01135-2013-0010
Технически редакции | ||
![]() |
||
11.09.2013 12:18 ч. : | 11/09/2013 11:36 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
11.09.2013 12:18 ч. : | 11/09/2013 11:36 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Банско: Проектиране и изпълнение
Строителство
Дирекция "Национален парк Пирин", ул. "България" 4, За: Страхил Христов, Р България 2770, Банско, Тел.: 0749 88203, E-mail: pirin_np@mail.bg, Факс: 0749 88202
Място/места за контакт: гр. Банско, ул. "България" 4Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://pirin.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://pirin.bg/.
Електронен достъп до информация: http://pirin.bg/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Околна среда
НЕ
„Проучване, проектиране и изграждане на контролно-информационни пунктове (КИП-ове) на парковата охрана в следните точки: х. “Вихрен”, х. “Демяница”, х. “Яворов”, м. Кулиното, х. “Синаница”, х. “Пирин”, м. Дългата поляна, заслон Тевно езеро, х. “Безбог”, м. Сухото езеро (над с. Брезница)”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка е „Проучване, проектиране и изграждане на контролно-информационни пунктове (КИП-ове) на парковата охрана в следните точки: х. “Вихрен”, х. “Демяница”, х. “Яворов”, м. Кулиното, х. “Синаница”, х. “Пирин”, м. Дългата поляна, заслон Тевно езеро, х. “Безбог”, м. Сухото езеро (над с. Брезница)”. Пълното описание на обхвата на дейностите се съдържа в Техническите спецификации на одобрената документация за участие.
45210000, 71240000, 71220000, 71320000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
С настоящата обществена поръчка се цели проектиране, изграждане, включително и осъществяване на авторски надзор по време на строителството на контролно-информационни пунктове (КИП-ове) на парковата охрана в следните точки: х. “Вихрен”, х. “Демяница”, х. “Яворов”, м. Кулиното, х. “Синаница”, х. “Пирин”, м. Дългата поляна, заслон Тевно езеро, х. “Безбог”, м. Сухото езеро (над с. Брезница), на територията на Национален парк "Пирин". Изпълнителят се задължава да достави и монтира оборудване, съгласно посоченото в разработените и одобрени от Възложителя инвестиционни проекти, за всеки един обект.
НЕ
НЕ
30.11.2014 г.
Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 7 000 / седем хиляди / лева, а участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 1 % /един процент/ от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнение на договора се представят по избор на участника като парична сума или като банкова гаранция. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът представя банкова гаранция за участие тя трябва да покрива периода на валидност на офертата, а банковата гаранция за изпълнение следва да е издадена както следва: да бъде със срок на валидност със срок на валидност шест месеца след изтичане на най-дългия от предложените гаранционни срокове по договора. Банковата гаранция се издава в полза на Възложителя. Когато участникът представя гаранция под формата на парична сума тя следва да бъде внесена по сметка на Дирекция Национален парк „Пирин”: Банка: УНИ КРЕДИТ БУЛБАНК Банско IBAN: BG 41 UNCR 70003319 6830 03 BIC: UNCRBGSF Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не е по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът представя банкова гаранция, то условията по нея трябва да съответстват на тези по приложения в документацията образец. Ако условията на представената от участника гаранция се различават от тези на представения образец и са по-неблагоприятни за Възложителя, то Възложителят следва да поиска нейната корекция. Корекция на представената гаранция за участие е възможна само при прилагане на хипотезата на чл. 68, ал. 8 и ал. 9 ЗОП. Участникът е длъжен да се съобрази с искането на Възложителят, в противен случай се счита, че не е представена изискуемата банкова гаранция. Гаранциите за участие в процедурата се задържат или усвояват, респективно освобождават от възложителя при спазване условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят не дължи лихва върху сумата, представена като гаранция, за периода, през който средствата са престояли у него законосъобразно.
Финансирането е осигурено по оперативна програма „Околна среда 2007-2013”, проект № DIR-5113325-3-91 „Устойчиво управление на "Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”, Приоритетна ос 3 „Опазване на биологичното разнообразие в Република България”, одобрен със заповед № РД-532/02.07.2012 г. Начин на плащане: 1. Авансово плащане в размер на 10 (десет) % от стойността на договора, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след сключване на Договора и представена фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2. 1-во Междинно плащане в размер на 20 % (двадесет процента) от стойността на договора, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след датата на приемане с констативен протокол на 1-ви междинен доклад за изпълнение на договора и представена фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 3. 2-ро Междинно плащане в размер на 40 % (четиридесет процента) от стойността на договора, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след датата на приемане с констативен протокол на 2-ри междинен доклад за изпълнение на договора и представена фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 4. Окончателно плащане в размер на 30 % (тридесет процента) от стойността на договора, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след приключване на строително-монтажните работи и приемане с констативен протокол на окончателния доклад за изпълнение на договора и представена фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 5. Преди окончателното плащане ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва 100% документална проверка и проверка на мястото на обектите за удостоверяване извършването на заявените за плащане СМР, базирана на техническата спецификация и сключения договор между ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и всички приложими документи, изискващи се по Закона за устройство на територията /ЗУТ/ . 6. Окончателното плащане се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни след издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на строителните обекти. Основание за извършване на окончателното плащане е одобрен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ Констативен протокол, придружен от необходимите документи. 7. Извършване на окончателно плащане е допустимо след представяне на: - цялата налична към момента на искането документация за съответните дейности свързани с направените разходи; - приемо-предавателен протокол за действително извършената работа (акт, обр.19), подписан от оторизирани представители на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и всички други актове и образци по ЗУТ, свързани с изпълненото строителство на този етап. - фактура издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. - всички документи по ЗУТ за приемане на обектите и спазване на изискванията за тяхното съставяне. 8. Всички документи, свързани с плащанията по договора с ИЗПЪЛНИТЕЛЯ ще бъдат подписвани от Директора на Д „НП Пирин” или от друго, упълномощено от него лице. 9. Фактурите за извършване на плащания се изготвят на български език, в съответствие със Закона за счетоводството. В тях трябва задължително да присъства следният текст: Разходът е финансиран от ОП “Околна среда 2007-2013 г.”, по проект № DIR-5113325-3-91 “Устойчиво управление на Национален парк “Пирин” и резерват “Тисата”, одобрен със заповед № РД-532/02.07.2012 г., както и номера и дата на договора, по който е извършено плащане. Фактурата и приложеният към нея протокол трябва да съдържа подробна информация за извършената дейност - вид, количество и единична цена.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Съставът на консорциума или обединението не могат да бъдат променяни.
ДА
От участие в процедурата се отстранява всеки участник, предложил цена за изпълнение на поръчката, която е по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет за изпълнение на поръчката, посочен в документацията за участие в процедурата и в поле II. 2.1. от настоящото обявление.
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юридически лица,както и техни обединения,които отговарят на изискванията, предвидени в ЗОП,изискванията на Възложителя,посочени в документацията за участие,както и на специалните изисквания,предвидени във всички относими нормативни актове,свързани с изпълнение на договора. Съдържание на Плик № 1 - "Документи за подбор": 1. Оферта за участие, съдържаща декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 2.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 3.Копие, заверено с подпис и печат на участника, на документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, участниците -юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени/копие заверено с подпис и печат на участника. Участниците физически лица представят копие на документ за самоличност/копието се заверява с подпис на участника/. Тези документи се представят и от подизпълнителите, а при участник обединение-за всеки един член на обединението. При участници обединения-документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 4.Доказателства за икономическо и финансово състояние и за технически възможности и/или квалификация на участника- съгласно III.2.2 и III.2.3 от настоящото обявление; 5.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1,т.1,б. "а - д",ал.2,т.5 и ал.5,т.1 от ЗОП; 6.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1,т.2 и т.3,ал.2,т.1,т.3 и т.4 и ал.5,т.2 от ЗОП; 7.Декларация по чл.56,ал.1,т.12 от ЗОП; 8.Декларация за съгласие за участие от подизпълнител; 9.Документ удостоверяващ наличието на гаранция за участие; 10.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (представя се в случай, че офертата е подписана от лице, което не е законен представител на участника); 11. Декларация по чл. 51, ал. 1, т. 9 отЗОП. Когато предвижда участие на подизпълнители, участникът представя в плик №1 документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП и за подизпълнителя. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1,т.1 и 6 от ЗОП следва да бъдат представени от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Документите по чл.56, ал.1, т.4 и 5 от ЗОП се представя само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25,ал. 2, т. 6 от ЗОП. Ако участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице, или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5 и 6 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Когато участникът е юридическо лице, за обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Плик № 2 с надпис „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” в който се поставят документите свързани с изпълнението на поръчката. Плик № 3–“Предлагана цена”, съдържащ ценовата оферта на участника.
1. Информация за оборота, сходен с предмета на поръчката за последните 3 (три) приключили финансови години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2. Валидна застраховка "Професионална отговорност за проектант, съгласно чл. 171, ал. 1 и чл. 172 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството” (ДВ 17/2004) или еквивалентна застраховка, съгласно националния закон на участника, в случай че той е чуждестранно лице. 3. Валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството” по чл.171, ал.1 от ЗУТ, за извършване на строителни дейности за обекти пета категория, или еквивалентна застраховка, съгласно националния закон на участника, в случай че той е чуждестранно лице.
1. Участникът следва да има реализиран оборот, сходен с предмета на поръчката за последните 3 (три) приключили финансови години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 700 000 лв. Под „сходни” с предмета на поръчката, следва да се разбират дейности по проектиране, изграждане и монтаж на сгради с дървена носеща конструкция и/или проектиране, изграждане и монтаж на сгради в защитени територии. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, то на горното изискване следва да отговаря обединението като цяло. В случай, че е предвидено участие на подизпълнители, всеки един от тях трябва да съответсва на изискването съобразно вида и дела на участието си. 2. Участниците трябва да притежават валидна заст-ка "Проф-на отговорност за проектант, съгласно чл. 171, ал. 1 и чл. 172 от ЗУТ и Нар. за условията и реда за задължително заст-не в проект-то и строи-то” (ДВ 17/2004) или екви-на заст-ка, съгласно нац. закон на участника, в случай че той е чуждестранно лице. Доказва се със: Заверено копие на валидна застраховка „Професионална отговорност за проектант, съгласно чл. 171, ал. 1 и чл. 172 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството” (ДВ 17/2004). Важно !!! Проектантите, когато са на гражд. договор следва да притежават валидна към момента на подаване на офертата заст-ка проф-на отговорност за вреди, причинени на други участници в строит-то и/или на трети лица, вследствие на неправомерните им действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно чл. 171 и сл. от ЗУТ, която заст-ка проф-на отговорност е лична за всеки един проектант. Проектантите, когато са на трудов договор към съответното търговско дружество, участник в общест-та поръчка, следва да притежават валидна към момента на подаване на офертата заст-ка проф-на отговорност за вреди, причинени на други участници в строит-то и/или на трети лица, вследствие на неправомерните им действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно чл. 171 и сл. от ЗУТ, която заст-ка проф-на отговорност е сключена със самото юридическо лице (търговско дружество). В случай, че участникът бъде избран за изпълнител на обществената поръчка, при подписване на договора се задължава да представи валидна застраховка "Професионална отговорност за проектант”, съгласно чл. 171 и сл. от ЗУТ за целия срок на строителството. В случай, че участникът участва като обединение, коeто не е регистриранo като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато е предвидено участие на подизпълнители, изисканата Заст-ка „Проф-на отговорност” се представя за всеки един от членовете на обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за подизп-те, пряко ангажирани с упражняване на дейностите по осъществяване на проектиране. 3. Участниците трябва да притежават валидна заст-ка за „Проф-на отговорност в строителството” по чл.171, ал.1 от ЗУТ, за извършване на строителни дейности за обекти пета категория, или еквивалентна застраховка, съгласно националния закон на участника, в случай че той е чуждестранно лице. Доказва се със: Заверено копие на валидна заст-телна полица по чл.171, ал.1 от ЗУТ за проф-на отговорност в строителството. Продължава в раздел VI.2) Информация относно средства от европейския съюз.
1. Списък на успешно изпълнените в рамките на последните пет години, считано до срока за подаване на оферти в настоящата процедура, договори, сходни с предмета на поръчката с приложени препоръки към договорите; 2. Списък на експертите на участника, които ще бъдат ангажирани при изпълнение на поръчката с приложени документи, удостоверяващи тяхната професионална квалификация и професионален опит (автобиография по образец, копия на трудови/осигурителни книжки, копие на валидно удостоверение за съответната проектантска правоспособност, копия на дипломи и/или референции, и др. документи доказващи съответствието с изискванията на възложителя, декларация за ангажираност с изпълнение на договора от всеки един експерт, съдържаща се в автобиографията) 3. Валидни сертификати за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен и ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или еквивалентен с обхват отговарящ на предмета на поръчката (проектиране и строителство). 4. Списък на собствено или наето оборудване и механизация за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката
1. В процедурата могат да участват лица, които за последните пет години, считано до срока за подаване на оферти в настоящата процедура, имат опит в изпълнението на минимум два договора с предмет, сходен с предмета на поръчката. Под „сходни” с предмета на поръчката договри следва да се разбират договори за проектиране, изграждане и монтаж на сгради с дървена носеща конструкция и/или проектиране, изграждане и монтаж на сгради в защитени територии. Участниците могат да посочат отделни договори свързани с проектиране, и изграждане и монтаж на сгради с дървена носеща конструкция и/или на сгради в защитени територии, в този случай участниците следва да имат изпълнени два договора за проектиране, и два договора за изграждане и монтаж на сгради с дървена носеща конструкция и/или на сгради в защитени територии. Участникът представя Списък-декларация на основните договори сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 /пет/ години, включително стойностите, датите и възложителите по договорите. Участникът следва да представи препоръки за добро изпълнение към всеки посочен в списъка договор. Препоръките трябва да са надлежно оформени с издател и да съдържат следните задължителни реквизити: предмет на договора; стойност на договора; период на изпълнение на договора; дата на приключване на дейностите по договора; дали договора е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, то на горното изискване следва да отговаря обединението като цяло. В случай, че е предвидено участие на подизпълнители, всеки един от тях трябва да съотвества на изискването съобразно вида и дела на участието си. 2. Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти, които да притежават необходимото образование и опит за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на обществената поръчка. В екипа на участника трябва да бъдат включени най-малко следните експерти: 2.1. За проектантския екип: Проектант по част Архитектурна: Квалиф. и умения: Дипломиран архитект с образ. степен „магистър” или екв-на; Спец. проф. опит: Мин. 2 изп. дог-ра (обекта) за проектиране с предмет, сходен с предмета на поръчката, съгласно определението за сходни договори; Проектант по част Строит. конструкции: Квалиф. и умения: Дипломиран инженер с образ. степен „магистър”, спец-ст Строителство на сгради и съоръжения (ССС) или Промишлено и гражданско строителство (ПГС) или екв-на; Спец. проф. опит: Мин. 2 изп. договора (обекта) за проектиране на дървени конструкции и/или сгради с дървена носеща конструкция; Проектант по част ВиК: Квалиф. и умения: Дипломиран инженер с образов. степен „магистър”, спец-ст „Водоснабдяване и канализация” или екв.; Проектант по част ОВИ: Квалиф. и умения: Дипломиран инженер с образов. степен „магистър”, спец-ст инженер „Отоплителни, вентилационни, охладителни системи” или екв.; Проектант по част Електрически инсталации: Квалиф. и умения: Дипломиран инженер с образов. степен „магистър”, спец-ст „Ел. мрежи и системи, ел. инсталации” или еквивалента; Проектант по част Геодезия: Квалиф. и умения: Дипломиран инженер с образов. степен „магистър”, спец-ст „Геодезия” или екв.; Проектант по част Геология и Хидрогеология: Квалиф. и умения: Дипломиран инженер с образов. степен „магистър”, спец-ст „Геология и хидрогеология” или екв.; Всички експерти - проектанти предложени от участника следва да притежават специфичен професионален опит, както следва: Минимум 5 години практически опит в проектирането; Да притежават Удостоверение за Пълна проектантска правоспособност, валидно за 2013 г. 2.2. За инженеро-технически състав, отговарящ за строително-монтажните работи: Ръководител на строежа - строит. инженер, инженер или архитект, както и лицата със средно образование с 4 год. курс на обучение и придобита проф. квалиф. в областите Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
гр. Банско, Дирекция "Национален парк Пирин"
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
ДА
Финансирането е осигурено по оперативна програма „Околна среда 2007-2013”, проект № DIR-5113325-3-91 „Устойчиво управление на "Национален парк „Пирин” и резерват „Тисата”, Приоритетна ос 3 „Опазване на биологичното разнообразие в Република България”, одобрен със заповед № РД-532/02.07.2012 г. Продължение от поле III.2.2 - В случай, че участникът бъде избран за изпълнител на обществената поръчка, при подписване на договора се задължава да представи валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството” по чл.171, ал.1 от ЗУТ, за извършване на строителни дейности за обекти пета категория, за целия срок на строителството. В случай, че участникът участва като обединение, коeто не е регистриранo като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато е предвидено участие на подизпълнители, изисканата Застраховка „Професионална отговорност в строителството” се представя за всеки един от членовете на обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за подизпълнителите, пряко ангажирани с упражняване на дейностите по осъществяване на строителено-монтажни работи.
От участие в процедура за възлагане на обществена поръчка ще бъде отстранен участник: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 3. който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години;4. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Продължение от поле III.2.3 - "Архитектура и строителство" и "Техника" с професионален опит на позиция „ръководител на строеж“ или еквивалентна не по-малко от 5 (пет) години; Технически ръководители (2 бр.)- строителни инженери или строителни техници, с проф. квалиф., отговаряща на изискванията на чл. 163 а, ал. 2 и ал. 4 от ЗУТ, с проф. опит в областта на строителството не по-малко от 5 (пет) г.; Геодезист - инженер или строителен техник, с проф. опит по специалността не по-малко от 5 (пет) г.; Отговорник по контрола на качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на строителните продукти влагани в строежите - инженер, с висше образование, с проф. опит като отговорник по контрол на качеството на изпълнение на строителството не по-малко от 5 (пет) г.; Отговорник по здравословни и безопасни условия на труд - инженер, с висше образование, с проф. опит като отговорник по здравословни и безопасни условия на труд не по-малко от 5 (пет) г. 3. Участникът трябва да притежава внедрени системи за управление на качеството съгласно стандарта: ISO 9001:2008 или екв. и ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или екв. Доказва се със: Сертиф-и за въведена система на упр-е на качеството ISO 9001:2008 или екв., ISO 14001:2004 за опазване на околн. среда или екв. – представят се заверени от участ. копия. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема и други доказателства за екв. мерки за осигуряване на качест-то, с обхват отговарящ на предмета на поръчката (проектиране и строителство). В случай, че участ. участва като обединение, коeто не е регист-нo като самостоят. юрид. лице, както и в случаите, когато е предвидено участие на подизп-и, изисканите сертификати се представя за всеки един от членовете на обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за подизп-те, пряко ангажирани с упражняване на дейностите по проектиране и строителство. 4. Участникът трябва да разполага със собствено или наето оборудване и механизация за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката, в което число се изискват минимум наличието на следното оборудване: мобилен кран - 1 бр;, самосвал - 2 бр., багер - 1 бр., скеле - 1 бр., къртач - 2 бр., машина за лепене на ППР тръби - 1 бр., машина за лепене на ПЕВП тръби - 1 бр. Възложителят ползва възможността за намаляване на сроковете по чл. 64, ал. 1 от ЗОП на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет сайта на Дирекция Национален парк "Пирин" http://pirin.bg/
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 и ал. 6 от ЗОП.
Дирекция "Национален парк Пирин", ул. "България" 4, България 2770, Банско, Тел.: 0749 88203, E-mail: pirin_np@mail.bg, Факс: 0749 88202
Интернет адрес/и:
URL: http://pirin.bg/.
11.09.2013 г.