00087-2013-0192
Технически редакции | ||
21.12.2013 13:13 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
21.12.2013 13:13 ч. : | 21/12/2013 12:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.12.2013 13:13 ч. : | 21/12/2013 12:53 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
А) за откриване на процедура
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Столична община, ул "Московска" №33, За: Станислава Цветкова, България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561
Място/места за контакт: ул. Париж №3, партер, стая №6Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg..
Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
ІI: ОТКРИВАНЕ
процедура за възлагане на обществена поръчка
Открита процедура
IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
„Мониторинг на ефективността на маркетинговите дейности в рамките на проект: „Създаване на регионален туристически продукт в общините Столична, Ихтиман и Своге” във връзка с договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, сключен между МРРБ и Столична община в Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.2-03/2012 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите" Бюджетна линия: BG161PO001/3.2-03/2012, Приоритетна ос 3: „Устойчиво развитие на туризма", Операция 3.2: „Развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите". Предметът на настоящата обществена поръчка включва изготвяне на задълбочен анализ и проучване на рекламата като специализиран вид маркетингови изследвания, чиято основна цел е да подобрят ефективността й и да засилят ефекта от маркетинговите дейност. Те изследват всеки от етапите на конкретната кампания, както и ефекта от цялостния начин, по който потребителите възприемат рекламните послания. Дейността включва следните основни инструменти: работа на терен; социология; анализ на ефекта и постигане на целеви индикатори; препоръки и др.). Очаквани продукти/резултати от дейността • Проведено изследване на ефективността на маркетинговите дейности; • Направени изводи за ефективността на маркетинговите дейности. Пълното описание на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, са детайлно разписани в Раздел ІІ. Техническа спецификация на утвърдената от Възложителя документация.
НЕ
НЕ
V: МОТИВИ
С оглед осигуряване на максимална публичност Възложителят обявява настоящата открита процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 14, ал. 3 във връзка с чл. 16, ал. 8 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). С настоящото решение Възложителят открива на процедура за възлагане на обществена поръчка и одобрява обявлението за обществената поръчка и документацията за участие.
VI: ОДОБРЯВАМ
обявлението и документацията за участие
VII: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 8907315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
21.12.2013 г.
Възложител