00044-2011-0056
BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА", бул. "Македония" № 3, За: инж.Елена Йорданова, България 1606, София, Тел.: 02 9173396, Факс: 02 9173398
Място/места за контакт: Д-ция "Обществени поръчки и правно обслужване"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.napi.government.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.napi.government.bg/orubrik.php?r=11.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА", бул. Македония № 3, За: Завеждащ деловодството на АПИ, България 1606, София, Тел.: 02 9520525
Място/места за контакт: ДеловодствоМинистерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ.
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
„Определяне на изпълнител на консултантска услуга във връзка с ДОПЪЛНИТЕЛНО ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВОТО НА ОБЕКТ: ПЪТ Е-85 (I-5) “КЪРДЖАЛИ – ПОДКОВА” от км 342+639.41 до км 367+427 и пътна връзка „Фотиново” от км 0+000 до км 2+368”
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на обществената поръчка е консултантска услуга във връзка с допълнителното проектиране и строителството на: Е-85 (I-5) “КЪРДЖАЛИ – ПОДКОВА” от км 342+639.41 до км 367+427 и пътна връзка „Фотиново” от км 0+000 до км 2+368 (рехабилитация и реконструкция – от км 342+639.41 до км 350+858,31 и ново строителство - от км 343+200 = 349+996 (от рехабилитацията) до км 367+427 и пътна връзка „Фотиново” от км 0+000 до км 2+368)
71521000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Консултантът има задължението да изпълни следното: А. изготвяне на комплексен доклад - оценка на съответствието на Инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите в частта на допълнителното проектиране в съответствие с изискванията на ЗУТ и другите Законови разпоредби; Б. извършване на строителен надзор в съответствие с изискванията на чл.168 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове. В. отчитане хода на изпълнение на Договора с Изпълнителя и на извършените СМР; Г. съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на Строежа в експлоатация; Д. изготвяне на Технически паспорт на Строежа съгласно Наредба № 5 / 28.12.2006 г. Е. Изпълнение на всички останали задължения на КОНСУЛТАНТА, предвидени в договора за изпълнение на обществената поръчка, Договора с ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и Законовите разпоредби. Участъци: 1. Път І-5 “Кърджали-разклон Джебел” – рехабилитация и реконструкция от км 342+639.41 до км 350+858,31 2. Път Е-85 (І-5) “Разклона Джебел – Подкова” – ново строителство от км 343+200 =349+996 (от рехабилитацията) до км 367+427 и пътна връзка „Фотиново” от км 0+000 до км 2+368 • Участък 1. включва основен ремонт (рехабилитация) на обект: Път І-5 “Кърджали – разклон Джебел” от км 342+639,41 до км 350+858,31. Начало на участъка: км 342+639,41 – преди кръстовището за бул. “България” в гр. Кърджали. Край на участъка: км 350+858,31 – при разклона за гр.Джебел, след моста при км 350+750. по съществуващия път І-5. Преди края на участъка за рехабилитация на км 349+996 се отделя новото трасе на пътя за Маказа Пътният участък е разположен на територията на Област Кърджали, като преминава през гр. Кърджали от км 342+639 до км 346+380. Клас на пътя: І-ви клас Проектна скорост: 50 км/ч в градска част и 80 км/ч в извънградската зона Дължина: 8,2189 км Габарит: - съгласно регулацията на гр. Кърджали: - от км 342+639 до км 344+010 – платна за движение 2 х 6,00 (6,50 – 10,50) м и тротоари 2 х (2,00 – 3,00) м; - от км 344+010 до км 344+650 – платна за движение 2 х 7,50 м, трета лента за товарни автомобили – 1 х (3,00 – 3,20) м, разделителна ивица – 1 х (2,00 – 2,50) м и тротоари 2 х (2,00 – 3,00) м; - от км 344+650 до км 346+380– платна за движение 2 х (7,50 – 9,50) м, разделителна ивица – 1 х (2,00 – 2,50) м и тротоари 2 х (2,00 – 3,00) м; - извън града: - от км 346+380 до км 350+510 – платна за движение 2 х (8,50 – 9,55) м, разделителна ивица – 1 х (2,00 – 2,50) м и банкети 2 х 1,50 м; - от км 350+510 до км 350+858,31 – участък с преоформяне на пътното платно от 4 ленти за движение и разделителна ивица в обхвата на пътното кръстовище на 2 ленти с ширина по 4,50 м. • Участък 2. е ново строителство ІІ-ри етап на Път І-5 (Е 85) “Разклона Джебел – Подкова” от км 343+200 = 349+996 (от проекта за рехабилитация) до км 367+427 и пътна връзка Фотиново от км 0+000 до км 2+368. Проектът има следните характеристики: Клас на пътя: І-ви клас Проектна скорост: 80 км/ч за директното трасе и 60 км/ч за връзката за с. Фотиново Дължина: 24,227 км директното трасе и 2,368 км връзката за с. Фотиново Габарит: Г 10,50 - директното трасе и Г 9 - връзката за с. Фотиново
НЕ
27
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е 8 000 (осем хиляди) лева. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на три на сто от общата цена по договора за обществената поръчка без ДДС. Срокът на валидност на банковата гаранция е 30 дни след датата на издаване на разрешение за ползване на Строежа; Гаранциите се представят в една от следните форми: депозит на парична сума по следната банкова сметка на АПИ: /БНБ – централно управление, IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC BNBGBGSD/ или безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Когато гаранцията е под формата на банкова гаранция, същата следва да бъде издадена по образците, приложени към документацията за участие или в друга форма съдържаща същите или по-добри условия за Възложителя и да бъде предоставена в оригинал. Банковата гаранция за изпълнение на договора следва да бъде издадена от банка с присъден инвестиционен рейтинг от призната от БНБ по реда на чл. 40, ал. 2, т. 2 от Закона за кредитните институции агенция за външна кредитна оценка.
1.Цената за изпълнение на Договора представлява цялостното и окончателно възнаграждение на Консултанта за услугите по този Договор.Заплащането на предоставените услуги се извършва по банков път, в български лева. Ако е дължим съгласно действащото законодателство данък върху добавената стойност, същият се начислява върху цената за изпълнение на договора.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ изплаща Цената за изпълнение на Договора за изпълнение на обществена поръчка, както следва: А. 27 месечни плащания, всяко от които в размер на 1/27 от размера на Цената за изпълнение на Договора. Първият месец, за която се дължи плащане по тази точка, е месецът, започващ на датата за начало на изпълнението, посочена в уведомлението за начало на изпълнението съгласно Договора. Всяко месечно плащане се намалява с удръжките за формиране на окончателно плащане по т. Б. Месечното плащане се извършва в срок от 60 дни след по-късната дата измежду последния ден на месеца, през който са предоставени услугите, и датата на издаване на данъчната фактура за съответното месечно плащане. Б. Окончателно плащане, формирано от удръжки в размер на 10% от всяко месечно плащане по т. А. Окончателното плащане се извършва в срок от 60 дни от по-късната дата измежду датата на съставяне на Сертификата за окончателно завършване и датата на издаване на данъчна фактура за Окончателното плащане. 2. В случай че по причини извън контрола на КОНСУЛТАНТА не бъде съставен Сертификат за окончателно завършване до изтичане на 27 месеца от началото на изпълнението, КОНСУЛТАНТЪТ може да прекрати договора с едномесечно писмено предизвестие, отправено до ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. В този случай КОНСУЛТАНЪТ губи правото да получи окончателното плащане по т. Б. В случай че КОНСУЛТАНТЪТ не прекрати договора по реда на тази т.2, той е длъжен да продължи да предоставя Консултантските услуги до съставянето на сертификат за окончателно завършване или до прекратяване на Договора с ИЗПЪЛНИТЕЛЯ без право на допълнително възнаграждение.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с които е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.
При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи следните документи: 1. Документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. В документите по тази точка се включват и удостоверения за наличие или липса на задължения към държавата и община, на основание чл.87, ал.6 от ДОПК, или, в случаите когато участникът е чуждестранно лице, съответен документ, издаден от компетентните органи на държавата на участника, за наличие или липса на парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен, издадени най-късно 6 (шест) месеца преди подписване на Договора. Не се изисква представяне на документите в случаите по чл. 42, ал. 2 от ЗОП. Когато участникът е обединение, документите се представят от всеки един от партньорите в обединението. 2. Лиценз за упражняване на дейността – извършване оценка на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор, съгласно ЗУТ и другите нормативни актове, или копие от документ, удостоверяващ правото да се извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Когато участникът е обединение, документът се представя от поне един от партньорите в обединението. 3. Гаранция за изпълнение на поръчката в съответствие с условията в обявлението за обществена поръчка и раздел XV от документацията. 4. Копия от валидни застраховки: а) За професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ в качеството на лице, извършващо оценка на съответствието на инвестиционния проект по смисъла на ЗУТ и като лице, извършващо строителен надзор по силата на ЗУТ. б) За допълнителна професионална отговорност на основание чл. 173, ал.1 от ЗУТ. Тази застраховка обезпечава професионалната отговорност на Консултанта (а) като лице, извършващо оценка на съответствието на инвестиционния проект по смисъла на ЗУТ и (б) като лице, извършващо строителен надзор по силата на ЗУТ. Застраховките по точка б са: - със застрахователна сума в размер на не по-малко от 500 000 (петстотин хиляди) лева, с лимит на отговорността за отделно събитие в размер на 250 000 (двеста и петдесет хиляди) лева за застраховката за дейностите като лице, извършващо оценка на съответствието на инвестиционния проект; - със застрахователна сума в размер на не по-малко от 3 500 000 (три милиона и петстотин хиляди) лева, с лимит на отговорността за отделно събитие в размер на 500 000 (петстотин хиляди) лева за застраховката за дейностите като лице, извършващо строителен надзор.Застраховките по т. б следва да покриват единствено рисковете, свързани с реализацията на този строеж. 5. Лицето, определено за изпълнител на обществената поръчка, който ще изпълни обществената поръчка с определен брой служители, които не са граждани на държава – членка на ЕС, или на държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, при подписването на договора следва да представи документ/и от компетентните български институции удостоверяващ/и, че е получил съответните визи, разрешения за пребиваване и разрешения за работа за за общия брой служители, които ще използва по време на изпълнение на задълженията си. 6. Действащи договори (трудови, консултантски или др.) между Консултанта и лицата по т. III 2.3,дясна колона т.1.3.1, от които се вижда, че тези лица са обвързани с Консултанта за изпълнение на функциите им. Договорите по тази точка трябва да бъдат безсрочни или сключени за срока на изпълнение на консултантските услуги. 7.Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение.
НЕ
ДА
По чл.166, чл.229 от ЗУТ и НАРЕДБА за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор.
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Документацията се получава в административната сграда на АПИ, партер, от 14:00 до 16:00 часа всеки работен ден, след обнародване на обявлението в електронната страница на ДВ. Стойността на документацията се превежда по банков път по сметка на Възложителя (АПИ): БНБ - централно управление, ІBAN: BG 66 BNBG 9661 3100 1659 01, BIC: BNBG BGSD или в касата на АПИ всеки работен ден от 14:00 до 16:00 часа.
Български
120
Сградата на АПИ, ет.7, ст.702
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Оперативна програма "Транспорт" - ОП-Т; Operational Programme Transport -OP-T.
Документацията по процедурата е публикувана на интернет адрес на АПИ: www.napi.government.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 3 и 4 от ЗОП. На обжалване подлежи всяко решение на възложителите в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител. Жалба може да се подава от всяка от лицата, посочени в чл. 120, ал. 4 от ЗОП. Когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.
15.04.2011 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ