Версия за печат

00115-2013-0035

BG-Русе: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл. "Свобода" № 6, За: Живка Бучуковска - ръководител на проект; Катя Павлова - директор Дирекция "Европейско развитие", Р България 7000, Русе, Тел.: 082 881778; 082 881767, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: https://www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: https://www.ruse-bg.eu/bg/pages/173/index.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Русе, пл. Свобода №6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Информационен център на Община Русе

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, пл. Свобода №6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Информационен център на Община Русе

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на строително-ремонтни и строително-монтажни работи за реконструкция, рехабилитация и благоустрояване на участъка от ул. „Александровска“, площад „Батенберг“ и прилежащите пространства"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: територията на Община Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката обхваща изграждане/рехабилитация на пешеходни зони, велопътеки; рехабилитация и реконструкция на улична мрежа, включително осигуряване на достъпна среда, въвеждане на енергоспестяващо улично осветление; рехабилитация на зелени площи, изграждане на поливни системи, поставяне на градинско обзавеждане; възстановяване на фонтан и паметник; изграждане на нови фонтани; и други дейности, логично свързани помежду си и необходими за трайното подобряване на разглежданата територия от площад „Александър Батенберг” по улица ”Александровска”, през кръстовищата с улиците „Славянска” и „Христо Г. Данов” /съответно площадите „Елиас Канети” и „Хан Кубрат”/ и достига до западното начало на Централния площад на Свободата.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45211360

Описание:

Строителни и монтажни работи по градско благоустройство

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката обхваща: Обща площ на разработката: 23 670 кв.м • Пътни платна и велоалеи - 5 240 кв.м, от тях 486 - кв. м. велоалеи • Подобряване на паркова среда -7 460 кв.м със зелени площи, шадравани и алеи, от тях зелени площи – 4790 кв.м • Озеленени площи извън паркова среда - 280 кв. М • Изграждане/рехабилитиране на пешеходни зони и тротоари -10 690кв.м

Прогнозна стойност без ДДС
4324171.39 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

330


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата: участникът следва да представи гаранция за участие в процедурата в размер на 40 000 (четиридесет хиляда) лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: 1. парична сума, платима по банкова сметка на възложителя. 2. банкова гаранция в полза на възложителя. Гаранция за изпълнение на договора: гаранцията за изпълнение на договора е 3 (три) % от стойността на договора без ДДС, представена в една от следните форми: 1. парична сума, платима по банкова сметка на възложителя, допълнително посочена на определения за изпълнител участник или 2. банкова гаранция в полза на възложителя. Когато участникът избере гаранцията за участие / изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, с възможност да се усвои изцяло или на части, със срок на валидност най-малко: - срокът на валидност на офертата /за гаранцията за участие/; - срокът посочен в договора, удължен с 6 /шесет/ месеца /за гаранцията за изпълнение/. Същата следва да съдържа заявление на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. При избор на гаранция за участие (съответно за изпълнение) парична сума, то тя следва да бъде внесена по банков път по сметка на Възложителя: IBAN: BG37IORT73793300030000 BIC: IORTBGSF Банка :”Инвестбанк„ АД Банковата гаранция за авансово плащане (покриваща пълния размер на аванса) се освобождава в 15-дневен срок след като изпълнителят удостовери, че е изпълнил строително-монтажни работи на стойност равна на стойността на банковата гаранция. При лошо изпълнение на извършените СМР от страна на изпълнителя възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по банковата гаранция за авансово плащане.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща по банков път на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ изпълнените работи по следния начин: Авансово плащане - в размер до 35% от предложената цена за изпълнение на поръчката, което се превежда на изпълнителя след сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, в срок до 30 календарни дни. Авансът се изплаща само след представяне на неотменима и безусловна банкова гаранция, покриваща пълния размер на аванса, предварително одобрена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и фактура на стойност, равна на стойността на исканото авансово плащане. Междинни плащания – в размер до 30% от предложената цена за изпълнение, които се превеждат на изпълнителя в срок до 30 календарни дни след представяне на: 1. Протокол за извършени СМР по образец на проекта / бивш акт обр.19/- подава се на електронен носител формат “xls” /MS Office Excel/ и на хартиен такъв, подписан от Изпълнителя, Строителния надзор и Инвеститорския контрол; 2. Доклад от Ръководителя на проекта за завършените дейности; 3. Данъчна фактура. Всяко междинно плащане се извършва след реализиране (приключване) на етап (част) от предмета на поръчката, удостоверено с посочените в ал.1 на настоящия чл. 4 документи. Сумата от изплатения аванс и междинните плащания не може да надвишава 65% от стойността на Договора. Окончателно (разлика между предложената цена за изпълнение и преведените авансово и междинни плащания) – в срок до 30 календарни дни от след представяне на: 1. Протокол за извършени СМР по образец на проекта / бивш акт обр.19/- подава се на електронен носител формат “xls” /MS Office Excel/ и на хартиен такъв, подписан от Изпълнителя, Строителния надзор и Инвеститорския контрол; 2. Акт обр.15; 3. Доклад от Ръководителя на проекта за завършените дейности; 4. Данъчна фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата следва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик, да съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: 1. плик № 1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят следните документи, отнасящи се до критериите за подбор на участниците: - списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – по образец на участника; - оферта за участие - ОБРАЗЕЦ № 1; - административни сведения (ОБРАЗЕЦ № 2) – попълват се от всеки един от членовете на обединението и от подизпълнителите; - - заверено от участника копие от документа за регистрация или документ/декларация, съдържащ единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; чуждестранни лица участници представят документ за регистрация съобразно националното им законодателство – представя се от всеки един от членовете на обединението и от подизпълнителите; Участникът прилага удостоверение за актуално състояние (чуждестранните лица участници представят еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени), само в случай че не е представил ЕИК. Ако е посочен ЕИК, участникът има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от ЗТР и да не представя доказателства за обстоятелства, вписани в Търговския регистър, както и да не представя актове, обявени в Търговския регистър, с изключение на всички други обстоятелства, невписани в Търговския регистър. В тези случаи в списъка на документите се посочва „не се прилага, съгласно чл. 23, ал. 4 от ЗТР”. - при участници обединения – документ (споразумение, договор или др.), подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият и разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката - оригинал с нотариална заверка на подписите или нотариално заверено копие; - документ за гаранция за участие в обществената поръчка; - копие от документа (фактура) за закупена документация; - доказателства за икономическо и финансово състояние, посочени от възложителя в III.2.2 oт обявлението; - доказателства за технически възможности и квалификация, посочени от Възложителя в II.2.3 oт обявлението; - декларации за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1, б. „а“-„д“, т.2 и т.3, ал. 2, т.1, 2 (за целите на настоящата обществена поръчка значение има лишаването от определена професия или дейност, свързана с възможността за извършване на СРР и СМР) и 3 и ал. 5, т.1 и т.2 от ЗОП – ОБРАЗЕЦ № 3; ОБРАЗЕЦ № 4; ОБРАЗЕЦ № 5; ОБРАЗЕЦ № 6; ОБРАЗЕЦ № 7; ОБРАЗЕЦ № 8; - декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП с инф-я за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното уч-е - ОБРАЗЕЦ № 14; - декларация за съгласие за участие от подизпълнител (ако е приложимо) - ОБРАЗЕЦ № 15; - декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд - ОБРАЗЕЦ № 19. Органите, от които участниците могат да получат необходимата инф-я за зад-та, свързани със закрила на заетостта и усл-та на труд, които са в сила в Р България, където трябва да се извърши стр-то, са Агенция по заетостта и ИА "Главна инспекция по труда". - декларация за приемане на усл-та в проекта на договора - ОБРАЗЕЦ № 18. 2. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, а именно: техническо предложение за изпълнение на поръчката (ОБРАЗЕЦ № 16) с попълнени в него: срок за изпълнение на поръчката; гаранционни срокове и приложения: работна програма и линеен календарен график; 3. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника /ОБРАЗЕЦ № 17/, ведно с приложена към него остойностена количествено-стойностна сметка /ОБРАЗЕЦ № 17.1 /.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица (или еквивалентен документ) за сключена задължителна застраховка за професионалната отговорност на участника по чл. 171, ал. 1, т.1 от ЗУТ за строителство; - заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011 и 2012), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен: заверено копие на балансите за последните 3 (три) финансови (2010, 2011 и 2012) години и заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови (2010, 2011 и 2012) години. В случай, че участникът посочи ЕИК, той има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от ЗТР и да не представя изисканите документи, ако тези обстоятелства са видими в Търговския регистър; - декларация, съдържаща информация за общия оборот и за оборота от строителство, изпълнено през последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Информацията се представя по образец (ОБРАЗЕЦ № 9) и съдържа общия оборот и оборота от строителство.
Минимални изисквания: 1. Професионалната дейност от застрахователната полица за сключената задължителна застраховка за професионалната отговорност на участника по чл. 171, ал. 1, т.1 от ЗУТ за строителство трябва да отговаря на предмета на поръчката и на категорията строеж по обекта на поръчката (ІІІ-та категория или по–висока). Застраховката за професионална отговорност на участника следва да покрива минималната застрахователна сума за съответната категория строежи, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.). и да е валидна към датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите.В случай, че срокът на застраховката изтича през периода на валидност на офертата, участникът , респективно всеки подизпълнител трябва да декларират, че ще удължат срока й. Това минимално изискване се доказва със заверено от участника копие на застрахователната полица за задължително застраховане в строителството (или еквивалентен документ). 2. Участникът следва да е реализирал сумарно за последните 3 (три) г. (2010, 2011 и 2012) общ оборот в размер на не по-малко от 12 000 000 (дванадесет милиона лв) и да е реализирал оборот от строителство в размер на не по-малко от 8 000 000 (осем милиона) лв. Изискуемият минимален оборот (общ оборот и оборот от строителството) се доказва с декларация по Обр., данните в която следва да съответстват на представените от Участника отчет за приходите и разходите за съответните г. (2010г., 2011г. и 2012г.). В случай, че участникът е чуждестранно лице, същият представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на страната, в която е установен. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалент, участникът представя декларация за верността на посочените от него обстоятелства. Участникът може да включи оборот от предишни обекти, които е изпълнил като главен изпълнител, като член на обединение или като подизпълнител, но само в рамките на своето собствено участие в този обект. Например, в случай че обединение от две лица, всяко от които има 50% участие в обекта съгласно договора за обединение, е изпълнило обществена поръчка на стойност 1 милиона лв, всеки от членовете на обединението може за целите на настоящата поръчка да посочи, че е изпълнил тази поръчка на стойност 500 000 (петстотин хиляди) лв. При участие на подизпълнители посочените от възложителя доказателства за икономическо и финансово състояние се представят за всеки от тях, а минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела им в изпълнение на дейностите от обекта на поръчката. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците важат за обединението като цяло, а документите, с които се доказват, се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор с изключение на: застрахователната полица (или еквивалентен документ) за сключена задължителна застраховка за професионалната отговорност на участника по чл. 171, ал. 1, т.1 от ЗУТ за строителство, която следва да се представи от всеки член на обединението, който ще извършва строителство. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. В тази връзка той следва да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - декларация (ОБРАЗЕЦ № 10), съдържаща списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните пет години, считано към датата на подаване на офертата, включително предмет, Възложител, стойност (цена) на договора в лева без ДДС, дата на сключване и период на изпълнение на договора, в качеството на: главен изпълнител; участник в обединение или подизпълнител е участвал и номер и дата на акта за предаване на строежа на Възложителя или за въвеждането му в експлоатация, ведно с препоръки за добро изпълнение и копие от акта за предаване на строежа на възложителя или за въвеждането му в експлоатация за най-важните строителни обекти - декларация, съдържаща техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка, ведно с приложени доказателства за основанието, на което се ползва (собствено, наем, лизинг, друго) - ОБРАЗЕЦ № 11; - декларация, съдържаща данни за собствени или наети технически лица (на трудови, граждански договори или с декларации за разположение), които участникът ще използва за извършване на предмета на поръчката, придружена от автобиографии на всяко едно от лицата и доказателства за удостоверяване на образование, професионална квалификация и опит - ОБРАЗЕЦ № 12; - декларация – ОБРАЗЕЦ № 13, съдържаща изискуемата информация за наличието на собствена и/или наета асфалтова база (мобилна или стационарна) или договор за доставка на асфалтови смеси; Удостоверение от РИОСВ (за всяка от предложените асфалтови бази), че нямат наложени санкции за 2012 г. за нарушения на нормативната база, свързана с изпълнение на мерките за опазване на околната среда. Участникът трябва да укаже транспортното разстояние по пътната мрежа (цифром и словом, в километри) от декларираната база до границите (входно-изходните табели) на гр. Русе с посочен точен маршрут и разстояние по него. - заверено копие от сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или други еквивалентни мерки за осигуряване на качество; - заверено копие от сертификат за внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или други еквивалентни мерки за управление на здравословни и безопасни условия на труд; - заверено копие от сертификат за внедрена система за опазване на околната среда ISO 14001:2004 или други еквивалентни мерки за опазване на околната среда. - удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България, придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ (чуждестранните лица, които са установени в държава – членка на ЕС, или в държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или в Конфедерация Швейцария, представят удостоверение за наличие на регистрация в професионален регистър на съответната държава, в която е установен, издаден от компетентен орган съгласно националния му закон, съгласно чл. 49, ал.1 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1.Между посочените в декл-я Обр.10 договори следва да фигурират, вкл. и да са приложени препоръки за добро изпълнение и копия от актовете за предаване на строежа на възложителя или за въвеждането му в експлоатация за : - най-малко 1 (един) дог. за последните 5 г., считано към датата на подаване на офертата, за стр-во с предмет: ремонт или изграждане на пешеходна зона и/или тротоари и/или велосипедна алея и/или пътища и/или улица на ст-ст не по-малка от 1 000 000 (един милион) лв без ДДС; - най-малко 1 (един) дог. за последните 5 г., считано към датата на подаване на офертата, за строително-ремонтни работи с предмет: паметник на културата (от местно и/или национално значение и/или в ансамбъл) на ст-ст не по-малка от 1 000 000 (един милион) лв без ДДС; - най-малко 1 (един) дог. за последните 5 г., считано към датата на подаване на офертата, за рехабил-я и/или изграждане на фонтан. Уч-кът може да се позове на предишни обекти, които е реализирал като гл. изпълнител, като член на обединение или като подизп, но само в рамките на своето собствено участие в този обект. Ако уч-кът е работил като подизп или като член на обединение при изпълнението на някой от посочените обекти, то е необходимо освен докум, посочени от Възложителя, да бъде добавена декл-я, удост-е или др документ, доказващ дяловото участие. 2. Участникът сл. да разполага със следното мин. техн оборудване за изпълнение на общ. поръчка: Машина за фрезоване и рязане на настилки –1бр. Машина за полагане на емулсия –1бр. Автогудронатор –1бр. Фугорез –1бр. Трамбовачна машина –1бр. Фреза за асфалт –1бр. Асфалтополагаща машина за топла или студена смес –1бр. Багер –2бр. Валяци (1бр. малък до 2,3 т, 1бр. статичен до 10т и 1бр. пневматичен) Транспортираща техника (самосвали–3бр, бордови коли-2бр) Начин на доказване: копия от инвентарна книга, копия на фактури, договори за наем, за лизинг, както и всеки друг док., от който е видно, че уч-кът има на разположение или ще има на разпол. за изпълнение на предмета на поръчката посоченото мин. техн оборудване. 3.Участникът да има на разположение мин. следния персонал: • ръководител на екипа–строителен инженер, висше обр., мин. 5г. тр. стаж като стр. инж., от които мин. 2г. на позиция ръководител на строеж или зам. ръководител; • експерт за част„Пътна“-строителен инженер по „Транспортно строителство”, или аналогична специалност (ако обр-то е придобито в държава, в която няма специалност “Трансп. стр.”), мин. 5г. тр. стаж като стр. инж. в пътния сектор; • експерт за част„ВиК“-строителен инженер по „ВиК”, или аналогична специалност (ако обр-то е придобито в държава, в която няма специалност “ВиК”), мин. 5г. тр. стаж като стр. инж. по ВиК; • експерт за част„Електро“–магистър електроинженер, спец. Електроснабдяване и електрообзавеждане или аналогична (ако обр-то е придобито в държава, в която няма специалност „Електроснабд. и електрообзав.“), мин. 5г. тр. стаж като електроинженер; • Експерт, вписан в Регистъра на лицата, които имат право да извършват дейности по консервация и реставрация към Мин на културата - доказва се с представяне на копие от удост-то за регистрация; • отговорник по качеството-строит инженер или химик (степен магистър), мин. 5 г. тр. стаж, от които мин. 1г. опит в строит. лабор-я; • експерт-координатор по безопасност и здраве (КБЗ): 3г стаж на длъжност „Координатор по без и здраве в стр-то» или екв; да притежава актуално уд-е за КБЗ в стр-то (или екв. док.). ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VІ.3 "Допълнителна информация"
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Работна програма; тежест: 20
Показател: Предлагана цена; тежест: 10
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.08.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие може да се закупува до 09.08.2013 г. всеки работен ден от 9:00 до 16:00 часа от Община Русе, пл. Свобода № 6, Информационен център. Сумата следва да бъде внесена в банков клон на Инвестбанк АД, намиращ се в Информационен център на Община Русе или по банков път на следната сметка: IBAN: BG 96IORT73798400080000 вид плащане: 447000 BIC: IORTBGSF Банка: „Инвестбанк” АД

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.08.2013 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.08.2013 г.  Час: 14:00
Място

Община Русе, пл. Свобода 6, етаж 3, Заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители /не е необходимо пълномощното да е с нотариална заверка/, както и представители ЮЛ с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007 – 2013, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.4: „Подобряване на физическата среда и превенция на риска”, Схема за безвъзмездна финансова помощ: „Зелена и достъпна градска среда”, Бюджетна линия: BG161PO001/1.4-09/2012 с проект „Благоустрояване и достъпна градска среда на централна градска зона – участък от ул. „Александровска“, площад „Батенберг“ и прилежащите пространства”

VI.3) Допълнителна информация

Доказва се чрез посочване данните на лицата в декл. по чл.51, ал.1, т.10 от ЗОП (ОБР. № 12) и прилагане на автобиографии (ОБР. № 20) за всеки един и документи, удостоверяващи образование, проф. квал-я и опит - копия от дипломи за завършено обр-е и придобита квал-я, копия от тр. и/или осиг. кн., или екв. док, доказващи трудовия или осиг. стаж. Специфичният опит се доказва, като за всеки конкретен обект се представи препоръка от някой от участниците в процеса на строителството по смисъла на ЗУТ или от лицето, представляващо фирмата, към която е работено, към конкретния момент на изпълнение на проекта. 4.Участниците следва да притежават собствена и/или наета асфалтова база (мобилна или стационарна) или да имат договор за доставка на асфалтови смеси. В случай, че се използва мобилна база за нея сл. да бъде посочен теренът, върху който ще бъде монтирана, като този терен сл. да притежава всички разрешителни за монтиране на подобно съоръж. Мобилната асф. база сл. да бъде действаща и да притежава разрешение за във. в експлоатация. За всяка от предложените асф. бази се представя удостов. от РИОСВ, че нямат наложени санкции за 2012г. за нарушения на норм. база, свързана с изпълнение на мерките за опазване на ОС. В случай, че участникът не разполага със собствена и/или наета асф. база, то той сл. да има сключен дог. за доставка на асф. смеси за период от мин. 330 кал. дни. Времето за транспортиране на асф. смеси не сл. да бъде повече от 45 минути (съгласно „ТС 2009“, одобрена от изп. директор на АПИ, раздел 5203.5 (Трансп. на асф. см.). Доставянето на сместа трябва да се извършва с еднаква скорост и в количества, съобразени с капацитете на оборудването за асфалтополагане и уплътняване. Участникът трябва да укаже транспортното разстояние по пътната мрежа (в км.) от декларираната база до границите (вх-изх таб.) на гр. Русе с посочен точен маршрут и раз-е по него. 5. Сертификат за внедрена СУК ISO 9001:2008 (или др.еквивалентна мярка - ДЕМ) с обхват строителство, реконструкции, ремонт и рехабилитация или еквивалент; 6. Сертификат за внедрена СУЗБУТ OHSAS 18001:2007 или ДЕМ с обхват стр., реконструкции, ремонт и рехабилитация или еквивалент; 7. Сертификат за внедрена СООС ISO 14001:2004 или ДЕМ с обхват строителство, реконструкции, ремонт и рехабилитация или еквивалент; 8. Участникът сл. да е вписан в ЦПРС към КСБ за изпълнение на обекти по чл.137, ал.1, т.4, б."е" от ЗУТ; за изп. на строежи: ІІ гр., 3та кат.; ІІІ гр., 3-та кат.; ІV гр., 3-та кат.–доказва се с представяне на заверени от участника копия на удостов. (респ. аналог. документ за чуждестранните лица, които са установени в държава–чл. на ЕС, или в държава–страна по Споразумението за ЕИП, или в Конф. Швейцария). При участие на подизпълнители посочените от възложителя док-ва за техн. възм. и квалификация се представят за всеки от тях, а мин. изисквания важат за тях, съобразно вида и дела им в изпълнение на дейностите от обекта на поръчката. При участие на обединение, което не е ЮЛ, изброените мин. изисквания за техн. възм. и квалификация на участниците важат за обединението като цяло, а док-тите, с които се доказват, се представят само за участниците, чрез които обед-то доказва съответствието си с критер. за подбор с изключение на: 1.) сертификат за внедрена СУК ISO 9001:2008 или ДЕМ.; 2.)сертиф. за внедрена СУЗБУТ OHSAS 18001:2007 или ДЕМ.; 3.) сертиф. за внедрена СООС ISO 14001:2004 или ДЕМ,4) удостоверението за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България за изпълнение на обекти по 137, ал. 1, т. 4, буква "е" от Закона за устройство на територията; за изпълнение на строежи ІІ-ра група, 3-та категория; за изпълнение на строежи ІІІ - та група , 3-та категория; за изпълнение на строежи ІV - та група, 3- та категория, които сл. да се представят от всеки член, който ще извършва СМР/СРР, според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.07.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ