01019-2013-0008

BG-Неделино: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Неделино, ул. "Александър Стамболийски" №104, За: Стоян Беширов, България 4990, Неделино, Тел.: 03072 8801, E-mail: oba_nedelino@abv.bg, Факс: 03072 8850

Място/места за контакт: ул. "Александър Стамболийски" №104

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nedelino.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nedelino.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на строителни материали, бетон и бетонови изделия, инертни материали и железарски, ВиК, електрически, бояджийски, санитарно-хигиенни изделия за нуждите на община Неделино ” по обособени позиции както следва: Обособена позиция 1 – Бетон, стоманобетонови изделия, разтвори, греди, дъски и желязо; Обособена позиция 2 – Инертни материали; Обособена позиция 3 – Железарски, ВиК, електрически, бояджийски, санитарно-хигиенни материали.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Община Неделино
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка на строителни материали, бетон и бетонови изделия, инертни материали и железарски, ВиК, електрически, бояджийски, санитарно-хигиенни изделия за нуждите на община Неделино ” по обособени позиции както следва: Обособена позиция 1 – Бетон, стоманобетонови изделия, разтвори, греди, дъски и желязо; Обособена позиция 2 – Инертни материали; Обособена позиция 3 – Железарски, ВиК, електрически, бояджийски, санитарно-хигиенни материали.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44114000, 44212240, 14711000, 14210000, 44411000, 44316400, 31681410, 44832000

Описание:

Бетон
Греди
Желязо
Чакъл, пясък, натрошен камък и други инертни материали
Санитарни изделия
Железарски изделия
Електрически материали
Разтворители

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обект на настоящата обществена поръчка е „ДОСТАВКА” по смисъла на чл.3, ал.1, т.1 от ЗОП. Предмет на настоящата обществена поръчка е: „Доставка на строителни материали, бетон и бетонови изделия, инертни материали и железарски, ВиК, електрически, бояджийски, санитарно-хигиенни изделия за нуждите на община Неделино ” по обособени позиции както следва: Обособена позиция 1 – Бетон, стоманобетонови изделия, разтвори, греди, дъски и желязо; Обособена позиция 2 – Инертни материали; Обособена позиция 3 – Железарски, ВиК, електрически, бояджийски, санитарно-хигиенни материали. Срокът на договора за изпълнение на поръчката считано от датата на подписване на договора е 1 (една) година. Общата прогнозната стойност на обществената поръчка е 389 242 лв. без вкл. ДДС, като: Обособена позиция 1 – 328 655 лв. без ДДС Обособена позиция 2 – 5 000 лв. без вкл. ДДС Обособена позиция 3 – 55 587 лв. без вкл. ДДС Строителните материали са необходими за изпълнение на строително-ремонтни, строително-монтажни работи и текуща поддръжка на обекти общинска собственост на територията на Община Неделино. Списък на количеството на продуктите, които са предмет на доставката по обособени позиции са описани в част 3. „Пълно описание на предмета на поръчката” от документацията за участие, която е публикувана на интернет адреса на Възложителя: www.nedelino.bg. Изпълнителят следва да доставя материалите, които са предмет на поръчката, в срок и по заявка от възложителя до посочените складове или строителни обекти. Доставените материали следва да са с доказан произход и да отговарят на стандартизационните изисквания. Материалите се доставят, придружени със съответната документация: декларации за съответствие, сертификати и протоколи от изпитвания, инструкции за употреба, съгласно изискванията на Закона за техническите изисквания към продуктите и Наредбата за съществените изисквания и оценяване съответствието на строителните продукти.

Прогнозна стойност без ДДС
389242 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата e както следва: за Обособена позиция 1 – 3 286,55 лв.; за Обособена позиция 2 – 50 лв.; за Обособена позиция 3 – 555,87 лв.; представена в една от следните форми: парична сума, внесена по набирателната сметка на Община Неделино: Банка: " Интернешънъл Асет Банк-АД", клон офис Неделино Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG30IABG74913301090103 или под формата на банкова гаранция съгласно образеца от документацията. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде представена под формата на банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност на по-малко от 90 (деведесет) дни от крайната дата за представяне на офертата. Ако участникът представя Банкова гаранция, то условията по същата трябва да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие в процедура. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи оригинал на платежно нареждане или оригинал на банкова гаранция. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност на по-малко от 90 (деветдесет) дни от крайната дата за представяне на офертата, и че е за настоящата обществена поръчка. 1.2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1% от прогнозната стойност на всяка обособена позиция. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по набирателната сметка на Община Неделино: Банка: " Интернешънъл Асет Банк-АД", клон офис Неделино Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG30IABG74913301090103 Когато участникът избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на банкова гаранция, тогава в нея трябва изрично да бъде записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че има срок на валидност съобразно договорните условя. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията се извършват по банков път след представяне на надлежно оформена данъчна фактура с данни на Възложителя и подписването на двустранен приемно-предавателен протокор за доставената стока.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик № 1 "Документи за подбор" 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата; 2. Административни сведения; 3. Оферта; 4. Копие от документа за регистрация или единен идентификацион код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. 5. Удостоверение за актуално състояние, в случай че не е регистриран по Закона за търговския регистър. 6. Регистрация по БУЛСТАТ (в случай че не е регистриран по Закона за търговския регистър). 7. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП; 8. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 от ЗОП; 9. Декларация по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП; 10.Декларация по чл. 47, ал. 2, т. 4 и т. 5 от ЗОП; 11. Декларация по чл. 47, ал. 2, т.2 и ал.2а от ЗОП; 12. Декларация по чл. 47, ал. 2, т.1 и т.3 от ЗОП; 13.Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП; 14. Декларация за приемане на условията на проекто-договора; 15. Документ за закупена документация за участие; 16. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; 17. Удостоверение за липса на задължения към Община Неделино; 18. Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива; • декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 19. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника: а) Заверено от участника копие на годишен баланс и отчет на приходите и разходите от годишния финансов отчет за всяка една от последните 3 (три) счетоводно приключени години 2012, 2011 и 2010г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 20. Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника: 20.1.Декларация за наличната техника, с която разполага участникът с приложени регистрационни документи, или извлечение от счетоводните партиди, заверени копия от договори за покупка, или фактури, или други еквивалентни документи според реда за регистрация на техническото средство. За обособена позиция 2, участника следва да представи документ за/собствени или наети източници/ за производство или доставка на инертни материали с приложени доказателства за законно притежание на кариера или договор за доставка с приложени доказателства за законно притежание на кариера на доставчика. 20.2. Списък на лицата, които ще бъдат ангажирани при изпълнение на обществената поръчка, включително образование, квалификация, професионален опит, вид правоотношение на лицата с участника (заверени копия на документи, удостоверяващи образованието, квалификацията. Опитът се удостоверява с копия от трудови книжки, копия от договори и др.). 21. Нотариално заверено копие от договора за създаване на обединението; 22. Декларация от членовете на обединението консорциум; 23. Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението; 24.Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от Закона за обществените поръчки 25. Проекто - договор – попълва се и се парафира на всяка страница. Забележка: Прилага се един плик с надпис „Документи за подбор”, независимо по колко позиции се участва. Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката" 26. Техническо предложение - по образец; Забележка: Прилагат се толкова плика с техническо предложение за изпълнение на поръчката, за колкото позиции се участва. Плик № 3 с надпис "Предлагана цена" 27. Предлагана цена за изпълнение на съответната обособена позиция на поръчката-по образец. Забележка: Прилагат се толкова плика с предлагана цена, за колкото позиции се участва.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено от участника копие на годишен баланс и отчет на приходите и разходите от годишния финансов отчет за всяка една от последните 3 (три) счетоводно приключени години 2012, 2011 и 2010г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. За такъв се приема всеки един официален счетоводен документ на кандидата, доказващ икономическо и финансово състояние.
Минимални изисквания: 1.Заверено от участника копие на годишен баланс и отчет на приходите и разходите от годишния финансов отчет за всяка една от последните 3 (три) счетоводно приключени години 2012, 2011 и 2010г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация за наличната техника, с която разполага участникът за срочното изпълнение по подаваните заявки по посочените обособени позиции с приложени регистрационни документи, или извлечение от счетоводните партиди, заверени копия от договори за покупка, или фактури, или други еквивалентни документи според реда за регистрация на техническото средство, за декларираната собствена техника и договори за отдаване под наем за наетата техника; 2.Списък на лицата, които ще бъдат ангажирани при изпълнение на обществената поръчка, включително образование, квалификация, професионален опит, вид правоотношение на лицата с участника (заверени копия на документи, удостоверяващи образованието, квалификацията. Опитът се удостоверява с копия от трудови книжки, копия от договори и др.) 3.За обособена позиция 2, участника следва да представи документ за/собствени или наети източници/ за производство или доставка на инертни материали с приложени доказателства за законно притежание на кариера или договор за доставка с приложени доказателства за законно притежание на кариера на доставчика.
Минимални изисквания: Да има на свое разположение минимум едно МПС, собствено или наето за срока на изпълнение на договора на обществената поръчка за всяка една обособена позиция (ако участва за една обособена позиция- минимум 1 (едно) МПС, за две обособени позиции-минимум 2 (две) моторни превозни средства).
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена цена; тежест: 50
Показател: Срок на изпълнение на доставката от получаване на заявката подадена от Възложителя ; тежест: 30
Показател: Срок за подмяна на стоката в случай на рекламация ; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
31.05.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересуваните лица могат да закупят документацията за участие в Община Неделино, на адрес: гр. Неделино, ул. „Ал. Стамболийски” № 104, в сроковете, посочени в обявлението за обществена поръчка, срещу заплащане в касата на Общината срещу издадена фактура за разхода, или по банков път по сметка на Община Неделино в "Интернешънъл Асет Банк-АД", клон офис Неделино, IBAN BG10IABG74918401090600, BIC IABGBGSF, код на плащане: 447000; на цена в размер на 10 лв. без ДДС (десет лева), най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.06.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.06.2013 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на Община Неделино, находяща се в област Смолян, община Неделино, град Неделино, п.к.4990, ул. „Александър Стамболийски“ № 104.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.05.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Бетон, стоманобетонови изделия, разтвори, греди, дъски и желязо
1) Кратко описание

Обособена позиция №1-"Бетон, стоманобетонови изделия, разтвори, греди, дъски и желязо"

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44114000, 14622000, 44832000, 44212240, 14711000

Описание:

Бетон
Стомана
Разтворители
Греди
Желязо

3) Количество или обем

Прогнозната стойност по обособена поцизия №1-"Бетон, стоманобетонови изделия, разтвори, греди, дъски и желязо" е 328 655 лв. без вкл. ДДС. Количеството и обема по обособена позиция №1 са описани в част 3 "Пълно описание на предмета на поръчката" от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
328655 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Инертни материали
1) Кратко описание

Обособена позиция №2- Инертни материали

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14210000

Описание:

Чакъл, пясък, натрошен камък и други инертни материали

3) Количество или обем

Прогнозната стойност за обособена позиция №2 "Инертни материали е 5 000лв. без вкл. ДДС.Количеството и обема по обособена позиция №2 са описани в част 3 "Пълно описание на предмета на поръчката" от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
5000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Железарски, ВиК, електрически, бояджийски, санитарно-хигиенни материали.
1) Кратко описание

Обособена позиция №3- Железарски, ВиК, електрически, бояджийски, санитарно-хигиенни материали.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31681410, 44411000, 44316400

Описание:

Електрически материали
Санитарни изделия
Железарски изделия

3) Количество или обем

Прогнозната стойност по обособена позиция №3-Железарски, ВиК, електрически, бояджийски, санитарно-хигиенни материали" е 55 587 лв. без вкл. ДДС. Количеството и обема по обособена позиция №2 са описани в част 3"Пълно описание на предмета на поръчката" от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
55587 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12