02538-2013-0070
Технически редакции | ||
26.06.2013 13:13 ч. : | 26/06/2013 13:04 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
26.06.2013 13:13 ч. : | 26/06/2013 13:04 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр. Пловдив: 27 - Други услуги
Услуги
Апелативна прокуратура гр.Пловдив, пл. "Съединение" №3, За: Дафинка Димитрова Герджикова, Република България 4000, гр. Пловдив, Тел.: 032 600401, E-mail: apelprok@plv.prb.bg , sad_admin_ap@plv.prb.bg, Факс: 032 600490
Място/места за контакт: гр.Пловдив, пл. "Съединение" №3Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://prb.bg/applovdiv/bg/.
Адрес на профила на купувача: http://prb.bg/applovdiv/bg/Public_procurement.
Електронен достъп до информация: http://prb.bg/applovdiv/bg/Public_procurement.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: надзор за законност
НЕ
Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет предоставяне на услуги от Служба по трудова медицина за нуждите на Апелативна прокуратура гр. Пловдив
Обявлението обхваща обществена поръчка
Открита процедура за възлагане на обществена поръчка за предоставяне на услуги по обслужване на магистрати и служители от Апелативна прокуратура Пловдив от служба по трудова медицина (СТМ), включващо осигуряване на всички нормативно определени задължения, съгласно чл. 25 и 25а от Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗЗБУТ), Наредба № 3 от за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина (обн. ДВ, бр.14/2008 г.) и други нормативни актове, свързани с осигуряване на здраве и безопасност при работа.
85147000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Подробно описани в документацията за участие. Общата численост на персонала на Апелативна прокуратура гр. Пловдив е 39 човека
НЕ
НЕ
12
Гаранцията за участие в процедурата e 7,41 лв. (седем лева и четиридесет и една ст.), представляваща 1 % от прогнозната стойност на поръчката в размер на 741.00 лева (седемстотин четиридесет и един лева) (без вкл. ДДС). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Апелативна прокуратура гр.Пловдив, Уникредит Булбанк, Банков код BIC: UNCRBGSF Банкова сметка: BG29UNCR7000 3311972107. Банковите такси по превода са за сметка на наредителя. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата, за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Апелативна прокуратура гр.Пловдив, Уникредит Булбанк, Банков код BIC: UNCRBGSF Банкова сметка: BG29UNCR 70003311972107. Банковите такси по превода са за сметка на наредителя. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.
Възложителят заплаща стойността на извършените услуги на тримесечие. Стойността се определя, като се умножи цената за обслужване на един служител за един календарен месец по числеността на служителите към последно число на съответният отчетен период и получения резултат се умножи по три. В случай, че услугите не са предоставяни през цялото тримесечие, се заплаща пропорционално за дните, през които са били предоставяни. В този случай сумата се изчислява, като общо дължимата сума за съответният тримесечен период се раздели на броя на дните в тримесечието и полученият резултат се умножи по дните, през които са били предоставяни услугите. Плащането се осъществява по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща сумата по издадена фактура в срок до 20 работни дни от нейното получаване.
ДА
Посочената от Възложителя в Техническото задание обща численост на персонала подлежи на промяна по време на изпълнение на поръчката, след изрично писмено уведомление от Възложителя при структурни промени или при напускане или назначаване на служители
1.В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл.47 ал.1, ал.2 т.1-т.5 и ал.5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя. 1.1 Участниците следва да са регистрирани като Служба по трудова медицина в Министерство на здравеопазването, съгласно чл. 25в от Закона за здравословни и безопасни условия на труд и чл. 8 от Наредба № 3 от 25.01.2008г. за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина. За доказване на изискването участниците трябва да представят заверено копие от документа за регистрация като Службата по трудова медицина в Министерство на здравеопазването издаден от министъра на здравеопазването или упълномощено от него длъжностно лице.
Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката – общо за последните 3 приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на – 2 (два) пъти от прогнозната стойност на поръчката, следва да се представи: А) Заверена справка за оборота от услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25 ал.2 т.6 от ЗОП – минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд език, се представят и в превод
Участниците в настоящата процедура трябва да са реализирали общ оборот и оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката – общо за последните 3 приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на – 2 (два) пъти от прогнозната стойност на поръчката.
1.Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 години (2010г., 2011г. и 2012г.) участникът да е изпълнил минимум три договора, сходни с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение, съгласно образец-Приложение № 2.1. към документацията за участие в процедурата. 2. Във връзка с минимално изискване на Възложителя- Участникът следва да посочи и лицата (Приложение № 1 към документацията за участие в процедурата), които ще отговарят за извършването на услугите, като представи за същите заверено копие от документи (дипломи, удостоверения и др.), удостоверяващи необходимото образование и професионална квалификация, съгласно минималният състав на службите по трудова медицина по чл.6 от Наредба № 3 за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина.
1.Участникът да има изпълнени през последните три години (2010г., 2011г. и 2012г.) минимум три договора, сходни с предмета на поръчката и с оглед на изпълнението им да са дадени препоръки за добро изпълнение. 2. Участникът следва да посочи лицата, които ще отговарят за извършването на услугите, като представи за същите заверено копие от документи (дипломи, удостоверения и др.), удостоверяващи необходимото образованието и професионална квалификация, съгласно минималният състав на службите по трудова медицина по чл. 6 от Наредба № 3 за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
гр. Пловдив, пл. "Съединение" № 3, етаж 2- Заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
26.06.2013 г.