Версия за печат

00270-2019-0020

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695025

BG411, Министерски съвет, бул. Княз Александър Дондуков № 1, За: Б. Цветков, България 1594, София, Тел.: 00359 29402666, E-mail: b.tsvetkov@government.bg, Факс: 00359 29402177

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://customerprofile.government.bg/Vieworder.php?id=d95f7d20-d2c5-11e9-a84f-00155def3411.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: ФС-112 от 12.09.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00270-2019-0020
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Ремонтните строително-монтажни работи предвиждат извършване на ремонт на съществуващите бани и тоалетни в сградите и подмяна на всички вертикални и хоризонтални водопроводни и канализационни щрангове на двата хотела. СМР ще се извършват въз основа на изработена проектна документация по част Архитектура – Интериор, Електро, ВиК, ОВИК и ПБЗ, с работни интериорни решения, свързани с изпълнение на СМР за ремонт на 42 бр. санитарни възли към хотелски стаи/апартаменти и 5 бр. служебни санитарни възли в хотел „Тунела“ и 8 бр. санитарни възли към хотелските стаи в хотел „Манастира“, намиращи се в Стопанство „Евксиноград“, гр. Варна.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: МС-158 от 10.12.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Сити Билд Студио ООД, ж.к. Дружба 2, бл. 283, вх. Б, ет. 7, ап. 2, България 1582, София, Тел.: 00359 29750775, E-mail: office.sofia@cbs.bg, Факс: 00359 29750775

Интернет адрес/и:

URL: www.cbs.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Ремонтните строително-монтажни работи предвиждат извършване на ремонт на съществуващите бани и тоалетни в сградите и подмяна на всички вертикални и хоризонтални водопроводни и канализационни щрангове на двата хотела. СМР ще се извършват въз основа на изработена проектна документация по част Архитектура – Интериор, Електро, ВиК, ОВИК и ПБЗ, с работни интериорни решения, свързани с изпълнение на СМР за ремонт на 42 бр. санитарни възли към хотелски стаи/апартаменти и 5 бр. служебни санитарни възли в хотел „Тунела“ и 8 бр. санитарни възли към хотелските стаи в хотел „Манастира“, намиращи се в Стопанство „Евксиноград“, гр. Варна.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

150

ІII.7) Стойност, посочена в договора
1399305.67 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

30.07.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Срок за изпълнение на СМР, предмет на договора; Преди промяната: Срокът за изпълнението на СМР е до 150 (сто и петдесет) календарни дни и започва да тече от датата на подписване на двустранен протокол за осигуряване на достъп, подписан от представители на страните по договора, но не по-късно от пет дни след подписване на договора.; След промяната: Страните по договор МС-158/10.12.2019 г., се споразумяват срокът за изпълнение на строително-монтажните работи, предмет на договора, да се удължи със срока на обявеното с Решение на Народното събрание от 13.03.2020 г. (обн..ДВ бр. 22/13.03.2020 г.) извънредно положение в Република България, удължено с Решение на Народното събрание от 03.04.2020 г. (обн. ДВ бр. 33 от 07.04.2020 г.), както и със срока на последващи удължавания на срока на извънредното положение, ако има такива.; Правно основание: Чл. 116, ал. 1, т. 3 и т. 7, във връзка с ал. 5 от Закона за обществените поръчки, чл. 13, ал. 2 от Закона за мерките и действията по време на извънредното положение, обявено с решение на Народното събрание от 13 март 2020 г. (обн. ДВ, бр. 28 от 24.03.2020 г., в сила от 13.03.2020 г.)
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1399000.54 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на дейностите по ремонт се предвижда да бъде до 150 календарни дни, считано от датата на предоставяне на достъп до обекта. Страните са подписали двустранен констаивен протокол за предоставяне на достъп до обекта на 16.12.2019 г. С Допълнително споразумение № 1 от 14.04.2020 г. страните по договора са изменили срока за изпълнение, като са се споразумели срокът за изпълнение на строително-монтажните работи, предмет на договора, да се удължи със срока на обявеното с Решение на Народното събрание от 13.03.2020 г. (обн..ДВ бр. 22/13.03.2020 г.) извънредно положение в Република България, удължено с Решение на Народното събрание от 03.04.2020 г. (обн. ДВ бр. 33 от 07.04.2020 г.), както и със срока на последващи удължавания на срока на извънредното положение, ако има такива. Извънредното положение е въведено с Решение на Народното събрание за периода от 13.03.2020 г. до 13.05.2020 г., тоест за период от 61 календарни дни. Изпълнителят е отчел изпълнението на СМР съгласно клаузите на договора на 11.06.2020 г. и същото е прието без забележки от възложителя. Стойността на договора, посочена в раздел III.7) от обявлението е с включени разходи за непредвидени СМР в размер до 10%. Възложителят е извършил авансово плащане в размер на 50% от стойността на договора на 30.12.2019 г. Последното плащане по договора е извършена на 30.07.2020 г., с което задълженията на страните по договора са изпълнени. След окончателното приемане на извършените СМР без забележки, общата стойност на извършените по договора дейности е в размер на 1 399 000,54 лв. без ДДС.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

04.08.2020 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Веселин Георгиев Чинов
VII.2)
Длъжност: Директор на дирекция "Административно и правно обслужване и управление на собствеността", упълномощено лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП