00616-2012-0001
Технически редакции | ||
28.02.2012 10:44 ч. : | служебно вписване | |
затвори |
Технически редакции | ||
28.02.2012 10:43 ч. : | 1.Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й. Гаранцията за участие в обществената поръчка е в размер 240,00лв.Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или в брой на касата на Община Якоруда под формата на парична гаранция или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 90 (деветдесет) дни от датата на представяне на офертата. Срокът може да се удължава по обосновано искане на Възложителя.Банковата гаранция за участие се изготвя по Образец № 23 към конкурсната документация.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: Корпоративна търговска банка АД BIC: KORPBGSF IBAN: BG46KORP9220 33 37963501 В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното: „Упражняване на строителен надзор в процеса на строителството на обект: “Рехабилитация на улично осветление в гр. Якоруда, с. Юруково, с. Конарско, с. Аврамово, с. Черна места”. Комисията изисква от участника представяне на документ за внесена гаранция за участие, при условие че същият не е представен в офертата поради пропуск. Комисията няма да приема за валидна гаранция за участие, която е внесена/учредена след крайния срок за подаване на офертите, с цел осигуряване на равнопоставеност между всички участници в процедурата. Внесената гаранция за участие е задължителен елемент от фактическия състав по подаване на оферта за участие и следва да е налице към момента на подаването на офертата. При първоначалния преглед на офертите, комисията не извършва преглед по същество на реквизитите на банковата гаранция и нейното съответствие с изискванията на възложителя. Проверката по същество се извършва на етап преглед за съответствие с критериите за подбор. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който: а) не е представил документ за внесена гаранция за участие или; б) е представил документ за внесена гаранция за участие, който не отговаря на изискванията на възложителя, или; в) e представил банкова гаранция, в която не е изрично посочено, че тя: е безусловна и неотменима или; е в полза на Възложителя, или; е със срок на валидност 100 (сто) или повече дни от датата на представяне на офертата, или е за настоящата обществена поръчка; в текста на банковата гаранция липсва някое от условията, посочени в Образец № 23 от настоящата документация. 2.Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% /три на сто/ от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път под формата на парична гаранция или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, същата се изготвя по Образец № 24 към конкурсната документация, като в нея е изрично записано, че: е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност най – малко за срока на изпълнение на договора; има възможност за нейното усвояване на части. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на договора, за който се представя гаранцията. | техническа редакция |
затвори |
BG-Якоруда: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община "Якоруда" - област Благоевград, ул. "Васил Левски" № 1, За: Магдалена Богданова, България 2790, Якоруда, Тел.: 07442 2291, E-mail: oba_yda@abv.bg, Факс: 07442 2628
Място/места за контакт: ул. "Васил Левски" № 1Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://yakoruda.gateway.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://yakoruda.gateway.bg/.
Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.
Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.
Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Упражняване на строителен надзор по време на строителството за обект: “Рехабилитация на улично осветление в гр. Якоруда, с. Юруково, с. Конарско, с. Аврамово, с. Черна места”, в изпълнение на: Договор с идентификационен номер 01/322/00622/27.06.2011г. "Рехабилитация на улично осветление в град Якоруда и съставни населени места на общината. Изграждане на система за управление и мониторинг на уличното осветление в общината", с финансиране от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г. /ПРСР/
Предмет на настоящата обществена поръчка е Упражняване на строителен надзор по време на строителството за обект: “Рехабилитация на улично осветление в гр. Якоруда, с. Юруково, с. Конарско, с. Аврамово, с. Черна места”, в изпълнение на: Договор с идентификационен номер 01/322/00622/27.06.2011г. "Рехабилитация на улично осветление в град Якоруда и съставни населени места на общината. Изграждане на система за управление и мониторинг на уличното осветление в общината", с финансиране от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г. /ПРСР/ В рамките на настоящата обществена поръчка Изпълнителят следва да извърши следните дейности: Упражняване на строителен надзор, съгласно изискванията на ЗУТ и приложимите подзаконови нормативни актове по време на строителните работи, така че да се гарантира изпълнението им в съответствие с проектите, изискванията на българското законодателство и на възложителя. Издаване на всички актове, протоколи и други документи по време на строителството, необходими за получаване на разрешение за ползване, в съответствие с действащото българско законодателство. Осигуряване на своевременно и безпрепятствено издаване на разрешение за ползване на обекта, по реда на действащото законодателство. Извършване на дейностите в срока за съобщаване на дефекти, съгласно действащото българско законодателство, Техническите спецификации към настоящата документация и договора за възлагане на обществената поръчка. Пълният обхват на дейностите, дължими от изпълнителя са посочени в Техническите спецификации и проекта на договор. За изпълнение на тази поръчка, изпълнителят следва да докаже възможност да изпълни видове дейности, описани в Техническите изисквания и спецификации, да представи изискуемите сертификати, лицензи и/или други нормативно определени документи за това и предложи цена за изпълнението на поръчката. Основните цели, които са представени пред възложителя, чрез реализация на настоящата обществена поръчка, са намаляване разходите за подръжка и удовлетворяване на съвременните европейски норми в уличното осветление на град Якоруда и съставните населени места на територията на Община Якоруда и като следствие от това-намаляване на разходваните средства, осигуряване на качествено осветление и обезопасяване на движението в зоните с натоварено движение, както и на централните улици в населените места. Тези цели могат да бъдат постигнати чрез нови енергийноефективни тела за улично осветление, както и чрез реализацията на технологичния процес на тяхната експлоатация, чрез внедряване на съвременна система за управление на уличното осветление.
71520000, 71521000
Описание:
НЕ
НЕ
В ценовата си оферта участниците посочват обща цена за изпълнение на дейностите.
410
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й. Гаранцията за участие в обществената поръчка е в размер 240,00лв.Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или в брой на касата на Община Якоруда под формата на парична гаранция или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 90 (деветдесет) дни от датата на представяне на офертата. Срокът може да се удължава по обосновано искане на Възложителя.Банковата гаранция за участие се изготвя по Образец № 23 към конкурсната документация.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: Корпоративна търговска банка АД BIC: KORPBGSF IBAN: BG46KORP9220 33 37963501 В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното: „Упражняване на строителен надзор в процеса на строителството на обект: “Рехабилитация на улично осветление в гр. Якоруда, с. Юруково, с. Конарско, с. Аврамово, с. Черна места”. Комисията изисква от участника представяне на документ за внесена гаранция за участие, при условие че същият не е представен в офертата поради пропуск. Комисията няма да приема за валидна гаранция за участие, която е внесена/учредена след крайния срок за подаване на офертите, с цел осигуряване на равнопоставеност между всички участници в процедурата. Внесената гаранция за участие е задължителен елемент от фактическия състав по подаване на оферта за участие и следва да е налице към момента на подаването на офертата. При първоначалния преглед на офертите, комисията не извършва преглед по същество на реквизитите на банковата гаранция и нейното съответствие с изискванията на възложителя. Проверката по същество се извършва на етап преглед за съответствие с критериите за подбор. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който: а) не е представил документ за внесена гаранция за участие или; б) е представил документ за внесена гаранция за участие, който не отговаря на изискванията на възложителя, или; в) e представил банкова гаранция, в която не е изрично посочено, че тя: е безусловна и неотменима или; е в полза на Възложителя, или; е със срок на валидност 90 (деветдесет) или повече дни от датата на представяне на офертата, или е за настоящата обществена поръчка; в текста на банковата гаранция липсва някое от условията, посочени в Образец № 23 от настоящата документация. 2.Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% /три на сто/ от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път под формата на парична гаранция или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, същата се изготвя по Образец № 24 към конкурсната документация, като в нея е изрично записано, че: е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност най – малко за срока на изпълнение на договора; има възможност за нейното усвояване на части. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на договора, за който се представя гаранцията.
Финансирането на настоящата обществена поръчка се осъществява от ДФ "Земеделие" по Програма за развитие на селските райони за периода 2007-2013г. (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР) Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка ще се извършват по следната схема: Аванс, в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора за възлагане на малка обществена поръчка. Авансът е платим в срок до 20 (двадесет) работни дни след подписване на договора за възлагане на малката обществена поръчка, по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в договора, срещу представена фактура. Междинно плащане, в размер до 50% (петдесет процента) от стойността на договора за възлагане на малка обществена поръчка Междинното плащане се извършва срещу представени: Представен Констативен протокол, удостоверяващ изпълнението на 50% (петдесет процента) от обема на строително монтажните работи фактура от страна на Изпълнителя. Междинно плащане, в размер до 10% (десет процента) от стойността на договора за възлагане на малка обществена поръчка Междинното плащане се извършва срещу представени: Подписан Констативен акт обр. 15 за установяване годността за приемане на строежа, съгласно изискванията на Техническите спецификации и договора за възлагане на обществената поръчка и фактура от страна на Изпълнителя. Окончателно плащане, в размер на останалите 20% (двадесет процента) от договора за възлагане на малка обществена поръчка – в срок до 20 (двадесет) работни след издаване на разрешение за ползване на Обекта, съгласно изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и представена фактура.
В случай че участникът е обединение, участниците в него трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката („водещ съдужник на обединението”). В случай че участникът е обединение, изискването за наличие на лиценз по чл. 167 от ЗУТ се отнася за всички членове в обединението. В случай, че участник в конкурса е обединение, документите за икономическо и финансово състояние, и технически възможности ще се прилагат от членовете на обединението поотделно, а на изискванията на възложителя обединението отговаря като цяло. Административните изисквания на конкурсната документация се прилагат за всеки от участниците в обединението поотделно. В случай че участникът е обединение, участниците в него сключват договор/споразумение помежду си, което задължително трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Водещия съдружник на обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки съдружник на обединението/консорциума; Всички съдружници на обединението са задължени да останат в него за целия период на провеждане на процедурата; Съставът на обединението няма да се променя след подаването на оферта Всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно по закон за изпълнението на договора, Изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия съдружник на обединението/консорциума, включително и плащанията по сключения договор. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение/консорциум, или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
Възложителят си запазва правото при необходимост да възлага допълнителни работи, станали необходими в процеса на изпълнението, съгласно чл. 53, ал. 1, т. 10 и т. 11 от НВМОП при наличие на законовите предпоставки.
НЕ
ДА
Кандидатът следва да притежава валиден лиценз за извършване на дейности по чл.166 ал.1, т.1 и чл.167 от ЗУТ.
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открит конкурс
НЕ
ДА
Сумата за закупуване на документацията за участие е без ДДС и следва да бъде внесена в брой, в касата на Община Якоруда, при получаване на документацията или по банков път: Корпоративна търговска банка АД BIC: KORPBGSF IBAN: BG26KORP9220 8437965744 код за вид плащане 447000, когато лицето е поискало документацията да му бъде изпратена от възложителя, се изпраща по куриер за сметка на кандидата.
Български
90
град Якоруда, ул."Васил Левски"№1, зала на общински съвет, етаж 1
При отварянето на офертите имат право да присъстват Участниците в конкурса могат да присъстват лично (в този случай представят лична карта и документ, удостоверяващ, че са законни представители на съответния участник) или чрез упълномощени представители (с нотариално заверено пълномощно).
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Финансирането се осъществява от ДФ "Земеделие" по Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г. /ПРСР/, подкрепяна от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР). Финансирането е предвидено съгласно Договор с идентификационен номер 01/322/00622/27.06.2011г. "Рехабилитация на улично осветление в град Якоруда и съставни населени места на общината. Изграждане на система за управление и мониторинг на уличното осветление в общината".
Пълен достъп до документацията за участие по електронен път се предоставя на интернет адрес на Община Якоруда: http://yakoruda.gateway.bg/
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
15.02.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ