Версия за печат

00145-2019-0124

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121082521

BG411, Национален осигурителен институт, бул. Александър Стамболийски № 62-64, За: Лъчезар Хаджистоянов, България 1303, София, Тел.: 00359 29261094, E-mail: Lachezar.Hadzhistoyanov@nssi.bg, Факс: 00359 29261424

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.noi.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://tenders-public.nssi.bg/tp/hq.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 1041-40-52 от 23.08.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00145-2019-0124
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предмет на обществената поръчка е: Обществената поръчка включва в обхвата си следното:1. Изготвяне на проект за текущ ремонт - Проектът за текущ ремонт трябва да бъде изработен във фаза „Технически проект“ и да бъде в обхват (части), подробно описан в Техническите спецификации (неразделна част от документацията за възлагане на обществената поръчка), като същият следва да получи одобрение от Възложителя. За целите на изпълнението на проекта следва да бъдат изготвени подробни количествено-стойностни сметки (КСС), включващи всички предвидени работи, както и спецификация на материалите, полуфабрикатите и изделията, предвидени за влагане. Забележка: Проектът, като част от предмета на настоящата обществена поръчка, се отнася за текущ ремонт по смисъла на чл.151, ал.1, т.1 от Закона за устройство на територията, т.е. проект, за който не се изисква разрешение за строеж. 2. Изпълнение на строително-монтажните работи (СМР) – в съответствие с изготвения проект.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 1005-40-144 от 26.11.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Билд Инженеринг В.В.Р. ООД, район Триадица, ж.к. Мотописта, бл. 11Е, ет. Партер, България 1404, София, Тел.: 02 9583050, E-mail: bild_tu@abv.bg, Факс: 02 9583050

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Проектиране и изпълнение на СМР за преустройство и ремонт на обособена част от административна сграда, собственост на НОИ, в гр. Кърджали, ул. Раковска № 4.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

24

ІII.7) Стойност, посочена в договора
229500 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

31.08.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: III. ЦЕНА, РЕД И СРОКОВЕ ЗА ПЛАЩАНЕ чл. 5; Преди промяната: Чл. 5. (1) За предоставяне на услугите, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да плати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ обща цена за изпълнение на поръчката в размер на 229 500,00 (словом: двеста двадесет и девет хиляди и петстотин) лева без ДДС и 275 400,00 (словом: двеста седемдесет и пет хиляди и четиристотин) лева с ДДС (наричана по-нататък “Цената” или “Стойността на Договора”), съгласно Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, съставляващо Приложение № 3. (2) Общата цена по предходната алинея е формирана, както следва: 1. Цена за изготвяне на проект за текущ ремонт - 29 900,00 лв. без ДДС (словом: двадесет и девет хиляди и деветстотин) (но не повече от 30 000,00 лева). 2. Цена за извършване на дейностите по СМР – 195 608,00 лв. без ДДС (словом: сто деветдесет и пет хиляди шестстотин и осем). (3) В случай на възникнали непредвидени разходи тяхната стойност е в размер до 15 % от стойността по ал. 2, т. 2 – 3 992,00 лв. без ДДС (словом:три хиляди деветстотин деветдесет и два). (4) Общата стойност на дейностите по ал. 2, т. 2 и ал. 3 не може да надвишава стойността от 200 000,00 (двеста хиляди лева) без ДДС. ; След промяната: Чл. 5. (1) За предоставяне на услугите, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да плати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ обща цена за изпълнение на поръчката в размер на 343 619,18 (словом: триста четиридесет и три хиляди шестстотин и деветнадесет лева и осемнадесет ст.) лева без ДДС и 412 343,02 (словом: четиристотин и дванадесет хиляди триста четиридесет и три лева и две ст.) лева с ДДС (наричана по-нататък “Цената” или “Стойността на Договора”), съгласно Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, съставляващо Приложение № 3 и настоящото допълнтелно споразумение. (2) Общата цена по предходната алинея е формирана, както следва: 1. Цена за изготвяне на проект за текущ ремонт - 29 900,00 лв. без ДДС (словом: двадесет и девет хиляди и деветстотин) (но не повече от 30 000,00 лева). 2. Цена за извършване на дейностите по СМР – 309 727,18 лв. без ДДС (словом: триста и девет хиляди седемстотин двадесет и седем лева и осемнадесет ст.). (3) В случай на възникнали непредвидени разходи тяхната стойност е в размер до 15 % от стойността по ал. 2, т. 2 – 3 992,00 лв. без ДДС (словом: три хиляди деветстотин деветдесет и два). (4) Общата стойност на дейностите по ал. 2, т. 2 и ал. 3 не може да надвишава стойността от 313 719,18 (триста и тринадесет хиляди седемстотин и деветнадесет лева и осемнадесет ст.) без ДДС. ; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 и т. 7 от Закона за обществените поръчки
Променено условие: III. ЦЕНА, РЕД И СРОКОВЕ ЗА ПЛАЩАНЕ чл. 6, ал. 1, т. 2 и т. 3; Преди промяната: 2. Междинно плащане – ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ има право на междинно плащане след изтичане на 60 календарни дни от датата на откриване на строителната площадка на обекта. Междинното плащане се извършва на база действително извършени, актувани и с необходимото качество видове строително-монтажни работи, съобразно одобрения проект в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на подписване на Протокол - Образец 19 за приемането им и след представяне на фактура в оригинал. От стойността на междинното плащане се приспада сума равна на размера на процента на авансовото плащане по чл. 6, ал. 1, т. 1 от този Договор. 3. Окончателното плащане - ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателното плащане след цялостно изпълнение на всички дейности, предмет на обществената поръчка, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след подписване на Протокол - Образец 19 за последните действително извършени видове СМР, Констативен акт - Образец 15 за установяване годността за приемане на строежа, без забележки, съставен в съответствие с Приложение № 15 към Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, подписан от всички страни участници в строителството, както и представяне на оригинална фактура за дължимата стойност. Окончателното плащане се изчислява като стойност, след като се приспаднат авансовото и междинното плащания. ; След промяната: 2. Междинно/междинни плащане/ия – на база действително извършени, актувани и с необходимото качество видове строително-монтажни работи и след предоставяне на оригинални фактури. Общият размер на авансовото и междинни плащания не може да надхвърля 90% от стойността по чл. 5, ал. 1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва междинните разплащания периодично само за действително извършени, актувани и с необходимото качество видове строително-монтажни работи, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на подписване на Протокол - Образец 19 за приемането им и след представянето на фактура в оригинал. Сумата на аванса ще се приспада пропорционално от всяко едно от следващите междинни плащания от Възложителя на Изпълнителя до окончателното изчерпване сумата на преведения аванс. 3. Окончателното плащане - ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателното плащане, след цялостно изпълнение на всички дейности, предмет на обществената поръчка, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след подписване на Протокол - Образец 19 за последните действително извършени видове СМР, Констативен акт - Образец 15 за установяване годността за приемане на строежа, без забележки, съставен в съответствие с Приложение № 15 към Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, подписан от всички страни участници в строителството, както и представяне на оригинална фактура за дължимата стойност. Окончателното плащане се изчислява като стойност, след като се приспаднат авансовото и междинното/междинните плащания. ; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 и т. 7 от Закона за обществените поръчки
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
343619.16 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 1548.64 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Забава в изпълнението на етап от договора.

V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

17.09.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Калин Тодоров Рогачев
VII.2)
Длъжност: Главен секретар на Националния осигурителен институт, длъжностно лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП съгласно Заповед №1016-40-1079/24.10.2017 г. на Управителя на Националния осигурителен институт