00803-2013-0015
Технически редакции | ||
16.12.2013 13:57 ч. : | 16/12/2013 13:43 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.12.2013 13:57 ч. : | 16/12/2013 13:43 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
02.07.2014 10:24 ч. : | служебно вписване | |
затвори |
BG-Кубрат: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Кубрат, ул. Княз Борис I №1, За: инж. Ст. Пенев - директор Дирекция "ТСУ, земеделие, търговия,опазване на околната среда, инвестиционни дейности и европейски проекти", Ж. Пойраз - ст. юрисконсулт, РБългария 7300, Кубрат, Тел.: 0848 72020, E-mail: kubrattown@abv.bg, Факс: 0848 73205
Място/места за контакт: Община Кубрат, ул. Княз Борис I №1Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kubrat.bg.
Адрес на профила на купувача: www.kubrat.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Строително монтажни работи по проект „Реконструкция на водопроводна мрежа с. Савин, Община Кубрат”
Възлагане на обществена поръчка
Реконструкцията включва пълна подмяна на водопроводната мрежа с полиетиленови тръби висока плътност, спирателни кранове, пожарни хидранти, сградни отклонения, въздушници и калници.
45232150
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Водопроводна мрежа е сключена с 3 главни и 24 второстепенни клона. Обща дължина на водопроводната мрежа - 8843м. Гл.клон 1 – по ул. Хан Кубрат, Родопи, ген. Тотлебен, Баба Тонка - 1188.26 м; Гл.клон 2 – по ул. Кирил и Методий - 918.72 м; Гл. Клон 3 – по ул. Цар Симеон и Здравец - 1356.77 м; Второстепенни клонове – по всички улици на селото, с обща дължина 5378.67 м. Сградни отклонения- 249 бр.
НЕ
22.12.2014 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
7.1. Гаранция за участие - условия, размер и начин на плащане 7.1.1 Гаранцията за участие е задължителна за всеки участник и е в размер на: 13 407,42 лева (тринадесет хиляди четиристотин и седем лв. и 0,42 ст.) лв. без включен ДДС. 7.1.2 Участникът сам избира формата на предоставяне на гаранцията за участие, като може да избира между следните опции: 1. Парична сума, неподлежаща на олихвяване, преведена или внесена по сметка на Възложителя, посочена в документацията - внесена по банков път чрез платежно нареждане, като в него задължително следва да бъде записано: „Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Строително монтажни работи по проект „Реконструкция на водопроводна мрежа с. Савин, Община Кубрат”. Tя трябва да бъде внесена по следната сметка на Община Кубрат: Банка: „Инвестбанк“ АД гр. Разград IBAN: BG45IORT81163300700000 BIC: IORTBGSF 2. Банкова гаранция - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност 120 /сто и двадесет/ календарни дни, включително от крайния срок определен за получаване на офертите в полза на община Кубрат. 7.1.3. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията, така че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. 7.1.4. Разходите по евентуалното усвояване на гаранцията са за сметка на Възложителя. 7.1.5. Участник, който не представи гаранция за участие или представи гаранция за участие, която не отговаря на така посочените условия, ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, след прилагане разпоредбите на чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда и условията, определени в чл. 61 и чл. 62 от ЗОП, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 7.2. Гаранция за изпълнение - условия, размер и начин на плащане 7.2.1 Служи за обезпечение на отговорността на Изпълнителя при лошо изпълнение и/или неизпълнение на обществена поръчка. 7.2.2. Избраният Изпълнител трябва да учреди преди датата на подписване на договора и да поддържа валидна за целия срок на договора увеличен с 30 (тридесет) календарни дни, гаранция за изпълнение, съставляваща 2% /два процента/ от стойността на договора без включен ДДС под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по сметка на Възложителя: Банка: "Инвестбанк" АД гр. Разград IBAN: BG45IORT81163300700000 BIC: IORTBGSF. Гаранцията се освобождава 30 (тридесет) календарни дни след въвеждане на обекта в експлоатация, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 7.2.3. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията, така че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. 7.2.4. Разходите по евентуалното усвояване на гаранцията са за сметка на Възложителя. 7.3. Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане е под формата на Запис на заповед без протест и без разноски, в полза на Община Кубрат, платим на предявяване, покриваща 110% от размера на авансовото плащане. Обезпечението трябва да е валидно издадено към датата на представяне на фактура на стойност, равна на 110% от стойността на исканото авансово плащане. Обезпечението се освобождава от датата на усвояване на аванса чрез приспадане при окончателното плащане от договора за изпълнение на обществената поръчка.
Финансирането е осигурено по договор между община Кубрат и Държавен фонд „Земеделие” за безвъзмездна финансова помощ за извършване на дейностите по проект „Строително монтажни работи по проект „Реконструкция на водопроводна мрежа с. Савин, Община Кубрат” в рамките на Програма за развитие на селските райони 2007- 2013г. по мярка 321 – „Основни услуги на населението и икономиката в селските райони”. Предвиждат се следните плащания: *Авансово плащане към Изпълнителя, в размер до 50% (петдесет процента) от стойността на договора се осъществява по следната схема: - 30% (двадесет процент) от стойността на договора до 10 (десет) дни след писмено уведомяване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за начало на изпълнението на договора и след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на запис на заповед на предявяване за сума, покриваща 110 % (сто и десет процента) от стойността на авансовото плащане и със срок на предявяване – до приспадане на целия размер на авансовото плащане. -20% (тридесет процент) от стойността на договора до 10 (десет) дни след подписване на АКТ за приемане на основното изпитване на изпълнената водопроводна мрежа по НАРЕДБА № 2 ОТ 22 МАРТ 2005 Г. ЗА ПРОЕКТИРАНЕ, ИЗГРАЖДАНЕ И ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА ВОДОСНАБДИТЕЛНИ СИСТЕМИ и след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на запис на заповед на предявяване за сума, покриваща 110 % (сто и десет процента) от стойността на авансовото плащане и със срок на предявяване – до приспадане на целия размер на авансовото плащане. Авансовото плащане към изпълнителя се извършва от възложителя само след представен разходооправдателен документ (фактура или документ с еквивалентна доказателствена стойност) за дължимата стойност по авансовото плащане и се приспада при окончателното разплащане по договора; *Окончателно плащане - представлява сума, равна на разликата между стойността на договора между Възложителя и Изпълнителя и сумата от авансовото плащане. От него се приспадат всички неустойки, обезщетения и други дължими от изпълнителя суми, за стойността с която надвишават внесената гаранция за изпълнение. Заплаща се в срок до 30 /тридесет/ работни дни след приключване на дейностите по договора и окончателно приемане на извършената работа, при издаден от Изпълнителя и одобрен от възложителя разходооправдателен документ (фактура или документ с еквивалентна доказателствена стойност) и представени: -Приемно-предавателен протокол на хартиен и електронен носител между Изпълнителя и Възложителя с детайлно описание на техническите характеристики на активите - предмет на инвестицията; -Декларация от всеки доставчик, че активите - предмет на инвестиция, не са втора употреба; - Обобщен приемно-предавателен протокол между Възложителя и Изпълнителя за всички видове изпълнени и приети строително-монтажни работи; - Акт за установяване на всички видове строителни и монтажни работи, подлежащи на закриване, удостоверяващ, че са постигнати изискванията на проекта (образец № 12) и други необходими актове и протоколи, които характеризират изпълненото строителство, съгласно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (ДВ, бр. 72 от 2003 г.); - Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа при предаването на строежа и строителната документация от строителя на възложителя (образец № 15 съгласно Наредба № 3 от 2003 г.); - Екзекутивна документация, отразяваща несъществените отклонения от съгласуваните проекти по чл.175 от ЗУТ; - Протоколи от приемни изпитвания при експлоатационни условия (образец № 17 съгласно Наредба № 3 от 2003 г.); - Разрешение за ползване на строежа.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лице. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и възложителят не е предвидил в обявлението изискване за създаване на юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя оригинал или заверено копие на споразумението, с което е създадено обединението. С това споразумение следва по изричен начин да се удостовери, че участниците в обединението носят пред Възложителя солидарна отговорност за изпълнение на обществената поръчка. Споразумението следва да съдържа задължително долу изброените клаузи, които гарантират, че: 1/ Всички партньори (членове) на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора за обществената поръчка. 2/ Определя се партньор (член) на обединението, който се упълномощава и задължава да получава указания за и от името на всеки член на обединението. 3/ Определя се партньор (член) на обединението, който носи отговорност за плащанията по време на изпълнение на поръчката. 4/ Всички партньори (членове) на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора за обществената поръчка. 5/ След подаване на офертата не се допускат промени в състава на обединението. 2.3.При участници обединения се представя документ подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
120
Заседателна зала , ет. 2, Общинска администрация Кубрат
Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени с пълномощно представители, както и представители на средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел, които могат да се легитимират и да докажат това си качество. Присъстващите представители на участниците вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Обществената поръчка се финансира по МЯРКА 321 – ОБНОВЯВАНЕ И РАЗВИТИЕ НА НАСЕЛЕНИТЕ МЕСТА от „ПРОГРАМА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ 2007-2013” , подкрепена от Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), съгласно сключен Договор за отпускане на финансова помощ с рег. № 17/321/01272/27.11.2012г. сключен между община Кубрат и Държавен фонд „Земеделие”
1. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: www.kubrat.bg 2. Достъпът и получаването на документацията е по електронен път от официалния интернет сайт на Възложителя Община Кубрат, Профил на купувача, Текущи процедури - http://www.kubrat.bg/bg/profile/buyerprofile_current.php и на сайта на Агенция по обществени поръчки www.aop.bg. от датата на изпращане на настоящото обявление. Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник: 1.който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; 2.за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 за обстоятелствата от б. "а" до б. "д" , т. 2 и т. 3 и ал. 5 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП; 3.който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4.който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5.за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за, доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. 6.Не е представен някой от изискваните от Възложителя документи и/или има непопълнени данни или данни, в противоречие с официален документ, в исканите справки и приложения, ако тези обстоятелства не бъдат отстранени от участника по реда на чл. 68, ал. 8 от ЗОП. Участниците са длъжни в процеса на провеждане на процедурата да уведомяват възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП, и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП в 7-дневен срок от настъпването им.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП
Община Кубрат, ул. Княз Борис I №1, РБългария 7300, Кубрат, Тел.: 0848 72020, E-mail: kubrattown@abv.bg, Факс: 0848 73205
Интернет адрес/и:
URL: www.kubrat.bg.
16.12.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ