01547-2017-0003
Технически редакции | ||
08.01.2021 14:09 ч. : | 01547-2018-0003 | промяна преди публикуване |
08.01.2021 14:09 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
08.01.2021 14:14 ч. : | 2018 | промяна преди публикуване |
08.01.2021 14:09 ч. : | 2021 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.01.2021 14:09 ч. : | 08/01/2021 14:09 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.01.2021 14:09 ч. : | 08/01/2021 14:09 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Варна:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Секторен
BG331, Пристанище Варна ЕАД, пл. Славейков № 1, За: Галина Неделчева, България 9000, Варна, Тел.: 052 692467, E-mail: zop@port-varna.bg, Факс: 052 632953
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.port-varna.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://port-varna.bg/bg/Profile/Public-orders.
Пристанищни дейности
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
Рамково споразумение с трима потенциални изпълнители за строителство, рехабилитация, основен, текущ и авариен ремонт на сгради част от пристанищната инфраструктура за нуждите на „Пристанище Варна“ ЕАД по изпълнение на договор № 30/30.05.2006 г. с Министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията, за сметка на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“.
III: Условия на договора
рамково споразумение
НЕ
BG331, Стимекс ЕООД, ул. „Архитект Петко Момчилов“ № 26, България 9000, Варна, Тел.: 052 303477, E-mail: stimex@eskana.com, Факс: 052 303477
Интернет адрес/и:
URL: https://www.stimex.bg/.
Изпълнителят е МСП: не
НЕ
Възложителят възлага, а Изпълнителят приема да извърши срещу заплащане със собствени материали, техника и човешки ресурси изпълнение на обект: „Ремонт на врати в магазии с обособени позиции за пристанище Варна - изток и пристанище Варна – запад“, съгласно Техническа спецификация на Възложителя, Техническо и Ценово предложение към оферта рег. № 914/20.10.2020 г. на Изпълнителя. Срокът за изпълнение на поръчката тече от датата на писмено уведомяване за осигурени технически условия за работа.
20.11.2020 г.
15.12.2020 г.
НЕ
IV: Приключване на договора
договорът е изпълнен
17.12.2020 г.
НЕ
ДА
ДА
НЕ
V: Допълнителна информация
Съгласно клаузите на сключения договор: 1. Общата стойност за изпълнение на обекта е стойността на действително технологично необходими, съгласувани и извършени количества, вкл. допълнителни и/или непредвидени работи, но не повече от утвърдения бюджет по текуща корекция на Инвестиционната програма към датата на отчитане на обекта. 2. Срокът за изпълнение на поръчката се удължава с времето на непроизводителните престои поради лоши МТУ, експлоатационна заетост на работната площадка или неосигурени технически условия от страна на Възложителя, съгласно протоколи за спиране и пускане на планираните СМР.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
08.01.2021 г.
VII: Възложител