Версия за печат

00384-2020-0005

BG-Бяла Слатина:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000193058

BG313, Община Бяла Слатина, ул. Климент Охридски №68, За: Цветелина Андровска-Илиева и Красимир Коцов, България 3200, Бяла Слатина, Тел.: 0915 882121, E-mail: bslatina@oabsl.com, Факс: 0915 82914

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.byala-slatina.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://e-obp.eu/bp/Document/a496689b-db0e-418c-83e5-6ea78c35567b.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 5 от 13.04.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00384-2020-0005
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е "Благоустрояване на парк и плувен комплекс в град Бяла Слатина". Задачите и дейностите по настоящата обществена поръчка са описани подробно в „Техническите спецификации“, част от документацията по настоящата обществена поръчка.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 60 от 26.05.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG313, Борисов 75 ЕООД, ул. Коста Златарев № 41, България 3250, с. Галиче, Тел.: 0888 018485, E-mail: borisov75@abv.bg, Факс: 0888 018485

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Предмет на настоящата обществена поръчка е "Благоустрояване на парк и плувен комплекс в град Бяла Слатина". Задачите и дейностите по настоящата обществена поръчка са описани подробно в „Техническите спецификации“, част от документацията по настоящата обществена поръчка.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

26.05.2020 г. 

Крайна дата

04.11.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
412971.18 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

04.11.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: чл. 3, ал. 1; Преди промяната: Цената за изпълнение на Договора, дължима от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ е в размер на 412 971,18 лв. (четиристотин и дванадесет хиляди деветстотин седемдесет и един лева и осемнадесет стотинки) без ДДС съответно е в размер на 495 565,42 лв. (четиристотин деветдесет и пет хиляди петстотин шестдесет и пет лева и четиридесет и две стотинки) с ДДС, съгласно направеното Ценово предложение, неразделна част от договора.; След промяната: Цената за изпълнение на Договора, дължима от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ е в размер на 536 002,37 лв. (петстотин тридесет и шест хиляди и два лева и тридесет и седем стотинки) без ДДС съответно е в размер на 643 202,84 лв. (шестстотин четиридесет и три хиляди двеста и два лева и осемдесет и четири стотинки) с ДДС, съгласно направеното Ценово предложение, неразделна част от договора и КСС на допълнително възложените дейности.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 2 от ЗОП
Променено условие: чл. 4, ал. 1; Преди промяната: Плащанията по договора ще се извършат по следния начин: 1. Авансово плащане по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в размер на 20 % /двадесет процента/ от стойността на договора, платимо в 14 - дневен срок, след изпращане на Уведомително писмо от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за започване на дейностите, съгласно чл. 10, т. 2 от настоящия договор и надлежно издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; 2. Междинно плащане в размер до 80 % /осемдесет процента/ от стойността на договора, платимо за действително извършени работи, в 30 – дневен срок от представяне на документи, доказващи изпълнение и оригинална фактура; 2.Окончателно плащане в размер на действително извършените СМР дейности и след приспадане на авансовото и междинно плащане е платимо в едномесечен срок след: а/ приемане на работата, предмет на настоящия договор, с подписването на Протокол Образец 15, б/ след надлежно издадена и предадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. ; След промяната: Плащанията по договора ще се извършат по следния начин: 1. Авансово плащане по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в размер на 99 113,01 лева с ДДС, платимо в 14 - дневен срок, след изпращане на Уведомително писмо от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за започване на дейностите, съгласно чл. 10, т. 2 от настоящия договор и надлежно издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; 2. Междинни плащания в размер до 80 % /осемдесет процента/ от стойността на договора, платимо за действително извършени работи, в 30 – дневен срок от представяне на документи, доказващи изпълнение и оригинална фактура; 2. Окончателно плащане в размер на действително извършените СМР дейности и след приспадане на авансовото и междинните плащания е платимо в едномесечен срок след: а/ приемане на работата, предмет на настоящия договор, с подписването на Протокол Образец 15, б/ след надлежно издадена и предадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. ; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 2 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 99.99% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Цената по договора се изплаща на база реално извършени дейности.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
643201.68 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

06.11.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Иво Ценов Цветков
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Бяла Слатина