00797-2013-0077
Технически редакции | ||
31.10.2013 16:30 ч. : | 31/10/2013 16:04 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
31.10.2013 16:30 ч. : | 31/10/2013 16:04 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Бургас: Изпълнение
Строителство
Община Бургас, ул. "Александровска" № 26, За: Валерия Димитрова, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 907288, E-mail: v.daalova@burgas.bg, Факс: 056 860912
Място/места за контакт: Община БургасИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.burgas.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/index/62.
Електронен достъп до информация: www.burgas.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Околна среда
НЕ
„Интегриран проект за управление на питейните и отпадъчни води в с. Рудник и м. с. Черно Море, Община Бургас, Област Бургас”, подобект 1: „ВиК мрежа в с. Рудник и м.с Черно Море, общ. Бургас“
Обявлението обхваща обществена поръчка
Изпълнение на СМР за обект: „Интегриран проект за управление на питейните и отпадъчни води в с. Рудник и м. с. Черно Море, Община Бургас, Област Бургас”, подобект 1: „ВиК мрежа в с. Рудник и м.с Черно Море, общ. Бургас“ Първи етап: „Частична реконструкция на водопроводната мрежа и сградни водопроводни отклонения, изграждане на гравитачна битова канализационна мрежа със сградни канализационни отклонения в с. Рудник и м. с. Черно море, Община Бургас“ по проект на Община Бургас: „Интегриран проект за управление на питейните и отпадъчни води в с. Рудник и м. с. Черно Море, Община Бургас, Област Бургас”, финансиран от Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда (ПУДООС) и Втори етап: „Частична реконструкция на водопроводната мрежа и сградни водопроводни отклонения, изграждане на Канализационна помпена станция /КПС/, тласкател и канализационна мрежа със сградни канализационни отклонения за с. Рудник и м. с. Черно море, Община Бургас“ за чието изпълнение се търси целево финансиране от европейските фондове и националния бюджет, а Община Бургас ще предвиди и собствени средства, съобразно допустимостта на планираните разходи. Проектът е внесен за оценка от ОП „Околна среда 2007-2013“ през 2012 г
45232400, 45232151, 45231300, 45231000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предвижда се изграждане и въвеждане в експлоатация на: ОБЕКТ: Интегриран проект за управление на питейни и отпадъчни води – с. Рудник и м.с.Черно море. ПОДОБЕКТ: „Битова канализация – с. Рудник и м. с. Черно море” ПОДОБЕКТ: „Канализационна помпена станция в УПИ III-41, масив 41, м. Овчарска лъка (бивша м. Чобан чаир), землище с. Рудник, Община Бургас; Канализационен тласкател ПЕВП 225 от КПС до РШ при ОТ463; Авариен канал от РШ8 до заустване; Улична канализация – Колектор 149 от ПП тръби 315 от ОТ488 до ОТ504а и Главен колектор II от ПП тръби 400 от ОТ504а до КПС; Уличен водопровод ПЕВП 90 за захранване на КПС; сградно водопроводно отклонение и площадков водопровод за КПС; Ограда на КПС” ПОДОБЕКТ: „Реконструкция и модернизация на водопроводната мрежа на с. Рудник и м. с. Черно море” Обхватът на работа по канализационната и водопроводна мрежи и съоръжения към тях за горепосочените подобекти включва минимум, но не се ограничава, в следните задължения на Изпълнителя по настоящата обществена поръчка: • Подготовка на строителната площадка, включително поставяне на временни знаци и сигнализация в съответствие с Наредба №16 за временна организация на движението при извършването на ремонтни работи по пътищата и в съответствие с Проекта за временна организация на движението; • Доставка на суровини и материали, осигуряване на механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството; • Изпълнение на строително-монтажни работи в съответствие с одобрените проекти и спецификации; • Въвеждане в експлоатация, вкл. единични и общи изпитвания, изготвяне и предаване на пълна екзекутивна документация на обекта, където е приложимо, инструкции за експлоатация и поддръжка на оборудване и обучение на персонала; • Отстраняване на дефекти, констатирани при изпитванията и пробната експлоатация, както и отстраняване на дефекти през срока за съобщаване на дефекти съгласно договорните условия и отстраняване на дефекти през гаранционните срокове съобразно нормативната уредба; • Изпълнение на административните изисквания към дейността на Изпълнителя съгласно приложимата нормативна уредба, тази спецификация и договора за изпълнение на СМР. Колектори и мрежа на канализационната мрежа, включена в I Етап на изпълнение на строителството - 14 769 м. Сградни канализационни отклонения - село Рудник – 738 броя и Минно селище Черно море - 227 броя. Колектори и мрежа на канализационната мрежа, включена във II Етап на изпълнение на строителството - 22 874 м. Сградни канализационни отклонения - село Рудник – 487 броя и Минно селище Черно море - 523 броя. Главни клонове и мрежа на водопроводната мрежа, включена в I Етап на изпълнение на строителството - 5 496.91 и СВО: 304 броя. Главни клонове и мрежа на водопроводната мрежа, включена в II Етап на изпълнение на строителството - 5 212.29 и СВО: 234 броя.
НЕ
НЕ
30
Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение както следва: а). Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: IBAN - BG 89 SOMB91303323996501, BIC – SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записан предмета на поръчката. б). Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Бургас. Всички текстове в приложените образци на банковите гаранции са примерни. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!! Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 66 358 лв. /шестдесет и шест хиляди триста петдесет и осем лева/. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Гаранцията за участие в парична сума внесена по сметката посочена по-горе. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), представляващия участника следва да завери съответния документ с подпис. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - 35 дни след изтичане валидността на офертата. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 1.5 % от стойността на договора без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по набирателната сметка на Община Бургас, посочена по-горе или банкова гаранция. Гаранцията за изпълнение на договора (депозит или банкова гаранция) се освобождава в срок до 10 /десет/ работни дни при прекратяване на договора на основание чл. 18, ал. 1, т. 2 и 3 от договора. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава в срок до 10 /десет/ работни дни след подписване на протокол образец 15 за всички части на обекта по двата етапа на договора. В случай, че вторият етап не се възложи, поради неосигурено финансиране, гаранцията за изпълнение се освобождава, в срок от 10 /десет/ работни дни, след прекратяване на договора на основание чл. 18, ал. 1, т. 4, б. г) от същия. В случай, че ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е усвоил гаранцията или част от нея на основанията посочени в договора, същата следва да се допълни от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ до първоначално внесения размер. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!!
Предвиждат се следните плащания: ЗА ПЪРВИ ЕТАП 1.1. Междинни плащания - в общ размер до 80 % от стойността на договора без ДДС. Възложителят заплаща изпълнените СМР поетапно, по доказани действителни количества с протокол, съобразно с финансирането осигурено от ПРЕДПРИЯТИЕ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ОПАЗВАНЕ НА ОКОЛНАТА СРЕДА (ПУДООС) към Министерство на околната среда и водите, гр. София, както и въз основа на офертните единични цени, след издаване на фактура от Изпълнителя и подписване на протокол за действително извършените СМР през предходния календарен месец от представители на Възложителя, Изпълнителя и РИОСВ- БУРГАС. Гореописаните документи следва да бъдат придружени от изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 1.2. Окончателното плащане, което не може да бъде по–малко от 20 % от стойността на предмета на договора се извършва в зависимост от условията заложени от ПУДООС, а именно след подписването на двустранен приемо- предавателен протокол за приемане на обекта. Плащанията към Изпълнителя се извършват в срок от 5 (пет) работни дни след постъпване на средствата отпуснати от ПУДООС по сметката на Община Бургас. ЗА ВТОРИ ЕТАП 2.1. Междинни плащания - в общ размер до 80 % от стойността на договора без ДДС за втори етап - в срок до 30 календарни дни след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица акт за приемане на изпълнените не-строителни и строително - монтажни работи, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на съответния етап от предмета на поръчката и линейния план - график; б) изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; и в) оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност от акта; 2.2. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по междинните плащания в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на възложената работа за съответния етап. 2.3. При оформяне на документите и извършване на плащанията по договора, Изпълнителят следва да се съобразява с изискванията на финансиращата страна. За изпълнение на втория етап от предмета на поръчката не е осигурено финансиране. При евентуално неосигурено финансиране за същия, той не се възлага и не следва да се заплаща.
Няма такова изискване.
НЕ
Офертата съдържа: Плик № 1–„Док-нти за подбор”: 1.Списък на док-нтите, съдържащи се в офертата, подписан от уч-ка; 2.Копие от док-нт за рег-ция или ЕИК, съгл. чл.23 от ЗТР, когато уч-кът е бълг. ЮЛ или ЕТ, док-нтът за рег-ция на чуждестр. лице съобразно нац. му закон-во, а когато уч-кът е ФЛ- копие от док-нта за самоличност. Kогато не посочат ЕИК съгласно чл. 23 ЗТР, уч-ците – ЮЛ или ЕТ, прилагат към офертите си и удост-я за акт. съст-е; Док-нтите се представят и от всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обед-е, което не е ЮЛ, както и за всеки подизп-л на уч-ка. Когато уч-кът в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения, док-нтът по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП се представя в офиц. превод. При уч-ци обединения – копие на документ за създаване на обед-ето, както и копие на документ, подписан от лицата в обед-ето, в който задължително се посочва представляващият в случай, че същият не е посочен в док-нта за създаване на обед-ето. 3.Пълномощно на лицето, подписващо офертата. Представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управлявляващия, а от изрично упълномощен негов представител. 4. Декл-ии по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП. Д-ите се представя и от ФЛ или ЮЛ, участващи в състава на обед-я, които не са ЮЛ и за подизп-лите на уч-ка. Когато деклараторът е чуждестр. ФЛ или ЮЛ или техни обед-я, д-ята се представя и в превод на бълг. език. Наличието на обст-ва по чл.47, ал. 1, т.1, б."а","б","в","г" и "д", т.2 и 3; чл.47, ал.2, т.1, 2(предл-е първо), 3, 4 и 5 и ал.5 от ЗОП за съответния уч-к, ще води до отстраняването му от уч-е в процедурата. Само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с извършване на СМР, съгласно чл.47, ал.2, т. 2 от ЗОП са пречка за уч-ето в наст. процедура. За обст-вата по чл.47, ал.1, т.2 и 3, ал.2, т.1, 3 и 4 и ал. 5, т.2 от ЗОП, когато уч-кът е ЮЛ, е достатъчно подаване на д-я от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Д-ите по чл.47, ал.1, т.1 и ал. 2, т. 2 и 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП се подписват задължително от всички лица съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП. 5.Д-я за запознаване с усл-ята на строит.площадки (оригинал); 6.Док-нт за закупена док-я за уч-е; 7.Док-нт за предоставена гар-я за участие под форма на банк. гар-я или депозит по сметката на Възл-ля. 8.Док-ва за икон. и фин. съст-е, съгл. раздел III) 2.2. от обявл-ето. 9. Док-ва за техн. възможности и квал-я на уч-ка, съгл. раздел III) 2.3. от обявл-ето. 10. Д-я по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизп-ли, съдържаща и списък за подизп-лите, ако се предвиждат такива от уч-ка, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното уч-е;11.Декл-я за съгласие за уч-е като под-л; 12.Д-я по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП. Органите, от които уч-ците могат да получат необх. инф-ция НАП, АЗ и ИА „ГИТ“, МОСВ.13.Д-я за приемане на усл-ята в проекта на дог-ра по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП. 14. Уч-кът следва да удостовери, че отговаря на изискв-ята за изп-е на строежи от IVгрупа, II категория на ЦПРС. Относно чуждестр. лица усл-ето следва да се съобрази с чл.49, ал.1 от ЗОП, а именно: да се докаже рег-ция в еквив. проф. регистър на д-вата, в която са установени (док-нтът се представят на ориг. език и в превод на бълг. език), или да представят д-ция или удост-ние за наличието на такава рег-ция от компет. органи, съгласно нац. им закони. Представянето на декл-ция е възможност за доказване на обст-лство към момента на подаване и разглеждане на офертите. Съгл. чл.42, ал.1, т.4 от ЗОП избраният изп-тел трябва да представи док-нт, издаден от комп. орган, който удостоверява, че съотв. рег-ция е извършена. Възл-лят няма да сключи дог-р за общ. поръчка, ако уч-кът, избран за изп-тел не представи копие от удост-ние за вписване в ЦПРС, че уч-кът отговаря на изискв-ята за изп-е на строежи от IV група,II кат-я. 15. Оферта /бланка за админ. и др. данни/ за изп-е на общ.поръчка; 16. Плик № 2 - „Предл-е за изп-ние на поръчката” , съдържащо и срок за изп-ние. 17. Плик № 3 - “Предлагана цена”.
а)Справка-информация (по образец) за оборота на строителството за последните три приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. За физическите лица се представя подходящ документ за доказване на приход (годишна данъчна декларация или еквивалентен официален документ);за юридически лица се представя годишен финансов отчет или ОПР, ако съответните не са публикувани в Търговския регистър. б) Копие от действаща застрахователна полица за професионална отговорност в строителството по чл. 171 от ЗУТ (заверено от участника копие), придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора; Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Лица от трети страни прилагат аналогичен на изискания документ от държавата, в която са установени. в) Удостоверение от банка за достъп до средства по кредитна линия или собствен финансов ресурс за финансиране на работите под формата на пари в брой, гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка или друга приемлива форма на разполагаеми средства – издадено не по-рано от 1 (един) месец преди датата на отваряне на офертите в настоящата процедура – оригинал. Когато участникът е обединение/консорциум, изискването е за обединението/консорциума като цяло. Съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП, когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите от подточки а), б) и в) се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите, посочени в подточки а), б) и в) се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. В случаите по подточки б) и в), чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентни документи, издадени от съответния орган/институция в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на български език).
а) Участникът трябва да има минимален оборот от строителство за предходните три приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в размер равен или по-голям от 8 000 000 лв. (осем милиона лева) без ДДС общо за трите/съответните години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че участникът е обединение, изискването за оборот от строителство се отнася за оборотa от строителство на участниците в обединението за предходните три приключили финансови години. б) Застрахователната сума по «Застраховка за професионална отговорност в строителството» трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, определена с чл. 5, ал. 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр. 17 от 02.03.2004 г.). В случай, че участникът е обединение, изискването за представяне на Застраховка за професионална отговорност в строителството се покрива от участникът който ще изпълнява дейностите по строителството; в) За осигуряване на ритмичност по време на изпълнение на договор, участникът трябва да разполага със средства по кредитна линия или собствен финансов ресурс за финансиране на работите в размер на не по-малко от 1 500 000.00 (един милион и петстотин хиляди) лв. под формата на пари в брой, гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка или друга приемлива форма на разполагаеми средства, което се доказва с банкова атестация/банково удостоверение от обслужващата банка за наличие на това изискване. Достъпът до ресурсите под формата на кредит трябва да бъде с единствено условие участникът да бъде избран за изпълнител.
а) Списък на договорите за строителство и/или инженеринг, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; б) Списък на инженерно-техническия състав, включително: Специалист – контрол на качеството; Специалист по здравословни и безопасни условия на труд; Специалист по опазване на околна среда. Кандидатът следва да приложи удостоварения доказващи квалификация на тези лица, както и документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните служители на участника, включително и саморъчно подписана автобиография по образец и удостоверение за координатора по безопасност и здраве; в) в случай че участник използва ресурси на други физически или юридически лица, то следва да докаже че има на разположение тези ресурси.
а) Участникът трябва успешно да е изпълнил минимум 1 /един/ строителен обект с предмет, подобен на предмета на обществената поръчка - изграждане на ВиК мрежи и съоръжения през последните 5 години считано от датата за подаване на оферти в настоящата поръчка. Горепосоченото минимално изискване може да бъде покрито и с един договор за проектиране - строителство (инженеринг), изпълнен през последните 5 години считано от датата за подаване на оферти в настоящата поръчка, покриващ изискването на буква „а”. Доказването на изпълнението на горепосочения договор се извършва с представяне на конкретна препоръка (писмо), указваща доброто изпълнение. В тази препоръка се посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. В случай, че участникът е обединение, изискването се отнася за участниците в обединението, с които то доказва изпълнението на критериите за подбор. В случай, че Участникът е бил Подизпълнител в даден обект, следва да представи нарочна препоръка за целите на настоящата поръчка от основния изпълнител на обекта, с което да удостовери частта от обекта и дейността, която е изпълнявал в качеството му на подизпълнител и качеството на изпълнение. б) Квалификация на инженерно-техническия състав, ангажиран за изпълнение на поръчката. Минималният брой на ръководния персонал, който участникът трябва да осигури за изпълнението на конкретната обществена поръчка, включва: 1.1. Ръководител на екипа - образование и квалификация - висше образование, строителен инженер, степен ”магистър” или еквивалент - професионален опит – поне един успешно завършен инфраструктурен обект на подобна позиция – Участникът доказва това обстоятелство с референция 1.2. Технически ръководители на обекта – поне 2 бр. - образование и квалификация – строителен инженер или строителен техник; професионален опит – поне един успешно завършен инфраструктурен обект на подобна позиция – Участникът доказва тези обстоятелства с референция.
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Документация може да бъде закупувана всеки работен ден до 17:00 ч. срещу представен документ за платени 10,80 лв. с вкл. ДДС на касата на Община Бургас или по банкова сметка BG 08 SOMB 9130 8424 1517 44, BIC код: SOMBBGSF, код за вид плащане: 447 000 и след извършена справка в счетоводството.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
зала в сградата на Община Бургас
При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.
ДА
Първи етап: „Частична реконструкция на водопроводната мрежа и сградни водопроводни отклонения, изграждане на гравитачна битова канализационна мрежа със сградни канализационни отклонения в с. Рудник и м. с. Черно море, Община Бургас“ по проект на Община Бургас: „Интегриран проект за управление на питейните и отпадъчни води в с. Рудник и м. с. Черно Море, Община Бургас, Област Бургас”, финансиран от Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда (ПУДООС) и Втори етап: „Частична реконструкция на водопроводната мрежа и сградни водопроводни отклонения, изграждане на Канализационна помпена станция /КПС/, тласкател и канализационна мрежа със сградни канализационни отклонения за с. Рудник и м. с. Черно море, Община Бургас“ за чието изпълнение се търси целево финансиране от европейските фондове и националния бюджет, а Община Бургас ще предвиди и собствени средства, съобразно допустимостта на планираните разходи. Проектът е внесен за оценка от ОП „Околна среда 2007-2013“ през 2012 г.
Документацията ще е достъпна на сайта (интернет страницата) на Възложителя - Община Бургас, профил на купувача, от момента на публикуване на обявлението и решението до изтичане на срока за получаване на документацията за участие от настоящото обявление. Отговори на постъпили запитвания ще се публикуват в профила на купувача. Сроковете са намалени на основание чл. 64, ал. 3 от Закона за обществените поръчки със 7 дни, поради това, че обявлението е изпратено по електронен път.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и 4 и ал. 6 ЗОП.
31.10.2013 г.