 74ст./ общо, разделена за всяка от обособените позиции, както следва: За обособена позиция 1: - 20 452 лв / двадесет хиляди четиристотин петдесет и два лева /;За обособена позиция 2: - 2 038,52 лв. /две хиляди тридесет и осем лева и 52ст./;За обособена позиция 3: - 2 038,21 лв. / две хиляди тридесет и осем лева и 21ст./;За обособена позиция 4: - 2 029,16 лв. / две хиляди двадесет и девет лева и 16ст./;За обособена позиция 5: - 2 037,76 лв. / две хиляди тридесет и седем лева и 76ст./;За обособена позиция 6: - 1 574,09 лв. / хиляда петстотин седемдесет и четири лева и 09ст./ Оригиналната Гаранция трябва да се включи в предложението.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на Община Панагюрище: IBAN: BG75 RZBB 9155 3320 0570 07 BIС: RZBB BGSF Банка: „Райфайзенбанк България” ЕАД – офис Панагюрище. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Панагюрище или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 180 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Гаранция за изпълнение /банкова или парична/ е в размер на: 1% от стойността на договора за изпълнение.Представя се при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Гаранцията за добро изпълнение на договора се освобождава в срок от 30 (тридесет) календарни дни след окончателното приемане на обекта (с Разрешение за ползване или Удостоверение за въвеждане в експлоатация).
Финансирането на проекта се осигурява възоснова на Договор за безвъзмездна финансова помощ № ВG161PO001/1.4-09/2012/035, по проект Панагюрище – общински център с устойчива и екологична градска среда и високо качество на живот. Реализирането на проекта се финансира със средства от Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 - 2013 г. Основен източник на финансиране в размер на 85% от стойността на проекта е Европейският фонд за регионално развитие на Европейския съюз, 10 % от стойността е съфинансиране от националния бюджет. Собственото съфинансиране на проекта от страна на Бенефициента - Община Панагюрище, е в размер на 5 % от стойността му. Финансирането на дейностите по Обособена позиция 1: Благоустрояване и реконструкция на площад „20 – ти Април” и ремонтни работи на Мемориален комплекс „Априлци е осигурено съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.4-09/2012/035. Финансирането на дейностите по Обособена позиция 2: Реконструкция на тротоари и улично платно по ул. „Райна княгиня” от ул. „Иван Соколов” до ул. „Марин Шишков” – от о.т. 213, през о.т. 198, о.т. 93 до о.т. 31. Обособена позиция 3: Реконструкция на тротоари и улично платно по ул. „Райна Княгиня” от ул. „Марин Шишков” до ул. „Нистор Ружеков” - от о.т. 31 до о.т. 14 и изграждане на тротоари по ул. „Нистор Ружеков” от ул. „Райна Княгиня” до ул. „Кръстьо Чолаков” – от о.т. 14 до о.т. 180. Обособена позиция 4: Реконструкция и изграждане на тротоари по ул. „Нистор Ружеков” от ул. „Кръстьо Чолаков” до ул. „30-ти декември” - от о.т. 180 до о.т. 372 и и от о.т. 372, през о.т. 832, 394, 743, до о.т.748. Обособена позиция 5: Реконструкция на ул.”Цар Освободител” и Обособена позиция 6: Рехабилитация на ул.”Цар Освободител” Е ПОД УСЛОВИЕ в случай, че бъде освободен финансов ресурс разходите за дейностите по посочените позиции могат да бъдат включени в рамките на безвъзмездната помощ чрез подписване на допълнително споразумение към Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.4-09/2012/035 Схемата за плащане за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката е както следва: Авансово плащане - 30 % от общата цена на договора, в срок до 10 работни дни от подписване на договора.Междинни плащания на изпълнените СМР до 90% от общата цена, въз основа на двустранен протокол /акт обр.19 / и фактура на изпълнителя, по действителни количества СМР и твърди единични цени от офертата, в срок до 10 работни дни от представяне на документите. Окончателното плащане на изпълнените СМР става в срок до 20 работни дни след въвеждане на обекта в експлоатация.
не
За позиция 1-ва, договорът влиза в сила и дейностите се считат за възложени с подписването на договора от двете страни. За позиция № 2, 3, 4, 5, и 6 договорът влиза в сила, след получаване на възлагателно писмо за възлагане на изпълнението на дейностите в обхвата на посочените позиции. Възлагането на работи в обхвата на позиция № 2, 3, 4, 5, и 6 е само при осигуряване на финансиране и в съответствие с договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.4-09/2012/035 по Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013г." ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи обезщетение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в случай на невъзлагане на работите по позиция № 2, 3, 4, 5, и 6.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие може да се закупи и получи в Информационния център в сградата на община Панагюрище от 9.00 часа до 17.00 часа, всеки работен ден до дата и часа посочена в Обявлението по процедурата.Сумата следва да бъде внесена в касата на община Панагюрище или по следната банкова сметка на Общината: IBAN: BG79 RZBB 9155 3120 0570 00 BIС: RZBB BGSF Банка: „Райфайзенбанк България” ЕАД – офис Панагюрище При закупуване на документацията заинтересованите лица задължително представят адрес, телефон, факс, електронна поща и лице за контакт. Документацията за участие може да се закупува и получава до 10 (десет) дни преди изтичането на срока за подаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Комплект от документацията за участие се получава на адреса на управление на община Панагюрище – гр. Панагюрище, пл. „20 – ти Април” №:13, Информационния център, след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена.При поискване от заинтересовано лице, документацията може да му бъде изпратена на хартиен носител в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията за участие се изпраща на съответния участник по куриер за негова сметка.
Български
180
Община Панагюрище - заседателна зала, ет. 3
Действията на комисията са публични и на тях имат право да присъстват участниците в процедурата, които се допускат, след като се удостовери тяхната самоличност, или техни нотариално упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация, и на юридически лица с нестопанска цел
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 г. - 2013 г. в изпълнение на Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда” на оперативна програма „ Регионално развитие ”2007-2013 Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие” Oперация 1.4: „Подобряване на физическата среда и превенция на риска”
Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя www.panagyurishte.org от датата на изпращане на настоящото обявление, с оглед предварителното запознаване на участниците преди закупуването й. Инвестиционните проекти са налични на електронен носител, като същите се предоставят на заинтересованите лица при закупуване на документация за участие. Датата, часа и мястото за отваряне и повестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: www.panagyurishte.org. Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството, и които са приложими към строителството.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 ал.5 т. 1 и ал.6 от ЗОП
27.12.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
В обособената позиция са включени следните подобекти: Подобект 1: Благоустрояване и реконструкция на площад „20 – ти Април” и ремонтни работи на Мемориален комплекс „Априлци”. Подобект 2: Рехабилитация на градското обзавеждане в градски парк, между ул. "Кръстьо Гешанов", източно от р. Луда Яна и северно от кв. 244А. Подобект 3: Озеленяване и благоустрояване на пространството западно от река „Луда Яна”, северно от съществуващия пазар, източно от ул. ”Димчо Дебелянов” и южно от УПИ І4402 и УПИ Хобщ. Подобект 4: Рехабилитация на ул.”д-р Лонг” от ул." ул."Макгахан" до площад „20 – ти Април” – от о.т. 472 до 474. Подобект 5: Реконструкция на част от ул. "П. Карапетров" от о.т.448 до о.т.461 гр. Панагюрище.
45000000, 45112700, 45112710, 45112711, 45233224
Описание:
В обхвата на обособената позиция са включени 5 подобекта, при които следва да се извършат строителни дейности по части: Конструктивна, ВиК, Електро; Вертикална планировка; Архитектура; ОВ; Озленяване и благоустрояване; Технологична; Пътна, План за безопасност и здраве и количествено-сметна документация, които включват благоустрояване, реконструкция, рехабилитация на градско обзавеждане, реконструкция на улични платна.
Финансирането на дейностите по Обособена позиция 1: Благоустрояване и реконструкция на площад „20 – ти Април” и ремонтни работи на Мемориален комплекс „Априлци е осигурено съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.4-09/2012/035.
При реконструкция на тротоари и улично платно по ул. „Райна княгиня” от ул. „Иван Соколов” до ул. „Марин Шишков” – от о.т. 213, през о.т. 198, о.т. 93 до о.т. 31. се предвижда подмяна на тротоарите, озеленяване по тротоарите и в озеленените ивици и преасфалтиране на уличното платно.
45000000, 45112700, 45112710, 45233161, 45233224
Описание:
В обхвата на обособената позиция са включени извършването на строителни дейности по части: Конструктивна, ВиК, Електро; Вертикална планировка; Архитектура; ОВ; Озленяване и благоустрояване; Технологична; Пътна, План за безопасност и здраве и количествено-сметна документация, които включват извършване на следните СМР-та: Подмяна на тротоарите, озеленяване по тротоарите и в озеленените ивици и преасфалтиране на уличното платно.
Финансирането на дейностите по Обособена позиция 2: Реконструкция на тротоари и улично платно по ул. „Райна княгиня” от ул. „Иван Соколов” до ул. „Марин Шишков” – от о.т. 213, през о.т. 198, о.т. 93 до о.т. 31.Е ПОД УСЛОВИЕ в случай, че бъде освободен финансов ресурс разходите за дейностите по посочените позиции могат да бъдат включени в рамките на безвъзмездната помощ чрез подписване на допълнително споразумение към Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.4-09/2012/035
Включено е извършване на следните СМР-та: Подмяна на тротоарите, озеленяване по тротоарите и в озеленените ивици, а по "Нистор Ружиков" изграждане на частични подпорни стени.
45000000, 45112700, 45112710, 45233161, 45233224
Описание:
В обхвата на обособената позиция са включени извършане на строителни дейности по части: Конструктивна, ВиК, Електро; Вертикална планировка; Архитектура; ОВ; Озленяване и благоустрояване; Технологична; Пътна, План за безопасност и здраве и количествено-сметна документация, които включват Подмяна на тротоарите, озеленяване по тротоарите и в озеленените ивици, а по "Нистор Ружиков" изграждане на частични подпорни стени.
Финансирането на дейностите по Обособена позиция 3: Реконструкция на тротоари и улично платно по ул. „Райна Княгиня” от ул. „Марин Шишков” до ул. „Нистор Ружеков” - от о.т. 31 до о.т. 14 и изграждане на тротоари по ул. „Нистор Ружеков” от ул. „Райна Княгиня” до ул. „Кръстьо Чолаков” – от о.т. 14 до о.т. 180. Е ПОД УСЛОВИЕ в случай, че бъде освободен финансов ресурс разходите за дейностите по посочените позиции могат да бъдат включени в рамките на безвъзмездната помощ чрез подписване на допълнително споразумение към Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.4-09/2012/035
Реконструкция и изграждане на тротоари по ул. „Нистор Ружеков” от ул. „Кръстьо Чолаков” до ул. „30-ти декември” - от о.т. 180 до о.т. 372 и и от о.т. 372, през о.т. 832, 394, 743, до о.т.748., което включва подмяна на тротоарите, озеленяване по тротоарите и в озеленените ивици.
45000000, 45112700, 45112710, 45233161
Описание:
В обхвата на обособената позиция са включени извършане на строителни дейности по части: Конструктивна, ВиК, Електро; Вертикална планировка; Архитектура; ОВ; Озленяване и благоустрояване; Технологична; Пътна, План за безопасност и здраве и количествено-сметна документация, които включват подмяна на тротоарите, озеленяване по тротоарите и в озеленените ивици.
Финансирането на дейностите по Обособена позиция 4: Реконструкция и изграждане на тротоари по ул. „Нистор Ружеков” от ул. „Кръстьо Чолаков” до ул. „30-ти декември” - от о.т. 180 до о.т. 372 и и от о.т. 372, през о.т. 832, 394, 743, до о.т.748. Е ПОД УСЛОВИЕ в случай, че бъде освободен финансов ресурс разходите за дейностите по посочените позиции могат да бъдат включени в рамките на безвъзмездната помощ чрез подписване на допълнително споразумение към Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.4-09/2012/035
В обхвата на обособената позиция са включени два подобекта Подобект 1: Реконструкция на тротоари на ул.”Цар Освободител” от ул.”30-ти Декември” до пл."Цар Освободител" – от о.т 748 през о.т. 751, до о.т. 753, и реконструкция на детска площадка - включва следните СМР: Подмяна на тротоарите, озеленяване по тротоарите и в озеленените ивици и реконструкция на детска площадка Подобект 2: Реконструкция на тротоари и улично платно ул. ”Цар Освободител” от пл."Цар Освободител” до ул. "Генерал Скобелев" – от о.т. 731 през о.т. 734, о.т. 733, от. 735 до о.т. 682.- Включва следните СМР-та: Подмяна на тротоарите, озеленяване по тротоарите и в озеленените ивици.
45000000, 45112700, 45112710, 45233161
Описание:
В обхвата на обособената позиция са включени извършане на строителни дейности по части: Конструктивна, ВиК, Електро; Вертикална планировка; Архитектура; ОВ; Озленяване и благоустрояване; Технологична; Пътна, План за безопасност и здраве и количествено-сметна документация, които включват Подмяна на тротоарите, озеленяване по тротоарите и в озеленените ивици и реконструкция на детска площадка
Финансирането на дейностите по Обособена позиция 5: Реконструкция на ул.”Цар Освободител” Е ПОД УСЛОВИЕ в случай, че бъде освободен финансов ресурс разходите за дейностите по посочените позиции могат да бъдат включени в рамките на безвъзмездната помощ чрез подписване на допълнително споразумение към Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.4-09/2012/035
В обхвата на обособената позиция са включени два подобекта: Подобект 1: Реконструкция на тротоари и улично платно ул.”Цар Освободител” от ул. "Генерал Скобелев" до до ул. "Богдан Овесянин" – от о.т. 682 през о.т. 684, о.т. 682, о.т. 681, о.т. 698а до о.т. 445 - включва следните СМР: Подмяна на тротоарите, озеленяване по тротоарите и в озеленените ивици и преасфалтилане на уличното платно. Подобект 2: Ремонт на обществена тоалетна на ул.”Цар Освободител” - Проектът предвижда тоалетната да се откопае и да се изгради нова хидро и топлоизолация. Интериорът на тоалетната ще се поднови изцяло.
45000000, 45112700, 45112710, 45233161, 45233224
Описание:
В обхвата на обособената позиция са включени извършане на строителни дейности по части: Конструктивна, ВиК, Електро; Вертикална планировка; Архитектура; ОВ; Озленяване и благоустрояване; Технологична; Пътна, План за безопасност и здраве и количествено-сметна документация, които включват Подмяна на тротоарите, озеленяване по тротоарите и в озеленените ивици и преасфалтилане на уличното платно.Ремонт на обществена тоалетна предвижда тоалетната да се откопае и да се изгради нова хидро и топлоизолация. Интериорът на тоалетната ще се поднови изцяло.
Финансирането на дейностите по Обособена позиция 6:Рехабилитация на ул.”Цар Освободител” Е ПОД УСЛОВИЕ в случай, че бъде освободен финансов ресурс разходите за дейностите по посочените позиции могат да бъдат включени в рамките на безвъзмездната помощ чрез подписване на допълнително споразумение към Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.4-09/2012/035