Версия за печат

00210-2017-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695025

BG411, Министерски съвет, бул. Кн. Ал. Дондуков 1, За: Кристина Георгиева, България 1594, София, Тел.: 00359 29402049, E-mail: k.g.georgieva@government.bg, Факс: 00359 29402177

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://customerprofile.government.bg/vieworder.php?id=3DBE609F-5A24-11EA-A0A8-00155DEF3411.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-48 от 21.09.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка и монтаж на 24 бр. столове за нуждите на Администрацията на Министерския съвет


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: МС-35 от 10.04.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, КОНТРАКС АД, ул. Тинтява № 13, България 1113, София, Тел.: 00359 29609777, E-mail: sales@kontrax.bg, Факс: 00359 29609777

Интернет адрес/и:

URL: https://www.kontrax.bg/bg/.

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка и монтаж на 24 бр. столове за нуждите на Администрацията на Министерския съвет

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

30.06.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
5021.04 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

08.05.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
5021.04 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Плащането по договора е извършено на 08.05.2020 г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

10.08.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Веселин Георгиев Чинов
VII.2)
Длъжност: Директор на дирекция "Административно и правно обслужване и управление на собствеността", упълномощено лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП