Версия за печат

00530-2018-0026

BG-Варна:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880146

BG331, Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. Осми Приморски полк № 128, За: Г. Ставрева, България 9002, Варна, Тел.: 052 360511, E-mail: g.stavreva@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/news?id=3596.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 6-18 от 26.04.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00530-2018-0026
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва: Техническо обслужване /профилактика и ремонт, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи при необходимост/, на климатична техника, отоплителни, вентилационни и климатични инсталации и съоръженията към тях, монтирани и изградени в административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна, съгласно „Технически спецификации“ - Приложение № 2., в т.ч.: 1.Техническо обслужване на климатична техника /в работни и сървърни помещения/; 2.Техническо обслужване на отоплителни, вентилационни и климатични инсталации; 3.Ремонт на място или в сервизна база при необходимост и доставка на резервни части, материали и консумативи. При възникване на необходимост от преместване на климатици /демонтаж и/или монтаж/ от един обект на друг, с цел оптималното използване на наличната климатична техника, възложителят подава заявка на посочената електронна поща. Срокът на изпълнение на договора е 24 /двадесет и четири/ месеца или до достигане на максимално допустимата стойност 220 000лв. без ДДС в този срок, с начало на изпълнение 15.10.2018 г.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 41 от 31.08.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG412, ТОПЛИК ЕООД, ул. Букорска №32, България 2140, Ботевград, Тел.: 02 8459075, E-mail: eng.sofia@toplik.com, Факс: 02 8459075

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Техническо обслужване/профилактика и ремонт, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи при необходимост/, на климатична техника, отоплителни, вентилационни и климатични инсталации и съоръженията към тях, в административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

24

ІII.7) Стойност, посочена в договора
220000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

06.11.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
192025.77 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Съгласно предварително обявените условия, максимално допустимата стойност на договора за срока на изпълнение е 220 000 лв. без ДДС. Към момента на неговото сключване определяема е само общата стойност за техническо обслужване /за 24 месеца/ - 107 988,00 лв. без ДДС и посочени консумативи и резервни части - 2 660,12 лв. без ДДС. Плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банков път в срок до 30 календарни дни след представяне в ТД на НАП Варна/съответния офис за обслужване на следните документи за извършените дейности през месеца: протокол за извършено техническо обслужване на климатична техника, отоплителни, вентилационни и климатични инсталации и съоръженията към тях, съгласно техническите спецификации в Приложение № 2, констативен протокол за извършени ремонти, доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи, подписани от определените отговорници по договора и надлежно оформена оригинална фактура. Последното плащане по договора е извършено на 06.11.2020 г., с което е приключило неговото изпълнение.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

13.11.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Милена Георгиева Колева
VII.2)
Длъжност: Директор на ТД на НАП Варна