00398-2013-0009
Технически редакции | ||
31.05.2013 15:44 ч. : | 31/05/2013 15:42 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
31.05.2013 15:44 ч. : | 31/05/2013 15:42 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Медицински университет - София - Ректорат, бул."Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://mu-sofia.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:
Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Медицински университет - София - Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Икономист отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Медицински университет - София - Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Икономист отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.
Публичноправна организация
Образование
НЕ
Доставка на дентални материали, медикаменти и инструменти по 25 обособени позиции съгласно спецификация за нуждите на учебния процес във Факултет по Дентална медицина при МУ - София.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на дентални материали, медикаменти и инструменти по 25 обособени позиции съгласно спецификация за нуждите на учебния процес във Факултет по Дентална медицина при МУ - София както следва: 1. Изкуствени челюсти; 2. Дезифектанти; 3. Материали за зъбна обтурация; 4. Дребен ендодонтски инструментариум (Ендодонтски материали и консумативи); 5. Акрилни полимери в първични форми (Пластмаси); 6. Силикони в първични форми (Отпечатъчни материали); 7. Дребен инструментариум за зъбна профилактика; 8. Зъболекарски консумативи (Полирни материали); 9. Продукти за протези и ребазация; 10. Зъболекарски инструменти (Зъботехнически инструменти); 11. Игли за медицинска употреба; 12. Анестезия и реанимация; 13. Зъболекарски борчета (Турбинни пилители); 14. Ротационен и абразивен инструментариум (Пилители за прав и обратен наконечник); 15. Зъбна рентгенова фотография; 16. Ортодонтски устройства; 17. Принадлежности за хирургически шевове; 18. Медикаменти; 19. Санитарни изделия; 20. Хирургически инструменти; 21. Смазочни вещества; 22. Медиицнско оборудване и косумативи; 23. Части за помпи, компресори, машини или двигатели; 24. Пластмаси в първични форми (Композитни материали и адхезиви); 25. Медицински консумативи (Терапевтика).
33100000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Настоящата поръчка се провежда във връзка с доставката на необходимите материали, медикаменти и инструменти за нуждите на учебния процес във Факултета по Дентална медицина при МУ-София по 25 обособени позиции и включва артикулите в заявеното от Възложителя количество и качество във всяка една обособена позиция съгласно Пълното описание на предмета на поръчката- Приложение № 1 от Документацията за участие.
НЕ
НЕ
12
Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка е в размер на :За 1-ва обос.позиция - 800,00 лв., за 2-ра обос.позиция - 88,00 лв., за 3-та обос.позиция - 480,00 лв.,за 4-та обос.позиция - 600,00лв., за 5-та обос.позиция -160,00лв. за 6-та обос.позиция - 160,00лв,за 7-ма обос.позиция - 360,00лв.,за 8-ма обос.позиция - 200,00лв., за 9-та обос.позиция - 200,00 лв.,за 10-та обос.позиция - 80,00лв., за 11-та обос.позиция - 64,00 лв., за 12-та обос.позиция - 280,00 лв., за 13-та обос.позиция - 280,00 лв.,за 14-та обос.позиция - 240,00лв., за 15-та обос.позиция -280,00лв. за 16-та обос.позиция - 120,00лв,за 17-та обос.позиция - 136,00лв.,за 18-та обос.позиция - 144,00лв., за 19-та обос.позиция - 480,00 лв.,за 20-та обос.позиция - 240,00лв., за 21-ва обос.позиция - 40,00 лв., за 22-ра обос.позиция - 480,00 лв., за 23-та обос.позиция - 400,00 лв.,за 24-та обос.позиция - 216,00лв. и за 25-та обос.позиция - 264,00лв. При участие за цялата поръчка - в размер на 6 792,00 лв. Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка с клон в България, в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП,със срок на валидност 90 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61, ал. 1 от ЗОП до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява от Възложителя по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, независимо от нейната форма, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на Изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение – 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му, издадена от българска или чуждестранна банка с клон в България в полза на Възложителя. Банковата сметка на Ректората на МУ - София е IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ. Възложителят освобождава внесените гаранции за изпълнение на договора в срок от 10 работни дни след приключване срока на договора, при условие, че всички доставки са изпълнени качествено и в срок, както и ако са внесени всички дължими неустойки по договора от страна на Изпълнителя в срок от 3 /три/ работни дни, от получаване на писмо - покана от Възложителя, ако такива са предявени. В противен случай, дължимата от Изпълнителя неустойка се удържа от внесената от Изпълнителя гаранция за изпълнение на договора, след което Възложителят заплаща извършената доставка. Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при сключване на договора.
Плащането за всяка конкретна доставка се извършва в български лева от звеното краен получател -Факултет по Дентална медицина при МУ-София, ул. "Св. Георги Софийски" № 1, по банков път, съгласно офертната цена в лева по сметката на Изпълнителя, не по-късно от 20 календарни дни след представянето на: - Доставна фактура издадена на името и с данните на ФДМ, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС - оригинал и 2 броя заверени копия; - Ясно четлив приемателно-предавателен протокол, с посочени дата, доставено и прието количество, име на предал, име на приел и подпис, удостоверяващ получаването на доставката.
НЕ
Документ за регистрация; УАС-оригинал или нот. зав.копие,издадено не по-рано от 3 м. преди подаване на офертата,когато участникът е ЮЛ и не подлежи на рег-ция в ТР към АВ; Допуска се представянетона ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ - търговец или ЕТ и подлежи на регистрация в ТР към АВ;копие от док. за самоличност,когато участникът е ФЛ, а при участници обединения - договор за създаване на обедин. или друг еквивалентен документ, в който се посочва разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, както и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият;Заверено от участника копие от уд. с идентифик. номер /код по БУЛСТАТ/, ако е приложим; удост. за рег. с идент.№ по ДДС (за рег. по ЗДДС).Всички документи в офертата, които са на чужд език се представят и в превод на български език, а документите по чл.56,ал.1,т.1-в официален превод на бълг. език. Документите, за които не се изисква оригинал, могат да се представят като копия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:- при обстоятелствата визирани в чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47,ал.2: участникът:-е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. нац. закони и подзак.актове,включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;- има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с вл. в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгл. законодателството на държавата, в която е установен;-е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на ОП; -не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата,съгласно Прил. № 5 на документацията и съгл. изискванията на чл. 68, ал. 9 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил необходимите и изброени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП документи в срок;-чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията за участие; -при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на др.документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП; -е представил невярна инф. за доказване на съотв. му с обявените от възл. критерии за подбор и това обст. е установено по реда на чл. 68,ал.11 ЗОП; -предст. оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП – Офертата не съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Пл. №1“Документи за подбор” , в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 12 - 14, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; Пл. № 2 "Предл.за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и т.9, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания; Пл. № 3 - „Предл.цена”, който съдържа ценовото предложение на участника;Когато документите от Пл.№1 не са представени в отделни запечатани непрозрачни пликове, по отделни обособени позиции /когато за тях се изисква представяне на различни докум. за доказване на съотв. Когато докум. от съдържанието на Пл№ 2 и №3 от офертата на участника не са представени в отделни запечатани, непрозрачни и надписани пликове за всяка об.поз.поотделно,при непредставяне на извадки от фирм. брошури-каталози за всички об.поз.,при представяне на прил. или документи в общия плик на офертата извън съдърж-то на всеки един от 3-те плика.
няма
няма
Списък-Декларация по чл. 51,ал.1,т.1 от ЗОП на основните договори за подобни доставки, изпълнени през последните 3 /три / години считано от момента на подаване на офертата на съответния участник, включително предмета, стойностите, датите и получателите, за коя обособена позиция се отнасят, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложителите по посочените в списъка договори - образец № 10 от документацията за участие; сертификат за качество - ISO 9001/2008 или еквивалент на производителя относно артикулите, съставляващи всяка обособена позиция, с изключение на обособена позиция № 6; СЕ марка относно артикулите, съставляващи всяка обособена позиция, с изключение на обособена позиция № 6, а за артикулите, за които не може да бъде представена СЕ марка се допуска представянето на нейн еквивалент, който е относим за сертифициране на конкретния материал, медикамент или инструмент, както и всички останали изискуеми документи съгласно Приложения № 2 и № 5 от документацията за участие. Задължително се представят за всички обособени позиции и всички артикули в тях извадки (извлечения) от фирмени каталози или брошури, доказващи съответствието на съответните дентални материали, медикаменти и инструменти с изискванията на Възложителя. В горния десен ъгъл на всеки сертификат, СЕ марка и представените извадки (извлечения) от фирмени каталози или брошури да е отбелязано за коя обособена позиция и конкретен артикул от нея се отнасят, заверени с подпис и печат на участника на всяка страница, съгласно номенклатурния номер на обособената позиция и поредния номер на артикулите, които обособената позиция включва, посочени в Пълното описание на предмета на поръчката - Приложение № 1 от документацията за участие. Извадките от каталози или брошури се поставят в Плик 1 – „Документи за подбор“, а се разглеждат за съответствие на втория етап на процедурата, заедно с Техническото предложение на участниците.
-В процедурата могат да участват лица, които за последните три години, към момента на подаване на офертата на съответния участник, имат изпълнени най-малко два договора сходни с предмета на поръчката, независимо дали тези договори са сключени с възложител по смисъла на ЗОП или с други лица, да са изпълнени качествено и в срок, доказано с препоръки за добро изпълнение- минимум 2 /два/ броя; Под договор за доставка, сходен с предмета на поръчката, следва да се разбира съответствие по вид и предназначение с посочения предмет на поръчката за съответната обособена позиция. -Участникът да доставя материали, медикаменти и инструменти от производител сертифициран по ISO 9001/2008 или еквивалент на производителя относно артикулите, съставляващи всяка обособена позиция, с изключение на обособена позиция № 6 /не се изисква за участие за обособена позиция № 6/; -Артикулите съставляващи всяка обособена позиция, с изключение на обособена позиция № 6 /не се изисква за участие за обособена позиция № 6/, доставяни от участника, да притежават СЕ марка или еквивалент; -За доказване на съответствието на предлаганите дентални материали, медикаменти и инструменти с изискванията на Възложителя участниците следва да представят извадки (извлечения) от фирмени каталози или брошури - само страниците, касаещи съответните артикули. -Участниците следва в горния десен ъгъл на всеки сертификат, СЕ марка и представените извадки (извлечения) от фирмени каталози или брошури да отбележат за коя обособена позиция и конкретен артикул от нея се отнасят, заверени с подпис и печат на участника на всяка страница, съгласно номенклатурния номер на обособената позиция и поредния номер на артикулите, които обособената позиция включва, посочени в Пълното описание на предмета на поръчката - Приложение № 1 от документацията за участие.
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-16.30 ч. и по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 9152 111.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦОЗА.
Участници или техни упълномощени представители, по един от участник, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://mu-sofia.bg/, Профил на купувача, Обяви и съобщения.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.
31.05.2013 г.
Изкуствени челюсти
33138100
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Дезинфектанти
24455000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Материали за зъбна обтурация (зъбни пломби)
33141810
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Дребен ендодонтски инструментариум(Ендодонтски материали и консумативи)
33134000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Акрилни полимери в първични форми /Пластмаси/
24542000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Силикони в първични форми /Отпечатъчни материали/
24590000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Дребен инструментариум за зъбна профилактика
33137000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Зъболекарски консумативи /Полирни материали/
33141800
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Продукти за протези и ребазация
33138000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Зъболекарски инструменти /Зъботехнически инструменти/
33131000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Игли за медицинска употреба
33141320
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Анестезия и реанимация
33170000
Описание:
Съгласно документацията за участие.
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Зъболекарски борчета /Турбинни пилители/
33131510
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Ротационен и абразивен интрументариум /Пилители за прав и обратен наконечник/
33136000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Зъбна рентгенова фотография
33111500
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Ортодонтски устройства
33135000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Принадлежности за хирургически шевове
33141125
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Разни медикаменти
33690000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Санитарни изделия
44411000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Хирургичeски инструменти
33169000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Смазочни вещества
24951100
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Медицинско оборудване и консумативи
33100000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Части за помпи, компресори, машини или двигатели
42124000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Пластмаси в първични форми /Композитни материали и адхезиви/
24500000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Медицински консумативи /Терапевтика/
33140000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срока предложен от изпълнителя в Техническото предложение за изпълнение на поръчката, който срок не може да надвишава 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.