Версия за печат

00210-2017-0015

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121516918

BG, Комисия за защита на потребителите, ул. Врабча 1, ет. 3, 4 и 5, За: Мая Димитрова, България 1000, София, Тел.: 00359 29330553, E-mail: m.dimitrova@kzp.bg, Факс: 00359 29884218

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.kzp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://kzp.bg/obshtestveni-porachki/dostavka-na-blanki-i-poshtenski-plikove-za-nuzhdite-na-kzp.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-55 от 06.10.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0015
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка на бланки и пощенски пликове за нуждите на КЗП, въз основа на Рамково споразумение №СПОР-5/09.03.2018г. за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет: „Доставка на канцеларски материали за органите на изпълнителната власт и техните администрации“, Обособена позиция №2 „Доставка на бланки и пощенски пликове”


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 48 от 18.09.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, РОНОС ООД, бул. Александър Стамболийски 84 център Urban Model ет. 7 ап.38-39, България 1303, София, Тел.: 00359 24893130, E-mail: a.popova@officemarket.bg, Факс: 00359 28221900

Интернет адрес/и:

URL: www.officemarket.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на канцеларски материали за нуждите на КЗП, съгласно техническо и ценово предложение, съдържащо се в СЕВОП.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

18.09.2018 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
5670.13 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

02.10.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Чл. 2 ; Преди промяната: Настоящият договор влиза в сила от момента на неговото сключване до достигане на максималната му стойност, но не по-късно от 09.03.2020г.; След промяната: Настоящият договор влиза в сила от момента на неговото сключване до достигане на максималната му стойност или до сключване на договор с избран изпълнител в резултат на проведен вътрешен конкурентен избор по чл. 82, ал. 4 от ЗОП, въз основа на сключено рамково споразумение с предмет „Доставка на канцеларски материали за органите на изпълнителната власт и техните администрации“ с три обособени позиции: Обособена позиция №2 „Доставка на бланки и пощенски пликове за органите на изпълнителната власт и техните администрации“, по проведена процедура на ЦОП.; Правно основание: Чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
2069.2 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

06.10.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Димитър Маргаритов Йотов
VII.2)
Длъжност: Председател на КЗП