00398-2011-0009

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински Университет - София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, ет.10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет.10, стая 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Р-тел отдел "ОП"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, ет.10, стая 21, За: г-жа Лидия Живкова, България 1431, София, Тел.: 02 9152111, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Експерт ОП в отдел "ОП"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Медицински Университет - София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист ОП в отдел "ОП"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на апаратура и оборудване за нуждите на Център по молекулна медицина при Медицински университет - София по 5 обособени позиции, по инфраструктурен проект “ДОИЗГРАЖДАНЕ НА ЗВЕНА „КЛЕТЪЧНИ И ТЪКАННИ КУЛТУРИ” и „МИКРОЧИПОВЕ И ЛАЗЕРНА МИКРОДИСЕКЦИЯ” КЪМ ЦЕНТЪР ПО МОЛЕКУЛНА МЕДИЦИНА, МУ-СОФИЯ”– договор 8И-2009/26.03.2010, финансиран от СМН, МУ-София.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Център по молекулна медицина – Катедра химия и биохимия , ул. " Здраве" № 2
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на апаратура и оборудване за нуждите на Център по молекулна медицина при Медицински университет - София по 5 обособени позиции, по инфраструктурен проект “ДОИЗГРАЖДАНЕ НА ЗВЕНА „КЛЕТЪЧНИ И ТЪКАННИ КУЛТУРИ” и „МИКРОЧИПОВЕ И ЛАЗЕРНА МИКРОДИСЕКЦИЯ” КЪМ ЦЕНТЪР ПО МОЛЕКУЛНА МЕДИЦИНА, МУ-СОФИЯ”– договор 8И-2009/26.03.2010, финансиран от СМН, МУ-София, съгласно спецификация - Приложение №1 /неразделна част от документацията/, както следва:1. Оборудване за лаборатория за молекулярна биология; 2.Фризер за дълбоко замразяване; 3.Хладилник, фризер; 4.Шейкъри и хомогенизатори; 5. Десикатор;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно заложеното в документацията.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

45


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие по обособени позиции е в размер без ДДС, както следва:За 1-ва -240,00 лв.; 2-ра поз.-258,00лв.;3-та поз.-30,00лв.;4-та поз.-165,00лв.;5-та поз.-0,00лв.;При участие в цялата поръчка - 693,00лв. Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане чл.61 от ЗОП и с валидност равна на валидността на офертата. Гаранция за изпълнение - 3% от стойността на договора без ДДС.Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска банка в полза на Възложителя- банкова сметка на Ректората на МУ - София за внасяне на паричната гаранция- IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ.Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение става съгласно договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път от Медицински факултет при Медицински университет - София, съгласно оферираната цена не по-късно от 20 календарни дни от доставката на апаратурата и оборудването, монтажа, пускане в експлоатация, осигуряване на ръководство за работа с апаратурата и оборудването на български език, обучение на персонала, гаранционни карти и след представяне от изпълнителя на доставна фактура - оригинал на името и с данни на Медицински факултет и подписване на двустранен приемателно-предавателен протокол за извършената доставка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците представят оригинал или нотариално заверено копие на удостоверение за актуално състояние издадено от търговското отделение на съответния окръжен съд, ( за непререгистрираните търговци) не по-рано от три месеца преди подаване на офертите или удостоверение за актуално състояние, издадено от ТР към АВ, не по-рано от 3 месеца преди подаването на офертите, в случаите, когато участникът е ново регистриран или пререгистриран търговец. Участниците представят копие от документа за регистрация заверени с подпис и печат. Допуска се представянето на ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или ЕТ копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице. Удостоверение с идентиф. № /код по Булстат/; удостоверение за регистрация с идентиф.№ по ДДС (за регистрираните по ЗДДС). Документите за регистрация и други, за които не се изисква оригинал, с изключение на удостоверението за актуално състояние, могат да се представят като фотокопия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат. Възложителят отстранява от участие в процедурата кандидат или участник: - при обстоятелствата визирани в чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47, ал.2: участникът е в открито производство по несъстотелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон. Ако участникът е чуждестранно лице и се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове,включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; -участникът е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. - участникът има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.Това изискване се отнася и за управителите или за членовете на управителните органи на участниците,а в случай, че членове са юридически лица - за техните представители в съответния управителен орган. -не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Приложение № 5 на документацията за участие и съгласно изискванията на чл. 68 ал. 8 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил необходимите и изброени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП допълнително изискуеми документи в срок; -чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията. -при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП. -представената оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от Закона за обществените поръчки – Офертата на участника не съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 с надпис: „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от Възложителя, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите за изпълнение на поръчката съобразно избрания от Възложителя критерии и посочените в документацията изисквания; Плик № 3 с надпис: „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника -при непредставяне на извлечения от каталози или фирмени брошури, доказващи съответствието на съответната апаратурата и оборудването и др. изисквания на Възложителя посочени в настоящята документация; -при представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника, съгласно чл.50, ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП;
Минимални изисквания: Заверено от участника копие от годишния финансов отчет за предходната финансова година, вкл. отчета за приходите и разходите заверени в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството. В случай, че са новорегистрирани, такива документи не се изискват; - Информация за общия оборот и за оборота на стоките, обект на поръчката за последните 3 /три/ години в табличен вид в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП;
Минимални изисквания: Списък на основните договори за подобни доставки извършени през последните три години, включ. стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. ISO 9001 на производителя и на доставчика /Изпълнителя/, СЕ марка, DIN и др. посочени за всяка обособена позиция в Приложение № 1а от документацията /за стоките за които се изискват такива/; сертификат /документ за упълномощаване/ за извършване на гаранционен и извънгаранционен сервиз, издаден от фирмата производител на съответния апарат/ оборудване/; оторизационни писма от производителя за оторизиране на участника за доставка на съответната техника и всички изискуеми документи съгласно Приложения №№ 1, 2 и 5 от документацията за участие. Задължително се представят извадки от фирмени брошури и/или каталози, само страниците, касаещи съответната апаратура, заверени с подпис и печат на всяка страница, доказващи съответствието с изискванията на Възложителя. В горния десен ъгъл на представените извадки от каталози и брошури се посочва номерът на позицията или подпозицията , за която се отнасят.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 27 от 25.02.2011 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.06.2011 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-15.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акд. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦООЗ, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 9152 111.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.07.2011 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.07.2011 г.  Час: 10:30
Място

зала №6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦООЗ.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управители или упълномощени от тях представители / по 1 от участник/, както и представители на средствата за масова информация и на юрид.лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://mu-sofia.bg/- обществени поръчки - обяви и съобщения.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от публикуването на решението и обявлението в Регистъра на обществените поръчки или обявление в Дъпжавен вестник, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура. Решенията на Възложителя се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.06.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Оборудване за лаборатория за молекулярна биология
1) Кратко описание

Оборудване за лаборатория за молекулярна биология

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45
5) Допълнителна информация

Финансов лимит в размер на 32 000,00 лв. с ДДС.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Фризер за дълбоко замразяване
1) Кратко описание

Фризер за дълбоко замразяване

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45
5) Допълнителна информация

Финансов лимит в размер на 34 400,00 лв. с ДДС.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Хладилник, фризер
1) Кратко описание

Хладилник, фризер

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45
5) Допълнителна информация

Финансов лимит в размер на 4000,00 лв. с ДДС.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Шейкъри и хомогенизатори
1) Кратко описание

Шейкъри и хомогенизатори

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45
5) Допълнителна информация

Финансов лимит в размер на 22 000,00 лв. с ДДС.


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Десикатор
1) Кратко описание

Десикатор

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45
5) Допълнителна информация

Финансов лимит в размер на 1 000,00 лв. с ДДС.