00087-2013-0144
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.10.2013 11:41 ч. : | 04/10/2013 10:59 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.10.2013 11:41 ч. : | 04/10/2013 10:59 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Столична община, ул. "Московска" № 33, За: Станислава Цветкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561
Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки и търгове", ул. "Париж" № 3, стая №6Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Столична община, ул. Московска №33, За: фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9807315
Място/места за контакт: фронт офисРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
Доставка на хранителни продукти в заведения за социални услуги, по обособени позиции: 1.Дом за стари хора „Дълголетие”- кв. „Дървеница”; 2.Дом за стари хора „Горна баня”; 3.Дом за стари хора Зона Б-5; 4.Дом за слепи лица; 5.Дом за възрастни с умствена изостаналост, с. Подгумер; 6.Дом за деца и младежи с умствена изостаналост „Дъга”;
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на хранителни продукти в заведения за социални услуги, по обособени позиции: 1.Дом за стари хора „Дълголетие”- кв. „Дървеница” 2.Дом за стари хора „Горна баня” 3.Дом за стари хора Зона Б-5 4.Дом за слепи лица 5.Дом за възрастни с умствена изостаналост, с. Подгумер 6.Дом за деца и младежи с умствена изостаналост „Дъга”
15000000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Ориентировъчните количества на хранителните продукти за домовете са посочени в документацията и са неразделна част от нея.
ДА
Възложителят си запазва правото да възложи допълнителни доставки на избрания кандидат за изпълнител за срок от 6 /шест/ месеца в случай , че в срока посочен в договора е открита процедура, но все още няма избран изпълнител и сключен договор.
НЕ
24
1.Документ за внесена гаранция за участие за всяка обособена позиция, както следва: Обособена позиция 1 – 7666 (седем хиляди шестстотин шестдесет и шест) лева Обособена позиция 2 – 3833 (три хиляди осемстотин тридесет и три) лева. Обособена позиция 3 – 1666 (хиляда шестстотин шестдесет и шест) лева . Обособена позиция 4 – 750.00 (седемстотин и петдесет) лева Обособена позиция 5 – 2166 (две хиляди сто шестдесет и шест) лева . Обособена позиция 6–1250.00 (хиляда двеста и петдесет) лева. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, Дирекция “Финанси”; или банкова гаранция за срока на валидност на предложението /оригинал/. 2. Гаранция за изпълнение на договора. Гаранция за добро изпълнение се определя в размер на 2 /два / % от ориентировъчната стойност на договора, без ДДС. Гаранцията се представя при подписване на договора във вид на банкова гаранция /оригинал/ или парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, Дирекция “Финанси”, валидна за срока на договора.
Финансирането ще се извърши от бюджета на всяко от заведенията за социални услуги.
НЕ
В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че участникът е обединение, изброените изисквания в раздел III.2.3. от обявлението ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло. Участниците в процедурата трябва да представят: регистрационни документи на участника: 1. Копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър - когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде представен в официален превод на български език. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. 2. Декларация по чл. 47, ал. 1,т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 3 и т. 4, декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 и т. 5 и декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. 3. Когато участникът предвижда при изпълнението на поръчката да ползва подизпълнители, в офертата посочва подизпълнителите, които ще участват, дела на тяхното участие, вида на работите, които ще се извършват и данните по чл. 24, ал. 2 от правилника за прилагане на ЗОП, посочените документи се представят за всеки от подизпълнителите. Декларация за подизпълнителите. Декларация от подизпълнителите 4. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което участникът следва да съобрази представянето на документите по чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни солидарно за изпълнението на договора; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника; - не се допускат никакви промени в състава на обединението, след подаването на офертата и за срока на договора; - Когато обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата, участникът представя копие от удостоверението за регистрация по БУЛСТАТ.
няма
няма
За доказване на техническите възможности и квалификацията, участниците представят: 1. Заверено от участника копие на валиден сертификат за разработена и внедрена НАССР система за анализ на опасностите и критичните контролни точки и копие на валиден сертификат за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалентен. В случай, че участникът представи копие на валиден сертификат за безопасността на храните ISO 22000:2005 или еквивалентен с област на приложение, продажба и доставка на хранителни продукти, не е необходимо да има документ удостоверяващ, че участника има разработена и внедрена НАССР система. 2. Участниците да представят заверено копие на „Удостоверение за регистрация” на обект за производство и търговия с храни, съгласно чл. 12 от Закона за храните, издадено от ОДБХ - на името на участника и документи, удостоверяващи собствеността на съответния обект. В случай, че обектът не е собствен се прилага копие от договор за наем, в който да е удостоверено, че той ще е на разположение за срока на поръчката. 3. Списък /Образец № 6/ с не по-малко от 3 изпълнени договора за доставки, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, включително до датата на подаване на офертите за участие с посочени стойности, дати и получатели - придружен с минимум 3 /три/ броя референции за добро изпълнение, към договорите посочени в списъка, с отбелязан телефон и адрес за контакти, изходящ номер, подпис и печат. 4. Списък-декларация с всички транспортни средства, които са на разположение на кандидата за срока на договора, с приложени копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността, както и „Удостоверение за регистрация” на автомобилите за превоз на храни, издадено от ОДБХ. В случай, че транспортните средства не са собствени - се прилага договор за наем или лизинг, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на поръчката. 5. Декларация за ангажираност от лицето което ще отговаря за контрола на качеството на доставките. Декларацията се представя в свободен текст.
Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. Участниците да имат разработена и внедрена НАССР система за анализ на опасностите и критичните контролни точки и внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалентен. В случай, че участникът представи сертификат за безопасността на храните ISO 22000:2005 или еквивалентен, с област на приложение продажба и доставка на хранителни продукти, не е необходимо да има документ удостоверяващ, че кандидата има разработена и внедрена НАССР система. 2. Участниците да разполагат с обект за производство и търговия с храни, съгласно чл. 12 от Закона за храните, издадено от ОДБХ - на името на участника и документи, удостоверяващи собствеността на съответния обект. В случай, че обектът не е собствен - се прилага договор за наем, в който да е удостоверено, че той ще е на разположение за срока на изпълнение на поръчката.. 3. Участниците да имат опит в извършването на подобни доставки- да са изпълнили не по-малко от 3 договора за доставки, сходни с предмета на поръчката, през последните три години, включително до датата на подаване на офертите за участие, придружени с минимум 3 /три/ броя референции за добро изпълнение за доставка на хранителни продукти, с отбелязан телефон и адрес за контакти, изходящ номер, подпис и печат. 4. Участниците да имат минимум 2 /два/ броя собствени или наети хладилни автомобила за превоз на хранителни продукти от животински произход и минимум 2 /два/ броя собствен или нает транспорт за превоз на хранителни продукти от неживотински произход, удостоверени с разрешително за превоз на хранителни продукти. 5. Участникът да има лице, което да отговаря за контрола на качеството на доставките. В случай, че участникът е подал оферти за повече от една позиция, лицето може да бъде едно и също.
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Столична община всеки работен ден на ул. "Париж" № 3, ст. 1, след заплащането и в касата на ул. "Париж" № 3, ет. 2, ст. 201. Касата е с работно време от понеделник до петък от 10.00, до 12.00 ч. и от 14.00, до 16.00 ч., а в последния работен ден на всеки месец - от 10.00, до 12.00 ч. Документацията може да се заплати и по банков път, по сметка в лева: IBAN BG 81 SOMB 9130 31 33 00 83 01, BIC код SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" №6, на името на Столична община, Дирекция "Финанси".
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
ул. "Московска" № 33
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, мястото и часа на отваряне на офертите ще бъдат обявени на сайта на Столична община, на адрес: www.sofia.bg, най-малко един ден преди тяхното отваряне.
ДА
18 месеца
НЕ
Офертите на участниците ще бъдат оценявани по критерия най- ниска цена: най- голям процент отстъпка, най- малък процент надценка от цените, обявени в бюлетината на "САПИ" ЕООД към деня на подаване на офертите.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалба може да подава всяко заинтересувано лице в 10 /десет/ дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
04.10.2013 г.
Доставка на хранителни продукти в Дом за стари хора „Дълголетие”- кв. „Дървеница”
15000000
Описание:
По предварителна заявка
Доставка на хранителни продукти в Дом за стари хора „Горна баня”
15000000
Описание:
По предварителна заявка.
Доставка на хранителни продукти в Дом за стари хора Зона Б-5.
15000000
Описание:
По предварителна заявка
Доставка на хранителни продукти в Дом за слепи лица.
15000000
Описание:
По предварителна заявка.
Доставка на хранителни продукти в Дом за възрастни с умствена изостаналост с. Подгумер.
15000000
Описание:
По предварителна заявка.
Доставка на хранителни продукти в Дом за деца и младежи с умствена изостаналост „Дъга”.
15000000
Описание:
По предварителна заявка.