Версия за печат

00210-2017-0015

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 129010997

BG411, Комисия за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество, пл.Света Неделя №6, За: Велислав Атанасов, България 1000, София, Тел.: 02 9401454, E-mail: velislav.atanasov@caciaf.bg, Факс: 02 9808668

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://caciaf.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://caciaf.bg/pages/view/obshta-informacija-120/.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-55 от 06.10.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0015
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка на пощенски пликове и бланки за нуждите на Комисия за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (КПКОНПИ) при условията на Рамково споразумение № СПОР-5/09.03.2018 г. на ЦОП.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: РД-20-51 от 11.09.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, РОЕЛ-98 ООД, бул. Христо Смирненски №53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 02 9461920

Интернет адрес/и:

URL: www.roel-98.com.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на пощенски пликове и бланки за нуждите на Комисия за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (КПКОНПИ) при условията на Рамково споразумение № СПОР-5/09.03.2018 г. на ЦОП.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

08.03.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
15394.4 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

17.09.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
7759.5 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Информацията за изплатена сума по договора включва всички получени и изплатени фактури по договора с изпълнителя, последната от които е фактура № 0110110805/ 27.01.2020г., платена от възложителя на 17.09.2020г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

05.10.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Николай Найденов Найденов
VII.2)
Длъжност: Главен секретар, Упълномощено лице за Възложителя, съгласно Заповед РД-06-359/17.07.2020