00109-2012-0012
Технически редакции | ||
17.12.2012 16:18 ч. : | 17/12/2012 16:02 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.12.2012 16:18 ч. : | 17/12/2012 16:02 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Благоевград: Покупка
Доставки
Община Благоевград, площад "Георги Измирлиев - Македончето" №1, За: Стоян Христов, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 8677788, E-mail: sthristov@blgmun.com, Факс: 073 884451
Място/места за контакт: Община БлагоевградИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.blgmun.com.
Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.
Електронен достъп до информация: www.blgmun.com.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
„Доставка на хранителни продукти, съгласно приложение №1 по обособени позиции за детските и социални заведения на територията на община Благоевград по приложен списък-Приложение № 2”
Обявлението обхваща обществена поръчка
1.Обособена позиция № 1“Доставка на пилешки продукти” 2. Обособена позиция № 2 “Доставка на Риба” 3. Обособена позиция № 3 “Доставка на плодове и зеленчуци” 4. Обособена позиция № 4 “Доставка на плодови и зеленчукови консерви” 5. Обособена позиция № 5 „Доставка на захар, захарни изделия, чай и други” 6. Обособена позиция № 6 “Доставка на пакетирани стоки” 7. Обособена позиция № 7 “Доставка на други хранителни продукти -Боза”
15000000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Съгласно указанията за участие.
НЕ
НЕ
36
Гаранция за участие в откритата процедура както следва: За обособена позиция 1: "Доставка на пилешки продукти” в размер на 700.00 лв. ( седемстотин лева). За обособена позиция 2: "Доставка на риба” в размер на 400.00 лв. ( четиристотин лева). За обособена позиция 3: "Доставка на плодове и зеленчуци” в размер на 2000.00 лв. ( две хиляди лева). За обособена позиция 4: "Доставка на плодови и зеленчукови консерви” в размер на 800.00 лв. ( осемстотин лева). За обособена позиция 5: "Доставка на Захар и захарни изделия” в размер на 700.00 лв. ( седемстотин лева). За обособена позиция 6: "Доставка на пакетирани стоки” в размер на 1300.00 лв. ( хиляда и триста лева). За обособена позиция 7: "Доставка на боза” в размер на 100.00 лв. ( сто лева). а) Парична сума - внася се по набирателната сметка на община Благоевград,IВАN: BG71SOMB 9130 33 13725301 ВIС SOMBBGSF, БАНКА: Общинска банка АД, Благоевград, като в платежното нареждане задължително следва да бъде записано името на обособената позиция, за която се кандидатства. б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Благоевград 2. Участникът, определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 3%/три на сто/ от стойността на договора без ДДС.Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение, парична сума или банкова гаранция.В случай на банкова гаранция срокът на валидност трябва да бъде с два месеца по дълъг от срока за изпълнение на поръчката определен в договора.
Съгласно проекта на договор. Разплащането се извършва след представяне на фактура за доставената храна.
Заявлението се представя по реда, предвиден за представяне на оферта - в запечатан непрозрачен плик, лично от кандидата или от упълномощено от него лице, чрез приносител или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика трябва да бъдат посочени адрес за кореспонденция на кандидата, телефон и по възможност факс и електронен адрес.Заявление се подава за самостоятелно обособени позиция/позиции от поръчката с посочване на позициите, за които се отнася. 1. Документ за регистрация на участника, удостоверяващ неговата правосубектност (заверено от участника копие). 2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 т. 1 и ал. 2 т.5 от ЗОП ; 3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 т. 2т. 2а ал.2, т.1, и т. 3 от ЗОП. При наличие на обстоятелствата по чл.47, ал. 2 т.1,т. 3, т.5 и т. 2а кандидатът се отстранява от участие! 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП 4. 1. при участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 3. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка изисквания; а) Заверени от участника копия на баланса и отчета за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2009г., 2010г. и 2011г.) – за юридическите лица. б) Информация за общия оборот и за оборота на стоките или услугите, които са предмет на поръчката, за последните три 3 (три) години- 2009 г., 2010 г и 2011 г.- по образец № 4 Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му (данъчни декларации, граждански договори) за всяка една от последните 3 години, заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница 4. Доказателства за техническите възможности по чл. 51 ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; а) Списък на основните договори за доставка, изпълнени през последните 3 (три) години (2009 г., 2010 г. и 2011 г. - по образец №5), включително стойностите, датите и получателите с приложени референции за добро изпълнение, 5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите -( по образец №9). 6. Документ за внесена гаранция за участие в размер, съгласно обявлението за поръчката, под форма на банкова гаранция или депозит 7. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката – попълва се Образец № 3; 8. Декларация, че участникът ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката – попълва се Образец № 11; 9. Списък на документите, съдържащи се в заявлението, подписан от кандидата или от представляващия кандидата (в оригинал), съгласно чл. 56, ал.1, т.14 от ЗОП,. 10. Копие от документ за закупена документация за участие в процедурата;. 11. Декларация от членовете на обединението (по посочените образци) – когато е приложимо, в случай на участие на обединение, което не е юридическо лице; 12. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което подписва офертата – представя се, когато заявлението/офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия и управляващия участника. 13. Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка с нотариална заверка на подписите – оригинал или нотариално заверено копие (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) 14. Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, 15.Документи за участие в подбор за ограничаване броя на кандидатите които ще бъдат поканени в договарянето- документи удостоверяващи обстоятелствата по т. Д)1 от указанията за участие.
За доказване на това обстоятелство се представя информация за общия оборот и за оборота от доставки, които са обект на поръчката за 2009 г., 2010 г. и 2011 г., по образец (Приложение №13). Заверени от участника копия на баланса и отчета за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2009г., 2010г. и 2011г.) – за юридическите лица.
Участниците трябва да реализират общ оборот и оборот на стоките и услугите,които са предмет на поръчката,общо за последните три години-2009, 2010, 2011 г., както следва: Обособена позиция №1 - не по-малко от 249 000 (двест четирдесет и девет хиляди) лв. Обособена позиция №2 - не по-малко от 187 000 (сто осемдесет и седем хиляди) лв. Обособена позиция №3 - не по-малко от 705 000 (седемстотин и пет хиляди) лв. Обособена позиция №4 - не по-малко от 294 000 (двеста деветдесет и четири хиляди) лв. Обособена позиция №5 - не по-малко от 255 000 (двеста петдесет и пет хиляди) лв. Обособена позиция №6 - не по-малко от 500 000 (петстотин хиляди) лв. Обособена позиция №7 - не по-малко от 71 000 (седемдесет и една хиляди) лв. Общо за последните 3 /три/ години – 2009, 2010 и 2011 г.
1. Доказва се със списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите – придружени с референции за добро изпълнение от възложителите за доставка на хранителни продукти, с отбелязан телефон и адрес за контакти и с изходящ номер, подпис и печат.
1. Да имат опит в извършването на подобни доставки минимум 2 договора със сходен предмет. Под договори със сходен предмет се разбират договори за доставка на хранителни продукти обект на настоящата поръчка.
Договаряне
3
1. Да е налице възможност за доставка на стоките, предмет на поръчката, съгласно изискванията на възложителя за съответната позиция. Доказва се с представяне на списък – декларация със стоките – обект на доставката/име на производителя, разфасовка, качество, сертификати/. 2. Да притежава валидна регистрация за производство и продажба или съхранение на хранителни продукти предмет на поръчката. Доказва се с удостоверение за регистрация на обект за производство на храни по чл. 12 ал. 2 от Закона за храните, издадено от Българска агенция по безопасност на храните, на името на производителя, в което са включени групите хранителни продукти, за които се кандидатства. Когато кандидатът не е производител, същият представя допълнително копие на удостоверение за регистрация на обект за търговия с храни по смисъла на чл.12 ал. 2 от Закона за храните-издадено на негово име от Българска агенция по безопасност на храните, съответстващо с предмета на предложението, с което участва в процедурата Кандидатите, които не са производители да представят документ за безопасност на храните, издаден за техен обект с област на приложение: ”Съхранение и продажба на хранителни продукти” съгласно изискванията на Регламент(ЕО) № 852/2004 или еквивалент с описание на хранителните продукти. 3. Да разполага със собствено или наето складово помещение с хладилна техника или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за съхранение на хранителни продукти – доказва се с валидни санитарни разрешителни, съгласно изискванията на БАБХ и РЗИ – „Удостоверение за регистрация” от РЗИ на името на участника и документи, удостоверяващи правата върху съответния обект. В случай, че складовите помещения с хладилна техника не са собствени, се прилага договор за наем от който да е видно, че те ще са на разположение за срока на валидност на поръчката. 4.Да имат собствен или нает транспорт, удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти. Доказва се със списък-декларация с всички транспортни средства, които са на разположение на кандидата за срока на договора; към декларацията се прилагат копия от регистрационни талони, удостоверяващи правата върху транспортното средство и общата товароносимост на специализираните превозни средства, както и валидни разрешителни за превоз на името на участника, съгласно изискванията на БАБХ и РЗИ. В случай, че превозните средства не са собствени, се прилага документ, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение на участника в срока на поръчката. Хладилните автомобили трябва да имат издадено на името на участника „Удостоверение за регистрация на транспортно средство” от БАБХ за превоз на всички хранителни продукти от неживотински произход /консерви, подправки, плодове, зеленчуци и др./ да са придружени с „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от РЗИ. 5. Хранителните продукти да отговарят на изискванията на Закона за храните, Наредба №5/25.05. 2006 г. за хигиената на храните, издадена на основание чл.17, ал.2, от Закона за храните, Наредба №108/12.09.2006 г. за изисквания за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци, Наредба №6/10.08.2011 г. за здравословното хранене на децата от 3 до 7 години в детските заведения и Наредба № 9/16.09.2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата, издадена на основание чл.2а от Закона за храните. Доказва се със представяне на валидни сертификати за съответствие на предлаганите стоки с нормативните изисквания или технологична документация за производство.
НЕ
НЕ
НЕ
ДА
Заинтересуваните лица могат да закупят Указанията за участие на касите в Община Благоевград, в гр.Благоевград, пл. “Георги Измирлиев” №1, всеки работен ден между 8:30ч.-12.30ч. и 13.30ч. -17:30ч., срещу заплащане на посочената цена в брой или по банков път: Общинска Банка АД -BICSOMBBGSF, IBAN BG44SOMB 9130 8401500044, код на вид плащане 44 40 00. Лицата имат право да разгледат указанията на място, преди да я закупят. Указанията за участие може да се закупува до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на заявленията. 2.По банков път- Общинска банка АД - BIC SOMBBGSF. IBAN BD44SOMB 91308401500044, код на плащане 44 40 00
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
Сградата на Община Благоевград, зала 101
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
чл.120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
17.12.2012 г.
Доставка на пилешки продукти
15100000
Описание:
Съгласно приложените към документацията количества
Доставка на риба
15200000
Описание:
Съгласно приложените към документацията количества
Доставка на плодове и зеленчуци
15300000
Описание:
Съгласно приложените към документацията количества
Доставка на плодове и зеленчуци консерви
15300000
Описание:
Съгласно приложените към документацията количества
Доставка на захар, захарни изделия, чай и други.
15830000
Описание:
Съгласно приложените към документацията количества
Доставка на пакетирани стоки
15800000
Описание:
Съгласно приложените към документацията количества
Доставка на боза
15613300
Описание:
Съгласно приложените към документацията количества