Версия за печат

00119-2019-0007

BG-Казанлък:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000817778

BG344, ОБЩИНА КАЗАНЛЪК, бул. „Розова долина“ № 6, За: Кольо Байков, гл. юрисконсулт, България 6100, Казанлък, Тел.: 0431 98233, E-mail: k.baikov@kazanlak.bg, Факс: 0431 98266

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.kazanlak.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.kazanlak.bg/page-8944.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 738 от 16.05.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00119-2019-0007
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Проектът съдържа изпълнение на СМР за обособяване на самостоятелен Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства на първи етаж със застроена площ от 660,7 кв.м. затваряне фасадите на втори етаж, където се предвижда поставяне на дограма, топлоизолация на външни стени и направа на покрив с цел да бъде запазена и съхранена сградата за да функционира нормално и безопасно изградения Дневен център.С изпълнение на СМР по фасади и покрив ще се изпълнят изискванията за енергийни характеристики на сградата.Проектът организира в пространствата на кота 0,00 дневен център за подкрепа на лица с различна форма на деменция и техните семейства. Центърът представлява самостоятелна функционална единица, има самостоятелен вход, дворното пространство се отделя с лека ограда, функционалните връзки с помещенията от етап I на дома за стари хора се прекъсват.Запазва се връзката към източната стълбищна клетка, която ще се използва при евакуация. Строежът е четвърта категория


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: Д07-25 от 30.07.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG344, ХРИМИ - 2008 ЕООД, ул. Станьо Гъдев № 10, България 6100, Казанлък, Тел.: 0890 111999, E-mail: hrimi2008@abv.bg, Факс: 0890 111999

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

242

ІII.7) Стойност, посочена в договора
434095 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

12.08.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
430517.28 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

14.09.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Галина Георгиева Стоянова
VII.2)
Длъжност: Кмет на община Казанлък