00230-2013-0003

BG-с.Лесичово: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Лесичово, ул."Никола Чочков" №11-13, За: Любка Фиткарова, Р.България 4463, с.Лесичово, Тел.: 03517 2221, E-mail: oba_lesichovo@abv.bg, Факс: 03517 2798

Място/места за контакт: деловодство

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lesichovo.bg.

Адрес на профила на купувача: www.lesichovo.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за изготвяне на работен проект за обект: „Реконструкция и рехабилитация на техническата инфраструктура на община Лесичово” по Договор №13/321/01289 от 27.11.2012 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: с.Лесичово
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

До момента на кандидатстване от община Лесичово и сключване на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №13/321/01289 от 27.11.2012г. е извършено е проектиране на техническа фаза на двата обекта: - „Рехабилитация на част от водоснабдителната мрежа на село Лесичово, община Лесичово”; - „Реконструкция на общински път PAZ 2105 /ІІІ-803/ в участъка с. Динката – с. Памидово от км.0+400 до км.1+275,92, Община Лесичово”. Проектирането на етап технически проект включва: 1. Проектантско решение за реконструкция на съществуващия водопровод в с.Лесичово; 2. Проектантско решение за ремонт на общински път PAZ 2105 /ІІІ-803/ в участъка с. Динката – с. Памидово от км.0+400 до км.1+275,92; 3. При двата компонента се предвижда използване на съвременни технологични решения; 4. Проектантските решения спазват изискванията на регулационния план и нивелетните планове; 5. Изготвени са количествено-стойностни сметки. Необходимо е избраният изпълнител да изготви в работна фаза проектите за двата обекта: - „Рехабилитация на част от водоснабдителната мрежа на село Лесичово, община Лесичово”; - „Реконструкция на общински път PAZ 2105 /ІІІ-803/ в участъка с. Динката – с. Памидово от км.0+400 до км.1+275,92, Община Лесичово”. Същите следва да бъдат изготвени съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №25 от 29.07.2008г за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мярка 321. Съдържанието на проектите следва да бъде в съответствие с Наредба №4/2001г. на МРРБ за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Изготвените технически проекти се намират в община Лесичово и същите са на разположение на участниците в процедурата всеки работен ден от 08.30 часа до 12.30 часа и от 13.00 часа до 17.00 часа.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000

Описание:

Архитектурно проектиране

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изготвяне на работен проект за обект: „Реконструкция и рехабилитация на техническата инфраструктура на община Лесичово” по Договор №13/321/01289 от 27.11.2012 г., което включва: 1.Изготвяне на работен проект за обект „Рехабилитация на част от водоснабдителната мрежа на село Лесичово, община Лесичово”; 2.Изготвяне на работен проект за обект „Реконструкция на общински път PAZ 2105 /ІІІ-803/ в участъка с. Динката – с. Памидово от км.0+400 до км.1+275,92, Община Лесичово”.

Прогнозна стойност без ДДС
66000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 600 лв. Гаранцията за участие се представя под формата на: а)парична сума внесена по банковата сметка на община Лесичово: IBAN: BG54 IORT 609 133 00 131 703, BIC CODE: IORTBGSF, при Банка "Инвестбанк" АД - клон Пазарджик или б)банкова гаранция - със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата, определен от възложителя в обявлението за обществена поръчка. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. В случай, че участникът е обединение/сдружение/ консорциум, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие. Разходите по откриването на банкова гаранция са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното й усвояване - за сметка на възложителя. Участникът/- ите трябва да предвиди/- ят и заплати/- ят своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в обявлението и настоящите условия. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи гаранция за участие в процедурата, в една от горепосочените форми. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл.61 и чл.62 ЗОП. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1.оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % (един процент) от стойността на договора (без ДДС). Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най–малко един месец след изтичане срока на изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е съгласно сключен между Община Лесичово и Държавен фонд "Земеделие" - Разплащателна агенция Договор №13/321/01289/27.11.2012г. за отпускане на финансова помощ по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. Първо плащане в размер на 50 % (петдесет процента) от стойността на сключения договор, съгласно офертата на изпълнителя, платимо в срок до 7 работни дни след одобряване на сключения договор между Възложителя и Изпълнителя от ДФ „З”, изпращане на уведомление от страна на община Лесичово до изпълнителя за одобрението и издаване на фактура за стойността на първото плащане от изпълнителя. Окончателно плащане в размер на 50 % (петдесет процента) от стойността на сключения договор, съгласно офертата на изпълнителя, платимо в срок до 15 работни дни след издаване на разрешения за строеж на изготвените и предадени на възложителя проекти с наименования: - „Рехабилитация на част от водоснабдителната мрежа на село Лесичово, община Лесичово”; - „Реконструкция на общински път PAZ 2105 /ІІІ-803/ в участъка с. Динката – с. Памидово от км.0+400 до км.1+275,92, Община Лесичово”.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В откритата процедура за възлагане на обществена поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. В случай, че участникът участва като обединение (сдружение, консорциум и др.), на изброените по - долу минимални изисквания за икономически и финансови възможности трябва да отговаря сумарно обединението. При участие на обединения (сдружение, консорциум и др.), които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на участие. В случай, че участникът участва като обединение (сдружение, консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него представят документ, подписан от тях, който трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / сдружението / консорциума са отговорни солидарно, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; всички членове на обединението / сдружението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; участниците в обединението / сдружението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката; не се допускат промени в състава на обединението / сдружението / консорциума след подаването на офертата. На основание чл.47, ал.3 от ЗОП са определени следните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника: Участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. Участникът е лишен от правото да упражнява определена професия /проектант/ или дейност /проектантска/, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Когато участникът е юридическо лице посоченото изискване се прилага за лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП. Участникът има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. Участникът има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. Участникът е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Когато участникът е юридическо лице посоченото изискване се прилага за лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници: - при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; -които са сключили договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. В пар.1, т.23а от ДР на ЗОП е дадено определени за "свързани лица" по смисъла на ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик. Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик №1 с надпис „Документи за подбор”; Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”; Плик №3 с надпис „Предлагана цена” . Съдържание на Плик №1:1.Списък на документите, съдържащи се в офертата по чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП, подписан от участника;2. Заявление за участие;3. Административни сведения; 4. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка и че се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката;5.Регистрационни документи на участника: копие от документа за регистрация или ЕИК /единен идентификационен код/ съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР участниците- юридически лица или еднолични търговци, представят и удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; копие от документа за самоличност, когато участник е физическо лице; документ за регистрация на чуждестранното юридическо лице или тяхно обединение в официален превод, издаден от държавата, в която са установени. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Ако участникът е чуждестранно физическо лице следва да представи в официален превод документа си за самоличност, издаден от държавата, в която е установен. 6.Документ за закупена документация за участие – заверено копие;7.Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие;8.Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б.а, б, в, г, д и ал. 2, т. 2, т.4 и т.5 от ЗОП;9.Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП;10. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП;11.Документ за регистрация по ЗДДС (заверено копие), ако е регистриран. Когато участникът е юридическо лице установено в друга държава, той представя в превод еквивалентен документ, издаден от държавата, в която е установен. 12.Доказателства за икономическо и финансово състояние на участниците, съгласно посоченото по-долу в настоящото обявление за обществена поръчка. 13.Доказателства за технически възможности, съгласно посоченото по-долу в настоящото обявление за обществена поръчка.14.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация);15.Декларация за участието на подизпълнители;16.Документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият – оригинал или нотариално заверено копие;17.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв;18. Декларация за приемане на условията в проекта на договор;19. Оферта за участие.Съдържанието на Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” е Техническо предложение. Съдържанието на Плик №3 „Предлагана цена” е Ценова оферта.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1) Информация за общия оборот и за оборота на услуги /проектиране за последните три години /2010, 2011 и 2012 г./ в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Информацията се посочва по години. 2) Валидна застрахователна полица на застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171 от ЗУТ или еквивалентна. Същата трябва да е в сила минимум 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника, че ако по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на договора. 3) Заверени от участника копия на отчета за приходите и разходите и баланса за последните три години /2010, 2011 и 2012 г./, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: 1) Оборотът от услуги /проектиране общо за последните три години /2010, 2011 и 2012г./ /в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си, да не е по-малко от 198 000 /сто деветдесет и осем хиляди/ лв. сумарно. В случаите, когато участникът е новоучреден или по други обективни причини не може да представи исканите от възложителя документи за икономическото и финансовото си състояние, за покриване на минималните изисквания на Възложителя, е необходимо да представи договор/и/ за проектиране, с обща стойност на договора/ите/ не по-малко от 198 000 /сто деветдесет и осем хиляди/ лв. сумарно. Този/тези/ договор/и/ следва да са вече с приключило изпълнение или да се изпълняват в момента (може срокът им на действие все още да не е изтекъл), но по тях вече да е реализирано проектиране, като стойност не по-малко от 198 000 /сто деветдесет и осем хиляди/ лв. сумарно. 2) Участникът да има валидна застрахователна полица на застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171 от ЗУТ или еквивалентна. Същата трябва да е в сила минимум 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника, че ако по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на договора. * В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице, изброените по – горе изисквания се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. Когато участник в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Копия от баланс и отчет за приходите и разходите за 2010г., 2011г. и 2012г. или от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, заверени от участника, трябва да се представят от всеки един от членовете в обединение (сдружение, консорциум и др.). Ако участник е установен в друга държава, следва да представи декларация или удостоверение за наличието на горните обстоятелства от компетентните органи, съгласно националния му закон. Ако участник е установен в друга държава – членка на Европейския съюз, за удостоверяване на горните обстоятелства следва да представи еквивалентни документи за регистрация, издадени от държавата, в която е установен, съгласно нормата на чл.49, ал.3 ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1)Списък на основните договори за проектиране, изпълнени през последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012 година), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, придружен от препоръки за добро изпълнение за всеки описан договор. Списъкът следва да включва предмета на договорите, стойности, датите на сключване и на изпълнение и възложителите. В препоръките задължително се посочва общата стойност на договора и датата на проектиране, стойността на договора, дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания, както и адрес и телефон за контакт с подписалия препоръката. 2) Сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството с обхват на сертификата в проектирането; 3) Сертификат ISO 14001:2004 за мерки за опазване на околната среда с обхват на сертификата в проектирането; 4) Сертификат BS OHSAS 18001:2007 (или еквивалентна) за управление на здравословни и безопасни условия на труд с обхват на сертификата в проектирането; 5) Списък – декларация на ключовите експерти и документи доказващи образованието и професионалната им квалификация и трудов стаж, отговарящи за изпълнението на поръчката, с приложени заверени копия на дипломи за завършено образование, актуални удостоверения от КИИП, лицензи, сертификати и автобиографии.
Минимални изисквания: 1) Участникът в настоящата процедура следва да е изпълнил поне 2 /два/ договора с предмет проектиране общо за последните три години /2010, 2011 и 2012г./ или от датата, на която е учреден или е започнал дейността си. 2) Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 (или еквивалентна) с обхват на сертификата в проектирането; 3) Участникът трябва да има внедрена система за управление на околната среда по ISO 14001:2004 (или еквивалентна) с обхват на сертификата в проектирането; 4) Участникът трябва да има внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд по BS OHSAS 18001:2007 (или еквивалентна) с обхват на сертификата в проектирането; 5) Участникът трябва да осигури екип от ключови експерти, при спазване на следните минимални изисквания: -Ръководител на екипа: Специалист по част ВиК - образование: висше по част „ВиК”, стаж по специалността: мин. 10 години; -Специалист по пътно строителство– образование: висше по част „Пътно строителство”, стаж по специалността: мин. 10 години; -Специалист по геодезия - образование: висше по част „Геодезия”, стаж по специалността: мин. 5 години; Ключовите експерти да притежават актуални документи за пълна проектантска правоспособност. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители, минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела им в изпълнението на дейностите от обекта на поръчката, с изключение на т.т.2), 3) и 4), които не се прилагат за подизпълнителя/ите. Ако участник е установен в друга държава, следва да представи декларация или удостоверение за наличието на горните обстоятелства от компетентните органи, съгласно националния му закон. Ако участник е установен в друга държава – членка на Европейския съюз, за удостоверяване на горните обстоятелства следва да представи еквивалентни сертификати или документи за регистрация, издадени от държавата, в която е установен, съгласно нормата на чл.49, ал.3 ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

ЗУТ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: предлагана цена; тежест: 60
Показател: срок за изпълнение на поръчката; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.04.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в срока, посочен в обявлението за обществена поръчка всеки работен ден от 08.30 часа до 17.00 часа от деловодството на община Лесичово.Документация за участие се предоставя след представяне на платежно нареждане, че документацията е заплатена или еквивалентен документ, в случай че плащането се извършва в касата в община Лесичово. Документацията може да бъде изпратена на участниците с куриерска фирма за тяхна сметка след предварително писмено заявление до възложителя на факс: 03517/27-98, съдържащо реквизити за издаване на фактура, наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс и лице за получаване на документацията, към което заявление се прилага копие от платежен документ за внесена невъзстановима сума за закупуването на документацията по долупосочената банкова сметка на възложителя в указания размер: IBAN: BG47 IORT 609 131 00 131 700, BIC CODE: IORTBGSF, при Банка "Инвестбанк" АД - клон Пазарджик. В случаите по чл.27а, ал.1 ЗОП възложителят ще предостави безвъзмездно променената документация на лицата, закупили такава преди издаване на решението за промяна. Възложителят е изпратил обявлението по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена, а именно: http://www.lesichovo.bg/.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.04.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.04.2013 г.  Час: 14:00
Място

Административната сграда на община Лесичово - с.Лесичово, ул."Никола Чочков" №11-13

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят ползва възможността по чл.64, ал.3 ЗОП - обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и същата може да бъде намерена на следния Интернет адрес: http://www.lesichovo.bg/.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.5, т.1 ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Лесичово, ул."Никола Чочков" №11-13, Р.България 4463, с.Лесичово, Тел.: 03517 2221, E-mail: oba_lesichovo@abv.bg, Факс: 03517 2798

Интернет адрес/и:

URL: www.lesichovo.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.03.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ