Версия за печат

00210-2017-0015

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 831545394

BG411, Изпълнителна агенция Главна инспекция по труда, бул. „Княз Александър Дондуков“ № 3, За: Николай Тюркеджиев, България 1000, София, Тел.: 02 8101757, E-mail: Nikolay.Tyurkedzhiev@gli.government.bg, Факс: 02 8101757

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.gli.government.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.gli.government.bg/page.php?c=110.

I.2) Вид на възложителя

Друг: Изпълнителна агенция

I.3) Основна дейност

Социална закрила



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-55 от 06.10.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0015
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предмет на поръчката е "Доставка на бланки и пощенски пликове за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" въз основа на сключено Рамково споразумение № СПОР-5/09.03.2018 г. на ЦОП, с предмет: „Доставка на канцеларски материали за органите на изпълнителната власт и техните администрации“, обособена позиция № 2 Доставка на бланки и пощенски пликове за органи на изпълнителната власт и техни администрации“.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 244 от 22.11.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, РОЕЛ-98 ООД, район Лозенец, бул. Христо Смирненски 53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 02 9461920

Интернет адрес/и:

URL: www.roel-98.com.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на бланки и пощенски пликове за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

22.11.2018 г. 

Крайна дата

06.09.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
4573.78 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

01.09.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: С ДОПЪЛНИТЕЛНО СПОРАЗУМЕНИЕ № 1 /24.02.2020 г. към Договор № 244 от 22.11.2018 г. се променя срока на договора; Преди промяната: Доставките по този договор ще се извършват в периода до 06.03.2020 г.; След промяната: Член 2 се изменя, както следва: Настоящият договор влиза в сила от момента на неговото сключване. Доставките по този договор ще се извършват до 06.09.2020 г. или до сключване на договор въз основа на проведен вътрешен конкурентен избор съгласно Решение за откриване РМФ-81/20.12.2019 г. на министъра на финансите за стартиране на централизирана обществена поръчка със сходен предмет, а именно: „Доставка на канцеларски материали за органите на изпълнителната власт и техните администрации“, Обособена позиция № 2 „Доставка на бланки и пощенски пликове за органите на изпълнителната власт и техните администрации“ или до достигане на максималната стойност на договора, което от трите събития настъпи първо.; Правно основание: На основание чл. 113, ал. 3, т. 1 и чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОП.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 70.76% от предмета на договора
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
3236.21 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

С Допълнително споразумение № 1 от 24.02.2020 е изменен срока на изпълнение на договора от 06.03.2020 г. до 06.09.2020 г. или до сключване на договор въз основа на проведен вътрешен конкурентен избор съгласно Решение за откриване РМФ-81/20.12.2019 г. на министъра на финансите за стартиране на централизирана обществена поръчка със сходен предмет, а именно: „Доставка на канцеларски материали за органите на изпълнителната власт и техните администрации“, Обособена позиция № 2 „Доставка на бланки и пощенски пликове за органите на изпълнителната власт и техните администрации“ или до достигане на максималната стойност на договора, което от трите събития настъпи първо. На 01.09.2020 г. е сключен Договор № 348, въз основа на проведен вътрешен конкурентен избор, с което Договор №244/22.11.2018 г. се счита за прекратен, считано от 01.09.2020 г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

01.09.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Румяна Михайлова Михайлова
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор