00085-2013-0004
Технически редакции | ||
09.04.2013 11:36 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
09.04.2013 11:36 ч. : | 09/04/2013 11:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
09.04.2013 11:36 ч. : | 09/04/2013 11:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Военномедицинска академия, бул. "Св. Георги Софийски" 3, За: инж. Анна Кръстева, Република България 1606, София, Тел.: 02 9225388, E-mail: anna.krasteva@vma.bg, Факс: 02 9523311
Място/места за контакт: ВМА-Централна лаборатория по информационно осигуряване и техническа поддръжкаАдреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Военномедицинска академия, бул. "Св. Георги Софийски" 3, За: Елена Будинова Ирманова; Надежда Иванова Сакалийска, Република Бъкгария 1606, София, Тел.: 02 9225195
Място/места за контакт: ВМА - Главна каса - стая 25, ІІ етажАдреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Военномедицинска академия, бул. "Св. Георги Софийски" 3, За: Огняна Димитрова Никодимова, Република България 1606, София, Тел.: 02 9225527
Място/места за контакт: ВМА-Явно деловодство-сектор "Входящи"Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
Сключване на рамково споразумение за периодична доставка на резервни части за периферия на изградена и действаща газова система AIR LIQUIDE
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение
Рамково споразумение с един оператор
36
Сключване на рамково споразумение за периодична доставка на резервни части за периферия на изградена и действаща газова система AIR LIQUIDE
33196000
Описание:
НЕ
НЕ
Сключване на рамково споразумение за периодична доставка на резервни части за периферия на изградена и действаща газова система AIR LIQUIDE, подробно описани по вид и комплектация в Техническо задание-Приложение № 1.2 от конкурсната документация
НЕ
НЕ
36
Гаранциите се представят в една от следните форми: -парична сума, внесена по банкова сметка на Военномедицинска Академия: МБАЛ – СОФИЯ; IBAN – BG34 BNBG 9661 3300 1506 01; БИК - BNBGBGSD -безусловна банкова гаранция издадена в полза на Възложителя Участникът представя гаранция за участие в процедурата – 2 000.00 (две хиляда)лева със срок на валидност срока на валидност на офертата. При сключване на рамковото споразумение изпълнителят не представя гаранция за изпълнение. Гаранция за изпълнение се представя при сключване на договора и е в размер на 3 % от стойността на всеки сключен договор по рамковото споразумението без ДДС и е със срок на валидност 30дни след приключване на изпълнението на съответния договор Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение.
Плащането по всеки сключен договор въз основа на рамковото споразумение ще се извършват чрез банков превод по сметка на Изпълнителя в срок от 60 (шестдесет) дни след представяне на следните документи: оригинална фактура, приемно-предавателен протокол.
1.Оферта на участника в процедурата-образец (Приложение № 1.1); 2.Заверено копие от документ за регистрация или документ/декларация (свободен текст), съдържаща Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ. Ако е посочен ЕИК, участникът има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от ЗТР и да не представя доказателства за обстоятелства, вписани в ТР, както и да не представя актове, обявени в ТР, с изключение на всички други обстоятелства, невписани в ТР. В тези случаи в списъка на документите се посочва „не се прилага, съгласно чл. 23, ал. 4 от ЗТР”. Представят се заверени копия на указаните документи, издадени от компетентния орган в страната на участника. Когато участникът в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения, документът се представя в официален превод; Когато участникът в процедурата е обединение, което не е ЮЛ документите се представят от всяко ЮЛ.Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на ФЛ и/или ЮЛ, възложителят не поставя изискване за регистрация на обединението като самостоятелно ЮЛ. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, в който задължително се посочва представляващия. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че Участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в ОП и за периода на изпълнение на договора.Участниците в процедурата имат право да представят само един вариант на оферта си. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта; 3.Административни сведения за участника – попълва се (Приложение № 7); 4.доказателства за иконом. и финанс. състояние на участника - посочени по-долу в т.III.2.2; 5.доказателства за технич. възможности и/ или квалификация на участника - посочени по-долу в т.III.2.3; 6. декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 и ал.2, т.2 и т.5 от ЗОП–образец (Приложение № 1.3); 7.декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т. 2а, т.3 и т.4 и ал.5 т.2 от ЗОП–образец (Приложение № 1.4); 8.декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП-образец (Приложение № 1.5); 9.списък с имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива, и дела на тяхното участие- декларация по чл.55, ал.5 и чл.56, ал.1, т.8–образец (Приложение № 1.6); 10.документ за внесена гаранция за участие; 11.Нотариално заверено пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата. Пълномощно се представя, когато участникът е обединение, което не е ЮЛ; в тези случаи лицето, представляващо участника, следва да бъде упълномощено от всички участници в обединението. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. Не се представя пълномощно на лицето, което представлява участник в процедурата – обединение, което не е ЮЛ, ако в договора за обединение участниците са го определили за лице което представлява обединението;12. Документ за закупуване на документация за участие; 13.списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника–поставя се в началото на документите в плик № 1; 14.Декларации за приемане на условията в проекта на РС и проект договор-свободен текст.Офертата се подава на български език включително, когато участник в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения. Документите за икон. и финанс. състояние, техн. възможности и/ или квалификация, които са на чужд език се представят в превод, а документите по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП се представят в официален превод.
1.Заверени от участника годишни финансови отчети за последните три години, съдържащи отчета за приходите и разходите и счетоводен баланс. 2.Декларация за оборота свързан с предмета на поръчката, за последните три години. 3.Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ от кръга на посочените в чл. 50 от ЗОП. Участникът, който е новорегистриран търговец или не е упражнявал търговска дейност за период от последните три години, представя информация за общия оборот за периода, в който реално е осъществявал такава дейност (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си).
1.Участникът трябва да е реализирал оборот от договори, сходни с предмета на поръчката, за последните три години не по-малък от 300 000.00лева 2.В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени от обединението, като цяло или от партньор в него.
1.Декларация, съдържаща списък на договори за доставка на резервни части, сходни с предмета на настоящата процедура, извършени през последните три години (периодът за трите години се определя както следва: от датата на подаване на офертата три години назад до съответната дата през 2010 г.) с предмет, стойност, срок и име на възложителя, придружен с препоръки за добро изпълнение. 2.Оторизационно писмо от производителя за доставка на резервни части, предмет на настоящата процедура 3.Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен издаден на името на участника с обхват сходен с предмета на настоящата процедура. 4.Сертификат ISO 9001:2008, EN ISO 13485:2003 или еквивалент на името на производителя в обхвата на предмета на поръчката;ЕС сертификат за нанесена СЕ маркировка върху изделието;Декларация за съответствие с Директива 93/42/ЕЕС 5.Заверено от участника копие на валидно разрешение за търговия на едро с медицински изделия, с приложение за медицинските изделия, предмет на поръчката. 6.Декларация свободен текст за наличие на складова база (собствена или наета) на територията на гр. София с адрес и телефон за контакти и за складовата наличност на резервните части за срока на изпълнение на договора 7.Каталози от производителя
1.Участникът трябва да има 3 години опит в изпълнение на договори за доставка на резервни части, сходни с предмета на настоящата процедура. 2.Участникът да е оторизиран от производителя за доставка на резервни части предмет на настоящата процедура 3.Участникът да има внедрена система за управление на качеството в обхвата на предмета на процедурата; 4.Предложените резервни части да отговарят на изискванията на Закона за медицински изделия, както и на наредбите за съществените изисквания и процедурите за оценяване на съответствието със съществените изисквания на активни имплантируеми медицински изделия, на ин витро диагностичните медицински изделия и на медицинските изделия по чл. 2, ал. 1, т. 3 от ЗМИ. 4.Участникът да е физическо или юридическо лице, което е регистрирано като търговец по националното законодателство на държава членка или държава от Европейското икономическо пространство и притежава разрешение за тази дейност, издадено от регулаторен орган на съответната държава, съгласно чл. 77 от ЗМИ. 5.Участникът да разполага със складова база с адрес и телефон за контакти и със складови наличности от резервни части предмет на настоящата процедура, с които да позволява доставките до ВМА да се извършват в оферираните от участниците срокове, 6.Предлаганите резервни части да съответстват на посочените от производителя характеристики, което да е видно от представените каталози 7.При поискване Участниците да представят мостри на предлаганите резервни части подредени и номерирани съгласно поредността им в спецификацията (Приложение №1.2).
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Документацията се получава в касата на Военномедицинска академия, стая 25, втори етаж, бул. "Св. Георги Софийски"3, гр. София, всеки работен ден от 09.00ч до 12.00ч и от 13.00ч до 15.00ч.
Всеки от официалните езици на ЕС
100
Военномедицинска академия, бул. Св."Георги Софийски" 3, зала 10, етаж 1
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
09.04.2013 г.