Версия за печат

00613-2020-0003

BG-с. Крушари:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000852754

BG332, Община Крушари, ул. Девети септември №3-А, За: Владимир Димов - ст. експерт ПП, България 9410, с. Крушари, Тел.: 05771-2024, E-mail: krushari@krushari.bg, Факс: 05771-2136

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://krushari.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://109.104.218.20:81/CustomerProfile/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РД-08-227 от 22.04.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00613-2020-0003
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

В обхвата на обществената поръчка е включено строителство по ремонт на участъци от улици в 4 населени места на територията на община Крушари: с. Бистрец, с. Телериг, с.Ефрейтор Бакалово и с. Капитан Димитрово, както следва: в с. Бистрец - улица „4-та“ от ОТ 17 – 26; в с.Телериг - улица „10-та“ от ОТ 65 – 87 и улица „20-та“ от ОТ 63 – 86 – 87 – 126; в с. Ефрейтор Бакалово - улица „4-та“ от ОТ 26 – 29 и улица „8-ма“ от ОТ 12 – 15; в с. Капитан Димитрово - улица „4-та“ от ОТ 19 – 21 – 24.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: ОС-09-2763 от 28.07.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ХИДРОСТРОЙ АД, р-н Красно село, ул.Шандор Петьофи № 13-15, България 1606, София, Тел.: 052-733333, E-mail: office@hydrostroy.com, Факс: 052-737777

Интернет адрес/и:

URL: www.hydrostroy.com.

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Ремонт на улична мрежа в община Крушари" - включващо строителство по ремонт на участъци от улици в 4 населени места на територията на община Крушари: с. Бистрец, с. Телериг, с.Ефрейтор Бакалово и с. Капитан Димитрово, както следва: Подобект с.Бистрец : Дължината на улицата от ОТ 17 до ОТ 26 е 439,50м. Разглежданият участък е с дължина 419.85м и ширина на уличното платно от 5.60м до 6.30м със съответните прилежащи зауствания, като същата е изградена с бетонови бордюри от км 0+150 до км 0+366 в ляво и от км 0+000 до км 0+366 в дясно и с двустарнно изградени тротоарни площи /с тротоарни плочи и зелени тротоари/. Подобект с.Телериг : Участъкът, предвиден за ремонт от ул.''10-та'' е с дължина 65.54м. и ширина на уличното платно 5,00м. Участъкът, предвиден за ремонт по ул.''20-та'' е с дължина 310.83м. и ширина на уличното платно от 3.30м до 5,30м, съгласно дейсващия ПУП на с. Телериг. Подобект с.Ефрейтор Бакалово: Участъкът, предвиден за ремонт от ул.''4-та'' е с дължина 250.25м. и ширина на уличното платно 5,00м. Участъкът от ул.''8-ма'', предвиден за ремонт е с дължина 238.80м. и проектна ширина на уличното платно от 3.30м до 6,00м, съгласно дейсващия ПУП на с.Ефрейтор Бакалово. Подобект с.Капитан Димитрово : Участъкът от ул.''4-та'' е с дължина 183.17м и ширина на уличното платно 4,00м, съгласно дейсващия ПУП на с.Капитан Димитрово.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

17

ІII.7) Стойност, посочена в договора
457013.96 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

01.10.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
457013.83 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Финансирането на обществената поръчка е изцяло с постъпили към бюджета на община Крушари средства по Постановление на МС № 348 от 18 декември 2019 г. за одобряване на допълнителни разходи/трансфери за 2019 г. за „Ремонт на улична мрежа в община Крушари". Срокът за изпълнение на предвидените СРР по договора е 17 календарни дни (съобразно направеното в офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ предложение), считано от датата на подписване на Протокол за документиране датата на започване на строителството, двустранно подписан от Изпълнител и лицето/лицата, упражняващи инвеститорски технически контрол на обекта до приключване на всички видове работи, предмет на строителството по поръчката и приемането им от Възложителя, удостоверено с подписването на Актовете Образец №19 за всички подобекти. Строителството по всички подобекти е започнато на 08.09.2020 г. и е приключило на 21.09.2020 г. Окончателното плащане по договора е извършено на 01.10.2020 г., с което задълженията по договора и на двете страни са изпълнени и договорът е приключен.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

19.10.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Илхан Юсеин Мюстеджеб
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Крушари