Версия за печат

00826-2019-0006

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 831605813

BG411, Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия Свeти Наум ЕАД, ул. Доктор Любен Русев № 1, За: Мариана Балабанова, България 1113, София, Тел.: 02 9702283, E-mail: m.balabanova@svnaum.com, Факс: 02 8709309

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.svnaum.com/bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.svnaum.com/bg/obshtestveni-porachki/obshtestveni-porachki-2/publichno-sastezanie/item/596-op-134-dostavka-na-dezinfektanti-pochistvashti-preparati-i-pomoshtni-sredstva-za-higiena-za-nuzhdi.

I.2) Вид на възложителя

Друг: представляващ лечебното заведение, съгласно чл.5, ал.2, т.16 от ЗОП

I.3) Основна дейност

Здравеопазване



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: Д-153 от 05.07.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00826-2019-0006
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка е за доставка на дезинфектанти, почистващи препарати и помощни средства за хигиена за нуждите на МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София, съгласно утвърдена техническа спецификация. В рамките на настоящата обществена поръчка се съдържат четири обособени позиции, както следва: І обособена позиция - Препарати за дезинфекция; ІІ обособена позиция - Почистващи препарати; ІІІ обособена позиция – Помощни средства; ІV обособена позиция - Други;


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 229 от 01.10.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ЕТ Вадиас - Васил Димитров, ул. Постоянство № 18, бл. 253, вх. В, ет. 8, ап. 51, България 1111, София, Тел.: 02 8702465, E-mail: wadiasparuhov@mail.bg, Факс: 02 8702465

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Договор за доставка на помощни средства за хигиена - обособена позиция № 3 и обособена позиция № 4

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

12

ІII.7) Стойност, посочена в договора
41953.7 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

01.10.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 67.6% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Възложителят не е задължен да закупи цялото количество помощни средства за хигиена, предмет на договора.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
28361.82 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

На 30.10.2020г., Възложителят е извършил последното дължимо плащане към Изпълнителя.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

11.11.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: акад. проф. д-р Иван Господинов Миланов, д.м.н.
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор