00661-2012-0014
Технически редакции | ||
22.10.2012 10:09 ч. : | 22/10/2012 09:57 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
22.10.2012 10:09 ч. : | 22/10/2012 09:57 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Белене: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Белене, област Плевен, ул." България"№ 35, За: Цветомир Цветанов - гл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 34672, E-mail: obshtinabl@abv.bg, Факс: 0658 31062
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net/_index.php.
Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Извършване на строително-монтажни работи по проект „Димум – античната митница на Мизия”, със следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „Реставрация, възстановка и експониране на античния римски кастел Димум”; Обособена позиция 2: „ Основен ремонт на ул. „България” в участъка от о.т. 645 през о.т. 614 и до о.т. 615”, „ Основен ремонт на ул. „Персин” в участъка от о.т. 615 до о.т. 605”, „ Кръгово кръстовище при осови точки 613, 614, 615, 616 и 617”.
Възлагане на обществена поръчка
Предмета на настоящата процедура е: „Извършване на строително-монтажни работи по проект „Димум – античната митница на Мизия”, със следните обособени позиции: Обособена позиция 1 „Реставрация, възстановка и експониране на античния римски кастел Димум”; Обособена позиция 2 „ Основен ремонт на ул. „България”, в участъка от о.т. 645 през о.т. 614 до о.т. 615”, „Основен ремонт на ул. „Персин”, в участъка от о.т. 615 до о.т. 605”, „ Кръгово кръстовище при осови точки 613, 614, 615, 616 и 617”; За настоящата процедура има публикувано предварително обявление http://rop3-app1.aop.bg:7778/portal/page?_pageid=93,758251&_dad=portal&_schema=PORTAL&ca_id=3513&menu_id=2&pre=1 Решението и обявлението се изпращат до Регистъра на Агенцията по обществени поръчки по електронен път - с електронен подпис, и документацията е качена на сайта на Възложителя, с което се дава пълен електронен достъп до нея, и съгласно чл.64, ал.2 и ал. 3 от ЗОП срокът за подаване на оферти се намалява на 24 календарни дни.
45000000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Съгласно утвърдените от Възложителя технически спецификации и приложените количествени сметки - неразделна част от документацията и договора за изпълнение. Обособена позиция 1: „Реставрация, възстановка и експониране на античния римски кастел Димум” с прогнозна стойност в размер на 788 690.96 лв. (седемстотин осемдесет и осем хиляди шестстотин и деветдесет лева и деветдесет и шест стотинки) без ДДС; Обособена позиция 2: „Основен ремонт на ул. „България” в участъка от о.т. 645 през о.т. 614 до о.т. 615”, „Основен ремонт на ул. „Персин” в участъка от о.т. 615 до о.т. 605”, „Кръгово кръстовище при осови точки 613, 614, 615, 616, 617 в участъка от о.т. 615 до о.т. 605” - с прогнозна стойност в размер на 507 331,08 лв. (петстотин и седем хиляди триста тридесет и един лев и осем стотинки) без ДДС, както следва: - „Основен ремонт на ул. „България” в участъка от о.т. 645 през о.т. 614 до о.т. 615” с прогнозна стойност в размер на 253 861,00 лв. (двеста петдесет и три хиляди осемстотин шестдесет и един лева) без ДДС. -„Основен ремонт на ул. „Персин” в участъка от о.т. 615 до о.т. 605” с прогнозна стойност в размер на 98 768,20 лв. (деветдесет и осем хиляди седемстотин шестдесет и осем лева и двадесет стотинки) без ДДС. - „Кръгово кръстовище при осови точки 613, 614, 615, 616, 617 в участъка от о.т. 615 до о.т. 605” с прогнозна стойност в размер на 154 701,88 лв. (сто петдесет и четири хиляди седемстотин и един лева и осемдесет и осем стотинки) без ДДС. Участник, предложил цена, по-висока от прогнозната стойност за дадената позиция, и/или съответните пера по нея, ще бъде отстранен от участие. При изготвяне на техническите си предложения, кандидатите задължително се съобразят с изискванията на Възложителя заложени в методиката за комплексна оценка на офертите, която е приложение към документацията за участие. Офертите на участници, допуснати до разглеждане на документите в плик 2 по чл.69А ал.2 т.1 ЗОП, ще бъдат отхвърлени, ако се установи, че са предложили гаранционни срокове, под предвидените в Наредба № 2 на министъра на регионалното развитие и благоустройството от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и максимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти над 2 пъти минималните гаранционни срокове по цитираната Наредба (минималните срокове са посочени и в спецификациите ).
НЕ
90
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранции за участие в процедурата не се изискват (чл. 59 ал.5 т.2 ЗОП). Определеният за изпълнител, представя оригинал на гаранция за изпълнение на договора под формата на банкова гаранция - Образец № 15.1 или по образец на банката издател, по банков път с платежно нареждане (електронно банкиране), по сметка на община Белене: IBAN: BG61 STSA 9300 3359 454700; BIC: STSA BGSF, при банка: „ДСК” ЕАД – клон Белене, като в нареждането за плащане следва да бъде записано:„Гаранция за изпълнение на договор №…. по ОП за СМР, об. позиция №:.......... по проект с рег. № BG161PO001/3.1-02/2009/009”. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение, във формата на парична сума, трябва да е постъпила по сметката на Възложителя преди момента на сключване на договор. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна, неотменяема и неделима, в полза на Община Белене и със срок на валидност – не по-малко от 30 календарни дни след датата на въвеждане на обекта в експлоатация/получаване разрешението за ползване на обекта от главния архитект.Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава в едномесечен срок след получаване на документа за ползване/въвеждане в експлоатация по чл.177 от ЗУТ. Определеният за изпълнител, представя оригинал/-и на гаранция за обезпечаване на авансовото плащане – Образец № 15.2 в размер на 100 % от стойността на искания аванс с вкл. ДДС, съгласно заявения процент за авансово плащане по буква „е” в т.2 на ценовото предложение в офертата на участник и съобразно стойността на договора. За всеки договор се представят отделни образци 15.2. Представянето на гаранцията за обезпечаване на искания аванс е условие за извършване на авансово плащане от Възложителя към определеният за Изпълнител, съгласно чл.3 ал. 3 от договора. Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане може да се представи под формата на банкова гаранция - Образец № 15.2 или по образец на банката издател, по банков път с платежно нареждане (електронно банкиране) по сметка на община Белене: IBAN: BG61 STSA 9300 3359 454700; BIC: STSA BGSF, при банка: „ДСК” ЕАД – клон Белене, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за обезпечаване на авансовото плащане по договор № за ОП за СМР, об. позиция №:.......... по проект с рег. № BG161PO001/3.1-02/2009/009”. Участникът сам избира формата на гаранцията за обезпечаване на аванса.Когато участникът избере гаранцията за обезпечаване на аванса да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна, неотменяема и неделима, в полза на Община Белене и със срок на валидност не по-малко от целия срок на договора между Възложителя и Изпълнителя удължен с 1 месец. Възстановяването на авансовото плащане става с пропорционално приспадане от средствата, актувани с всеки протокол обр. 19. Гаранцията за изпълнение на договора, съответно - за обезпечаване на аванса, се представят за всеки договор по отделно (когато е приложимо).Когато определения за изпълнител участник е обединение, гаранцията за изпълнение на договор, съответно - за обезпечаване на аванса, се превежда (издава), след регистрация му като юридическо лице по ЕИК/БУЛСТАТ, и следва да е издадена на името на участника определен за изпълнител. Възложителят обръща внимание, че когато гаранцията за изпълнение, съответно - за обезпечаване на аванса, е под формата на банкова гаранция, тя трябва да гарантира изпълнението на определените в нея задължения от изпълнителя като цяло, а не от отделен член на обединението.
(1) Договорът се сключва в пълно съответствие с проекта на договор, представен в документацията и включва задължително всички предложения от офертата на участника, въз основа на които е определен за изпълнител. Плащането на цената по чл.3 ал.1 от договора ще се извършва по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ посочена в чл.3 ал.9 на договора, както следва (2)Авансово плащане – _____% (но не повече от 20%) от общата сума (съгласно заявения процент за авансово плащане по буква „е” в т.2 на ценовото предложение в офертата на Изпълнителя) се заплащат в срок до 30 (тридесет) дни, считано от датата на откриване на строителната площадка с Протокол - образец „2а” и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на оригинал на гаранция за обезпечение на пълния размер на аванса с вкл. ДДС. (3) Възстановяването на гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане става с пропорционално приспадане от средствата, актувани с всеки протокол обр. 19. (4) Междинни плащания – до 50 (петдесет) работни дни, считано от датата на подписване на тристранен протокол – обр. 19, съгласно условията на раздел IV от договора. (5) Окончателно плащане – в срок до 50 (петдесет) работни дни, от датата на приемане на работата след: - за поз. 1 „Реставрация, възстановка и експониране на античния римски кастел Димум” – получаване на разрешението за ползване от Държавна приемателна комисия съгласно чл. 177 от ЗУТ; - за поз. 2 “Основен ремонт на улици и кръгово кръстовище” –получаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация от главния архитект съгласно чл. 177 от ЗУТ. (6) ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактура за всяко плащане в съответствие със Закона за счетоводството и ЗДДС (когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е данъчно задължено лице по този закон). (7) ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да посочи в издадените от него фактури номера на договора, текста: „Разходът е по проект за безвъзмездна помощ по договор № BG161PO001/3.1-02/2009/009 на ОПРР и сключен договор № / гггг за изп. на обществена поръчка”. (8) При промяна на банковата сметка , ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен незабавно да уведоми писмено ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. (9) Съгласно чл. 43, ал.2, т. 1, б. „б” ЗОП изменение на договор за обществена поръчка се допуска по изключение, когато в резултат на непредвидени обстоятелства се налага частична замяна на дейности от предмета на поръчката за строителство и това не води до увеличаване на стойността на договора. (10) Разходите, извършени във връзка с изпълнението на договора трябва да отговарят на правилата за допустимост съгласно ПМС № 62/21.03.2007 г. и ПМС № 245/09.10.2007 г. (11) Цената на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по (1) е за цялостно извършване на СМР и не подлежи на промяна, освен в хипотезата на (9), и включва цената на вложените материали, извършени работи и разходите за труд, механизация, енергия, опазване на околната среда, дейности касаещи негови задължения имащи отношение по получаване на документите за ползване или въвеждане в експлоатация на обектите от компетентен орган по чл. 177 от ЗУТ и други подобни, както и печалба за ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. (12) Когато в цената по (1) или елемент към нея не е включен ДДС, при регистрация на изпълнителя/съответен подизпълнител/доставчик на материали/търговец с който изпълнителя има взамоотношения по ЗДДС по време на действието и изпълнение на договора, фактът на регистрацията на данъчно задълженото лице и начисляването на данъка върху крайната стока/услуга не се отразява на крайната цена за изпълнение на поръчката по(1) и не може може да бъде основание за промяната й. В този случай ДДС се дължи от Изпълнителя на данъчно задълженото лице с който той е във взаимоотношения по изпълнение на договора за тази поръчка. (13) Финансови корекции по вина на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, наложени на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ от Управ. орган на ОП „Регионално развитие” 2007-2013 или от други одитиращи органи в процеса на изпълнение на настоящият Договор, са за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Същите се прихващат от предстоящи плащания или се възстановяват от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по чл.5 ал.12 от договора.
Когато за изпълнител е определено обединение/консорциум на физически и/или юридически лица, което не е регистрирано като юридическо лице, преди сключване на договора, той следва да се регистрира като юридическо лице в срок от 7 (седем) работни дни, след изтичане срока за обжалване на решението за избор на изпълнител, за което се представя съответен документ от органа по регистрация или БУЛСТАТ. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано с офертата, подадена от обединението, съгласно чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП. Ако участникът определен за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице и не се регистрира като юридическо лице в горепосочения срок, Възложителят може да определи за изпълнител втория класиран участник и да пристъпи към сключване на договор с него, или да прекрати процедурата. Ако втория участник също е обединение, което не е регистрирано като юридическо лице, също следва да се регистрира като юридическо лице в срок от 7 (седем) работни дни, след изтичане срока за обжалване на решението за избор на изпълнител, за което се представя съответен документ от органа по регистрация или БУЛСТАТ. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано с офертата, подадена от обединението, съгласно чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП. Участниците в обединението носят солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка. В случай, че участникът е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение (договор за обединение), което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: -всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; -всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. В договора за създаване на обединението/консорциум участниците задължително включват клаузи определящи, кои участници в него, коя част от дейностите, в какъв обем ще изпълняват - разпределение на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението да е в съответствие с чл.25 ал. 8 ЗОП. Участниците в обединението / консорциума следва да определят едно лице, което да ги представлява пред трети лица, както и да определят наименование на участника за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато в споразумението за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение / консорциум, Комисията по чл.34 ЗОП, назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68 ал. 8 и 9 от ЗОП. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.
1. Лицето, определено за изпълнител вкл. и декларираните в офертата подизпълнители, членовете на обединението, трябва да отговаря на изискванията и ограниченията в обявлението, съответно документацията, и към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.Ако при разглеждане на офертите от Възложителя бъде установена сума или елементи свързани с ценовото предложение поставени извън плик 3, офертата ще бъде отхвърлена като неотговаряща на изискванията, а участникът който я е подал – отстранен от по-нататъшно участие в процедурата по смисъла на чл. 69 ал. 1 т.4 ЗОП. 3. Всички документи от офертата следва да бъдат сканирани при окончателното й окомплектоване и подписване където е указано. Сканират се съдържанието на плик 1, 2 и 3 по ред на подредба на документите и се преобразуват в .pdf формат. Сканираното се записва на електронни носители (диск) като на диск 1 се записват сканираните документи от плик 1, в диск 2 – тези от плик 2, и в диск 3 – тези от плик 3. Дисковете се поставят в съответния плик, чиито документи съдържат. Ако участник включи оптичен носител с документите за предлаганата цена извън съответния плик, ще бъде отстранен от участие. 4.Искания за предоставяне на разяснения или на допълнителна информация могат да се правят до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за получаване на офертите от всяко заинтересовано лице – лично, чрез лице с представителна власт, чрез изрично упълномощено друго лице, по електронна или обикновена поща, куриер. 5.Разясненията, допълнителната информация или допълнителните документи се изпращат или предават от Възложителя на всички лица, получили документацията за участие и посочили адрес за кореспонденция и/или по електронна поща или факс – в съответствие чл. 10 от Закона за електронния документ и електронния подпис (ЗЕДЕП) и чл. 61 АПК, без да се иска потвърждение за получаване, в 4 (четири) дневен срок от постъпване на искането. Неправилно посочен адрес, факс или електронна поща за кореспонденция или не уведомяване за промяна на адреса, факса и електронната поща за кореспонденция освобождава Възложителя от отговорност за неточно/ненавременно изпращане на уведомленията или информацията. 6. За максимално бързо известяване, в настоящата процедура възложителят ще се възползва от възможността на чл. 10 от ЗЕДЕП и чл. 61 от АПК, във връзка с чл. 29, чл.58А, чл. 73 ал.3 и ал.4 и чл.82 ал.4, от ЗОП, като кореспонденцията ще се осъществява изключително по електронен път. В този случай – при уведомяване по електронна поща или факс срокът се счита от датата, на изпращане на съобщението до електронната поща на участник/изпълнител/ или заинтересовано лице, или отбелязаната на факс съобщението дата, като с това съобщението се према, че е редовно връчено. При броенето на срока и преценка на допустимостта на жалба пред Комисията за защита на конкуренцията КЗК и/или Върховен административен съд (ВАС) за валидна се приема най-ранната дата на изпратеното съобщение. Срокът за обжалване започва да тече от деня, следващ датата на уведомяването на страната. 6. Ако участник, подизпълнител или член на обединение, или техен управител, респективно член на управителния му органи, а в случай че членовете са юридически лица – техните представители в управителния орган, декларира в съответните декларации или посочи в други документи неверни данни и обстоятелства, или представи нередовен/подправен/ документ или такъв с невярно съдържание, и това се установи от комисията по чл. 34 ЗОП в хода на процедурата по избор на изпълнител, този участник ще бъде отстранен от по-нататъшно участие в процедурата. 7.Ако участник, подизпълнител или член на обединение (от когото се изисква), не представи документ по точка 2.2 на раздел III от документацията , т.III.2.1.,т.III.2.2,т.VI.3., раздел Б т.1 и т.5 от това Обявление, вкл. след прилагане на чл. 68 ал.ал. 8 и 9 ЗОП, ще бъде отстранен от участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка на основание чл. 69 ал.1 т.1 ЗОП.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
НЕ
Български
120
Зала 26 на Административната сграда на Община Белене, гр. Белене, ул. „България” № 35
По смисъла на чл. 68 ал. 3 ЗОП могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. При отварянето на офертите, както и ценовите предложения на допуснатите участници ще присъства и представител на МРРБ.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проект „Димум – античната митница на Мизия” се финансира по Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013), Приоритетна ос 3: „Устойчиво развитие на туризма”, Oперация 3.1: „Подобряване на туристическите атракции и свързаната с тях инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.1-02/2009 „Подкрепа за развитието на туристически атракции”, договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/3.1-02/2009/009.
Изисквания по отношение на ISO сертификати. 1. Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9 001:2008 или еквивалентен. Доказва се със: Валиден сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9 001:2008 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. 2. Участникът да има внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14 001:2004 или еквивалентен. Доказва се със: Валиден сертификат за въведена система за управление на околната среда ISO 14 001:2004 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. 3. Участникът да има внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарта OHSAS 18 001:2007 или еквивалентен. Доказва се със: Валиден сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18 001:2007 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. При участие на обединения/консорциум сертификатите или техни еквиваленти, се представя от онези членове на обединението, който ще изпълняват строителство и има такова право, съгласно разпределението на дейностите от договора за създаване обединение, като същите представят заверени копия на сертификатите си. При условие, че от договора за създаване на обединение ясно може да се види, кой член на обединението, каква дейност ще изпълнява, то тогава сертификатът OНSAS 18001:2007 може да се представи само от участник в обединението, който съгласно договора за обединение ще изпълняват дейности, предполагащи наличието на този сертификат. Когато участник предвижда участие на подизпълнители, сертификати по ISO 9 001:2008 или еквивалентен и ISO 14 001:2004 или еквивалентен и OHSAS 18 001:2007 или еквивалент, се представят от всеки подизпълнител, който се предвижда да извършва строителството и има такова право. Онези подизпълнители, които няма да изпълняват строителство и нямат такова право, представят само сертификат OHSAS 18 001:2007 или еквивалент, ако се предвижда да изпълняват дейност по този сертификат. Участник не може да прилага сертификатите на свои подизпълнители, за доказване наличието на това условие на Възложителя, тъй като изискването е към участници в процедурата които подават оферти (чл. 55 ал. 5 ЗОП). Сертификатите следва да са с обект на приложение „строителство”. Представят се в превод на български, ако са на чужд език. В случай, че определеният за изпълнител притежава сертификат, чийто срок на валидност изтича по време на изпълнение на договора, то той следва да представи при подписване на договора Декларация (свободен текст), че се задължава да започне своевременно процедура по подновяване на сертификата в законоустановения срок.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал. 7 от ЗОП. Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. При получаването на хартиен вариант на даден документ с обикновена пощенска услуга/куриер, който е бил изпратен преди това и по електронна поща и/или факс до участник/заинтересовано лице, датата на получаване на хартиения документ не е основание за подновяване на срока за обжалване/възражение по смисъла на чл.120 ЗОП. /справка Определение № 5978/29.04.2011г. на Върховния административен съд - http://www.aop.bg/fckedit2/user/File/bg/practika/VAS/Opred_5978_04292011.pdf
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
22.10.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Всеки участник за тази позиция представя в офертата си: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2.Административни сведения за участника. 3.Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката. 4.Декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката. 5.Декларация за приемане на условията в проекта на договор. 6.Регистрационни документи на участника: Представя се заверено копие на документ за регистрация или се посочва единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато не е посочен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците/подизпълнителите/ - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите заявления за участие или оферти освен документа за регистрация, и заверено копие на удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ (заверено копие) на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени (чл. 24 от Правилник за прилагане на ЗОП). Участникът обединение/консорциум, което не е юридическо лице прилага оригинал на учредителен акт (договор) за създаване на обединението, или копие на учредителен документ заверено „Вярно с оригинала” с мокри печати на всички участници в обединението и подписите на всички представляващи участниците в него, както и подпис на лицето определено за представляващ обединението/консорциума. Физическите лица, включени в състава на обединението- неюридическо лице представят копие на документ за самоличност. Юридическите лица, включени в състава на обединението, представят удостоверение за актуално състояние или посочват ЕИК, или документа за регистрация, и документ за регистрация по ЗДДС (или декларация, че не са данъчно задължени лица по ДДС), или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Документите издадени на език различен от български – с изключение на учредителния акт и регистрацията по ЗДДС, се представят в официален превод*. Учредителния акт и регистрационния документ по ЗДДС, съответно декларацията, че лицето не е данъчно задължено лице по ДДС , ако са на език различен от българския се представят в превод на български. Подизпълнителите също представят документ, съгласно указания на първия абзац на тази подточка, като при положение, че изисквания документ е издаден на език различен от български, следва да се представи в официален превод*. Забележка: Всички документи по първи абзац на точка „6”, представени на чужд език следва да са придружени от официален превод* на български език. * Официален превод е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи. 7.Декларации за липсата на обстоятелства (съгласно чл. 56 ал.4 от ЗОП, документите които са представени на език различен от български се представят в превод на български) по чл. 47 ал.1, ал.2 и ал. 5 ЗОП: 8.Документ за регистрация по ЗДДС (ако участника е регистриран по ЗДДС, или декларация, че участникът не е данъчно задължено лице по ДДС). 9.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата. 10. Декларация за ползване на подизпълнители. 11. Декларация от подизпълнител (ако е приложимо). 12. Декларация от членовете на обединението/консорциума, че са запознати с всички обстоятелства по участие в поръчката и ще останат в обединението за целия период на изпълнението й. 13.Декларация за оглед на обекта. 14.Декларация по чл. 56 ал.1 т.11 ЗОП за мин. цена на труда и закрила на заетостта. 15.Декларация по чл. 58а ал.5 ЗОП във връзка с чл. 10 от ЗЕДЕП и чл. 61 АПК. 16. Техническо предложение - в плик 2. 17. Предлгана цена-в плик 3.
45453000
Описание:
Прогнозна стойност на тази позиция е в размер на 788 690.96 лв. (седемстотин осемдесет и осем хиляди шестстотин и деветдесет лева и деветдесет и шест стотинки) без ДДС. Офертите на участниците не трябва да надхвърлят прогнозната стойност на обособената или обособените позиция/-и, за която/които участват, или отделните пера на позицията (където е приложимо). В цената се включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката в описания вид и обхват в техническата спецификация. Участник, предложил цена, по-висока от прогнозната стойност за дадената позиция, и/или съответните пера по нея, ще бъде отстранен от участие.
В инженерно – техническия състав на участника за изпълнение на поръчката по тази позиция да са включени следните специалисти: а) ръководител на обекта (минимум 1 бр.) – специалност ПГС или архитект. Ръководителя да отговаря на условията на чл. 163а от ЗУТ и да има професионален опит от минимум 5 (пет) години назад, считано от крайния срок за подаване на офертите, като строителен инженер или архитект. Представя се съответен документ/сертификат за доказване на компетентност на лицето по тази позиция – заверено копие. б) специалист в областта на консервацията и реставрацията (1 бр.) – да е вписан в публичния регистър на Министерство на културата, който определя лицата, които имат право да извършват дейности по консервация и реставрация на недвижими културни ценности (Наредба № Н-3 от 06.04.2011 г. за условията и реда за създаване и поддържане на публичен регистър на лицата, които имат право да извършват дейности по консервация и реставрация, издадена от Министъра на културата, обн., ДВ, бр. 32 от 19.04.2011 г., в сила от 19.04.2011 г.); Доказва се със: заверено копие на удостоверение за вписване в публичния регистър по чл. 165 от Закон за културното наследство; в) координатор по безопасност и здраве (КБЗ) – минимум 1 (едно) лице, което да има не по-малко от 3 (три) години професионален опит, считано назад от крайния срок за подаване на офертите. Представя се съответен документ/сертификат за доказване на компетентност на лицето по тази позиция – заверено копие. г). отговорник по контрола на качеството – минимум 1 (едно) лице което да притежава не по-малко от 3 (три) години професионален опит, считано назад от крайния срок за подаване на офертите. Представя се съответен документ/сертификат за доказване на компетентност на лицето по тази позиция – заверено копие. Забележка: ръководителят на обекта и лицето КБЗ трябва да са различни лица. Участника представя в офертата си "Списък на техническите лица". Към списъка участниците трябва да приложат за лицата от инженерно-техническия състав, автобиографии (по образец на участника и подписани собственоръчно от съответния експерт) заедно с копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им (копия на: дипломи за завършено образование; документи, доказващи стажа (опита) на служителя (специалиста), напр. трудови книжки, удостоверения и др.); Попълват се Образец № 11 в едно с декларация по Образец 11.1 по Закона за защита на личните данни.
Всеки участник за тази позиция представя в офертата си: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2.Административни сведения за участника. 3.Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката. 4.Декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката. 5.Декларация за приемане на условията в проекта на договор. 6.Регистрационни документи на участника: Представя се заверено копие на документ за регистрация или се посочва единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато не е посочен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците/подизпълнителите/ - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите заявления за участие или оферти освен документа за регистрация, и заверено копие на удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ (заверено копие) на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени (чл. 24 от Правилник за прилагане на ЗОП). Участникът обединение/консорциум, което не е юридическо лице прилага оригинал на учредителен акт (договор) за създаване на обединението, или копие на учредителен документ заверено „Вярно с оригинала” с мокри печати на всички участници в обединението и подписите на всички представляващи участниците в него, както и подпис на лицето определено за представляващ обединението/консорциума. Физическите лица, включени в състава на обединението- неюридическо лице представят копие на документ за самоличност. Юридическите лица, включени в състава на обединението, представят удостоверение за актуално състояние или посочват ЕИК, или документа за регистрация, и документ за регистрация по ЗДДС (или декларация, че не са данъчно задължени лица по ДДС), или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Документите издадени на език различен от български – с изключение на учредителния акт и регистрацията по ЗДДС, се представят в официален превод*. Учредителния акт и регистрационния документ по ЗДДС, съответно декларацията, че лицето не е данъчно задължено лице по ДДС , ако са на език различен от българския се представят в превод на български. Подизпълнителите също представят документ, съгласно указания на първия абзац на тази подточка, като при положение, че изисквания документ е издаден на език различен от български, следва да се представи в официален превод*. Забележка: Всички документи по първи абзац на точка „6”, представени на чужд език следва да са придружени от официален превод* на български език. * Официален превод е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи. 7.Декларации за липсата на обстоятелства (съгласно чл. 56 ал.4 от ЗОП, документите които са представени на език различен от български се представят в превод на български) по чл. 47 ал.1, ал.2 и ал. 5 ЗОП: 8.Документ за регистрация по ЗДДС (ако участника е регистриран по ЗДДС, или декларация, че участникът не е данъчно задължено лице по ДДС). 9.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата. 10. Декларация за ползване на подизпълнители. 11. Декларация от подизпълнител (ако е приложимо). 12. Декларация от членовете на обединението/консорциума, че са запознати с всички обстоятелства по участие в поръчката и ще останат в обединението за целия период на изпълнението й. 13.Декларация за оглед на обекта. 14.Декларация по чл. 56 ал.1 т.11 ЗОП за мин. цена на труда и закрила на заетостта. 15.Декларация по чл. 58а ал.5 ЗОП във връзка с чл. 10 от ЗЕДЕП и чл. 61 АПК. 16. Техническо предложение - в плик 2. 17. Предлгана цена-в плик 3.
45230000
Описание:
Обособена позиция 2: 507 331,08 лв. а) „Основен ремонт на ул. „България” в участъка от о.т. 645 през о.т. 614 до о.т. 615” с прогнозна стойност в размер на 253 861,00 лв. (двеста петдесет и три хиляди осемстотин шестдесет и един лева) без ДДС. б) „Основен ремонт на ул. „Персин” в участъка от о.т. 615 до о.т. 605” с прогнозна стойност в размер на 98 768,20 лв. (деветдесет и осем хиляди седемстотин шестдесет и осем лева и двадесет стотинки) без ДДС. в) „Кръгово кръстовище при осови точки 613, 614, 615, 616, 617 в участъка от о.т. 615 до о.т. 605” с прогнозна стойност в размер на 154 701,88 лв. (сто петдесет и четири хиляди седемстотин и един лева и осемдесет и осем стотинки) без ДДС. Офертите на участниците не трябва да надхвърлят прогнозната стойност на обособената или обособените позиция/-и, за която/които участват, или отделните пера на позицията (където е приложимо). В цената се включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката в описания вид и обхват в техническата спецификация. Участник, предложил цена, по-висока от прогнозната стойност за дадената позиция, и/или съответните пера по нея, ще бъде отстранен от участие.
В инженерно – техническия състав на участника за изпълнение на поръчката по тази позицияда са включени следните специалисти: а)ръководител на обекта (минимум 1 бр.) – специалност транспортно/пътно строителство; Ръководителя на обекта да отговаря на условията на чл. 163а от ЗУТ и да има професионален опит от минимум 5 (пет) години назад, считано от крайния срок за подаване на офертите, като строителен инженер. Представя се съответен документ/сертификат за доказване на компетентност на лицето по тази позиция – заверено копие. б) координатор по безопасност и здраве (КБЗ) – минимум 1 (едно) лице, което да има не по-малко от 3 (три) години професионален опит, считано назад от крайния срок за подаване на офертите. Представя се съответен документ/сертификат за доказване на компетентност на лицето по тази позиция – заверено копие. в) отговорник по контрола на качеството – минимум 1 (едно) лице което да притежава не по-малко от 3 (три) години професионален опит, считано назад от крайния срок за подаване на офертите. Представя се съответен документ/сертификат за доказване на компетентност на лицето по тази позиция – заверено копие. Забележка: ръководителят на обекта и лицето КБЗ трябва да са различни лица. Участника представя в офертата си "Списък на техническите лица". Към списъка участниците трябва да приложат за лицата от инженерно-техническия състав, автобиографии (по образец на участника и подписани собственоръчно от съответния експерт) заедно с копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им (копия на: дипломи за завършено образование; документи, доказващи стажа (опита) на служителя (специалиста), напр. трудови книжки, удостоверения и др.); Попълват се Образец № 11 в едно с декларация по Образец 11.1 по Закона за защита на личните данни.