00210-2017-0015
Технически редакции | ||
03.08.2020 16:48 ч. : | 3368 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.08.2020 16:49 ч. : | промяна преди публикуване | |
03.08.2020 16:48 ч. : | промяна преди публикуване | |
03.08.2020 16:48 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
03.08.2020 16:49 ч. : | 2020 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.08.2020 16:46 ч. : | 03/08/2020 16:22 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.08.2020 16:46 ч. : | 03/08/2020 16:22 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Публичен
BG411, Изпълнителна агенция Главна инспекция по труда, бул. „Княз Александър Дондуков“ № 3, За: Николай Тюркеджиев, България 1000, София, Тел.: 02 8101757, E-mail: Nikolay.Tyurkedzhiev@gli.government.bg, Факс: 02 8101757
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.gli.government.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.gli.government.bg/page.php?c=110.
Друг: Изпълнителна агенция
Социална закрила
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
Доставка на канцеларски материали за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" по условията на сключеното Рамково споразумение № СПОР-4/09.03.2018 г. на Централния орган за покупки.
III: Условия на договора
рамково споразумение
НЕ
BG411, КООПЕРАЦИЯ “ПАНДА”, Цариградско шосе 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@office1.bg, Факс: 02 9766879
Интернет адрес/и:
URL: https://www.office1.bg/.
Изпълнителят е МСП: да
НЕ
"Доставка на канцеларски материали за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда""
18.06.2018 г.
06.09.2020 г.
НЕ
IV: Приключване на договора
договорът е изпълнен
03.08.2020 г.
ДА
ДА
НЕ
НЕ
V: Допълнителна информация
С Допълнително споразумение № 1 от 24.02.2020 е изменен срока на изпълнение на договора от 06.03.2020 г. до 06.09.2020 г. или до сключване на договор въз основа на проведен вътрешен конкурентен избор съгласно Решение за откриване РМФ-81/20.12.2019 г. на министъра на финансите за стартиране на централизирана обществена поръчка със сходен предмет, а именно: „Доставка на канцеларски материали за органите на изпълнителната власт и техните администрации“ или до достигане на максималната стойност на договора, което от трите събития настъпи първо. На 03.08.2020 г. е сключен Договор № 434 въз основа на проведен вътрешен конкурентен избор, с което Договор №232/18.06.2018 г. се счита за прекратен, считано от 03.08.2020 г.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
03.08.2020 г.
VII: Възложител