Версия за печат

00267-2019-0088

BG-Пловдив:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471504

BG421, община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, За: Благой Петков - ръководител проект, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656406, E-mail: todor_todorov@plovdiv.bg, Факс: 032 660571

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 19 РОП 81 от 01.11.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00267-2019-0088
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Изпълнението на инженеринг включва три основни групи дейности: 1. Дейности, свързани с изработването на Инвестиционен проект за обекта, както и дейности представляващи условие, следствие или допълнение към него; 2. Дейности, свързани с изпълнението на Авторски надзор по време на изпълнение на строително-монтажните работи (СМР) на обекта; 3. Дейности, които са свързани с изпълнението на строително-монтажните работи. Индикативна разгъната застроена площ /РЗП/: ЦНСТ - 330 кв.м. Преходно жилище - 230 кв. м. Общо: 560 кв. м.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 20 ДГ 49 от 06.02.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG412, „ТЕС КЪНСТРАКШЪН ГРУП“ ЕООД, ул. 21-ви век № 30, офис 1.8, България 1000, София, Тел.: 0888 730100, E-mail: tes_kgroup@abv.bg, Факс: 0888 730100

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Изпълнение на инженеринг (проектиране – изготвяне на комплексен проект за инвестиционна инициатива, изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) и авторски надзор) за изграждане на Център за настаняване от семеен тип за деца с капацитет 12 места (ЦНСТ) и Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст с капацитет 8 места (Преходни жилище) в поземлен имот с идентификатор 56784.540.150 по кадастралната карта на град Пловдив, за който е предназначен УПИ II-540.150, обществено обслужване от кв. 15 по плана на ЖР Тракия, град Пловдив с лице на ул. „Лудогорие” и ул. „Княз Борис I”

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

180

ІII.7) Стойност, посочена в договора
577500 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 100% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

28.09.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Разпоредбата на чл. 3, ал. 1, т. 2 и т. 3 от договор № 20 ДГ 49/06.02.2020 г.; Преди промяната: 2. Междинни плащания до достигане на 60 на сто от общата цена по договора в чл. 2, ал. 1 след приспадане/освобождаване на авансовото плащане, в случай, че е бил платен аванс, платими в 30 – дневен срок, след представяне на протокол между страните за приемане без забележки на работите по Договора, включително изпълнени и актувани СМР, и оригинална фактура за съответната сума. 3.Окончателно плащане – изравнително до крайната стойност на договора по чл. 2, ал. 3, платими в 30-дневен срок, след издаване на удостоверение за експлоатация. ; След промяната: т. 2. Междинни плащания до достигане на 60 на сто от общата цена по договора в чл. 2, ал. 1 след приспадане/освобождаване на авансовото плащане, платими в 30–дневен срок след представяне на протокол между страните за приемане без забележки на работите по Договора, включително изпълнени и актувани СМР, и оригинална фактура за съответната сума. т. 3.Окончателно плащане – изравнително до крайната стойност на договора по чл. 2, ал. 3, платими в 30-дневен срок, след подписване на констативен акт обр. 15 без забележки или, когато в него са идентифицирани забележки, след подписването на нов акт обр. 15 без забележки от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОП и доклад № 19 ВК 678/1 от 12.08.2020 г. с подробно изложени мотиви за обстоятелствата, които налагат изменение на договора
Променено условие: От разпоредбата на чл. 3, ал. 3 от договор № 20 ДГ 49/06.02.2020 г., отпада текст.; Преди промяната: (3) За плащанията се използват следните документи: - Протокол за окончателно приемане на обекта и въвеждане в експлоатация – при пълно изпълнение на обема на поръчката. ; След промяната: От разпоредбата на чл. 3, ал. 3 от договор № 20 ДГ 49/06.02.2020 г., отпада следният текст: „Протокол за окончателно приемане на обекта и въвеждане в експлоатация – при пълно изпълнение на обема на поръчката.“; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОП и доклад № 19 ВК 678/1 от 12.08.2020 г. с подробно изложени мотиви за обстоятелствата, които налагат изменение на договора
Променено условие: В чл. 21 се добавя нова ал. 6; Преди промяната: Липсва разпоредба за уговорена неустойка, по отношение на не въвеждане на обекта в експлоатация, по вина на изпълнителя; След промяната: В разпоредбата на чл. 21, от договор № 20 ДГ 49/06.02.2020 г., се добавя нова алинея – 6 със следния текст: чл. 21, ал. 6 Страните се съгласяват, че ако обектът не се въведе в експлоатация в рамките на две години от подписване на акт обр. 15, по вина на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, последният дължи неустойка в размер на 40% от общата стойност на договора с вкл. ДДС, платима в 30-дневен срок, считано от датата на получаване на покана за доброволно изпълнение, от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. ; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОП и доклад № 19 ВК 678/1 от 12.08.2020 г. с подробно изложени мотиви за обстоятелствата, които налагат изменение на договора
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
577500 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

14.10.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Тодор Димитров Тодоров
VII.2)
Длъжност: директор дирекция ОП, упълномощен със заповед № 20 ОА 809/30.04.2020 г. на кмета на община Пловдив