РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Рехабилитация на обществени зелени площи и изграждане на детски площадки и монтаж на съоръжения”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
с.Зетьово, община Чирпан, област Стара Загора
Код NUTS:
BG344
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Обект на настоящата обществена поръчка е строителство.
Предмет на настоящата открита процедура е „Рехабилитация на обществени зелени площи и изграждане на детски площадки и монтаж на съоръжения”.
За изпълнението на обществената поръчка се предвиждат следните мерки:
• рехабилитация на настилката чрез прилагане на синтетична ударопоглъщаща такава за зоните за игра, както и асфалтова настилка за алеите;
• изграждане на две площадки – една за деца до 12 г. и една за големи деца, снабдени с необходимите съоръжения - пясъчник, комбинирано съоръжение, люлки, клатушки, беседка, лост за големи;
• ремонт на стълбите на западния вход на парка;
• подобряване на озеленяването, чрез засаждане на жив плет и храсти и запазване естествената многогодишна дървесна растителност.
Строежът е пета категория, съгласно чл. 137 от ЗУТ и чл. 10 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
Пълният обхват и изчерпателното изброяване на задълженията на изпълнителя на настоящата обществена поръчка са посочени в Техническите спецификации и проекта на договор – неразделна част от документацията за участие.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45000000, 37535200, 45112710
Описание:
Строителни и монтажни работи
Оборудване за площадки за игри
Строителни работи по оформяне на зелени площи
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Обект на настоящата обществена поръчка е строителство.
Предмет на настоящата открита процедура е „Рехабилитация на обществени зелени площи и изграждане на детски площадки и монтаж на съоръжения”.
За изпълнението на обществената поръчка се предвиждат следните мерки:
• рехабилитация на настилката чрез прилагане на синтетична ударопоглъщаща такава за зоните за игра, както и асфалтова настилка за алеите;
• изграждане на две площадки – една за деца до 12 г. и една за големи деца, снабдени с необходимите съоръжения - пясъчник, комбинирано съоръжение, люлки, клатушки, беседка, лост за големи;
• ремонт на стълбите на западния вход на парка;
• подобряване на озеленяването, чрез засаждане на жив плет и храсти и запазване естествената многогодишна дървесна растителност.
Строежът е пета категория, съгласно чл. 137 от ЗУТ и чл. 10 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
Пълният обхват и изчерпателното изброяване на задълженията на изпълнителя на настоящата обществена поръчка са посочени в Техническите спецификации и проекта на договор – неразделна част от документацията за участие.
Прогнозна стойност без ДДС
120712.27 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - 1200 лв. (хиляда и двеста лева). Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 180 (сто и осемдесет) дни от крайната дата за представяне на офертата.
Гаранция за изпълнение на договора - 2% от стойността на договора за възлагане на обществената поръчка, със срок на валидност най-малко срока за изпълнение на работите по договора и въвеждане на обекта в експлоатация. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение.
Когато участникът избере да внесе гаранцията по банков път, това следва да стане по следната сметка:
IBAN: BG 58 CECB 9790 3347 2667 00
BIC: CECBBGSF
БАНКА: „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА” АД, клон Стара Загора, представителство Чирпан
В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното: „Рехабилитация на обществени зелени площи и изграждане на детски площадки и монтаж на съоръжения”.
Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за участие в процедурата се задържа, когато участникът обжалва решението на възложителя – до решаване на спора. В този случай, ако е необходимо удължаване на срока на валидност на гаранцията и участникът откаже да я удължи – Възложителят има право да задържи сумата по гаранцията при себе си – до решаване на спора.
Гаранцията за участие се усвоява в следните случаи:
1. участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите;
2. участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка.
Гаранциите на отстранените участници се освобождават от Възложителя в срок от 5 (пет) работни дни, след изтичане на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител. В същия срок, но след изтичане на срока на обжалване на решението за прекратяване се освобождават гаранциите на всички участници при прекратяване на откритата процедура за възлагане на обществена поръчка.
Гаранциите на класираните на първо и второ място участници се освобождават след сключването на договор за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.
Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Гаранцията за изпълнение се освобождава до 20 (двадесет) дни след въвеждане на обекта в експлоатация и извършване на окончателно плащане. В случай на предстоящо изтичане на срока на валидност на гаранцията за изпълнение на договора – при учредена банкова гаранция, изпълнителят предприема, за своя сметка, действия за нейното удължаване в срок, необходим за осигуряване на непрекъснатост на валидност на банковата гаранция, дори и без да е налице изрично писмено искане от Възложителя. Изпълнителят представя документа за удължаване на срока на валидност на банковата гаранция – при учредена в полза на Възложителя банкова гаранция, в срок до 10 (десет) дни преди изтичането на срока й на валидност. При непредставянето на този документ, след изтичането на 10-дневния срок, Възложителят има право да спре изпълнението на договора до представянето на документ за валидна банкова гаранция. За времето, през което изпълнението е спряно на това основание, изпълнителят дължи неустойка за забава.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в договора за възлагане на обществената поръчка, а именно:
Аванс, в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора за възлагане на обществена поръчка.
Авансът е платим в срок до 10 (десет) работни дни след подписване на договора за възлагане на обществена поръчка , по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в договора, срещу представена оригинална фактура.
Междинно плащане – след достигане на извършен обем работи, в размер до 50 % (петдесет процента) от стойността на договора, в срок до 20 (двадесет) работни дни след приемане на необходимия обем изпълнени СМР от страна на строителния надзор и възложителя и издадена фактура от страна на изпълнителя. При извършване на междинно плащане от него се приспада стойността на изплатеното авансово плащане.
Окончателно плащане, в размер на останалите 50% (петдесет процента) от общата цена за изпълнение на дейностите – в срок до 30 (тридесет) дни след въвеждане в експлоатация на Обекта, съгласно изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и представен окончателен доклад, съгласно изискванията на ЗУТ.
Междинното плащане се извършва на база на реално извършени СМР, по единични цени от Количествено-стойностната сметка, срещу представени:
1. Протокол за междинно плащане, съгласно условията на Договора, одобрен от Строителният надзор и Възложителя, придружен с всички документи за извършени и актувани Работи;
2. Оригинал на фактура от страна на Изпълнителя.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите. 2. Оферта за участие. 3. Административни сведения. 4. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства, свързани с обществената поръчка. 5. Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката. 6. Документ за регистрация на юридическото лице/документ за самоличност на физическото лице (когато ЮЛ не е вписано в ТР към АВ). 7. Удостоверение за актуално състояние (в случай че участникът не е вписан в ТР към АВ) 8. Документ за закупена документация за участие. 9. Документ за внесена гаранция за участие. 10. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а - д”, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2 (за строителна и търговска дейност), 3, 4 и 5, и/или ал. 5 от ЗОП. 11.Декларация за приемане на етичните клаузи на обществената поръчка. 12. Оригинал или нотариално заверено копие на споразумение за създаване на обединение - само за участници, които са обединения/консорциуми. 13. Декларация от членовете на обединението/консорциума – само за участници, които са обединения/консорциуми. 14. Нотариално заверени пълномощни (оригинали) от всички участници в обединението – когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението 15. Декларация за участие/неучастие на подизпълнители 16. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв. 17. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. 18.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител.19. Декларация, че участниците ще използват материали снабдени със сертификат за качество, който сертификат ще представят при изпълнението на поръчката 20.Техническа оферта 21. Ценова оферта
Офертата се подава в запечатан, непрозрачен плик, съдържащ три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: плик № 1 с надпис „Документи за подбор", в който се поставят документите, по т. 1-19; плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите по т. 20, плик № 3 с надпис „Предлагана цена", който съдържа документа по т. 21.
Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата участник:
който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП;
който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП, в т.ч., но не само:
който не отговаря на критериите за подбор или на друго условие за участие в процедурата, съгласно настоящата документация или не е доказал съответствието си с тези изисквания;
който не е закупил настоящата документация и/или не е представил гаранция за участие в процедурата;
за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а - д”, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2 (за строителна и търговска дейност), 3, 4 и 5, и/или ал. 5 от ЗОП;
който не е заверил по надлежния ред представените с офертата документи, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП;
който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП.
за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.
за когото е налице някое друго обстоятелство, изрично посочено като основание за отстраняване.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. копия от годишните баланси и отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключени финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) – подписани и подпечатани от участника на всяка страница, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. За физическите лица – заверено от НАП копие на данъчна декларация за всяка от предходните три години.
2. справка за общия оборот за последните три приключени финансови години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
3. валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ или еквивалентен документ за чуждестранните участници.
Изискванията по т. 1 и 2 не се прилагат за участници/членове на обединения, които са вписани в Търговския регистър и са публикували годишните си финансови отчети за последните 3 (три) приключени финансови години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да отговаря на посочените по-долу изисквания.
1. има минимален общ оборот за предходните три приключени финансови години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер равен или над 120 000 лв. (сто и двадесет хиляди лева).
При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съответно, според процентното участие на подизпълнителя, като стойността от 120 000 лв. оборот за трите години, се умножава по процента на участие на подизпълнителя.
2. притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” или еквивалентен документ за чуждестранните участници. В случай на изтичане на срока на валидност на представената застраховка преди влизане в сила на решението на възложителя за избор на изпълнител на настоящата обществена поръчка, Възложителят си запазва правото да изисква допълнително документ, доказващ сключването на нова застраховка.
В случай на участници-обединения, изискването по т. 2. се отнася за членовете на обединението, подлежащи на задължително застраховане.
При наличие на подизпълнител, който ще извършва строителни дейности, изискването се отнася и за него.
В случай на член на обединението/подизпълнител, който няма да извършва строителни дейности и дейността му не подлежи на задължително застраховане, се представя декларация в този смисъл, от съответния член на обединението/подизпълнител.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договорите за извършване на СМР за изграждане и/или реконструкция на зелени площи, изпълнени през последните пет години, до момента на подаване на офертата, придружен от препоръки за добро изпълнение. Препоръките трябва да посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания.
В случай че договорът е изпълняван в обединение и препоръката е издадена на обединението – изпълнител по договора, следва да се представи копие от договора за разпределение на дейностите между членовете на обединението, от който категорично да е видно кои са конкретните дейности, изпълнявани от съответния участник/член на обединение/подизпълнител в настоящата процедура.
2. Копие от валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС, ведно с талон към него, съгласно изискванията на настоящата документация – по отношение на български лица. За чуждестранните лица се прилага декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния им закон.
3. Валидни сертификати за внедрени система за управление на качеството ISO 9001:2008 и система за управление за околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентни. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Изискването се прилага общо за обединението, като сертификатът може да се представи от един или повече от членовете на обединението.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
4. Списък на ключовите експерти, които участникът ще използва при изпълнението на поръчката.
5. Автобиография (Образец № 14), съдържаща и декларация за ангажираност на съответния експерт по проекта.
6. Копия от дипломи и удостоверения за правоспособност (ако има такива) – за доказване на професионалната квалификация и правоспособност.
7. Копие от актуално удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2 от 22 март 2004 г.за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалентно – по отношение на експерта „Координатор по безопасност и здраве”;
8. Копие от актуално удостоверение, издадено от Национална агенция по горите, както и минимум 5 години стаж по специалността - по отношение на експерта „Лесовъд
9. Трудови/служебни/осигурителни книжки – за доказване на общия професионален опит, от които да е видна и позицията, на която е бил назначен експертът;
10. Копия от договори/референции от работодатели/референции от възложители – за доказване на специфичния професионален опит на експерта. От официалните документи следва да е видно, че конкретният експерт е бил на съответната позиция.
Минимални изисквания: За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да:
1. докаже опит при изпълнението през последните пет години, до момента на подаване на офертата за участие в процедурата, на поне един договор за извършване на СМР за изграждане и/или реконструкция на зелени площи.
В случай че участникът е обединение, изискването се прилага за обединението като цяло.
Договорът следва да бъде успешно изпълнен в период от пет години, към датата, определена като краен срок за подаване на оферти, за което се представят съответните доказателства.
2. е вписан в ЦПРС, за български лица или да притежава удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния закон за чуждестранни лица.
Изискването се прилага и за подизпълнителите в съответствие с дейностите, които ще извършват.
3. да докаже наличието на сертификати за внедрени система за управление на качеството ISO 9001:2008 и система за управление за околната среда ISO 14001:2004, или еквивалентни. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
При наличие на подизпълнители, изискването не се прилага за тях.
4. Осигури за изпълнението на поръчката ключови експерти и специалисти, които да отговарят на изискванията на Възложителя, както следва:
4.1. Технически ръководител - да отговаря на условията на чл. 163а от ЗУТ и да има минимум 5 години професионален опит като строителен инженер или строителен техник, както и опит като технически ръководител.
4.2. Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) – да притежава актуално удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2 на МРРБ или еквивалентно, както и минимум 3 години професионален опит на тази позиция.
4.3 Лесовъд – да притежава актуално удостоверение, издадено от Национална агенция по горите, както и 5 години стаж по специалността.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Оценка на срока за изпълнение на обществената поръчка; тежест: 25
Показател: Оценка на гаранционния срок за извършените лесокултурни дейности, в които участникът гарантира, че посадъчният материал е над 80%.; тежест: 25
Показател: Оценка на предлаганата цена; тежест: 50
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации свързани със същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в РОП/ДВ 526610 от 28.02.2013 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.12.2013 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Сумата за закупуване на документацията за участие следва да бъде внесена в брой, в касата на Община Чирпан, при получаване на документацията или по банков път, чрез превод на парична сума по следната банкова сметка на Община Чирпан:
IBAN: BG 71 CECB 9790 8447 2667 00, код за плащане 447000
BIC: CECB BGSF
Код за вид плащане: 44 70 00
Банка: „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА” АД, клон Стара Загора, представителство Чирпан
При закупуването на документация задължително се попълва и предоставя на Община Чирпан начални административни сведения за кандидата (Образец № 21) с цел получаване на актуална информация относно данните за кореснонденция и лице за контакти от страна на кандидата. При непопълване или непредоставяне на посочения образец, възложителят не носи отговорност, в случай че кандидатът не получи разяснения по чл. 29 от ЗОП или друг вид уведомления в процеса на възлагане на настоящата обществена поръчка, до подаване на оферта от негова страна.
Документацията за участие може да се изпрати за сметка на заинтересованото лице след представяне на съответен валиден документ, че документацията е заплатена по банков път. Съответният участник, по факса или на електронния адрес за кореспонденция на Община Чирпан, публикувани в обявлението, трябва да уведоми възложителя за това и да изпрати копие от платежното нареждане и попълнен Образец 21. При поискване за изпращане на документацията, съответният участник трябва да укаже актуални телефон, факс, електронен адрес, пощенски адрес за кореспонденция, както и пълни данни на заинтересованото лице с цел издаване на фактура за закупуване на документацията.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.01.2014 г. Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.01.2014 г. Час: 10:00
Място
Сградата на Община Чирпан, гр. Чирпан, пл. „Съединение” № 1
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Програмата за развитие на селските райони, мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Стратегията за местно развитие на „Местна инициативна група Чирпан”.
VI.3)
Допълнителна информация
В случай че участник в процедурата е обединение, изискванията за икономически и финансови възможности, и за технически възможности, се отнасят за обединението като цяло.
Изискванията за икономическо и финансово състояние, както и технически възможности се прилагат за подизпълнителите, както следва:
1. по отношение на икономическите и финансови възможности - в съответствие с дела на тяхното участие (в процентно изражение от съответното изискване към участника);
2. по отношение на изискванията за технически възможности – в съответствие с вида на дейностите, които ще се извършват от подизпълнителя, като подробно посочване на приложимите изисквания към подизпълнителите е посочено на съответните места в документацията за участие.
В съотвествие с чл. 10 от Закона за електронния документ и електронния подпис, при обмена на информация между възложителя и кандидатите, както и между възложителя и участниците в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка не може да се счита, че е уговорено потвърждаване на съответното уведомление от страна на адресата.
По отношение на разясненията по реда на чл. 29 от ЗОП, както и на уведомления по чл. 69а, ал. 3 от ЗОП за датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти, възложителят едновременно с изпращането на съответното разяснение или уведомление до посочените в закона лица, ще публикува същото и на интернет сайта на Община Чирпан: http://www.chirpan.bg/bg/ Лицата, адресати на съобщението, следва да се считат уведомени от момента на публикуването на информацията на сайта.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна.
Срокът за обжалване на решението по чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия:
1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението;
2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението;
3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ