00210-2017-0015
Технически редакции | ||
01.09.2020 15:56 ч. : | 3368 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.09.2020 15:57 ч. : | промяна преди публикуване | |
01.09.2020 15:56 ч. : | промяна преди публикуване | |
01.09.2020 15:56 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
01.09.2020 15:57 ч. : | 2020 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.09.2020 15:52 ч. : | 01/09/2020 15:50 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.09.2020 15:52 ч. : | 01/09/2020 15:50 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Публичен
BG411, Изпълнителна агенция Главна инспекция по труда, бул. „Княз Александър Дондуков“ № 3, За: Николай Тюркеджиев, България 1000, София, Тел.: 02 8101757, E-mail: Nikolay.Tyurkedzhiev@gli.government.bg, Факс: 02 8101757
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.gli.government.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.gli.government.bg/page.php?c=110.
Друг: Изпълнителна агенция
Социална закрила
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
Предмет на поръчката е "Доставка на бланки и пощенски пликове за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" въз основа на сключено Рамково споразумение № СПОР-5/09.03.2018 г. на ЦОП, с предмет: „Доставка на канцеларски материали за органите на изпълнителната власт и техните администрации“, обособена позиция № 2 Доставка на бланки и пощенски пликове за органи на изпълнителната власт и техни администрации“.
III: Условия на договора
рамково споразумение
НЕ
BG411, РОЕЛ-98 ООД, район Лозенец, бул. Христо Смирненски 53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 02 9461920
Интернет адрес/и:
URL: www.roel-98.com.
Изпълнителят е МСП: да
НЕ
Доставка на бланки и пощенски пликове за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"
22.11.2018 г.
06.09.2020 г.
НЕ
IV: Приключване на договора
договорът е изпълнен
01.09.2020 г.
ДА
ДА
НЕ
НЕ
V: Допълнителна информация
С Допълнително споразумение № 1 от 24.02.2020 е изменен срока на изпълнение на договора от 06.03.2020 г. до 06.09.2020 г. или до сключване на договор въз основа на проведен вътрешен конкурентен избор съгласно Решение за откриване РМФ-81/20.12.2019 г. на министъра на финансите за стартиране на централизирана обществена поръчка със сходен предмет, а именно: „Доставка на канцеларски материали за органите на изпълнителната власт и техните администрации“, Обособена позиция № 2 „Доставка на бланки и пощенски пликове за органите на изпълнителната власт и техните администрации“ или до достигане на максималната стойност на договора, което от трите събития настъпи първо. На 01.09.2020 г. е сключен Договор № 348, въз основа на проведен вътрешен конкурентен избор, с което Договор №244/22.11.2018 г. се счита за прекратен, считано от 01.09.2020 г.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
01.09.2020 г.
VII: Възложител