Версия за печат

00575-2020-0004

BG-Раковски:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471543

BG421, Община Раковски, пл. България № 1, За: Мирослав Милев - Ст. юрисконсулт, България 4150, Раковски, Тел.: 031 512369, E-mail: oa@rakovski.bg, Факс: 031 512361

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.rakovski.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://rakovski.bg/profile/index.php.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: ОПЗ-5 от 05.03.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00575-2020-0004
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предмет на обществената поръчка – „ДОСТАВКА ЧРЕЗ ПОКУПКА НА НОВ, НЕУПОТРЕБЯВАН ВЕРИЖЕН АСФАЛТОПОЛАГАЧ ЗА НУЖДИТЕ НА ОП „БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И ПРЕВЕНЦИЯ“ КЪМ ОБЩИНА РАКОВСКИ“. Обект на обществената поръчка е „доставка” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предвид прогнозната стойност на обществената поръчка, същата попада в стойностния праг по чл. 20, ал. 2, т. 2 от Закона за обществените поръчки. Минималните изисквания на Възложителя относно техническите характеристики на необходимия за доставка автомобил са посочени в Техническа спецификация на Възложителя.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 653 от 11.06.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ЕВРОМАРКЕТ КЪНСТРАКШЪН ЕАД, гр. София, р-н Младост, ул. Андрей Ляпчев № 51, България 1784, София, Тел.: 02 9767100, E-mail: construction@euromarket.bg, Факс: 02 9767111

Интернет адрес/и:

URL: http://euromarket.bg/.

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„ДОСТАВКА ЧРЕЗ ПОКУПКА НА НОВ, НЕУПОТРЕБЯВАН ВЕРИЖЕН АСФАЛТОПОЛАГАЧ ЗА НУЖДИТЕ НА ОП „БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И ПРЕВЕНЦИЯ“ КЪМ ОБЩИНА РАКОВСКИ“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

14

ІII.7) Стойност, посочена в договора
420500 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

12.08.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
420500 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Договорът е сключен при условията на чл. 114 от ЗОП, като срокът за доставката на автомобила (съгласно техническото рпедложение на Изпълнителя) е до 14 /четиринадесет/ календарни дни, считано от датата на получаване от страна на Изпълнителя на възлагателното писмо от Възложителя за възлагане изпълнението на поръчката. Възлагателното писмо е изпратено на 01.07.2020 г., а доставката е извършена на 10.07.2020 г. съгласно двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Изпълнителят е издал фактура с дата 13.07.2020 г., а плащането от страна на Възложителя е извършено на дата 12.08.2020 г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

12.08.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Павел Андреев Гуджеров
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Раковски