00532-2013-0020

BG-Ардино: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ардино, ул. "Бели брези" №31, За: Гьокчен Емин, Република България 6750, Ардино, Тел.: 03651 4040, E-mail: gokcen_emin@yahoo.com, Факс: 03651 4568

Място/места за контакт: гл. юрисконсулт

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ardino.bg.

Адрес на профила на купувача: www.ardino.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Проектиране на вътрешна водопроводна мрежа на село Млечино, общ. Ардино, обл. Кърджали.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр. Ардино
Код NUTS: BG425
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Проектиране на вътрешна водопроводна мрежа на село Млечино, общ. Ардино, обл. Кърджали.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71200000

Описание:

Архитектурни и свързани с тях услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Проектът трябва да се разработи в следните части : • Водопровод - технологична част • Част "Геодезия" • Количествено-стойностна сметка по подобекти за отделните видове СМР • ПБЗ • Пожарна безопасност • Организация на движението Обществената поръчка включва и осъществяване на авторски надзор по време на СМР по обекта.

Прогнозна стойност без ДДС
12000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие е 100 (сто лева). Гаранцията се представя в една от следните форми: 1. Парична сума, внесена по сметка IBAN: BG 94 DEMI 92403300055557, BIC код DEMIBGSF при ТБ "Д" АД - офис Ардино; 2. Банкова гаранция. В нареждането за плащане или банковата гаранция задължително следва да бъде записано следното: Гаранция за участие в процедура с предмет: Проектиране на вътрешна водопроводна мрежа на село Млечино, общ. Ардино, обл. Кърджали.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. Плащането ще се извърши в срок до 12 месеца след предаване на проектите.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 47 ал. 1, т. 1, б. "а"- "д", т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а предл. първо, т. 3, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. В случай, че участникът участва като обединение (сдружение или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение, което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / сдружението / консорциума са отговорни солидарно, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; всички членове на обединението / сдружението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката; не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Списък на документите; Оферта за участие; Административни сведения; Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства, свързани с обществената поръчка; Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката; Документ за регистрация на юридическото лице/документ за самоличност на физическото лице; Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код - за българско юридическо лице документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; Документ за закупена документация за участие; Документ за внесена гаранция за участие; Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; Оригинал или нотариално заверено копие на споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка – само за участници, които са обединения/консорциуми; Декларация от членовете на обединението/консорциума; Декларация за участие/неучастие на подизпълнители; Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв; Документи, доказващи икономически и финансови възможности на участника съгласно т.ІІІ.2.2 от обявлението; Документи, доказващи техническите възможности на участника съгласно т.ІІІ.2.3 от обявлението; Декларация за приемане на условията на проекто- договора; Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата – когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника; Техническа оферта; Ценова оферта;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от годишните финансови отчети за последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, освен в случаите, когато същите са публикувани в търговски регистър; 2. Информация за общия оборот и за оборота от проектиране за последните три (3) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 3. Валидна застрахователна полица “Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени. Същата трябва да е валидна минимум срока на валидност на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника, че в случай, че преди или по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по- малък от срока на договора.
Минимални изисквания: 1. Участникът в процедурата трябва да отговаря на минимални изисквания за икономическо и финансово състояние, както следва: 1.1. В процедурата могат да участват лица, които за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, са реализирали общ оборот не по-малък от 30 000.00 лв. (тридесет хиляди лева) и оборот от проектиране не по-малък от 25 000.00 лв. (двадесет и пет хиляди лева). При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съответно, според процентното участие на подизпълнителя, като стойносттите на оборотите се умножават по процента на участие на подизпълнителя, като видът на дейностите, от които следва да е реализиран е в съответствие с дейностите, които подизпълнителят ще извършва, съгласно посоченото в офертата. В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, изброените по-горе изисквания ще се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. 1. 2. Участникът трябва да представи валидна застрахователна полица “Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък по член 51, ал.1, т.1 от ЗОП на основните договори за проектиране, изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите. Списъкът трябва да е придружен от заверени копия на референции за включените в списъка договори. 2. Списък на техническите лица, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, придружен с документи за пълна проектантска правоспособност за лицата, участващи в проектирането, съгласно разпоредбите на Закона за устройство на териториите (ЗУТ) и чл. 7-9 от Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП) или призната професионална квалификация, съгл. чл. 10 от ЗКАИИП, както и декларации от членовете на екипа за ангажираност с обществената поръчка.
Минимални изисквания: 1. Участник в процедурата трябва да отговаря на мин.изискв.за техн.възможности и квал., както следва: 1.1. Участникът трябва да е изпълнил през последните три години най-малко един договор за проектиране. Договорът следва да е успешно изпълнен в посоченият период, за което се представя референция. 1.2. Участникът трябва да разполага с най-малко по един проектант за отделните части на проекта с придобита образователно-квалификационна степен „магистър” по специалността, съответстваща на часта, за която ще отговаря, както следва: • Водопровод - технологична част • Част "Геодезия" • Количествено-стойностна сметка по подобекти за отделните видове СМР • ПБЗ • Пожарна безопасност • Организация на движението Други части по преценка на проектанта.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Закон за устройство на територията.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.11.2013 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата за документацията се внася в касата на общината или по следната банкова сметка на Общината: IBAN: BG 91 DEMI 92408400055554, код за вид плащане: 447000, BIC код DEMI BGSF при ТБ „Д” АД - офис Ардино; Документацията може да се получава всеки работен ден от 08:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа от гл. юрисконсулт при Общинска администрация град Ардино, след представяне на преводно нареждане за платена документация.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.12.2013 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.12.2013 г.  Час: 17:00
Място

Заседателната зала на Общинска администрация град Ардино

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя www.ardino.bg от датата на изпращане на настоящото обявление, с оглед предварителното запознаване на участниците преди закупуването й. Датата, часа и мястото за отваряне и повестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: www.ardino.bg .

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.10.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ