Версия за печат

00210-2017-0015

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121015056

BG, Агенция за социално подпомагане, ул. Триадица № 2, За: Михаела Тодорова, България 1051, София, Тел.: 00359 28119608, E-mail: mtodorova@asp.government.bg, Факс: 00359 29861198

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.asp.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://asp.government.bg/bg/public-procurement/procurement.

I.2) Вид на възложителя

Национална или федерална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Социална закрила



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-55 от 06.10.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0015
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предмет на обществената поръчка е "Доставка на бланки и пощенски пликове за нуждите на Агенция за социално подпомагане", въз основа на сключено Рамково споразумение № СПОР-5/09.03.2018 г. на ЦОП на МФ, с предмет: "Доставка на канцеларски материали за органите на изпълнителната власт и техните администрации", обособена позиция № 2 "Доставка на бланки и пощенски пликове за органите на изпълнителната власт и техни администрации".


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: ФС01-0046 от 10.04.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, РОЕЛ-98 ООД, бул. Христо Смирненски № 53, България 1164, София, Тел.: 00359 29461197, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 00359 28433216

Интернет адрес/и:

URL: www.roel-98.com.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на бланки и пощенски пликове за нуждите на Агенция за социално подпомагане.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

10.04.2019 г. 

Крайна дата

09.03.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
27948.13 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

09.03.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
26892.13 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Обявлението за приключване на договор следва да се публикува по партида на Централния орган за покупки /ЦОП/ към Министерство на финансите към досието на поръчка с предмет: "Доставка на канцеларски материали за органите на изпълнителната власт и техните администрации", обособена позиция № 2 "Доставка на бланки и пощенски пликове за органите на изпълнителната власт и техни администрации", с уникален номер в РОП на АОП 00210-2017-0015, на основание чл. 14, ал. 3 от ППЗОП.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

02.11.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: РУМЯНА ДИМИТРОВА ПЕТКОВА
VII.2)
Длъжност: ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР