Версия за печат

00413-2012-0018

BG-Горна Оряховица: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Горна Оряховица, пл. "Георги Измирлиев" № 5, За: Миглена Петкова - главен специалист обществени поръчки, Република България 5100, Горна Оряховица, Тел.: 0618 60501, E-mail: go_op_104@abv.bg, Факс: 0618 60203

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.g-oryhovica.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИЗГРАЖДАНЕ И ДОИЗГРАЖДАНЕ НА ОБЕКТИ ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ: Обособена позиция № 1 „Доизграждане на пожароизвестителна инсталация – сграда Община Горна Оряховица”; Обособена позиция № 2 „Изграждане на детска площадка ОДЗ „Елена Грънчарова”; Обособена позиция № 3 „Доизграждане на отоплителна инсталация и вентилация на ДСП гр. Горна Оряховица”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Горна Оряховица
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

ИЗГРАЖДАНЕ И ДОИЗГРАЖДАНЕ НА ОБЕКТИ ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ: Обособена позиция № 1 „Доизграждане на пожароизвестителна инсталация – сграда Община Горна Оряховица”; Обособена позиция № 2 „Изграждане на детска площадка ОДЗ „Елена Грънчарова”; Обособена позиция № 3 „Доизграждане на отоплителна инсталация и вентилация на ДСП гр. Горна Оряховица

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45300000, 45212100, 45311000

Описание:

Строителни и монтажни работи на инсталации
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на съоръжения за отдих и развлечения
Работи по изтегляне на кабели за електрически инсталации и по свързване на електрически инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция №1: За доизграждане на пожароизвестителната инсталация в сградата на Община Горна Оряховица е необходимо да се изградят четири линии, които да обхванат следните помещенията: 1.Изграждане на ПИИ на фоайето на сградата на Община Горна Оряховица с монтиране на: - пожароизвестителен датчик оптично-димен – 5 броя; - пожароизвестителен датчик ръчен – 1 брой; - светлинен индикатор – 2 броя; - кабел с трудногорима изолация 2х0,8 мм2 – 85 м; - кабелен канал 11х11 – 85 м. 2.Изграждане на ПИИ на първи етаж – Голяма зала в сградата на Община Горна Оряховица с монтиране на: - пожароизвестителен датчик оптично-димен – 12 броя; - пожароизвестителен датчик ръчен – 1 брой; - светлинен индикатор – 3 броя; - кабел с трудногорима изолация 2х0,8 мм2 – 180 м; - кабелен канал 11х11 – 180 м. 3.Изграждане на ПИИ на гараж и складови помещения в сградата на Община Горна Оряховица с монтиране на: - пожароизвестителен датчик оптично-димен – 48 броя; - пожароизвестителен датчик ръчен – 1 брой; - светлинен индикатор – 42 броя; - кабел с трудногорима изолация 2х0,8 мм2 – 240 м; - кабелен канал 11х11 – 240 м. 4.Изграждане на ПИИ на помещенията в Дирекция „Местни данъци и такси” в сградата на Община Горна Оряховица с монтиране на: - пожароизвестителен датчик оптично-димен – 10 броя; - пожароизвестителен датчик ръчен – 1 брой; - светлинен индикатор – 6 броя; - кабел с трудногорима изолация 2х0,8 мм2 – 120 м; - кабелен канал 11х11 – 75 м. Обособена позиция №2: Ще се изпълнят следните работи: - демонтаж на съществуващи бетонови бордюри; - демонтаж на съществуващи тротоарни плочи; - изкоп за ивични фундаменти с ширина 35 см; - ивична основа от бетон клас В15, двустранно армирана с мрежа N8 през 20 см; - стоманобетонов пояс с размери 25/35 см, армиран с 4 N10 и стремена 5 Ф6,5х120/м, през 25 см; - стоманобетонова плоча 8 см от бетон В20; - трошено-каменна фракция 4-11 мм с дебелина на слоя 10 см; - изравнителна циментова замазка; - колонки за ограда от метален кутиеобразен профил 40/40/3 мм, бетонирани минимум 40 см в бетона; - ажурна ограда от дървени елементи - хоризонтални дървени гредички 8/5 мм, на болтови връзки, към тях закрепени вертикални дъски 4/3. - боядисване на ограда с блажна боя в ярки цветове; - доставка и монтаж на детски съоръжения по спецификация към проект; - доставка и лепене на синтетична ударопоглъщаща настилка; След монтиране на всички съоръжения за игра и полагане на ударопоглъщащата настилка, да се възложи на независим орган за контрол изработване на Доклад за оценяване съответствието на площадката за игра съгласно Наредба №1 от 12.01.2009 г. за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра. Обособена позиция № 3: За доизграждане на отоплителната инсталация на Дневния социален патронаж, е необходимо да бъдат монтирани 13 /Тринадесет/ броя стоманени панелни радиатори с различни мощности и размери, посочени към количествено-стойностната сметка. Тръбната инсталация ще бъде изградена от пластмасови тръби PEX/AL с алуминиева флошка. На всеки радиатор ще бъде монтиран термовентил. Разположението на радиаторите, захранването и трасето на тръбопроводите е посочено в приложената схема. На съществуващата нагнетателна вентилация е необходимо да се монтира топлобменник за подгряване на пресния въздух. За охлаждане на две от помещенията – стая за персонала и офис, са предвидени 2 /Два/ броя климатици за охлаждане №9.

Прогнозна стойност без ДДС
38562.5 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2012 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Съгласно чл.59, ал.2 от ЗОП гаранцията за участие в процедурата е както следва: Обособена позиция № 1-725 ла; Обособена позиция № 2 - 300 лв.; Обособена позиция № 3- 900 лв, внесени по сметката на Община Горна Оряховица в банка Уникредит Булбанк АД, IBAN: BG 06 UNCR75273343690530, BIC КОД: UNCR BGSF. Съгласно чл. 59, ал.3 от ЗОП гаранцията за изпълнение се определя на 3 % от стойността на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение и за участие може да бъде представена като банкова гаранция - безусловна и неотменима, като срока на валидност на банковата гаранция за участие трябва да бъде не- по- малък от 6/шест /месеца, считано от крайния срок за подаване на оферти, а срока на банковата гаранция за изпълнение, задължително е с два месеца по- дълъг от срока за изпълнение на договора. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници- след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по т.1 и т.2 без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е осигурено от бюджета на Община Горна Оряховица.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

При участие на обединение се представя нотариално заверено копие от договор за създаване на обединението за изпълнение на настоящата поръчка, със срок на действие до плиключване на обектите. Ако участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица не е длъжен да създаде юридическо лице преди подписване на договора. При участие на обединение, включените в обединението лица отговарят съвкупно на минималните изисквания на Възложителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят е избрал критерий за избор на изпълнител икономически най-изгодна оферта. Във връзка с това, срокът за ипълнение на настоящата обществена поръчка, за всяка обособена позиция е съгласно предложението на участника, като част от методиката за оценка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик 1 "Документи за подбор" Предвид чл. 57, ал.2, т.1 от ЗОП в плик № 1 с надпис "Документи за подбор", участниците представят следните документи и информация: 1. Списък на всички документи, съдържащи се в офертата, подписан от участника- попълва се по образец №1. Документите се подреждат в последователност, съгласно списъка. Минимално задължително съдържание на списъка: - посочва се наименованието на всеки документ в плик № 1, дали е оригинал или заверено копие, на коя страница в офертата се намира. При описване на оригинални, подписани документи се посочва и лицето, което ги е подписало. 2. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. При участие на чуждестранно лице- копие на документ, удостоверяващ актуалния юридически статус на участника и правомощията на лицата, представляващи участника в настоящата процедура, съобразно националното му законодателство; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; за обединение- заверено копие от договор за създаване на обединението, документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 3. Административни сведения – попълва се образец № 2. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата – оригинал - представя се, когато офертата/ или някой документ от нея/ не е подписан от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата/ упълномощен и упълномощител/, както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата/ 5. Документ за регистрация по ЗДДС - регистрация по ЗДДС, ако е регистриран (копие). Ако участника не е регистриран по ЗДДС, указва това в офертата си. Образец № 6 на информация за общия оборот и за оборота на строителството за последните три години; - Образец № 7 на Списък на лицата на разположение на участника за изпълнение на работите, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството - Образец № 8 на Декларация относно липсата на обстоятелства по чл.47 ал.1, т.1/ от „а” до „д”/; чл. 47, ал.2, т.5 и чл. 47, ал.5, т.1 от Закона за обществените поръчки; - Образец № 9 на Декларация относно липсата на обстоятелства по чл.47 ал.1, т.2 и т.3; чл. 47, ал.2, т.1, т.3 и т. 4 и чл. 47, ал.5, т.2 от Закона за обществените поръчки; - Образец № 10 на декларация за запознаване с документацията за участие и за липса на възражения - Образец № 11 на информация относно участието на подизпълнители при изпълнение на обществената поръчка; - Образец № 12 на декларация от подизпълнител за съгласието му да участва като такъв; - Образец № 13 на декларация от участникът, че приема да отговаря за действията на подизпълнителя, като за свои действия - Образец № 14 на декларация за приемане на условията в проекта на договор - Образец № 16 на декларация по чл.56, ал.1, т.11 , че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд - Образец № 17 на декларация за техническо оборудване - Образец № 18 на количествена сметка. - Образец № 19 на Списък на договори за строителство, изпълнени през последните пет години (2007, 2008, 2009, 2010, 2011) Плик №2 "Техническо предложение" 1.Техническо предложение – Образец № 4 Участникът дава предложение по показатели Т1 и Т2, които са част от методиката за оценка. В плик № 2 участникът представя „Обяснителна записка – работен план, включително методологията на работа” – свободен текст. Образец на Оферта – Образец № 3; Образец № 15 на Проект на договор Плик № 3 "Предлагана цена": Ценово предложение, съгласно образец № 5 на Предлагана цена от документацията се поставя в отделен запечатан непрозрачен плик № 3 с надпис „Предлагана цена”.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверени копия на съставните части на годишните финансови отчети (счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите) за последните 3 финансови години (2009, 2010 и 2011), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. За физическите лица – копия от годишните данъчни декларации, заверени от НАП 2. информация за общия оборот и за оборота от изграждания и доизграждания за последните три години (2009г., 2010г., 2011г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си – образец № 6
Минимални изисквания: Минимално изискване към т.1 и 2: 1. През последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011) Участникът трябва да е реализирал оборот от обекти, с предмет подобен на настоящата обществена поръчка както следва: - за обособена позиция № 1 минимум 14 500 лв.; - за обособена позиция № 2 минимум 45 000 лв.; - за обособена позиция № 3 минимум 18 000 лв. В случаите когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания се отнасят за обединението като цяло. При участие на подизпълнител, минималните изисквания се прилагат в зависимост от вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договори за изпълнени обекти с предмет сходен с предмета на настоящата обществена поръчка през последните пет години (2007, 2008, 2009, 2010, 2011), придружен от препоръки за добро изпълнение. В препоръките трябва да се посочват стойността, датата и мястото на изпълнение , както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, в т.ч. изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката - Образец № 19. Участникът прилага копие на договорите по т.ІІ от образеца. 2. Списък на лицата на разположение на участника за изпълнение на работите, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството – образец № 7, придружен с документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и професионалният опит на лицата по списъка. 3. Копие от удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен и копие на талон. 4. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка – образец № 17.Участниците доказват наличната техника със заверени копия на регистрационни талони или с други документи, удостоверяващи собствеността или с окончателни договори за наем или с други подходящи документи /фактури за закупуване, инвентарен опис, договори за лизинг и др., от които е видно съответствието с минималните изисквания/. 5. Участникът трябва да е въвел система за управление на качеството, съответстваща на БДС EN ISO 9001, или еквивалентен стандарт – за всички обособени позиции. 6. За обособена позиция № 1 участникът трябва да представи копие от разрешително за извършване на дейността, предмет на настоящата обществена поръчка.
Минимални изисквания: 1.Участникът да има изпълнени договори, включващи дейности, сходни на предмета на поръчката, за последните пет години (2007,2008,2009,2010,2011 г.) в размер на: - за обособена позиция № 1 – 11 000 лв.; - за обособена позиция № 2 – 40 000 лв.; - за обособена позиция № 3 – 13 500 лв. 2 Участника трябва да разполага с минимален персонал за изпълнение на работите, включени в обхвата на поръчката с долу посочената квалификация или еквивалентна, както следва: За обособена позиция № 1: - минимум две лица, които притежават образователно – квалификационна степен „бакалавър” или по-висока по други специалности в област „технически науки”, завършили са курс за първоначална професионална подготовка във факултет „ПБЗН” при Академията на МВР и са работили не по-малко от 3 години в структурните звена за ПБЗН по съответното направление на дейност За обособена позиция № 2: - минимум един строителен техник с образователна степен „строителство” с минимум 3 г. професионален опит в областта на строителството; 1 лице, което ще осъществява контрол по качеството на обекта; 1 лице, което ще отговаря за безопасните и здравословни условия на труд на обекта За обособена позиция № 3: - минимум 3. за обособена позиция № 2 участникът трябва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на категорията на обекта или еквивалентен документ за чуждестранни участници – ІІІ група от първа до трета категория строежи; - за обособена позиция № 3 участникът трябва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на категорията на обекта или еквивалентен документ за чуждестранни участници – ІV-та група, V-та категория. 4 Участникът трябва да разполага с минимум: За обособена позиция № 1: - ръчни и електрически пробивни инструменти За обособена позиция № 2: - 1 бр. самосвал; 1 бр. вибратор за уплътняване на бетон; 1 бр. ударопробивна машина; 1 бр. ъглошлайф За обособена позиция № 3: - 1 бр. електрическа дрелка, пробивни режещи инструменти 5 Участникът трябва да представи копие на сертификат ISO 9001:2008 – за всички обособени позиции. 6 Участникът трябва да представи разрешително съгласно Наредба № Із – 2815 от 7.11.2011 г. В случаите, когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания се отнасят за обединението като цяло. При участие на подизпълнител, минималните изисквания се прилагат в зависимост от вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка; тежест: 60
Показател: Ценови критерий; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.10.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в стая 104 след заплащане на съответната сума в касата- стая 108. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.10.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в месеци

6

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.10.2012 г.  Час: 10:00
Място

Зала 102 в сградата на Община Горна Оряховица

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни представители, изрично упълномощени за участие в процедурата с нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Участниците имат публичен достъп до документацията на страницата на купувача: www.g-oryhovica.org

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.09.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Доизграждане на пожароизвестителна индталация сградата на Община Горна Оряховица"
1) Кратко описание

Доизграждане на пожароизвестителна индталация сградата на Община Горна Оряховица

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45300000

Описание:

Строителни и монтажни работи на инсталации

3) Количество или обем

Изграждане на ПИИ на фоайето на сградата на Община Горна Оряховица с монтиране на: - пожароизвестителен датчик оптично-димен – 5 броя; - пожароизвестителен датчик ръчен – 1 брой; - светлинен индикатор – 2 броя; - кабел с трудногорима изолация 2х0,8 мм2 – 85 м; - кабелен канал 11х11 – 85 м. 2.Изграждане на ПИИ на първи етаж – Голяма зала в сградата на Община Горна Оряховица с монтиране на: - пожароизвестителен датчик оптично-димен – 12 броя; - пожароизвестителен датчик ръчен – 1 брой; - светлинен индикатор – 3 броя; - кабел с трудногорима изолация 2х0,8 мм2 – 180 м; - кабелен канал 11х11 – 180 м. 3.Изграждане на ПИИ на гараж и складови помещения в сградата на Община Горна Оряховица с монтиране на: - пожароизвестителен датчик оптично-димен – 48 броя; - пожароизвестителен датчик ръчен – 1 брой; - светлинен индикатор – 42 броя; - кабел с трудногорима изолация 2х0,8 мм2 – 240 м; - кабелен канал 11х11 – 240 м. 4.Изграждане на ПИИ на помещенията в Дирекция „Местни данъци и такси” в сградата на Община Горна Оряховица с монтиране на: - пожароизвестителен датчик оптично-димен – 10 броя; - пожароизвестителен датчик ръчен – 1 брой; - светлинен индикатор – 6 броя; - кабел с трудногорима изолация 2х0,8 мм2 – 120 м; - кабелен канал 11х11 – 75 м.

Прогнозна стойност, без ДДС
6062.5 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Изграждане на детска площадка ОДЗ "Елена Грънчарова""
1) Кратко описание

Изграждане на детска площадка ОДЗ "Елена Грънчарова

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212100

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на съоръжения за отдих и развлечения

3) Количество или обем

Ще се изпълнят следните работи: - демонтаж на съществуващи бетонови бордюри; - демонтаж на съществуващи тротоарни плочи; - изкоп за ивични фундаменти с ширина 35 см; - ивична основа от бетон клас В15, двустранно армирана с мрежа N8 през 20 см; - стоманобетонов пояс с размери 25/35 см, армиран с 4 N10 и стремена 5 Ф6,5х120/м, през 25 см; - стоманобетонова плоча 8 см от бетон В20; - трошено-каменна фракция 4-11 мм с дебелина на слоя 10 см; - изравнителна циментова замазка; - колонки за ограда от метален кутиеобразен профил 40/40/3 мм, бетонирани минимум 40 см в бетона; - ажурна ограда от дървени елементи - хоризонтални дървени гредички 8/5 мм, на болтови връзки, към тях закрепени вертикални дъски 4/3. - боядисване на ограда с блажна боя в ярки цветове; - доставка и монтаж на детски съоръжения по спецификация към проект; - доставка и лепене на синтетична ударопоглъщаща настилка; След монтиране на всички съоръжения за игра и полагане на ударопоглъщащата настилка, да се възложи на независим орган за контрол изработване на Доклад за оценяване съответствието на площадката за игра съгласно Наредба №1 от 12.01.2009 г. за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра.

Прогнозна стойност, без ДДС
25000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция "Доизграждане на на отоплителна инсталация и вентилация на ДСП гр. Горна Оряховица"
1) Кратко описание

Доизграждане на на отоплителна инсталация и вентилация на ДСП гр. Горна Оряховица

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45311000

Описание:

Работи по изтегляне на кабели за електрически инсталации и по свързване на електрически инсталации

3) Количество или обем

За доизграждане на отоплителната инсталация на Дневния социален патронаж, е необходимо да бъдат монтирани 13 /Тринадесет/ броя стоманени панелни радиатори с различни мощности и размери, посочени към количествено-стойностната сметка. Тръбната инсталация ще бъде изградена от пластмасови тръби PEX/AL с алуминиева флошка. На всеки радиатор ще бъде монтиран термовентил. Разположението на радиаторите, захранването и трасето на тръбопроводите е посочено в приложената схема. На съществуващата нагнетателна вентилация е необходимо да се монтира топлобменник за подгряване на пресния въздух. За охлаждане на две от помещенията – стая за персонала и офис, са предвидени 2 /Два/ броя климатици за охлаждане №9.

Прогнозна стойност, без ДДС
7500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение