00398-2013-0015
Технически редакции | ||
25.10.2013 13:53 ч. : | 25/10/2013 13:52 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.10.2013 13:53 ч. : | 25/10/2013 13:52 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Медицински университет - София Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://mu-sofia.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:
Медицински университет-София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Медицински университет-София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Икономист ОПИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Медицински университет-София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Икономист ОПИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.
Публичноправна организация
Образование
НЕ
„Доставка на медицинска апаратура и оборудване за нуждите на Фармацевтичен факултет при Медицински университет – София по 43 обособени позиции”.
Обявлението обхваща обществена поръчка
„Доставка на медицинска апаратура и оборудване за нуждите на Фармацевтичен факултет при Медицински университет – София по 43 обособени позиции”, с монтаж, пускане в експлоатация, обучение на персонала /за обособените позиции за които се изисква/, както и предоставяне на инструкция за работа на български език и осигуряване на гаранционно и следгаранционно обслужване на доставената апаратура и оборудване за всички обособените позиции.
33000000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Настоящата поръчка се провежда във връзка с доставката на необходимата апаратура и оборудване за нуждите на Фармацевтичен факултет при Медицински университет – София по 43 обособени позиции и включва артикулите в заявеното от Възложителя количество, съгласно Пълното описание на предмета на поръчката-Приложение № 1 от документацията за участие.
НЕ
ДА
60
Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка е в размер на :За 1-ва обос.позиция - 250,00 лв., за 2-ра обос.позиция - 0,00 лв., за 3-та обос.позиция - 50,00 лв.,за 4-та обос.позиция-150,00лв.; за 5-та обос.позиция-0,00лв.; за 6-та обос.позиция - 0,00 лв., за 7-ма обос.позиция - 0,00 лв.,за 8-ма обос.позиция-0,00лв.; за 9-та обос.позиция-0,00лв.; за 10-та обос.позиция - 165,00 лв., за 11-та обос.позиция - 0,00 лв.,за 12-та обос.позиция-660,00лв.; за 13-та обос.позиция-290,00лв.; за 14-та обос.позиция - 0,00 лв., за 15-та обос.позиция - 15,00 лв.,за 16-та обос.позиция-80,00лв.; за 17-та обос.позиция-0,00лв.; за 18-та обос.позиция - 15,00 лв., за 19-та обос.позиция - 25,00 лв.,за 20-та обос.позиция-0,00лв.; за 21-ва обос. позиция-40,00лв.; за 22-ра обос.позиция - 0,00 лв., за 23-та обос.позиция - 40,00 лв.,за 24-та обос.позиция-100,00лв.; за 25-та обос.позиция-60,00лв.; за 26-та обос.позиция - 50,00 лв., за 27-ма обос.позиция - 35,00 лв.,за 28-ма обос.позиция-150,00лв.; за 29-та обос.позиция-200,00лв., за 30-та обос.позиция - 80,00 лв., за 31-ва обос.позиция - 200,00 лв.,за 32-ра обос.позиция -80,00лв.; за33-та обос.позиция-70,00лв., за 34-та обос.позиция - 15,00 лв., за 35-та обос.позиция - 0,00 лв.,за36-таобос. позиция -15,00лв.; за 37-ма обос.позиция-250,00лв., за 38-ма обос.позиция - 250,00 лв., за 39-та обос.позиция - 40,00 лв.,за 40-та об.позиция-80,00лв.; за 41-ва об.позиция-30,00лв., за 42-ра об.поз.-30,00 лв., за 43-та об.поз.-415,00лв. При участие за цялата поръчка в размер на 3930,00 лв. Гар. за участие - парична сума, платима по банк. с-ка на Ректората на МУ-София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банк. гаранция, издадена от бълг. банка или от чужд. с клонове в Б-я в полза на В-ля, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61, ал. 1 от ЗОП до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява от Възложителя по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, независимо от нейната форма, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на Изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение – 3% от стойността на поръчката без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от бълг. банка или от чужд. с клонове в Б-я в полза на Въз . Банковата сметка на Ректората на МУ - София е IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ. Въз-лят освобождава внесените гаранции за изпълнение на договора в срок от 10 работни дни след приключване срока на договора, при условие, че всички доставки са изпълнени качествено и в срок, както и ако са внесени всички дължими неустойки по договора от страна на Изпълнителя в срок от 3 /три/ работни дни, от получаване на писмо - покана от Въз-ля, ако такива са предявени. В противен случай, дължимата от Изпълн. неустойка се удържа от внесената от Изпълнителя гаранция за изпълнение на договора, след което Възложителят заплаща извършената доставка. Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при сключване на договора.
Плащането се извършва в български лева от звеното краен получател – Фармацевтичен факултет при Медицински университет – София, по банков път, съгласно офертната цена в лв. по сметката на Изпълнителя не по–късно от 20 календарни дни от доставката на апаратурата или оборудването и монтажа, пускане в експлоатация, приключване на обучението на персонала за обособени позиции 1, 3, 4, 10, 12, 13, 14, 16, 18, 21, 23, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 и след представяне на : - Доставна фактура издадена с името и с данните на ФФ, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС; - Приемателно-предавателен протокол, удостоверяващ получаването на апаратурата /оборудването/; - Протокол подписан от звеното краен получател-ФФ и Изпълнителя за извършения монтаж, пускане в експлоатация и обучение на персонала за обособени позиции 1, 3, 4, 10, 12, 13, 14, 16, 18, 21, 23, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, а за обособена позиция 43 и протокол за осъществена връзка на доставената доокомпектовка с наличният Callidus софтуер и тестови пускове за доказване на съвместимостта на доставеното с наличното оборудване; - Гаранционни карти за всички обособени позиции; - Инструкция за работа на български език за работа с апаратурата /оборудването/ за всички обособени позиции; - Сертификат за произход.
НЕ
ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ - търговец или ЕТ и подлежи на регистрация в ТР към АВ, а в случай че участникът не посочва ЕИК, се представя оригинал или копие на УАС, издадено от ТР към АВ; копие от документ за самоличност, когато участникът е ФЛ. УАС - оригинал, издадено не по-рано от 3 м. преди подаване на офертата, когато участникът е ЮЛ и не подлежи на регистрация в ТР към АВ, а при участници обединения–договор за създаване на обединението или друг еквивалентен документ, в който се посочва разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, както и документ, подписан от лицата в обед. с представляващия,Заверено от участника копие от удостоверение с идентифик. номер /код по БУЛСТАТ/, ако е приложим; удост. за рег. с идентиф.№ по ДДС (за рег. по ЗДДС).Всички документи в офертата, които са на чужд език се представят и в превод на български език. Документите, за които не се изисква оригинал, могат да се представят като копия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:- при обстоятелствата визирани в чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47,ал.2: участникът: - е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;- има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с вл. в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочванена задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгл. законодателството на държавата, в която е установен; - е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на общ. поръчка; -не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Прил. № 5 на документацията и съгл. изискванията на чл. 68, ал. 9 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил необходимите и изброени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП документи в срок;-чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията за участие; -при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП; -е представил невярна инф. за доказване на съотв. му с обявените от възл. критерии за подбор и това обст. е установено по реда на чл. 68,ал.11 ЗОП; -предст. оферта не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП – Офертата не съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик №1“Документи за подбор” , в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 12 - 14, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и т.9, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания; Плик № 3 - „Предл.цена”, който съдържа ценовото предложение на участника;Когато документите от Плик№1 не са представени в отделни запечатени непрозрачни пликове, по отделни обособени позиции /когато за тях се изисква представяне на различни документи за доказване на съотв.Когато документите от съдържанието на Плик№ 2 и № 3 от офертата на участника не са представени в отделни запечатани, непрозрачни и надписани пликове за всяка обособена позиция поотделно,при непредставяне на извадки от фирмени брошури или каталози,при представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика.
не
не
Списък - декларация (свободен текст), съдържаща основните договори за подобни доставки изпълнени през последните три години, към момента на подаване на офертата на съответния участник, включително предмета, стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложители по посочените в списъка договори в оригинал или заверено от участника копие; СЕ марка или еквивалент за обособени позиции1, 4, 23, 24, 25, 26, 27, 29, 30; Оригинално или заверено копие на оторизационно писмо /документ за упълномощаване/ издаден от производителя на съответния апарат /оборудване/ или от оторизиран негов представител за територията на страната за доставка и сервиз, с дата на издаване не по-рано от 1 година преди датата на представяне на офертата, с превод на български език за всички обособени позиции; Декларация /свободен текст/ при участие за обособена позиция № 43 , че участника ще извърши монтаж и връзка на доставената доокомпектовка с наличният Callidus софтуер и ще проведе тестови пускове за доказване на съвместимостта на доставеното с наличното оборудване; Задължително се представят за всички обособени позиции извадки от фирмени брошури или каталози, само страниците касаещи съответната апаратура /оборудване/, надписани в горния десен ъгъл за коя обособена позиция се отнася, заверени с подпис и печат на всяка страница, доказващи съответствието на апаратурата / оборудването/ с изискванията на Възложителя. Извадките от каталози или брошури се поставят в Плик № 1- Документи за подбор /същите се разглеждат за съответствие на ІІ етап заедно с техническото предложение на участника/ - Декларация /свободен текст/, че участникът има сервизна база в България оторизирана от производителя или от оторизиран негов представител за територията на страната. - Декларация удостоверяваща че, има възможност за осъществяване на следгаранционно договорно възмездно обслужване на доставената апаратура /оборудване/ след изтичане срока на гаранционно обслужване от негов сервиз, оторизиран от производителя или от оторизиран негов представител за територията на страната /Образец № 7/; В горния десен ъгъл на всеки документ, оторизация и СЕ марка задължително да е отбелязано за коя обособена позиция се отнасят, съгласно Пълното описание на предмета на поръчката - Приложение № 1 от документацията за участие.
в процедурата могат да участват участници, които за последните три години, към момента на подаване на офертата им, имат изпълнени най-малко два договора сходни с предмета на поръчката, независимо дали тези договори са сключени с възложител по смисъла на ЗОП или с други лица,да са изпълнени качествено и в срок, доказано с препоръки за добро изпълнение - минимум 2 /два/ броя; Под договор за доставка, сходен с предмета на поръчката, следва да се разбира съответствие по клас и предназначение с посочения предмет на поръчката, за съответната обособена позиция; - Предлаганата апаратура /оборудване/ да има CE-mark или еквивалент за обособени позиции 1, 4, 23, 24, 25, 26, 27, 29, 30; Фирмата участник да има оторизация от фирмата производител на съответния апарат /оборудване/ или от оторизиран негов представител за територията на страната за доставка и сервиз с дата на издаване не по-рано от 1 година преди датата на представяне на офертата, с превод на български език за всички обособени позиции; - При участие за обособена позиция № 43 фирмата участник да декларира, че ще извърши монтаж и връзка на доставената доокомпектовка с наличният Callidus софтуер и ще проведе тестови пускове за доказване на съвместимостта на доставеното с наличното оборудване; За доказване на съответствието на предлаганите апаратура /оборудване/ за всички обособени позиции участникът да представи извадки от фирмени брошури или каталози; -Участникът да има сервизна база в България оторизирана от производителя или от оторизиран негов представител за територията на страната. - Участникът да има възможност за договорно възмездно следгаранционно обслужване на предлаганата апаратура /оборудване/ от негов сервиз, оторизиран от производителя или от оторизиран негов представител за територията на страната.
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-16.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 9152 111.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦОЗА.
Управители или техни упълномощени представители по един от участник, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://mu-sofia.bg/, Профил на купувача, Обяви и съобщения.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120, Закон за обществените поръчки
25.10.2013 г.
UV/VIS Спектрофотометър
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Електомагнитна бъркалка с едно гнездо
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Лабораторен рН метър
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Автоматичен потенциометричен титратор
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Електронни термометри
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Електромагнитни бъркалки с регулиране на нагряването
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Диспенсери за бутилки с разтворители
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Автоматични микропипети
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Про-пипет контролер тип „ eppendorf easy pippeting aid”
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
UV/ VIS двойно лъчев спектрометър с едновременна регистрация на фонов и измервателен канал
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Постановка за Western Blot 10 x 10 cm dual
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Течно – сцинтилационен бета – брояч (LIQUID SCINTILATION BETA COUNTER)
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Флуоресцентен спектрометър
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Дейонизатор (с прозрачен контейнер)
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Електрическа маслена вакуумна помпа
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Ламинарен бокс клас II
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Апарат за индиректно (неинвазивно) мерене на кръвно налягане и пулс (за плъхове)
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Rota-rod апарат за измерване на потенциална активност върху двигателната координация на мишки и плъхове.
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Термостатна водна баня,
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Бъркалки, с нагряване до 350 C
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Центрофуга, окомплектована с ротор и държачи
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Колбогрейка за облодънни колби , снабдена с терморегулатор
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Аналогова орбитална клатачна машина
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Вакуумна помпа за ротационен вакуум изпарител снабдена с електронен контролер
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Електронна везна -максимален товар в (g) 1000 g
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Електронна везна - обхват в (g) - min. 210 g
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Автоклав
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Центрофуга
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Автоматизирана трансдермална система на Франц с 6 дифузионни клетки
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
UV-VIS спектрофотометър за рутинни изследвания с комплект от 20 кварцови кювети (макро кювета с тефлонов капак, кварцова, 200-2500 nm, 10 х 10 mm)
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Модул разпръсквателна сушилня (Spray dryer unit)
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Апарат за определяне на разтворимост при твърди дозирани лекарствени форми (Дисолушън тестер по текушото издание на Ph.Eur., USP)
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Лабораторна (камерна) сушилня
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Влагоанализаторна везна
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Стерилизатор на Кох
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Лабораторен дестилатор
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Хомогенизатор под високо налягане
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Лабораторен лиофилизатор
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Диспергатор
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Микроцентрофуга
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Циркулационен термостат с водна баня
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Циркулационен термостат(подгряващо устройство) за съществуващ екструдер
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Тегловен модул с пиролизна пещ за наличен апарат – елементен анализатор ЕА3000
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие