00188-2013-0015
Технически редакции | ||
27.11.2013 16:29 ч. : | 27/11/2013 16:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.11.2013 16:29 ч. : | 27/11/2013 16:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр. Хисаря: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Хисаря, бул. "Генерал Гурко" № 14, За: Цонка Войводинова, РБългария 4180, гр. Хисаря, Тел.: 0337 62034, E-mail: obhisar@hisar.bg, Факс: 0337 02030
Място/места за контакт: главен експертИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hisar.bg.
Адрес на профила на купувача: www.hisar.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на изпълнител за изработване на инвестиционен проект във фаза работен проект за включване на нов водоизточник във водоснабдителната система на с. Кръстевич, Община Хисаря”
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на обществената поръчка е „Избор на изпълнител за изработване на инвестиционен проект във фаза работен проект за включване на нов водоизточник във водоснабдителната система на с. Кръстевич, Община Хисаря”. Настоящата процедура има за цел да избере изпълнител, който да изработи инвестиционен проект във фаза работен проект за включване на нов водоизточник във водоснабдителната система на с. Кръстевич, община Хисаря. Основния водоизточник на селото е планинско водохващане е с дебит Q = 1 - 3 л/сек., оборудвано с пясъкозадържател и утаител. С цел пречистване на водата са монтирани бавни филтри, след които водата се обеззаразява с натриев хипохлорид и постъпва в два водоема: единия с обем V = 60 куб. м, а другия с обем V = 150 куб.м. От тях по хранителен водопровод питейната вода се подава във водоснабдителната мрежа на с. Кръстевич. В годините, особено през летните месеци, дебита на основния водоизточник рязко намалява и в селото е въведен режим на водоползване. През 1990 год. южно от селото, в терасата на реката е направен нов сондаж като при сондирането са установени завишени стойности на нитрати. През настоящата 2013 год. във водата отново са установени високи стойности на нитрати, превишаващи допустимата норма съгласно Наредба № 9 от 16.03.2001 год. за качествата на водата, предназначена за питейно – битови цели, която е 50 мг/л. В обхвата на настоящата поръчка се включват следните дейности: извършване на пробно водочерпене за установяване на експлоатационния дебит и параметрите на замърсяване на водата от сондажния кладенец; изработване на инвестиционен проект във фаза работен проект, включващ: - проектиране на бункерна помпена станция /БПС/ върху сондажния кладенец със съответната автоматика; - определяне на трасе на напорния водопровод от БПС до съществуващата площадка на водоемите над селото. Вариантите за трасе са два – 1-ви вариант – трасето да мине през регулацията на с. Кръстевич и 2-ри вариант – трасето да мине през обходен маршрут, като заобиколи регулацията по съществуващи полски пътища. Разработката следва да съдържа технико-икономически сравнителен анализ, който да позволи избиране на оптимален вариант; - изработване на проект на санитарно-охранителната зона около новия водоизточник; - проектиране в санитарно-охранителната зона на съществуващите водоеми на пречиствателна станция за питейни води (ПСПВ), която да елиминира установените замърсители и да позволява поддържане на стойности под допустимата норма (основен замърсител са нитратите). Проучване на възможността съоръженията на ПСПВ да се разположат в съществуващата сграда на хлораторното помещение; - след ПСПВ водата да се обеззаразява с натриев хипохлорид и да се подава в съществуващите водоеми, разположени на площадката; инвестиционните проекти са в обем и съдържание съгласно изискванията на ЗУТ, Наредба № 4 от 21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и в съответствие с Техническата спецификация; работния проект за обекта да е с всички необходими проектни части съобразно Техническата спецификация, като обхватът на частите е в зависимост от вида, предназначението, големината и местоположението на обекта; всяка част от работния проект да съдържа графичен материал, обяснителна записка и статистически изчисления; извършване на хидроложки, хидрогеоложки и санитарни проучвания; изготвяне на всички необходими документи и окомплектоването им във връзка с получаване на разрешение за водоползване.
71220000, 71320000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Проектът съдържа следните части, като не се ограничава само до тях: • хидроложки, хидрогеоложки и санитарни проучвания; • трасе, вертикална планировка и геодезия; • конструкции; • електроснабдяване, ел. инсталации и системи; • ВиК - бункерна помпена станция, напорен водопровод, пречиствателна станция за питейни води; • КИПиА; • пожарна безопасност; • санитарно-охранителна зона на нов водоизточник; • проект за безопасност и здраве; • проект за временна организация на движението по време на строителството; • други части, характерни за този вид проектиране. Инвестиционният проект следва да съдържа графичен материал, обяснителна записка и статически изчисления.
НЕ
60
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 1. Гаранция за участие Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 200 (двеста) лева. Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Хисаря: IBAN: BG16CECB979033C8105200; BIC: CECBBGSF; „Централна кооперативна банка” АД или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност минимум срока на валидност на офертите и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за участие /Приложение № 16/. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора и е със срок на валидност 30 дни, след изтичане срока за изпълнение на проектантските дейности и ако е отчетено цялостно изпълнение по договора. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Хисаря: IBAN: BG16CECB979033C8105200; BIC: CECBBGSF; „Централна кооперативна банка” АД или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за изпълнение /Приложение № 17/. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Банковата гаранция за изпълнение или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
Финансирането на поръчката е от Бюджета на община Хисаря, като за изпълнение на дейностите по настоящата обществена поръчка финансовият ресурс е общо в размер на 20 000 (двадесет хиляди) лева без ДДС. Начинът на плащане е подробно описан в проекта на договор – приложение към настоящата документация.
В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума сключват споразумение с нотариална заверка на подписите. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че : всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника за целите на настоящата процедура и при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; членовете на обединението/консорциума са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора; не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Когато в споразумението за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.
ДА
Лицата от проектантския екип следва да отговарят на изискванията, предвидени в Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране, Наредба № 2 за проектантската правоспособност на инженерите, регистрирани в Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране и Наредба за условията и реда за признаване правоспособност в областта на устройственото планиране и инвестиционното проектиране на лица с професионална квалификация "архитект", съответно "инженер", придобита в държава-членка на Европейския съюз, на Европейското икономическо пространство, в Швейцария и в трети страни.
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Цената на настоящата документация е 12.00 (дванадесет) лева без ДДС, като сумата може да бъде заплатена в касата на община Хисаря или по банков път на следната сметка на община Хисаря: IBAN: BG16CECB979033C8105200; BIC: CECBBGSF банка „Централна кооперативна банка” АД. Документацията за участие се получава в деловодството в сградата на Община Хисаря, след заплащане на цената й. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Пълен достъп до настоящата документация е предоставен на официалния уеб-сайт на Община Хисаря - http://www.hisar.bg, Профил на купувача, откъдето заинтересованите лица могат да я изтеглят безплатно.
Български
180
гр. Хисаря, бул. „Ген. Гурко” № 14
На публичното отваряне на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите предствители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Упълномощен представител на участник се допуска след представяне на специално издадено за целта нотариално заверено пълномощно. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: www.hisar.bg При отварянето на пликовете с предлаганата цена могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Критерий за оценка е "икономически най-изгодната оферта". Показатели за оценяване:(Тп) Техн. предложение за изпълнение на поръчката – експертна оценка, отн. тежест 70%; (Фп) Предложена от участника цена, отн. тежест 30%.Компл. оценка (КО) на офертата се изчислява по формулата: (КО) = (Тп*0,70)+ (Фп*0,30).КО има максимална стойност 100 точки.На първо място се класира участникът събрал най-много точки КО. Техническо предложение (ТП) - оценява се степента на съотв. с изискванията на възложителя и обезпечаване качественото изпълнение на поръчката, по сл. критерии:100 точки -присъждат се на оферта, в която кумулативно е налице:Концепцията се характеризира с подробно и задълбочено описание на целите и резултатите, на дейностите за тяхното изпълнение, обвързаността на дейностите с резултатите, както и избор на подход за постигане на целите и очертаване на начините, включително средства, способи и инструментариум за изпълнение на поръчката, съвместимост на начините с подхода. В своето изложение, участникът е показал много добро познаване на действащата нормативна уредба, която се отнася към дейностите, предмет на поръчката. Представените подход и начин на изпълнение са логични, последователни и предвидените дейности са реалистични и изпълними. Предложени са доп. дейности, извън посочените в „Техн. задание ”, които по преценка на участника, имат отношение към предмета на поръчката и могат да допринесат за качественото изпълнение. Разпредел. на задачите е в съответствие с компетентностите на съответните членове. Отговорностите на отделн. членове на екипа са ясно посочени и балансирано разпределени по дейности и етапи съгласно поставените им задачи. Представено е как отделните членове на екипа подпомагат цялостното изпълнение на предмета на поръчката, как участникът ще гарантира екипността и съгласуваността на отделните части по всеки един проект.; 50 точки - Присъждат се на оферта, в която е налице поне едно от следните обстоятелства:Концепцията се характеризира с:-неясно, непълно, незадълбочено описание на целите и резултатите;- неточно описание на дейностите за тяхното изпълнение;- не е дадена обвързаността на дейностите с резултатите;- не е даден избора на подход за постигане на целите;- очертаните начини за изпълнение не дават гаранции за правилното и качествено реализиране на предмета на поръчката;- демонстрирано е повърхностно познаване на действащата нормативна уредба, която се отнася към дейностите, предмет на поръчката. Разпредел. на задачите показва:- повърхностно структуриране на екипа за изпълнение на поръчката;- отговорностите на отделните членове на екипа не са ясно и подробно посочени;- не е балансирано разпределението по дейности и етапи съгласно поставените задачи на експертите.; 10 точки - Присъждат се на оферта, в която е налице поне едно от следните обстоятелства:Концепцията се характеризира с:- липса на описание на целите и резултатите;- не са описани дейностите за изпълнение;- не е дадена обвързаността на дейностите с резултатите;- липсва избор на подход за постигане на целите и резултатите;- липсва очертаване на начините за правилното изпълнение на предмета на поръчката;- демонстрирано е слабо познаване на българското законодателство за такъв тип дейност без необходимата задълбоченост и детайлност, необходими за изпълнение на поръчката. Разпредел. на задачите показва:- липса на структуриран екип за изпълн. на поръчката;- отговорностите на отделните членове на екипа са неясни, необосновани и общо описани, без да се дава възможност на възложителя да извърши преценка за начина на разпределението им. (Фп) Предложена от участника цена Най– ниското ценово предложение получава макс. брой точки, а именно 100 т. Точките на всяко едно от останалите ценови предложения се изчисляват поотделно по следната формула:Фп = (Смин * 100) / С, където Фп е точковата оценка на фин. предложение;Смин е стойност на най – ниското ценово предложение (без ДДС);С е стойност на оценяваното ценово предложение (без ДДС).
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120 от ЗОП.
27.11.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ