Версия за печат

01135-2013-0014

BG-Банско: 26 - Услуги в областта на културата, спорта и развлеченията

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Дирекция "Национален парк Пирин", ул. "България" 4, За: Страхил Христов, България 2770, Банско, Тел.: 0749 88203, E-mail: pirin_noe@abv.bg, Факс: 0749 88202

Място/места за контакт: гр. Банско, ул. "България" 4

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.pirin-np.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.pirin-np.com/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осъществяване на поддържащи и възстановителни дейности в гори, земи и водни площи”, по проект „Устойчиво управление на Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”, финансиран по Оперативна програма “Околна среда 2007-2013 г.”, обособена в следните позиции: Обособена позиция № 1 – Изпълнение на следните дейности: Дейност № 1.1.2. „Дейности по опазване популациите на дивата котка (Felis silvestris) на територията на Национален парк „Пирин”, Дейност № 1.1.3. „Дейности по опазване и поддържане на популациите на златката (Martes martes) на територията на Национален парк „Пирин”, от проект „Устойчиво управление на Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”; Обособена позиция № 2 – Изпълнение на следните дейности: Дейност № 1.1.4. „Дейности по опазване и поддържане популациите на глухаря (Tetrao urogallus)”, Дейност № 1.1.5. „Дейности по опазване и поддържане популациите на лещарка (Bonasa bonasia)”, Дейност № 1.1.6. „Дейности по опазване и поддържане популациите на трипръст кълвач (Picoides tridactylos)”, Дейност № 1.1.7. „Дейности по опазване и поддържане популациите на белогръб кълвач (Dendrocopus leucotus)”, Дейност № 1.1.10 „Дейности по опазване и поддържане популациите на пернатонога кукумявка (Aegolius funereus)”, от проект „Устойчиво управление на Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”; Обособена позиция № 3 – Изпълнение на следните дейности: Дейност № 1.1.11. „Дейности по опазване и поддържане популациите на жълта тинтява (Gentiana lutea)”, Дейност № 1.1.12. „Дейности по опазване и поддържане популациите на мечо грозде (Arctostaphylos uva-ursi)”, Дейност №: 1.1.13. „Дейности по опазване и поддържане популациите на златовръх (Rhodiola rosea)”, от проект „Устойчиво управление на Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”; Обособена позиция № 4 – Изпълнение на Дейност № 1.3. „Разработване и реализиране на система за ползването на лечебните растения на територията на НП „Пирин”, от проект „Устойчиво управление на Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 26
Място на изпълнение: На територията на Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”.
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Осъществяване на поддържащи и възстановителни дейности в гори, земи и водни площи”, по проект „Устойчиво управление на Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”, финансиран по Оперативна програма “Околна среда 2007-2013 г.”, обособена в следните позиции: Обособена позиция № 1 – Изпълнение на следните дейности: Дейност № 1.1.2. „Дейности по опазване популациите на дивата котка (Felis silvestris) на територията на Национален парк „Пирин”, Дейност № 1.1.3. „Дейности по опазване и поддържане на популациите на златката (Martes martes) на територията на Национален парк „Пирин”, от проект „Устойчиво управление на Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”; Обособена позиция № 2 – Изпълнение на следните дейности: Дейност № 1.1.4. „Дейности по опазване и поддържане популациите на глухаря (Tetrao urogallus)”, Дейност № 1.1.5. „Дейности по опазване и поддържане популациите на лещарка (Bonasa bonasia)”, Дейност № 1.1.6. „Дейности по опазване и поддържане популациите на трипръст кълвач (Picoides tridactylos)”, Дейност № 1.1.7. „Дейности по опазване и поддържане популациите на белогръб кълвач (Dendrocopus leucotus)”, Дейност № 1.1.10 „Дейности по опазване и поддържане популациите на пернатонога кукумявка (Aegolius funereus)”, от проект „Устойчиво управление на Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”; Обособена позиция № 3 – Изпълнение на следните дейности: Дейност № 1.1.11. „Дейности по опазване и поддържане популациите на жълта тинтява (Gentiana lutea)”, Дейност № 1.1.12. „Дейности по опазване и поддържане популациите на мечо грозде (Arctostaphylos uva-ursi)”, Дейност №: 1.1.13. „Дейности по опазване и поддържане популациите на златовръх (Rhodiola rosea)”, от проект „Устойчиво управление на Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”; Обособена позиция № 4 – Изпълнение на Дейност № 1.3. „Разработване и реализиране на система за ползването на лечебните растения на територията на НП „Пирин”, от проект „Устойчиво управление на Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”. Пълното описание на обхвата на дейностите се съдържа в Техническите спецификации на одобрената документация за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

92534000

Описание:

Услуги по опазване на дивата природа

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За обособена позиция № 1 - В изпълнение на поддейност № 1.1.2 – 1. Подготовка на доклад, описващ основните заплахи за вида съгласно извършения литературен преглед, както и основните успешни методи за управление на популациите на вида използвани в Европа и на други места по света. 2. Разработване на методика за използване на фотокапани за наблюдение на популацията на дивата котка и други горски видове на територията на Национален парк „Пирин”. 3. Разработване на специализирана база данни в типизиран ГИС формат за съхранение и обработване на данните събрани чрез фотокапани на територията на парка. 4. Разработване на база данни в типизиран ГИС формат, съдържаща установените находища на вида в рамките на изпълнението на дейността. 5. Изготвяне на обобщен доклад, включващ резултатите от изследването, установените заплахи и изготвените препоръки за бъдещо управление на популацията на вида на територията на Национален парк „Пирин”. В изпълнение на подейност № 1.1.3 – 1. Подготовка на доклад, описващ основните заплахи за вида съгласно извършения литературен преглед, както и основните успешни методи за управление на популациите на вида използвани в Европа и на други места по света. 2. Разработване на методика за използване на фотокапани за наблюдение на популацията на златката и други горски видове на територията на Национален парк „Пирин”. 3. Разработване на специализирана база данни в типизиран ГИС формат за съхранение и обработване на данните събрани чрез фотокапани на територията на парка. 4. Разработване на база данни в типизиран ГИС формат, съдържаща установените находища на вида в рамките на изпълнението на дейността. 5. Изготвяне на обобщен доклад, включващ резултатите от изследването, установените заплахи и изготвените препоръки за бъдещо управление на популацията на вида на територията на Национален парк „Пирин”. Общото количесто или обем на поръчката за обособени позиции № 2, 3 и 4 е посочено в раздел 3) "Количество или обем" от приложението за съответната обособена позиция.

Прогнозна стойност без ДДС
328835 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.11.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на, както следва: за обособена позиция № 1 – 400 лв. /четиристотин лева/, за обособена позиция № 2 – 900 лв. /деветстотин лева/, за обособена позиция № 3 – 1 400 лв. /хиляда и четиристотин лева/, за обособена позиция № 4 – 400 лв. /четиристотин лева/, а участникът, определен за изпълнител, внася гаранция за изпълнение в размер на 2 % /два процента/ от стойността на договора без ДДС за съответната обособена позиция. Гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнение на договора се представят по избор на участника като парична сума или като банкова гаранция. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът представя банкова гаранция за участие, тя трябва да покрива периода на валидност на офертата, а банковата гаранция за изпълнение следва да е издадена както следва: да е със срок на валидност 25 (двадесет и пет) работни дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Банковата гаранция се издава в полза на Възложителя. Когато участникът представя гаранция под формата на парична сума, тя следва да бъде внесена по сметка на Дирекция Национален парк „Пирин”: Банка: УНИ КРЕДИТ БУЛБАНК Банско IBAN: IBAN: BG 41 UNCR 70003319 6830 03 BIC: UNCRBGSF Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не е по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът представя банкова гаранция, то условията по нея трябва да съответстват на тези по приложения в документацията образец. Ако условията на представената от участника гаранция се различават от тези на представения образец и са по-неблагоприятни за Възложителя, то Възложителят следва да поиска нейната корекция. Корекция на представената гаранция за участие е възможна само при прилагане на хипотезата на чл. 68, ал. 8 и ал. 9 ЗОП. Участникът е длъжен да се съобрази с искането на Възложителя, в противен случай се счита, че не е представена изискуемата банкова гаранция. Гаранциите за участие в процедурата се задържат или усвояват, респективно освобождават от възложителя, при спазване условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят не дължи лихва върху сумата, представена като гаранция, за периода, през който средствата са престояли у него законосъобразно.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е осигурено по оперативна програма „Околна среда 2007-2013”, проект № DIR-511-3325-3-91 „Устойчиво управление на "Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”, Приоритетна ос 3 „Опазване на биологичното разнообразие в Република България”, одобрен със заповед № РД-532/02.07.2012 г. Начин на плащане : (Приложимо за обособени позиции № 1, № 2, № 3) 1. Авансово плащане в размер на 25 % (двадесет и пет процента) от цената по договора се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни след сключване на Договора и представена фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2. Междинно плащане – след представяне на Междинен доклад до 07.07.2014 г., за работата, свършена от подписването на договора до 30.06.2014 г. Междинното плащане в размер 50 % (петдесет процента) от цената по договора се извършва в срок от 30 (тридесет) календарни дни след приемане с двустранен констативен протокол на качественото изпълнение на работата, отчетена с междинния доклад и представена фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 3. Окончателно плащане - окончателното плащане в размер на 25 % (двадесет и пет процента) от цената по договора, съгласно Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се извършва в срок от 30 (тридесет) календарни дни след приемане с окончателен двустранен констативен протокол на качественото изпълнение на договора и представена фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. (Приложимо за обособена позиция № 4) 1. Авансово плащане в размер на 15 % (петнадесет процента) от цената по договора се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни след сключване на Договора и представена фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2. Междинно плащане – след представяне на Междинен доклад до 07.07.2014 г., за работата, свършена от подписването на договора до 30.06.2014 г. Междинното плащане в размер 50 % (петдесет процента) от цената по договора се извършва в срок от 30 (тридесет) календарни дни след приемане с двустранен констативен протокол на качественото изпълнение на работата, отчетена с междинния доклад и представена фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 3. Окончателно плащане - окончателното плащане в размер на 35 % (тридесет и пет процента) от цената по договора, съгласно Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се извършва в срок от 30 (тридесет) календарни дни след приемане с окончателен двустранен констативен протокол на качественото изпълнение на договора и представена фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Съставът на консорциума или обединението не могат да бъдат променяни.

ІІІ.1.4) Други особени условия

От участие в процедурата се отстранява всеки участник, предложил цена за изпълнение на поръчката, която е по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет за изпълнение на поръчката за съответната обособена позиция.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юридически лица,както и техни обединения,които отговарят на изискванията, предвидени в ЗОП,изискванията на Възложителя,посочени в документацията за участие,както и на специалните изисквания,предвидени във всички относими нормативни актове,свързани с изпълнение на договора. Съдържание на Плик № 1 - "Документи за подбор": 1. Оферта за участие, съдържаща декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 2.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 3.Копие, заверено с подпис и печат на участника, на документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, участниците -юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени/копие заверено с подпис и печат на участника. Участниците физически лица представят копие на документ за самоличност/копието се заверява с подпис на участника/. Тези документи се представят и от подизпълнителите, а при участник обединение-за всеки един член на обединението. При участници обединения-документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 4.Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участника- съгласно III.2.3 от настоящото обявление; 5.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1,т.1,б. "а - д",ал.2,т.5 и ал.5,т.1 от ЗОП; 6.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1,т.2 и т.3,ал.2,т.1,т.3 и т.4 и ал.5,т.2 от ЗОП; 7.Декларация по чл.56,ал.1,т.12 от ЗОП; 8.Декларация за съгласие за участие от подизпълнител, в случай, че е приложимо; 9.Документ удостоверяващ наличието на гаранция за участие; 10.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (представя се в случай, че офертата е подписана от лице, което не е законен представител на участника); Когато предвижда участие на подизпълнители, участникът представя в плик №1 документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП и за подизпълнителя. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1,т.1 и 6 от ЗОП следва да бъдат представени от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Документите по чл.56, ал.1, т.4 и 5 от ЗОП се представя само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25,ал. 2, т. 6 от ЗОП. Ако участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице, или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5 и 6 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Когато участникът е юридическо лице, за обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Плик № 2 с надпис „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” в който се поставят документите свързани с изпълнението на поръчката. Плик № 3–“Предлагана цена”, съдържащ ценовата оферта на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Неприложимо
Минимални изисквания: Неприложимо
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на експертите на участника, които ще бъдат ангажирани при изпълнение на поръчката, подписан от участника, в оригинал, с приложени документи, удостоверяващи тяхната професионална квалификация и професионален опит (автобиография по образец, заверени от участника копия от трудови/осигурителни книжки, дипломи, референции и други документи, доказващи съответствието с изискванията на възложителя, както и декларация за ангажираност с изпълнението на настоящия договор, съдържаща се в автобиографията, подписана от всеки един експерт).
Минимални изисквания: 1. Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти, които да притежават необходимото образование и опит за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на съотвената обособена позиция . В екипа на участника трябва да има най-малко следните експерти: За обособена позиция № 1 - Експерт „№ 1” – 2 бр. Изисквания за образование, квалификация и опит : Образование - висше, в сферата на екологията, биологията или опазването на околната среда; Професионален опит - минимум 5 години опит в сферата на проучване и опазване на бозайниците; Опит в сходни дейности - работа по минимум 1 проект или договор свързан с поставяне и анализиране на данни от фотокапани; Теренен опит - работа по поне 1 проект/договор, свързан с проучване, опазване или управление на поне един вид от семейство Порове или семейство Котки.; За обособена позиция № 2 - Експерт „№ 1” – 2 бр. Изисквания за образование, квалификация и опит : Образование – Магистърска или бакалавърска степен в областта на Биологията, Екологията, Горското стопанство или друга еквивалентна; Професионален опит - минимум 5 (пет) години в областта на опазването и/или управлението на популациите на застрашени/защитени видове птици; Опит в сходни дейности – работа по минимум 2 проекта (или договора) за изследване или опазване на застрашени/защитени видове птици. Участие в минимум един проект за изследване или опазване на глахаря (Tetrao urogallus) Експерт „№ 2” – 2 бр. Изисквания за образование, квалификация и опит : Образование – Магистърска или бакалавърска степен в областта на Биологията, Екологията, Горското стопанство или друга еквивалентна; Професионален опит - минимум 5 (пет) години в областта на опазването и/или управлението на застрашени/защитени видове птици; Опит в сходни дейности – работа по минимум 1 проект (или договор) за изследване или опазване на застрашени/защитени видове птици. За обособена позиция № 3 - Експерт № 1 – 2 бр. Изисквания за образование: Образование - Биологическо или еквивалентно образование (агрономство, горско стопанство, екология); Експерт № 2 – 1 бр. Изисквания за опит : Професионален опит - Минимум 5 (пет) години опит в областта на определяне и картиране на видове и природни местообитания и/или опазване на биологичното разнообразие. Експерт № 3 – 1 бр. Изисквания за опит : Професионален опит - Минимум 5 (пет) години опит в областта на ГИС технологии и обработване на пространствена информация; За обособена позиция № 4 - Експерт № 1 – 2 бр. Изисквания за образование: Образование - Биологическо или еквивалентно образование (агрономство, горско стопанство, екология); Експерт № 2 – 1 бр. Изисквания за опит: Професионален опит - Минимум 5 (пет) години опит в областта на определяне запаси от лечебни растения, мониторинг и картиране на видове и природни местообитания, опазване на биологичното разнообразие.; Експерт № 3 – 1 бр. Изисквания за опит: Професионален опит - Минимум 5 (пет) години опит в областта на ГИС технологии и обработване на пространствена информация. В случай, че участник подава оферта за повече от една обособена позиция то следва да предложи различни експерти за изпълнение на дейностите по отделните обособени позиции. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, изискванията посочени по-горе се прилагат за обединението като цяло. В случай, че е предвидено участие на подизпълнители, всеки един от тях трябва да съответства на изискванията съобразно вида и дела на участието си. Участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Тези условия се прилагат и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 30
Показател: Методология и организация за изпълнение на поръчката ; тежест: 70

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ 558932 от 09.09.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.12.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.12.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.12.2013 г.  Час: 12:00
Място

в сградата на Дирекция Национален парк "Пирин" в гр. Банско

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансирането е осигурено по оперативна програма „Околна среда 2007-2013”, проект № DIR-511-3325-3-91 „Устойчиво управление на "Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”, Приоритетна ос 3 „Опазване на биологичното разнообразие в Република България”, одобрен със заповед № РД-532/02.07.2012 г.

VI.3) Допълнителна информация

От участие в процедура за възлагане на обществена поръчка ще бъде отстранен участник: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 3. който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години;4. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Възложителят ползва възможността за намаляване на сроковете по чл. 64, ал. 1 от ЗОП на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет сайта на Дирекция Национален парк "Пирин" http://www.pirin-np.com

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Национален парк Пирин", ул. "България" 4, България 2770, Банско, Тел.: 0749 88203, E-mail: pirin_noe@abv.bg, Факс: 0749 88202

Интернет адрес/и:

URL: http://www.pirin-np.com/.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.11.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Изпълнение на следните дейности: Дейност № 1.1.2. „Дейности по опазване популациите на дивата котка (Felis silvestris) на територията на Национален парк „Пирин”, Дейност № 1.1.3. „Дейности по опазване и поддържане на популациите на златката (Martes martes) на територията на Национален парк „Пирин”, от проект „Устойчиво управление на Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”
1) Кратко описание

Във връзка с изпълнение на заповед № РД-532/02.07.2012 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма „Околна среда 2007-2013”, по проект № DIR-511-3325-3-91 „Устойчиво управление на "Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”, Приоритетна ос 3 „Опазване на биологичното разнообразие в Република България” е необходимо да бъдат изпълнени дейности № 1.1.2. „Дейности по опазване популациите на дивата котка (Felis silvestris) на територията на Национален парк „Пирин”, № 1.1.3. „Дейности по опазване и поддържане на популациите на златката (Martes martes) на територията на Национален парк „Пирин”, от проект „Устойчиво управление на Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

92534000

Описание:

Услуги по опазване на дивата природа

3) Количество или обем

В изпълнение на поддейност № 1.1.2 – 1. Подготовка на доклад, описващ основните заплахи за вида съгласно извършения литературен преглед, както и основните успешни методи за управление на популациите на вида използвани в Европа и на други места по света. 2. Разработване на методика за използване на фотокапани за наблюдение на популацията на дивата котка и други горски видове на територията на Национален парк „Пирин”. 3. Разработване на специализирана база данни в типизиран ГИС формат за съхранение и обработване на данните събрани чрез фотокапани на територията на парка. 4. Разработване на база данни в типизиран ГИС формат, съдържаща установените находища на вида в рамките на изпълнението на дейността. 5. Изготвяне на обобщен доклад, включващ резултатите от изследването, установените заплахи и изготвените препоръки за бъдещо управление на популацията на вида на територията на Национален парк „Пирин”. В изпълнение на подейност № 1.1.3 – 1. Подготовка на доклад, описващ основните заплахи за вида съгласно извършения литературен преглед, както и основните успешни методи за управление на популациите на вида използвани в Европа и на други места по света. 2. Разработване на методика за използване на фотокапани за наблюдение на популацията на златката и други горски видове на територията на Национален парк „Пирин” . 3. Разработване на специализирана база данни в типизиран ГИС формат за съхранение и обработване на данните събрани чрез фотокапани на територията на парка. 4. Разработване на база данни в типизиран ГИС формат, съдържаща установените находища на вида в рамките на изпълнението на дейността. 5. Изготвяне на обобщен доклад, включващ резултатите от изследването, установените заплахи и изготвените препоръки за бъдещо управление на популацията на вида на територията на Национален парк „Пирин”.

Прогнозна стойност, без ДДС
47600 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2014 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Изпълнение на следните дейности: Дейност № 1.1.4. „Дейности по опазване и поддържане популациите на глухаря (Tetrao urogallus)”, Дейност № 1.1.5. „Дейности по опазване и поддържане популациите на лещарка (Bonasa bonasia)”, Дейност № 1.1.6. „Дейности по опазване и поддържане популациите на трипръст кълвач (Picoides tridactylos)”, Дейност № 1.1.7. „Дейности по опазване и поддържане популациите на белогръб кълвач (Dendrocopus leucotus)”, Дейност № 1.1.10 „Дейности по опазване и поддържане популациите на пернатонога кукумявка (Aegolius funereus)”, от проект „Устойчиво управление на Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”
1) Кратко описание

Във връзка с изпълнение на заповед № РД-532/02.07.2012 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма „Околна среда 2007-2013”, по проект № DIR-511-3325-3-91 „Устойчиво управление на "Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”, Приоритетна ос 3 „Опазване на биологичното разнообразие в Република България” е необходимо да бъдат изпълнени дейности № 1.1.4. „Дейности по опазване и поддържане популациите на глухаря (Tetrao urogallus)”, № 1.1.5. „Дейности по опазване и поддържане популациите на лещарка (Bonasa bonasia)”, № 1.1.6. „Дейности по опазване и поддържане популациите на трипръст кълвач (Picoides tridactylos)”, № 1.1.7. „Дейности по опазване и поддържане популациите на белогръб кълвач (Dendrocopus leucotus)”, № 1.1.10 „Дейности по опазване и поддържане популациите на пернатонога кукумявка (Aegolius funereus)”, от проект „Устойчиво управление на Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

92534000

Описание:

Услуги по опазване на дивата природа

3) Количество или обем

В изпълнение на подейност № 1.1.4 – 1. Подготовка на база данни, съдържаща научни и технически публикации за глухаря. 2. Подготовка на доклад, описващ основните заплахи за вида в различни части на Европа, където има популации в неблагоприятен статус, както и основните успешни методи за управление на популациите на вида използвани в Европа. 3. Подготовка на доклад за лимитиращите фактори за популацията на глухаря, обобщаващ събраната чрез провеждане на анкети информация. 4. Мерки за ограничаване на бракониерството – провеждане на не по-малко от 5 броя акции в райони с токовища по време на размножителния сезон на вида. 5. Извършване на ГИС хабитатно моделиране на подходящите местообитания за местообитанията на вида и определяне на най-важните зони важни за опазване на видовете. 6. Подготовка на обобщен доклад включващ резултатите от изследванетои препоръки за бъдещо управление на популацията на вида и подобряване качеството на местообитанията му на територията на Национален парк „Пирин”. В изпълнение на подейност № 1.1.5 – 1. Подготовка на база данни, съдържаща научни и технически публикации за лещарката. 2. Подготовка на доклад, описващ основните заплахи за вида в различни части на Европа, където има популации в неблагоприятен статус, както и основните успешни методи за управление на популациите на вида използвани в Европа. 3. Подготовка на база данни, съдържаща установените находища на вида в рамките на изпълнението на дейността в ГИС формат. 4. Извършване на изследване на плътността и гнездовия успех на вида в избрани територии с висока плътност. 5. Подготовка на обобщен доклад включващ резултатите от изследването и препоръки за бъдещо управление на популацията на вида и подобряване качеството на местообитанията му на територията на Национален парк „Пирин”. В изпълнение на подейност № 1.1.6 – 1. Подготовка на база данни, съдържаща научни и технически публикации за трипръстия кълвач. 2. Подготовка на доклад, описващ основните заплахи за вида в различни части на Европа, където има популации в неблагоприятен статус, както и основните успешни методи за управление на популациите на вида използвани в Европа. 3. Подготовка на база данни, съдържаща установените находища на вида в рамките на изпълнението на дейността в ГИС формат. 4. Извършване на изследване на плътността и гнездовия успех на вида в избрани територии с висока плътност. 5. Подготовка на обобщен доклад включващ резултатите от изследването и препоръки за бъдещо управление на популацията на вида и подобряване качеството на местообитанията му на територията на Национален парк „Пирин”. В изпълнение на подейност № 1.1.7 – 1. Подготовка на база данни, съдържаща научни и технически публикации за белогръб кълвач. 2. Подготовка на доклад, описващ основните заплахи за вида в различни части на Европа, където има популации в неблагоприятен статус, както и основните успешни методи за управление на популациите на вида използвани в Европа. 3. Подготовка на база данни, съдържаща установените находища на вида в рамките на изпълнението на дейността в ГИС формат. 4. Извършване на изследване на плътността и гнездовия успех на вида в избрани територии с висока плътност. 5. Подготовка на обобщен доклад включващ резултатите от изследването и препоръки за бъдещо управление на популацията на вида и подобряване качеството на местообитанията му на територията на Национален парк „Пирин”. Продължава в поле 5) "Допълнителна информация"

Прогнозна стойност, без ДДС
95575 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2014 г. 
5) Допълнителна информация

В изпълнение на подейност № 1.1.10 – 1. Подготовна на база данни, съдържаща научни и технически публикации за пернатонога кукумявка. 2. подготовка на доклад, описващ основните заплахи за вида в различни части на Европа, където има популации в неблагоприятен статус, както и основните успешни методи за управление на популациите на вида използвани в Европа.. 3. Подготовка на база данни, съдържаща установените находища на вида в рамките на изпълнението на дейността в ГИС формат. 4. Извършване на изследване на храната на вида, чрез събиране и анализиране на погадки. 5. Поставяне на 30 броя къщички (изкуствени гнездилки) в добри и субоптимални местообитания (млади гори) местообитания за вида и изследване на гнездовия успех. 6. Подготовка на обобщен доклад включващ резултатите от изследването и препоръки за бъдещо управление на популацията на вида и подобряване качеството на местообитанията му на територията на Национален парк „Пирин”.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Изпълнение на следните дейности: Дейност № 1.1.11. „Дейности по опазване и поддържане популациите на жълта тинтява (Gentiana lutea)”, Дейност № 1.1.12. „Дейности по опазване и поддържане популациите на мечо грозде (Arctostaphylos uva-ursi)”, Дейност №: 1.1.13. „Дейности по опазване и поддържане популациите на златовръх (Rhodiola rosea)”, от проект „Устойчиво управление на Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”
1) Кратко описание

Във връзка с изпълнение на заповед № РД-532/02.07.2012 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма „Околна среда 2007-2013”, по проект № DIR-511-3325-3-91 „Устойчиво управление на "Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”, Приоритетна ос 3 „Опазване на биологичното разнообразие в Република България” е необходимо да бъдат изпълнени дейности № 1.1.11. „Дейности по опазване и поддържане популациите на жълта тинтява (Gentiana lutea)”,№ 1.1.12. „Дейности по опазване и поддържане популациите на мечо грозде (Arctostaphylos uva-ursi)”, №: 1.1.13. „Дейности по опазване и поддържане популациите на златовръх (Rhodiola rosea)”, от проект „Устойчиво управление на Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

92534000

Описание:

Услуги по опазване на дивата природа

3) Количество или обем

В изпълнение на подейност № 1.1.11 – 1. Подготовка на доклад за разпространението на жълтата тинтява в НП “Пирин”; 2. Изработване на цифрова карта на находищата в ГИС; 3. Подготовка на методика за оценка на природозащитното състояние на жълтата тинтява в НП “Пирин”; 4. Подготовка на доклад, включващ подробна информация за състоянието на популациите на жълтата тинтява в НП “Пирин”; 5. Подготовка на доклад с препоръки за поддържане или подобряване на природозащитното състояние на вида; 6. Подготовка на идейни проекти за дългосрочни практически дейности, в това число и по необходимост по възстановяване на унищожени находища на видовете; 7. Подготовка на доклад с извършени природозащитни дейности. В изпълнение на подейност № 1.1.12 – 1. Подготовка на доклад за разпространението на мечо грозде в НП “Пирин”; 2. Изработване на цифрова карта на находищата в ГИС; 3. Подготовка на методика за оценка на природозащитното състояние на мечо грозде в НП “Пирин”; 4. Подготовка на доклад, включващ подробна информация за състоянието на популациите на мечо грозде в НП “Пирин”; 5. Подготовка на доклад с препоръки за поддържане или подобряване на природозащитното състояние на вида; 6. Подготовка на идейни проекти за дългосрочни практически дейности, в това число и по необходимост по възстановяване на унищожени находища ; 7. Подготовка на доклад с извършени природозащитни дейности; В изпълнение на подейност № 1.1.13 – 1.Подготовка на доклад за разпространението на златовръха в НП “Пирин”; 2. Изработване на цифрова карта на находищата в ГИС; 3. Подготква на методика за оценка на природозащитното състояние на златовръха в НП “Пирин”; 4. Подготовка на доклад, включващ подробна информация за състоянието на популациите на златовръха в НП “Пирин”; 5. Подготовка на доклад с препоръки за поддържане или подобряване на природозащитното състояние на вида; 6. Подготовка на идейни проекти за дългосрочни практически дейности, в това число и по необходимост по възстановяване на унищожени находища ; 7. Подготовка на доклад с извършени природозащитни дейности.

Прогнозна стойност, без ДДС
142360 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.10.2014 г. 

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Изпълнение на Дейност № 1.3. „Разработване и реализиране на система за ползването на лечебните растения на територията на НП „Пирин”, от проект „Устойчиво управление на Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”
1) Кратко описание

Във връзка с изпълнение на заповед № РД-532/02.07.2012 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма „Околна среда 2007-2013”, по проект № DIR-511-3325-3-91 „Устойчиво управление на "Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”, Приоритетна ос 3 „Опазване на биологичното разнообразие в Република България” е необходимо да бъде изпълнена дейност № 1.3. „Разработване и реализиране на система за ползването на лечебните растения на територията на НП „Пирин”, от проект „Устойчиво управление на Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

92534000

Описание:

Услуги по опазване на дивата природа

3) Количество или обем

В изпълнение на поддейност № 1.3. – 1. Анализ на наличната информация за хорологията и ресурсите на лечебните растения в НП Пирин; 2. Подготовка на списък с лечебни растения с ресурсен потенциал; 3. Изработка на дигитална карта на находищата на лечебните растения с ресурсен потенциал; 4. Подготовка на доклад с характеристика на типовете съобщества, елементи на които са ценопопулациите на лечебните растения; 5. Събиране на подробна информация за състоянието на находищата на лечебните растения; методика за оценка на експлоатационния потенциал/продуктивността на запасите; 6. Подготовка на доклад с режими за ползване; 7. Подготовка на методика за мониторинг на състоянието на находищата на лечебните растения; 8. Разработване и попълване на формуляр за данните от инвентаризацията и бъдещия мониторинг; 9. Категоризиране на инвентаризираните находища според приложените в техническата спецификация критерии за стопанска ценност; 10. Създаване на база данни и изготвяне на цифрови модели на находищата; 11. Изработка на тематични карти за лечебните растения с нанесени находищата на видовете; 12. Анализ на очакваното влияние на ползването на лечебните растения върху природозащитното състояние на природните местообитания и консервационния статус на растителните съобщества.

Прогнозна стойност, без ДДС
43300 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.10.2014 г.