Версия за печат

01253-2013-0002

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Район Витоша - Столична община, ж.к. "Бъкстон", ул."Слънце" № 2, За: Бистра Тънкашка; Борислав Томирков; инж.Марин Проданов, Република България 1618, София, Тел.: 02 8187926; 02 8187912; 02 8187955, E-mail: vitosha@sofia.bg, Факс: 02 8562960

Място/места за контакт: Бистра Тънкашка; Борислав Томирков; инж.Марин Проданов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.raionvitosha.eu.

Адрес на профила на купувача: www.raionvitosha.eu.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изграждане и оборудване на нова сграда на ЦДГ № 16 – филиал с две градински и една яслена групи, в УПИ V-335, кв. 339, м. „Гърдова глава”, Район Витоша, Столична община

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Гр. София, Район Витоша, УПИ V-335, кв. 339, м. „Гърдова глава”.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предвижда се реализиране на двуетажна сграда разположена в северната част на имота, при което се оформя голям южен двор. Кота +/-0.00 на сградата е с надморска височина 649.45 м. Детското заведение ще помещава две детски групи по 25 деца и една яслена група за 15 деца (общо 65 деца), физкултурно-музикален салон, административни и медицински помещения, кухня-разливна, захранвана от кухня-майка и пералня-сушилня.Проектът предвижда сградата да се състои от следните нива: - сутерен (полуподземен етаж) с административни, медицински, стопански и технически помещения (директорски кабинет, кабинет за домакин/касиер, методически кабинет, медицински кабинет, изолационно помещение, достъпна тоалетна, кухня-разливна, пералня-сушилня, технически и инсталационни помещения, битови помещения за персонала); - партер (приземен етаж) с една детска група (занималня, спалня, гардероб-филтър, тоалетнa-умивалня, офис и тераса) и една яслена група (занималня, спалня, гардероб-филтър, тоалетнa-баня и офис); - етаж (надземен етаж) с една детска група (занималня, спалня, гардероб-филтър, тоалетнa-умивалня, офис и тераса), физкултурно-музикален салон и тераса с евакуационна стълба. Всички части на сградата са с височина по-малка от 10 м., спазени са показателите Кинт (постигнат 0.59 при максимално допустим 1.30), плътност на застрояване (постигната 29.59% при максимално допустима 40%) и процент на озеленяване (постигнат 41.19% при минимално допустим 40%). Спазени са минималните отстояния на сградата към страничните регулационни линии (3.00 м.). Обектът на строителна интервенция, съобразно Разрешение за строеж, издадено от Главния архитект на Район Витоша е: - V-та (пета) категория, по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 5, буква „а“, предл. трето от ЗУТ и чл. 10, ал. 1, т. 4 от Наредба №1 от 2003г. за номенклатурата на видовете строежи;- І-ва (първа) група строежи, съгласно чл.5, ал. 6, т.1.5.1 от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС).

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45214100, 45236210, 39221000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на детски градини
Строителни работи на терени на детски площадки
Кухненско оборудване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В резултат на възлагането, трябва да бъде изградена двуетажна сграда – филиал на ЦДГ №16, предназначена за посещаване от 65 (шестдесет и пет деца), разделени на 2 градински групи от по 25деца и 1 яслена група за 15 деца, както и физкултурно-музикален салон, административни и медицински помещения, кухня-разливна, захранвана от кухня-майка и пералня-сушилня. Сградата е проектирана на следните нива: - сутерен (полуподземен етаж) с административни, медицински, стопански и технически помещения (директорски кабинет, кабинет за домакин/касиер, методически кабинет, медицински кабинет, изолационно помещение, достъпна тоалетна, кухня-разливна, пералня-сушилня, технически и инсталационни помещения, битови помещения за персонала); - партер (приземен етаж) с една детска група (занималня, спалня, гардероб-филтър, тоалетнa-умивалня, офис и тераса) и една яслена група (занималня, спалня, гардероб-филтър, тоалетнa-баня и офис); - етаж (надземен етаж) с една детска група (занималня, спалня, гардероб-филтър, тоалетнa-умивалня, офис и тераса), физкултурно-музикален салон и тераса с евакуационна стълба.

Прогнозна стойност без ДДС
973500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 9 700 лв., внесени под форма на банкова гаранция или депозит по следната сметка на Възложителя: Банка: Общинска банка“ АД, клон Денкоглу; IBAN: BG37SOMB91303324910401; BIC: SOMBBGSF. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано „Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Изграждане и оборудване на нова сграда на ЦДГ № 16 – филиал с две градински и една яслена групи, в УПИ V-335, кв. 339, м. „Гърдова глава”, Район Витоша, Столична община”. Ако Участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на СО-Район Витоша или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в настоящето Обявление като краен срок за подаване на офертите. Когато Участникът е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете (съдружниците) в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществената поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник:(1) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; (2) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: (1) отстранените участници - в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; (2) класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; (3) при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността му. Представя се при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, под формата на парична сума или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на 10% от общата стойност на договорената по този договор сума, платимо в срок от 30 (тридесет) календарни дни след подписване на договора. 2. Междинно плащане: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на актуваните и действително извършени етапи от строителството за всеки месец (когато е приложимо) от стартиране на изпълнението на работите по договора на база на представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобрени от лицето осъществяващо строителен надзор етапи, актове и протоколи по Наредба № 3 на Министерството на регионалното развитие и благоустройството /МРРБ/ от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и одобрени от лицето от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, изпълняващо инвеститорски контрол - количествено-стойностни сметки за извършените строително-монтажни работи,. Срокът за одобряване на Протокол образец 19 и Сметка 22 от страна на Възложителя е 7 календарни дни. При забележки от страна на Възложителя, Изпълнителят следва да ги отстрани. Междинните плащания на СМР се извършват в срок от 30 (тридесет) календарни дни от приемане на етап от строителството с приемателен протокол между ВЪЗЛОЖИТЕЛ, ИЗПЪЛНИТЕЛ и ИНВЕСТИТОРСКИ КОНТРОЛ въз основа на сметка 22 и фактура, след приспадане пропорционално на преведения аванс, при завършване на следните етапи: 1. Груб строеж до кота +0 - 10% 2. Изграждане на външни връзки - 10% /техн. инфраструктура/ 3. Груб строеж до кота ІІ етаж - 10% 4. Груб строеж до било покрив - 10% 5. Доставка и монтаж на дограма - 5% 6. Довършителни работи АС - 15% 7. Вътрешни отоплителни инст. вкл. доставка - 10% и монтаж на отоплителни тела 8. Вентилация - 2% 9. 72-часова проба на ОВ инсталация - 1% 10. Ел. инсталации вкл. Оборудване - 4% 11. Лабораторни изпитвания по част Електро - 1% 12. Вътрешни ВиК мрежи вкл. оборудване - 5% 13. 72-часова проба на ВиК мрежи - 2% 14. Асансьорна уредба с удостоверение за краен контрол - 2% 15. Геодезия и озеленяване - 5% 16. Доставка и монтаж на оборудване - 3% Стойността на плащанията по т. 6.2 не може да надвишава 95 % от стойността на договора. 3. Окончателно плащане: Окончателно плащане ще се извършва от Възложителя в срок от 30 (тридесет) календарни дни след представяне на отчетната документация, в това число Констативен акт обр.15 за установяване годността за приемане на строежа, съобразно изискванията на Наредба №3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, съставен на основание чл. 176, ал. 1 ЗУТ от Възложителя, проектантите по всички части на проекта, Изпълнителя, лицето, упражняващо строителен надзор, и от технически правоспособните физически лица към него, упражнили строителен надзор по съответните части.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците следва да представят следните докум.: Плик № 1 „Документи за подбор“, съдържащ: 1. Списък на документите в офертата, подписан от представляващия участника; 2. Оферта; 3. Административни сведения; 4. Декларация, за запознатост с всички обстоятелства от значение за поръчката; 5. Декларация за спазване на всички условия, необходими за изпълнение на поръчката; 6.Копие от документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР - когато участникът е регистриран в Р. България търговец.. Чуждестранните юрид. лица или обединения на чужд. юридически лица представят съответен документ за актуално състояние или еквивалент, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят копие от документ за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани, документът се представя и в официален превод; 7. Когато участнникът е Обединение, което не е юридически лице, представя споразумение или др. еквивалентин документ за създаване на Обединение за участие в общ. поръчка - в оригинал или нотариално заверено копие, като в него задължително трябва да е посочен представляващия Обединението; 8.Доказателство за икономическо и финансово състояние, съобразно Раздел III.2.2.; 9.Доказателства за технически възможности и квалификация, съобразо Раздел III.2.3; 10.Декларации по чл.47, ал.1, т.1 , ал.2, т.2, т.2а и т.5, ал.5, т.1, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.3 и т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП; 11.Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП; 12. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 13. Документ за внесена гаранция за участие (в оригинал), 14.Документ за закупена докум. за участие (копиe); 15. Декларация за извършен оглед на строителната площазка; 16. Декларация от членовете на обединението - ако е приложима; 17. Изрично, нот. зав. пълном. на лицето, упълном. да представлява участника в настоящата процедура (в случай на упълномощ.); 18. Декл. за приемане на условията в проекта на договор. Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, съдържащ: 1. Обяснителна записка със следното съдържание:1.1. Описание на отделните етапи на изпълнение на поръчката,1.2. Описание на видовете СМР и тяхната последователност на изпълнение; 1.3. Списък на материалите, които ще бъдат вложени в обекта. В списъка следва да бъдат посочени техническите и функционалните характеристики на предложените строителни материали и продукти. Участникът следва да приложи към Предложението за изпълнение на поръчката сертификати и/или декларации за съответствие за основните материали които ще използва по време на строителството, представящи в детайли основните продукти от КСС, които позволяват Възложителят да се запознае достатъчно ясно и подробно с намеренията на участника;1.4. Организация и подход на изпълнение, в това число и за временното строителство; последователност и продължителност на предлаганите дейности, отчитайки времето и за подготвителните дейности, описание на мерките и условията, които ще бъдат създадени на обекта за работа при лоши метеорологични условия, описание на предлаганата организация на изпълнението, включително разпределение на трудовите и техническите ресурси;1.5. Организацията на контрола на качеството,1.6. Други мерки, предвидени от Участника (ако има такива); 2. Подробен Линеен календарен график; 3. Общ срок за изпълнение на поръчката (времетраене на СМР) - не по-кратък от 7 календарни месеца и не по-дълъг от 12 календарни месеца, в което число следва да бъдат предвидени и дни за неблагоприятни климатични условия при изпълнение на СМР;4. Гаранционни срокове за видовете строителни и монтажни работи и съоръжения - не по- кратки от предвидените в Наредба № 2/2003 г. и не по-дълги от три пъти тези срокове; Плик №3 „Предлагана цена“, съдържащ предлаганата от Участника цена за изпълнение на поръчката и попълнени КСС.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копия на следните съставни части на годишния финансов отчет на Участника: счетоводен баланс, отчет за приходите и разходите и справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство за всяка от предходните три финансови години (2010 г. -2012 г.) – за юрид. лица и ЕТ или декларация, че същите са обявени в ТР и са публично достъпни. !!! В случай, че участникът е чуждестранно лице и съобразно законодат. на държавата, в която е установен, не е регламентирано съставянето на справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство, тогава същия представя еквив. документ. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалент, участникът представя декларация за верността на посочените от него обстоятелства. Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостов. дохода му, в което число за допустим документ се приема и ГДД за всяка една от последните 3 фин. години (2010 г.- 2012 г.). 2. Информация за реализирания от участника оборот от строителство и оборота от строителство, сходно с предмета на общ. поръчка, реализиран за последните 3 финансови години (2010 г.- 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. Декларация за обща ликвидност за последните три финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) на участника, в зависимост от датата, на която същият е учреден или е започнал дейността си; 4. Удостоверение или друг еквивалентен документ, удостоверяващ наличен за Участника ликвиден работен капитал за финансиране на строително-монтажните работи в размер на не по – малко от 400 000 лв., под формата на отпуснат кредитен ангажимент от банка или друга приемлива форма на ликвидни разполагаеми средства, издаден не по-рано от датата на публикуване на настоящето Обявление; 5. Заверено от участника копие на застрахователна полица за сключена застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл.171, ал. 1 от ЗУТ със срок на валидност не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. Професионалната дейност от застрахователната полица следва да отговаря на предмета на поръчката и категорията на строежа.
Минимални изисквания: Участникът, в зависимост от датата, на която е учреден или започнал дейността си, трябва да има: 1. Реализиран оборот от строителство за последните три финансови години (2010г.- 2012г.) не по-малко от 2 900 000 лв., без вкл. ДДС. 2.Оборот от строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката, общо за предходните 3 финансови години (2010г.- 2012г.), в размер на не по-малко от 2 400 000 лв., без ДДС. !!! Под “обекти с предмет, сходен с предмета на поръчката“ следва да се разбира: обекти, свързани с изпълнение на ново строителство, и/или реконструкция, и/или изграждане, и/или част конструктивна за изграждане или възстановяване на сгради, и/или основен ремонт (без такива, с характер на текущ ремонт) на сгради, минимум V-та категория, буква „а” по смисла на Наредба №1/30.07.2003 г. 3. Коефициент на обща ликвидност, изчислен като съотношение между краткотрайните активи и краткосрочните пасиви, равен или надвишаващ стойност от 1,0 за последните три финанс. години (2010 г.- 2012г.) 4. Да разполага с ликвиден работен капитал за финансиране на строително-монтажните работи, в размер на не по – малко от 400 000 лв. под формата на отпуснат кредитен ангажимент от банка или друга приемлива форма на ликвидни разполагаеми средства. 5. Участникът следва да е застрахован с валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да покрива категорията строеж на обекта на поръчката (минималната застрахователна сума, определена с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за извършване на строителство). Застраховката трябва да е валидна минимум 180 дни след датата, определена като краен срок за подаване на офертите. !!! За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но издадена съгласно законодателството на държавата, в която е установен/регистриран участника. При участие на Обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за Обединението като цяло, а доказателствата за съответствие с изискванията на т.3. и т.4., както и застраховката по т.5., следва да бъдат представени от този/тези от членовете в него, чрез който/които Обединението доказва съответствието си със съответния поставен критерий за подбор, съобразено с направеното разпределение на дейностите в договора за Обединение за изпълнението на които ще вземе участие конкретния член на Обединението. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията се отнасят за подизпълнителя, съобразно процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от І-ва група, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 1.5.1 от ПРВВЦПРС, V-та категория, по смисъла на чл.137, ал. 1, т. 5, предл. трето, буква „а” от ЗУТ и чл. 10, ал. 1, т. 4 от Наредба № 1/30.07.2003 г. Чуждестранните юрид. лица представят съответен валиден еквив. документ, доказващ регистрацията им в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която са установени, или представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националното им законодателство. В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, посоченото удостоверение се представя от този/тези член/ове на обединението, който/които, според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземе/вземат участие в конкретните СМР, съобразно категорията строеж, съобразена с разпоредбите на чл.137 от ЗУТ. 2. Списък с основните изпълнени договори за строително-монтажни работи, доказващи опит на Участника в сходни с обекта на обществената поръчка дейности, през последните 5 (пет) години, считано до датата на подаване на офертата.За всеки, посочен в списъка договор има приложени доказателства, удостоверяващи верността на отразените в списъка данни, като: разрешение за ползване или удостоверение за въвеждане в експлоатация и/или констативен акт обр. 15, и/или протокол обр. 16, и/или акт обр. 19 (но не само) и др.). 3.Препоръки за добро изпълнение на договорите по т.2 от предишни Възложители.Към всеки, посочен в списъка договор следва да има приложена референция/препоръка за добро изпълнение, съдържаща всички задължителни реквизити, съобразно чл. 51, ал. 1, т.2 от ЗОП (стойност, период на изпълнение и място на строителството, получател и качество на изпълнението на възложените дейности-дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания). Препоръките трябва да имат всички реквизити на официална кореспонденция – изходящ номер, дата, печат и подпис на лице с представителна за Възложителя, издаващ референцията власт. 4. Декларация за водещия инженерно-техническия състав на Участника, определен за изпълнение на строителството на обекта - предмет на обществената поръчка, с приложени професионални автобиографии и документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на експертите, ведно с декларация от всеки един от експертите, част от екипа на участника, за ангажираност в изпълнението на поръчката, за принадлежност и наличност; 5. Списък на техническото оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи); 6. Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството. 7. Сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда по стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството. 8. Сертификат за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството по стандарт BS OHSAS 18001:2007 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да има регистрация в ЦПРС, за изпълнение на строежи от І-ва група, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 1.5.1. от ПРВВЦПРС, V-та категория, по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 5, буква „а”, предл. трето от ЗУТ и чл. 10, ал. 1, т. 4 от Наредба № 1/2003 г. 2.Участникът следва да докаже, че през предходните 5 години, считано до датата на подаване на офертата, има успешно изпълнен минимум 1 договор, свързан с изпълнение на ново строителство, и/или реконструкция, и/или изграждане, и/или част конструктивна за изграждане или възстановяване на сгради, и/или основен ремонт (без такива, с характер на текущ ремонт) на сгради, минимум Vта категория, буква „а” по смисла на Наредба №1/2003 г. 3. Участникът трябва да предложи следния инженерно-технически състав: 3.1. Ръководител обект, който: а) има призната образов.-квалиф. степен „бакалавър” или „магистър”, със специалност архитектура, промишлено и гражданско строителство, строителство на сгради и съоръжения; б) има минимум 5 г. стаж по специалността; 3.2. Строителен инженер, който: а) има призната образов.-квалиф. степен „бакалавър” или „магистър” със специалност: промишлено и гражданско строителство, или строителство на сгради и съоръжения; б) има минимум 5 години професион. стаж по специалността; 3.3.Електроинженер, който: а) има придобита образов.-квалиф. степен „бакалавър” или „магистър”, специалност “електроинженер”; б) има мин. 3 г. проф. стаж по придобитата специалност, от които не по-малко от 1 г. опит в изпълнението на ел. части на строежи; 3.4. ВиК-инженер, който: а) има придобита образов.-квалификац. степен „бакалавър” или „магистър”, специалност “Водоснабдяване и канализация”; б) има мин. 3 г. профес. стаж по придобитата специалност, от които не по-малко от 1 г. опит в изпълнението на ВиК мрежи и съоръжения; 3.5. ОВ инженер, който: а) има придобита образов.-квалиф. степен „бакалавър” или „магистър”, специалност “ОВ”; б) има мин. 3 г. проф. стаж по придобитата специалност, от които не по-малко от 1 г. опит в изпълнението на ОВ части на строежи. 3.6. Отговорник по контрола на качеството, който: а) има придобита профес. квалиф., отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ, б) има мин. 3 г. опит в осъществяването на контрол на качеството при изпълнение на СМР; в) има валиден към датата на подаване на офертата сертификат за преминат курс за контрол на качеството и/или документ, удостоверяващ, че лицето заема длъжност и/или са му възложени функции на отговорник по контрола на качеството; 3.7. Координатор/длъжностно лице по безопасност и здраве, който: а) има придобита профес. квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ, б) има най-малко 3 г. профес. опит в областта на безопасността и здравето при работа; в) притежава валидно към датата на подаване на офертата Удостоверение за извършване на дейност, съобразно изискванията на ЗБУТ. !!! Участникът трябва да посочи за всяка от ключовите позиции на експертите от инженерно-техническия състав отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия ръководен инженерно-техническия състав).Участник в процедурата може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси. 4. Участникът трябва да разполага с необх. собствено или наето минимално строително оборудване, транспортни средства и механизация, в което число минимум: булдозер – 1 бр; багер – 1 бр.; кран – 1 бр.; бетоновоз – 1 бр.; автобетонпомпа – 1 бр.; асансьорна повдигачка – 1 бр., самосвали - 2 бр., апарат за челно заваряване на тръби – 1 бр. 5. Да има внедрена система за за управление на кач. по стандарт ISO 9001:2008 или еквивал., с предметен обхват в областта на строит. 6. Да има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда по стандарт ISO 14001:2004 или еквив., с предметен обхват в областта на строителството. Продължава в р-л VI.3.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: 1.Техническа оценка; тежест: 60
Показател: 1.1.Анализ на строителните процеси; тежест: 70
Показател: 1.2. Срок за изпълнение; тежест: 30
Показател: 2.Предлагана цена; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.06.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересуваните лица могат да закупят документацията за участие в деловодството на Район Витоша, на адрес: гр. София, ж.к. "Бъкстон", ул."Слънце" №2, всеки работен ден между 8:30ч. и 16:30ч., срещу заплащане в касата на Възложителя на цена в размер на 10 лв. (десет лева), с включен ДДС или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка BG37SOMB91303324910401, BIC: SOMBBGSF в Общинска банка“ АД, клон Денкоглу, ул."Денкоглу" № 28, най-късно до 16:30 ч. на датата, посочена по-горе.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.06.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.06.2013 г.  Час: 11:00
Място

гр. София 1618, ж.к. "Бъкстон", ул."Слънце" № 2, Заседателна зала, ІІ етаж в сградата на Район "Вито

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представляващите участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

!!! Продължение от р-л III.2.3.: 7. Участникът трябва да притежава сертификация за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството по стандарт BS OHSAS 18001:2007 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството. В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания за техническите възможности и квалификация на участниците важат за Обединението като цяло, а доказателства за наличието им следва да бъдат представени от този/тези от членовете в него, чрез който/които Обединението доказва съответствието си със съответно поставения критерий за подбор. При участие чрез подизпълнители, минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела им в изпълнение на дейностите от обекта на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съобразно чл.120 от ЗОП, на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедурата, пред Комисия за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Срокът за обжалване е 10 дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно регламентацията в чл.120, ал. 5 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.05.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ