Версия за печат

00233-2019-0029

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

BG411, ДП Национална компания Железопътна Инфраструктура, бул. Княгиня Мария Луиза № 110, За: Йордан Йорданов, България 1233, София, Тел.: 02 9322403, E-mail: j.jordanov@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 30 от 13.02.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00233-2019-0029
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Основни ремонтни дейности: -Механизиран демонтаж и натоварване на вагони на съществуващия железен път тип 49 по звеневи способ и разтоварване и подреждане на същия на предварително определени площадки или в база; -Подравняване на съществуваща баластова призма; -Полагане на нов железен път по звеневи способ с релси тип 49 с нови стоманобетонови траверси СТ-6, оборудвани с еластично скрепление; -Механизирана пресявка на железния път, след полагане на новите звена; -Укрепване и баластиране на железния път; -Поправка на железния път по ос и ниво; -Смяна на мостови траверси на стоманен мост, на км 266+133; -Направа на безнаставов релсов път; -Подмяна на стрелки №№ 1 и 2 с нови на бетонови траверси; -Възстановяване и почистване на съществуващи облицовани и земни канавки; -Полагане на нова гумена прелезна настилка; -Възстановяване на перона между 2-ри и 3-ти коловози


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 6391 от 06.03.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ДП Транспортно строителство и възстановяване, кв. Илиянци, ул. Кирил Благоев №14, България 1271, София, Тел.: 00359 28380180, E-mail: stroitel@tsv-bg.com, Факс: 00359 28381025

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Аварийно възстановяване на разрушена железопътна инфраструктура от км 263+000 до км 266+985 по 3-та главна жп линия в участъка Твърдица - Шивачево“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

70

ІII.7) Стойност, посочена в договора
3787169.15 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

09.09.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Промяна на наименованието на Изпълнителя; Преди промяната: ДП Транспортно строителство и възстановяване,с ЕИК 130847116; След промяната: Транспортно строителство и възстановяване ЕАД,с ЕИК 205677435; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 5 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
4165881.52 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на СМР е 70 дни, считано от датата на подписване на протокол обр.2а за откриване на строителната площадка, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. на МРРБ, а крайна календарна дата се определя спрямо броя на дните от приетото офертно предложение, съпоставени с предложените от Възложителя влакови или влакови и електрически „прозорци“ и подписване на Протокол приложение № 5 от Инструкция за ремонтите на ДМА в ДП „НКЖИ“: -Протокол обр. 2а-подписан на 07.03.2019 г. -Акт обр.10-подписан на 03.06.2019 г. -Акт обр.11-подписан на 26.06.2019 г. -Протокол Приложение № 5-подписан на 09.08.2019 г. Окончателното плащане е извършено на 20.08.2019 г. Обектът се счита за окончателно приключил след подписването на протокол Приложение № 6 за установяване годността за ползване на обекта и за предаването на обекта за редовна експлоатация, съгласно Инструкция за ремонтите на ДМА в ДП НКЖИ на 09.09.2019 г. Разликата в стойностите между поле III.7) 3 787 169.15 лв. без ДДС и IV.6) 4 165 881.52 лв. без ДДС е поради непредвидени разходи на основание чл.2, ал.3 от договора.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

21.10.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: инж. Красимир Христов Папукчийски
VII.2)
Длъжност: Генерален директор